Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_lcapude at shoppe? ~ JoongKyu I_voting_barude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_rcap 
sylvia de blood
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_lcapude at shoppe? ~ JoongKyu I_voting_barude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_rcap 
Alex
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_lcapude at shoppe? ~ JoongKyu I_voting_barude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_rcap 
Jack
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_lcapude at shoppe? ~ JoongKyu I_voting_barude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_rcap 
Shadow
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_lcapude at shoppe? ~ JoongKyu I_voting_barude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_rcap 
Ethan
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_lcapude at shoppe? ~ JoongKyu I_voting_barude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_rcap 
Arrow
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_lcapude at shoppe? ~ JoongKyu I_voting_barude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_rcap 
Dino
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_lcapude at shoppe? ~ JoongKyu I_voting_barude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_rcap 
Gabriel
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_lcapude at shoppe? ~ JoongKyu I_voting_barude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_rcap 
Eddy
ude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_lcapude at shoppe? ~ JoongKyu I_voting_barude at shoppe? ~ JoongKyu I_vote_rcap 
Marts 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 ude at shoppe? ~ JoongKyu

Go down 
ForfatterBesked
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

ude at shoppe? ~ JoongKyu Empty
IndlægEmne: ude at shoppe? ~ JoongKyu   ude at shoppe? ~ JoongKyu I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 7:37 pm

Sted: stor center
Tid: ved middags tid
Vejr: kold udenfor varmt inden for
Årstid: vinter
Påklædning: i emnet

Alex gik rundt mellem de mange butikker uden og finde noget der var videre af interesse. han havde en taske over skulderen. Den røde langærmet sad tæt om hans slanke krop. han havde tabt sig her på det sidste. Han boede stadigvæk i det skab, dog havde han fundet et arbejde, som journalist på Shadow times.. Izzi hans chef var noget helt for sig. og det skramte Alex en del. han ville ikke være journalist han ville være forfatter. han var stadigvæk ikke færdig med den bog endnu. Og efter verden havde ændret sig var der ikke længere pure blood tilstede. Han kiggede ned på han bukser der sad løst, det blå cowboy bukser fik ham til at smile. han havde ingen ide om hvad han skulle. han havde ikke fundet det han var kommet efter. Alex slog sig ned på en bænk og åbnede taksen. han fandt bogen frem og åbnede den. Gud hvor han dog savnede nogle og snakke med. bare en eller anden. Efter hans brors død, og Daniels forsvinden havde der været så stille i han liv. Også selvom der jo var Lucas, og det var ikke lige frem fordi han ville snakke med han, bror eller ej. det ville Alex ikke. Han læste ikke han forsøgte bare og se ud som om han gjorde.
Tilbage til toppen Go down
 
ude at shoppe? ~ JoongKyu
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Stor center-
Gå til: