Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_lcapMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_voting_barMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_rcap 
sylvia de blood
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_lcapMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_voting_barMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_rcap 
Alex
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_lcapMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_voting_barMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_rcap 
Jack
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_lcapMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_voting_barMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_rcap 
Shadow
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_lcapMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_voting_barMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_rcap 
Ethan
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_lcapMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_voting_barMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_rcap 
Arrow
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_lcapMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_voting_barMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_rcap 
Dino
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_lcapMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_voting_barMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_rcap 
Gabriel
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_lcapMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_voting_barMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_rcap 
Eddy
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_lcapMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_voting_barMin kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_vote_rcap 
Marts 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
D. Dalxas
hjælpe admin
D. Dalxas


Antal indlæg : 16
Join date : 24/10/12
Geografisk sted : rundt omkring hvor jeg nu kommer
Job/hobbies : jeg er en Reaper men også kendt som djævlens advokat

Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero Empty
IndlægEmne: Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero   Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_icon_minitimeTors Mar 07, 2013 9:00 pm

Sted: kirkegården, Ghost city
Tid: sent om natten
Vejr: overskyet
Årstid: vinter tidligt forår ^^
Påklædning: en sort kappe der dækker ansigtet..
Dalxas gik stille og rolig hen mod kirkegården, det var på tide at Zero Èngell fik sin dom. Han havde jo brugt sig mod loven og det var Dalxas opgave som reaper og give Zero sin dom. Han stoppede op for an graven, den kære vampyr havde miste livet i en kamp om Valentines hjerte. Om vampyren Valentines hjerte. Dalxas rystede på hovedet og sukkede. Arrow havde mistet sin bror og Ethan en aftale og Mr M, en modstander. Dalxas åbnede bogen og begyndte og læse op.

"Zero Èngell, du dømmes efter loven for dæmoner på trods af din race som vampyr,
Du indgik ikke bare en aftale med en dæmon men to. Elias og Ethan.. Du holdet din aftale til Elias, men Ethan svigtede det samme gøre du med din bror Arrow. Du dømmes til evigt liv på jorden så længe denne består.. Kan du stå inde for sine syner, kan det være vi genovervejer vores dom..
Jeg her tre underskrifter på folk der ønsker at du for bliver død for denne verden. men ingen af dem er af værdig lige nu, men husk på de kan blive det. Jeg her der hvor jeg vil, du ligge stadigvæk under for mig.. og lovens ord.. Zero Èngell du bedes genopstå i din sidste from, som den vampyr du er.. "
Dalxas lukkede bogen og kiggede på graven. Han ventede på hvad der ville ske..
Tilbage til toppen Go down
Zero
bruger
bruger
Zero


Antal indlæg : 25
Join date : 07/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : forhåbenlig snart dusørjager

Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero Empty
IndlægEmne: Sv: Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero   Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_icon_minitimeTors Mar 07, 2013 9:17 pm

Zero sov tungt han ville ikke vågne op. men var nødtil det. hans dom var evigt liv. At skulle være på jorden så længe den bestod. fandes også han skulle også bare være løbet fra den aftale. men Ethan var der jo endnu og Zero vidste jo godt han ikke kunne holde sig fra Arrow. Eller måske var det lige netop det hand skulle.. holde sig væk fra alle han før hen havde kendt. Det ville blive svært. han vågnede og begyndte og skrige ilden i han brændte og livet som Fønix vendte tilbage til ham. Så begyndte han og fryse og han vidste han skulle til igen og blive vampyr... Zero slog øjnene op, han kunne mærke trøsten brænde i ham. han var som en nyfødt ville være. han rejste sig op af graven og kiggede på Dalxas der havde læst hans dom "har jeg noget valg? og du mægtige reaper?" han mente det i sjov, han viste godt Dalxas ikke ville tage det ile op kan han lavede sjov. for Zero vidste udmærket godt han ikke havde noget valgt. og han havde igen ide om hvad det så skulle være for et valgt hvis det var der. og ligge sig tilbage i kisten og sove videre i al evighed.. nej tak så heller livet i en evighed..
Tilbage til toppen Go down
D. Dalxas
hjælpe admin
D. Dalxas


Antal indlæg : 16
Join date : 24/10/12
Geografisk sted : rundt omkring hvor jeg nu kommer
Job/hobbies : jeg er en Reaper men også kendt som djævlens advokat

Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero Empty
IndlægEmne: Sv: Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero   Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_icon_minitimeTors Mar 07, 2013 9:51 pm

Dalxas lyttede bare til Zero skrig, han vågnede altså. det ikke altid det lykkes og få dem vækker igen. men Zero havde jo en del om komme tilbage til. og en helt del af det ville han nok ikke se igen. men det blev han nødtil..

Dalxas sukkede bare det lå så meget til denne vampyr at lave sjov med det hele. "nej det her du ikke. og jeg giver dig heller ikke noget valg.. " han smilte og vente så ryggen til vampyren.. "jeg går ud fra du klare dig selv fra nu af, Du kan flytte ind hvor du boede før.. Jeg har snakket med dem på Sankt Thomas og de ser helst du holder dig væk derfra.. Så huset du boede i før Sankt Thomas.. " Han sukkede gik sin vej han ventede ikke på svar.. Han havde efter lad det Zero skulle bruge for at komme videre med livet igen.. han havde lagt det på jorden foran graven..

// well out.. det skal jo ikke være længere, nu du igen tilbage i spillet //
Tilbage til toppen Go down
Zero
bruger
bruger
Zero


Antal indlæg : 25
Join date : 07/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : forhåbenlig snart dusørjager

Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero Empty
IndlægEmne: Sv: Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero   Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_icon_minitimeTors Mar 07, 2013 9:52 pm

//out og vi lukker emnet //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero Empty
IndlægEmne: Sv: Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero   Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Min kære Zero, tid til at vågne op igen ~ Zero
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Koldt blodig mord min kære ~ Zero

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Ghost city kirkegård-
Gå til: