Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
sylvia de blood
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Alex
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Jack
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Shadow
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Ethan
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Arrow
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Dino
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Gabriel
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Eddy
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Marts 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 En ny dag ~ Sylvia de blood

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 6:39 pm

sylvia kunne falcon sige undskyl til en eller anden. Hun smilte svagt mens hun åndede ud af letelse "jeg er bare leted over at du fandt mig" hun stod lidt skæv bened på grund af hendes hoved."øm hvem sagde du undskyl til falcon?" hun kiggede dybt i øjene på falon.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 7:17 pm

Alex sukkede, han havde ledt længe efter Shadow. men det havde han nu ret hurtig opgivet. selvom de helst skulle snakke sammen huritg som muligt. Alex var for at få tænkerene på noget andet, tage hen til Walking Dead Theater. så det var lidt af et tilfælde at han havde fået købt en billet til Black Swan. Han havde uden og ligge skjul på det kedet sig det meste af tiden, han kunne ikke rigtig samle sig til at føgle ondenligt med. han havde alt for mange tanker i hovedet til at kunne smale sig om noget så fredsomt og smuk som ballet. Han sukkede og var på vej ud af døren da han stødte ind i en meget vel kendt person. som også var den ene person han ledte efter næmmelig Shadow. Han hørte ham mumled undskyld, men Alex opfangede det ikke, han havde ikke lukket af for sin evne, og han var derfor ved at forsvinde langt væk i Hans minder. Alex måtte hive sig selv tilbage til jordens overfalde. Og da han kom til sig selv igen, var Shadow selvføglelig væk. *fuck det, så kan det da også være ligemeget, så vigtig er det åbenbart heller ikke* Han nåde ikke og tænke mere før han fik øje på ham igen. denne gang sammen med en pige, Alex lagde hovedet på skrå. og måtte tage en besluting, skulle han blive her eller gå der over. * okay vi prøver igen * Han rømmede sig en gang og rettede ryggen, før han gik der over. Han trak vejret dybt ind. "det ikke få at blande mig, Men Alex, kan vi tale sammen, det haster. Jeg her dårlige nyheder.. " Han kiggede bare fra den ene til den anden uden og smile. hans blik virkede lige så dødt som alt andet, der var bare Shadows minder der havde gjort det og ikke den nyhed han skulle for tælle. men den ville nok heller ikke gøre det bedre, ikke sådan som tingene så ud lige nu..
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 29
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 7:27 pm

Shadow smilt til hende.. "det da godt,.." Han kunne ikke lagde være med at skære ansigt "det.. øhmm " Han anerede ikke hvordan han skulle forklare det. Han stivende kort da han hørte Alex' stemme. han vente sig om mod ham. "hvor slemt er det?" at dømme ud fra Alex' Ansigt udtryk, så det ud til at være meget slemt og han sukkede derfor bare. "okay Alex men gør det kort, " Han hade virkelig disse samtaler og han kiggede derfor ned. bare det nu ikke var så slemt at det ikke var noget der kunne ordens. og gerne med lidt rå vold hvis det endelig skulle være. Han bid sig selv i læben og kiggede på Alex igen. det var dog helt ufatteligt så meget de to lignet hinanden, han gyste ved tankensom at det ligeså godt kunne være Lucas han talte med lige nu. men han måtte se det i øje han kunne bare ikke gemme sig for Alex for altid. men det var da gået fint det kort stykke tid han havde forsøgt
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 7:42 pm

sylvia så nervøst på dem begge to. hun viste ikke hvad hun skulle tænke. *hvad er det der forgår her? hvem er han? hvad er han? hvad vil han?* hendes tanker fløj rundt i hoved med alle dise spøgesmål. sylvia rørte stille falcons arm for at for ham til at kigge på hende "jeg går lige uden for så kan i to snarke" hun gav stille slip på hans ham mens hun gik ud *jeg håber ikke det er noget for alvorligt* hun vendte sig stille om for at se om de stædig var der.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 7:56 pm

Alex sukkede over ham.. "okay jeg skal gøre det meget kort. Der er blivet set en Tian.. " Alex kiggede Shadow lige i øjnene da han sagde det. Han mentet det dybt alvoreligt. Han havde selv været der. og det var ikke til at tage fejl af. Det var en Tian. Alex snak en gang. " jeg synes du skulle havde det afvide enden din næste opgave, det ikke fordi de lige frem er de venligste og rande ind i" Alex trippede lidt og ventede på svar. En Tian, de var ikke blivet set i mange år, det kunne godt gå hen og blive lidt af et problem. men det var der ikke noget og gøre ved.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 29
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 8:09 pm

Shadow sukkede og smilte. Han hev fat i Sylvia, da hun skulle til at gå. "jeg tror ikke det kommer til at tage så langt tid, så vil du ikke blive.." Han smilte og vente blikket mod Alex i det han talte igen. Han fik støre øjne. "for satan også.. så skal man til at havde dem på nakken, også? Det nok med de mange Halv racer der er, ikke for at såre dig Alex, men de skaber bare en del problemer. " Han sukkede og rystede på hovedet. "Jeg sætter pris på du gad fortælle mig det, det Skal du havde tak for. " Han smilte og nikkede. det var meget ret og vide. Sandt og sige vidste han ikke hvad hans opgave var endnu. så det kunne meget vel være, at det var denne Tian han skulle fange. Og det ville han helst ikke.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeLør Mar 16, 2013 5:50 pm

sylvia blev i salen mens hun kiggede nervøst på falcon. hun tog stille fast i falcons arm igen men hun holdte lidt hårdt *en Tian ud efter hans andsigt lyder det ikke godt, jeg håber ikke det er hans opgave. jeg føler alderede han er som en bror* hun kiggede lidt på manden der stod forand falcon og hende.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeLør Mar 16, 2013 7:07 pm

Alex smilte og bukkede. "det skal du ikke tænke på, jeg mente bare det var på sin plads at du fik det at vide. " han sukkede, hans tanker gik lidt i ring, omkring det han havde set i Shadows fortid. "jeg vil smutte igen, hvis altså der ikke er mere du vil vide." Han så afventende på Shadow og dog kiggede han også på pigen, Shadow stod sammen med.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 29
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeLør Mar 16, 2013 7:21 pm

Shadow smilte og nikkede "jeg sætter stor pris på det Alex.. " Han tænkte sig om et øjeblik. "jo der er en ting, Tians er ikke blevet set i flere år, mange trorede det var en udød race, så ved man noget om dennes aldre. jo yngre jo nemmere er de at dræbe.." det var jo selvfølgelig ikke alle af dem der var lige slemme, men med dem kunne man aldrig vide hvad der ville ske.. Han sukkede.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeLør Mar 16, 2013 8:28 pm

sylvia forstod ikke så maget af det de snarkede om, men hun forstod de var farlig *jeg vil væk fra ham så hurtig så mugligt, jeg vil ikke have flere dårlige nyheder* hun kiggede lidt på stædig på manden der stod forand "ømm må jeg spøre hvem du er som bringer de dårlige nyheder" sagde hun lidt vred men prøvede at holde det tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeLør Mar 16, 2013 8:52 pm

Alex sukkede og kiggede på hende. han bukkede "Nanvet er Alex Rosa Gel, og jeg beklare meget tidspunktet, jeg fortæller dette på men Alex er en del sværere og få fat på end man skullle tror. " han rystede kort på hovedet og smilte lidt. "omkring nul, vil jeg tror, der var ingen mindre ud over at vågne op også flakke omring. " Han sukkede og så ned mod jorden, han havde ikke selv haft hvirken mod eller styrke til at dræbe, men tingene i han fortid hjemsøgt ham stadigvæk. Han tog sig til halsen, hvor klæden hang, et kors og en fjer. Alex øjne blev uforkusert *du en fugl*
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 29
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeLør Mar 16, 2013 8:59 pm

Shadow nikkede bare og så eftertænk som ud. "nul, hmmm altså vil det sige at den meget vil kan være den første af dens slags og det vil sige at Gaga igen vække racen og dens blodige natur.. " Han sukkede og slog klik med tungen, han lagde godt mærke til Alex fraværende blik og det fik ham til at kigge underende på ham.. "Alex hvad tænker du på? " Selvom han ikke var i tvivl, Alex' tanker lige nu handlede om han bror. Izika, den stakkels fugl. Han lagde hovedet på skrå og smilte svagt. Han vendte blikket om Sylvia "der er ikke noget og være bange for.. " han mente det, der var ikke noget og være bange for.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeLør Mar 16, 2013 9:20 pm

sylvia kiggede undrerne på Alex *gad vide hvad han tænker på?* hun kiggede over på falcon med et leted blik. hun gav stile slip på falcons arm og så den var lidt rød efter hun havde holdt lidt hådt. hun håbede bare på han ikke så det. hun kiggede igen på Alex "radt at møde dig håber vi ses en anden gang" hun smilte og kiggede igen på falcon "skal vi gå eller?"
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeLør Mar 16, 2013 9:27 pm

Alex smilte lidt over det Alex spurgte om.. "det du vidst ude mærket klar over, men så lad gå, jeg tænker skam på min bror. " Han sukkede, det var et uheld han fik rørt ved hende, men han stivende med at samme og fik store øjne. han flyttede sig lidt væk fra hende. "jeg beklare og det gør mig ondt. " Han snak en gang og så ned. "de... det.. må du undskylde. " Han var blevet bleg og hans krop rystede lidt..
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 29
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeLør Mar 16, 2013 9:32 pm

Shadow sukkede og smilte til hende. "er her virkelig så slemt? han bider altså ikke.. " Han sukkede og lagde ikke mærke til hvor hård hun havde holdt. Han kiggede på Alex "lad vær med det, det river bare op i sår du ikke ønsker. " han stivende og rystede på hovedet, da Alex kom til at rør ved Sylvia, det kunne umuligt være et kønt syn. Han lagde en hånd på Alex skuldre. "Er du okay?" hans blege ansigt skræmte ham lidt, det ligende ikke Alex sådan og tage på vej..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeLør Mar 16, 2013 10:00 pm

sylvia så nærvøst på Alex og falcon "hvad er der galt Alex? er du okey?" hun gik tæter på Alex mens hun kigged på falcon "falcon hvad er der galt med Alex?" hun skulle til at røre hans arm men hun stopede da hun så han røstede *hvad er Alex siden han opføre sig sådan*
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 4:19 pm

Alex var ikke i stand til at rør sig, hans øjne nægtede ham at se væk fra det blodige mareridt der udspillede sig for han øjne. han sank en gang og gyste, han kunne ikke høre der blev talt til ham. han var forlangt væk til at ligge mærke til andet end de mindre han stod med. og det var ikke lige frem et kønt syn.. det var jo ikke menning at det skulle ske.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 29
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 4:40 pm

[Shadow sukkede han kunne godt se at Alex var meget langt væk, han slap ham derfor bare og kiggede på Sylvia og sukkede. " Memories link , han kan se folks mindre, hvis han rør ved dem.. men det ikke altid det et kønt syn.. han kan også mærke folks evner. " Shadow smilte og lagde hovedet lidt på skrå. "Han kommer nok til sig selv igen om lidt " han hviskede det.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 5:22 pm

sylvia kiggede trist på falcon *det her er min skyld jeg skulle bare være gådet ud* hun begyndte at få lidt tåre i øjene mens hun kiggede på Alex "jeg er virkelig ked af det, jeg skulle bare være gådet ud så ville det her ikke sket." sylvia tøred tårene væk fra kinderne mens hun gik ud *han så masakren fra min by. lige nu ville jeg ønske jeg døde samme dag så ville Alex ikke være sådan*
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 5:45 pm

Alex sukkede og blinkede og rystede på hovedet. Han gispede og trak vejret dybt. "det går ikke noget, jeg skal bare lære og lukke af for det. det ikke deres skyld. " Han stoppede hende i at gå. Han fik farve tilbage i hovedet og han sukkede lavt. "om forladelse, jeg blever nødtil at gå. hvis ikke der er mere I vil vide. " Han stirrede lidt frem for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 29
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 5:54 pm

Shadow sukkede "det ikke din skyld lad være med at tage det så tungt. " Han gik lidt i panik da han så hende græde. "ikke græd" Han sukkede og smilte svagt, han lagde begge arme om hende. "jeg her ikke flere spørgsmål, jeg hvad ikke med Sylvia?" Han stod stadigvæk med armene om hende og kiggede spørgende på hende. Han kiggede på Alex og lagde hovedet lidt på skrå..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 7:04 pm

sylvia kiggede overresked på falcon der holdte om hende "jeg har det fint det er bare...jeg har set så mange dø på grund af mig så jeg vil ikke lade det ske igen" hun kiggede på Alex mens hun tænkte på masakren "jeg har kun et spøgesmål, det du så håber jeg bliver mellem os" hun kiggede igen på falcon."jeg vil ikke ha der kommer flere til skade på grund af mig"
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 8:05 pm

Alex nikkede og smilte lidt "jo det kan godt blive mellem os, jeg deler som reglt aldrig ud af de mindre jeg har. jeg ville selv blive trosset hvis nogen ville dele ud i mine mindre" Han smilte og sukkede. "må man spørger hvorfor, nogen kunne dræbe så mange på grund af dem? de behøver ikke at svare. " Han kiggede nyssrigt på hende..
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 29
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 8:11 pm

Shadow smilte og hold stadigvæk om hende. "jeg sikker på Alex ikke siger det, han ved også ting om mig jeg ved han ikke siger videre.." Han smilte bare. og havde lige så meget lyst til at spørger som Alex, Alex kom ham bare i forkøbet. Han sukkede bare og hold en smule mere stram om hende. Han vidste ikke hvorfor han ville bare ikke have der skete hende noget..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 8:25 pm

sylvia så bare på falcon mens han holdte om hende "ømm... hvordan skal jeg sige det Alex. jeg havde en kærste jeg viste han ikke var et menske men jeg fandt aldrig ud af hvad han var. en dag ville han gifte sig med mig jeg sagde nej fordi jeg var så ung. han tog det fint men han ville have noget af mit blod som undskylding for at jeg sagde nej, han drak af den og sagde det ikke var nok. hele min by skulle bøde for det, jeg skyndte mig hjem de var alder rede godt igang jeg så det hele jeg flygtede og her var jeg" sylvia begynte at få tåre i øjne igen *det var radt endlig at få det sagt*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En ny dag ~ Sylvia de blood
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» bid mig ~ sylvia de blood
» Skal vi? ~ Sylvia de blood
» hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood
» Spise tid ~ Sylvia de blood
» Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: lejelighederne og husene-
Gå til: