Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
no way ~ Ethan I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
no way ~ Ethan I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
no way ~ Ethan I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
no way ~ Ethan I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
no way ~ Ethan I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
no way ~ Ethan I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
no way ~ Ethan I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
no way ~ Ethan I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
no way ~ Ethan I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
no way ~ Ethan I_vote_lcapno way ~ Ethan I_voting_barno way ~ Ethan I_vote_rcap 
sylvia de blood
no way ~ Ethan I_vote_lcapno way ~ Ethan I_voting_barno way ~ Ethan I_vote_rcap 
Alex
no way ~ Ethan I_vote_lcapno way ~ Ethan I_voting_barno way ~ Ethan I_vote_rcap 
Jack
no way ~ Ethan I_vote_lcapno way ~ Ethan I_voting_barno way ~ Ethan I_vote_rcap 
Shadow
no way ~ Ethan I_vote_lcapno way ~ Ethan I_voting_barno way ~ Ethan I_vote_rcap 
Ethan
no way ~ Ethan I_vote_lcapno way ~ Ethan I_voting_barno way ~ Ethan I_vote_rcap 
Arrow
no way ~ Ethan I_vote_lcapno way ~ Ethan I_voting_barno way ~ Ethan I_vote_rcap 
Dino
no way ~ Ethan I_vote_lcapno way ~ Ethan I_voting_barno way ~ Ethan I_vote_rcap 
Gabriel
no way ~ Ethan I_vote_lcapno way ~ Ethan I_voting_barno way ~ Ethan I_vote_rcap 
Eddy
no way ~ Ethan I_vote_lcapno way ~ Ethan I_voting_barno way ~ Ethan I_vote_rcap 
Marts 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 no way ~ Ethan

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Zero
bruger
bruger
Zero


Antal indlæg : 25
Join date : 07/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : forhåbenlig snart dusørjager

no way ~ Ethan Empty
IndlægEmne: no way ~ Ethan   no way ~ Ethan I_icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 7:24 pm

Sted: mit hjem..
Tid: sent om aften, næsten nat
Vejr: koldt og snevejr
Årstid: vinter..
Påklædning: skjorte og lange løsebukser (forventer ikke selvskabt derfor er skjorten knappet lidt op) ingen sko eller sokker..

Zero sad og hang der hjemme. han kunne ikke rigtig helt vanne sig til at være i live igen. det gik han en smule på alt det der var sket. men han ville ikke op søge det for at sige undskyld. overhovedet ikke, Zero var ikke den type, og han ville helle ikke blive det bare fordi han var genopstået. nej tak så heller helved i al evighed. Han lagde sig ned i sofaen og lukkede øjne. et suk kom over hans læber og han stønnede svagt træt af verden omring om, skønt han næsten lige var genopstået.
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

no way ~ Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: no way ~ Ethan   no way ~ Ethan I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 1:59 pm

Ethan gik langsomt, hen af gaden han smilte. Og hvad var sandsynligheden for at Zero ville være der. Han var jo død. Han stoppede op foran Zero dør og åbnede den stille. Han havde jo fået til opgave og rydde op i hans ting. Han listede stille ind i lejeligheden og sukkede, der lugtede langt væk af vampyr. men andre ord det lugtede langt væk af Zero. men det var jo også hans hjem. Ethan lagde ikke mærke til at han var der.. Han stoppede op og så sig omkring..
Tilbage til toppen Go down
Zero
bruger
bruger
Zero


Antal indlæg : 25
Join date : 07/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : forhåbenlig snart dusørjager

no way ~ Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: no way ~ Ethan   no way ~ Ethan I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 6:17 pm

Zero kunne godt høre nogen ved døren, men lod sig ikke mærke med det før han kunne lugte dæmon. hvem ville komme her? Han rejste sig og stod bag Ethan hurtigere end Ethan kunne følge med. han smilte og lo lavt, inden han lagde arme om Ethan bage fra. Han vidste godt det var Ethan, Arrow ville have lugte af Fønix og ikke dæmon. Det var sjovt og tænke på. "må man spørge hvad du laver her? det kan umulig være for at besøge mig.." han kyssede Ethans hals, enden han sætte tænderne i den. Han havde ikke drukket længer. Han havde svært ved at vænne sig til at han skulle det..
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

no way ~ Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: no way ~ Ethan   no way ~ Ethan I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 9:12 am

Ethan gispede og stivende da han kunne mærke Zero bag sig. Men Zero var død var han ikke. Han sukkede det var zero' stemme, det var hans tænder der lige nu bid sig fast i hans hals. Spørgsmålet var bare om Zero var Van til dæmon blod. Han sukkede og lagde hovedet lidt tilbage for at give Zero mere plads til at drikke. Hvorfor han var har? " hmmm" var det eneste der kom over hans læber og sammen med det et smil, og dog han havde stadigvæk lyst til at dræbe Zero. Men det ville nok ikke være en god ide. " jeg blev bedt om at rydde op" han bid tænderne lidt sammen og lagde armene om Zero. Det var jo lidt svært da han jo stod bage ham. Men Ethan ville forsøge.


Sidst rettet af Arrow Tors Apr 04, 2013 9:04 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Zero
bruger
bruger
Zero


Antal indlæg : 25
Join date : 07/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : forhåbenlig snart dusørjager

no way ~ Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: no way ~ Ethan   no way ~ Ethan I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 11:38 am

Zero sukkede og lo mod Ethans hals. Han slap hans hals, og slikkede sine læber. han kyssede Ethans hals og bid drillende lidt i ham. han smilte og lo over Ethan "hmm? hvad det for et svar" Zero strammede hans tag om Ethan. "du skulle rydde op, men det jo ikke nødvigdig at rydde op jeg er her jo.. " Han sukkede og slap Ethan helt. Han stillede sig foran ham. "så " han slog ud med armene og smilede svagt. Zero trak vejret og ventede på hvad Ethan ville gøre. "du velkommen til at dræbe mig hvis det er det du vil" Zero kunne godt forstå hvis det var det Ehtan ville.
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

no way ~ Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: no way ~ Ethan   no way ~ Ethan I_icon_minitimeOns Mar 20, 2013 9:11 am

Ethan sukkede og smilte bare over Zero. Han rystede på hovedet over Zero. Han ville ikke dræbe ham, "jeg vil ikke dræbe dig. jeg vil bare lave en ny aftale med dig? " Altså kun hvis Zero ville det. "Altså kun hvis du vil og hvis du sige nej, ja så dræber jeg dig nok" Han smilte og mente det dybt sørist. han ville nok dræbe zero, men han ville nok ikke overleve det selv, Zero havde jo kontakt til Dalxas og det ville nok ikke blive noget kønt syn hvis Ethans straf, skulle udmåles af Dalxas. men det ville ikke få Ethan til at genoverveje. han var jo i stand til at bruge Arrows evner, skønt Arrow ikke selv vidste det. Ethan gik hen mod zero "så hvad siger du så? har vi en aftale." han lagde en hånd på Zero skulder og overvejede lidt hvad han skulle gøre, men han endte med bare at stå og kigge på Zero.
Tilbage til toppen Go down
Zero
bruger
bruger
Zero


Antal indlæg : 25
Join date : 07/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : forhåbenlig snart dusørjager

no way ~ Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: no way ~ Ethan   no way ~ Ethan I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 2:42 pm

Zero nikkede, "Godt så, ja vi her en aftale. Men hvor længe holder den?" Zero havde en eller anden ide om at den ville koste ham liver igen, uanset hvad, men hvad fanden. "Og vis jeg skulle død, på den ene eller anden måde ikke? så fortalt Arrow at jeg altid har holdt af ham, også selvom vi ikke har kendt hinanden, så længe endda. Og uanset hvad så her du bare at passe på ham. " Zero sukkede og stirrede på Ethan, den dæmon ville blive han død, "Jeg vil godt bede dig om at gå." Zero hviskede. Og kiggede bedende på Ethan

// regner med du går også lukker vi emnet out fra min side af,
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

no way ~ Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: no way ~ Ethan   no way ~ Ethan I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 2:44 pm

// anyway jeg har ikke mere at sige,
Ethan forlader huset og lagder Zero alene
//out forsætter vi som planlagt, nogle emner du skal havde lukket først?
Tilbage til toppen Go down
Zero
bruger
bruger
Zero


Antal indlæg : 25
Join date : 07/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : forhåbenlig snart dusørjager

no way ~ Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: no way ~ Ethan   no way ~ Ethan I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 2:46 pm

//jeg her et med Angel, men jeg finder ud af noget med det. og for det lukket, Mit formål her er slut, //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





no way ~ Ethan Empty
IndlægEmne: Sv: no way ~ Ethan   no way ~ Ethan I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
no way ~ Ethan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: lejelighederne og husene-
Gå til: