The world in the shadows

IndeksCalendarGalleryFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Tors maj 04, 2017 6:51 pm by Fable

» Èngelsk testamente
Fre nov 18, 2016 4:59 pm by Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Man maj 16, 2016 10:15 pm by Fable

» Path of wrath
Tirs mar 15, 2016 6:21 pm by Angel

» Zarnkam
Man feb 15, 2016 9:58 pm by Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Ons feb 10, 2016 8:08 pm by Angel

» I Am home ~ Liam
Man feb 08, 2016 5:19 pm by Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Man feb 08, 2016 11:11 am by Ocarin

» Kaos
Søn feb 07, 2016 4:41 pm by Angel

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 18, Fre sep 13, 2013 7:53 pm
Top posters
Angel

sylvia de blood

Alex

Jack

Shadow

Ethan

Arrow

Dino

Gabriel

Eddy

juni 2018
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
CalendarCalendar

Share | 

Spise tid ~ Sylvia de blood

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
sylvia de blood
bruger
bruger

Antal indlæg : 176
Irl alder : 19
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Ons apr 24, 2013 9:38 pm

Sylvia kiggede ned i bordet igen "vis du kan huske ham fra søen som faldt i søvn, det er ham" hendes stemme var lav. Hun sukkede svagt mens hendes kinder blev mere røde, hun ville helst ikke tale mere om det hun var nemlig bange for hendes kinder ville avsløre at det var en løgn *hvorfor lyver jeg! Det er et maridt* hun kiggede op på Shadow *Det er dig jeg stoler på falcon! Hvorfor kan jeg bare ikke sige det til ham* hendes hals var helt tør *hvorfor har jeg det som jar har det?*
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Shadow
bruger
bruger

Antal indlæg : 84
Irl alder : 24
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Ons apr 24, 2013 10:24 pm

Shadow tog sig til hovedet, enden han rejste sig op, han slog hænderne ned i bordet. Han øjne var blevet store, "ER DU fuldstændig vanvigtig, mennesker dog, Det en dæmon-engel, de ejer hele menneskeheden og Angel det meste af verden. Og han er til med Slave, Han gør hvad han for besked på. Og han er til med en Favernhive du beder jo nærmest om at blive slået ihjel. Han er jo for helved Lucases og Det gør det ikke ligefrem letter, Han er for helved da efter komme af Alexis, Han er født til had, Men jeg forvender ikke du forstår. Og det kun blevet være Siden han mistede Mik.. " Shadow sukkede og havde hævet stemmen og det havde fået folk det at kigge lidt, men han var ligeglad han satte sig ned, og tog sig til hovedet. "Det jo det rene selvmord. " Han mumlede og rystede på hovedet
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Tors apr 25, 2013 3:50 pm

Sylvia fik i chok da han slog hænderne i bordet og råpte af hende *jeg kan ikke fortælle ham sandheden! Jeg tør ikke* hun kiggede bare ned i bordet *hvad skal jeg gøre?* hun rejste sig stille op "jeg må heller gå" hun vendte stille ryggen til ham "jeg kan godt huske vejen tilbage" hun gik stille hen mod udgangen.
Vis brugerens profil
Shadow
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Tors apr 25, 2013 4:47 pm

Shadow sukkede og tog sig til hovedet. Han lod hende bare gå, han skulle ikke være den der stoppede hende nej overhovedet ikke. Han lukkede bare øjne og sukkede igen. Hans liv passerede forbi ham i korte glimt. Og det var et gyseligt syn. Han havde nær meste det en nat. Det var på Dæmon-engelens Nat, det var derfor han havde noget i mod dem. kun derfor..
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Tors apr 25, 2013 10:31 pm

Sylvia stopede og kiggede over mod falcon og sukkede *jeg hader mig selv* hun gik stille ud ad døren. Da hun stod på gaden sukkede hun bare dybt "idiot" viskede hun stille til sig selv mens hun begynte at gå. Hun havde mest løst til at skrige men prøvede så meget så muligt at lade vær.
Vis brugerens profil
Shadow
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Fre apr 26, 2013 3:28 pm

Shadow rejste og sukkede. han rystede på hovedet og gik ud af døren. Mennesker. de fattede det bare ikke. Dæmon-engel er ikke folk som alle andre. ikke rigtig efter hans hoved. De er tætter på det indre bæst end de fleste andre racer, dog er der undtagelser det ville Shadow godt indrømme. Han stod bare lidt uden egentlig at kigge på noget bestem.
Vis brugerens profil
Jack
bruger
bruger

Antal indlæg : 98
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Fre apr 26, 2013 4:39 pm

Påklædning: profil billede + sorte jeans og et par støvler i sort læder, som er en pige model.

Jack havde forlængst lukket døren til det værelse han havde lejet. Og han sprange af sted hen ad gaden. Ud og ned mellem mennesker, væsner og andre sære ting. Nogle mere velkendte end andre. Racer man så tit og andre der holdt sig skjult i skyggerne. Jack øjne gid rundt mellem dem alle sammen han så hver og en af dem. Der var et smil på hans læber inden han væltede person foran ham omkuld. Han var endt foran Café Mort, det sted han ikke normalt kom "Shadow!?" Jacks stemme skar sig i gennem og alle omkring ham ville kunne høre ham. Han lagde hovedet på skrå og smilede. Han havde tabt hatten, da han væltede Shadow ned og ligge. Men det lod han sig ikke mærke med. Han rystede bare lidt på hovedet og tog fat i begge Shadows kinder og hev op i dem, så Shadow skar ansigt mere end det lignet han smilede. "Smil, Du så køn når du gør sådan" Jack slap Shadows kinder og kiggede rundt efter hatten.
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Fre apr 26, 2013 10:05 pm

Sylvi stopede op og sukkede svagt *jeg har ikke noget valg har jeg? vis jeg ikke siger ham det vil ahn sirkert aldrig tale med mig igen* hun vendte sig bestemt om og begynte at gå tilbage mod cafe mort. Hun så en mand lå oven på falcon *er han oppe et slås?* hun vidste ikke hvad der skete, hun stilte sig bare op ad en væg i håp om at han ikke ville få øje på hende.
Vis brugerens profil
Shadow
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Fre apr 26, 2013 10:14 pm

Shadow blev noget overraskt over at han lige plusdelelig rode rundt nede på jorden, endnu mere blev han overrakt over at se hvem det var han rodet rundt sammen med men det kunne ikke være andre "Jack!?" Shadow skubbede lidt til ham da han hiv ham i kinderne og han kunne ikke lagde være med at smile. "Jamen dog. " Han fik fat i Jacks hat og hev den ned over hovedet på ham. "hvad bringer dem her til byen igen Jack? Hvis ikke det skulle være fordi de keder dem. " Shadow smilte han kendte Jack lidt for godt på lige det område.
Vis brugerens profil
Jack
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Fre apr 26, 2013 10:25 pm

JAck smilte bare "Ja det mig.." Han lagde hovedet på skrå "og Du er Shadow " Jack smilte bare og klappede i hænder da Shadow Smilte "Ja, så for dygtigt man kan være" Han sad overskrævs på Shadow og havde begge hænde mod hans brystkasse for at holde ham ned. Han lagde godt mærke til pigen med sagde ikke noget. Jack rettede på Hatten og smilte "Jeg takker " Han lagde hovedet på skrå og kiggede på Shadow "Hvad Jeg laver? " Han rynkede brynene og lagde hovedet mere på skrå "nårh jo jeg leder efter Alex, Du ved lille tyndt fyr brunt hår, typisk med en skuldre taske og en computer. Tvilling til Lucas og kommer sammen med.... " Jack fik støre øjne og slog en hånd for munden. "Det sagde jeg ikke okay? det ved du ikke for det ikke sket endnu" Han skar ansigt og satte sig på jorden ved siden af Shadow. "Jeg glemmer helt hvad der er sket og hvad der kommer til at ske" Han trak på skuldrene. og vente blikket mod pigen der stod oppe af muren, Han lagde hovedet på skrå. Han prikkede til Shadow "hvem er det? " Han pegede også selvom det ikke er høfligt.
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Fre apr 26, 2013 10:42 pm

Sylvia stod bare og kiggede og prøvede at høre hvad de sagde *det ser ikke ud som om de slås* hun åndede letet, men lige efter så hun at han havde set hende *øv hvad skal jeg gøre? Hvad skal jeg gøre?* hun stod ved siden af en bænk og prøvede at lade som om hun ikke havde lagt mærke til dem. Hun kiggede bare ned i jorden og prøvede på ikke at gå i panik.
Vis brugerens profil
Shadow
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Fre apr 26, 2013 10:50 pm

Shadow havde lidt svært ved at følge Jack talestrøm, men han opfangede dog det meste. "Alex? Har du prøvet på Veritas? " Shadow valgt bare at ikke at spørge ind til hvem Alex i nærmeste fremtid ville komme sammen med. han satte sig op og kiggede lidt rundt. Shadow var blevet lidt forvirret han var ikke lige indstillet på Jack endnu og han havde da slet ikke forvendte at Han bare ville komme dumpen og vældet ham. *Man finder ikke Jack, Jack finder en, for vil Jack ikke tale kan han ikke findes. * "Det øh Sylvia? " Shadows øjne var blevet lidt støre "Jack du hyler mig sku ud af den" Shadow smilte og lagde hovedet lidt på skrå. *hvordan havde Jack lagt to og to sammen for at finde ud af at jeg kender Sylvia? åh gud tak skæbne for ikke at være Ham* Shadow sukkede han vidste ikke helt hvad der nu ville ske.
Vis brugerens profil
Jack
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Fre apr 26, 2013 11:01 pm

Jack rystede bare på hovedet "Ja Alex.. hvor mange gang skal jeg sige det." Han kunne ikke lagde være med at le og skubbe lidt til ham " nej dit fjollehoved jeg løb jo ind dig først. det var jo der jeg var på vej hen også fik jeg set dig, og tænke jeg ville hilse, og det kunne jo være du vidste hvor Alex var. Nu da hans bror er i byen er det lidt svært at finde hoved og hale i hvor han har været. Og der jo ingen grundt til jeg tager på Veritas hvis ikke Alex er der. Så jeg tænke med mig selv at jeg ville høre dig ad. " Jack talte hurtigt uden han selv lagde mærketil hvor hurtigt det gik. Han lagde begge arme om Shadow og vuggede ham et øjeblik enden han rejste sig. "Sylvia ? hmm " Han hoppede let og elegant over til hende og tog fat i begge hendes hænder og dansede rundt med hende en gang eller tre"goddag goddag navnet er Jack" også hev han også hende ned og ligge ved siden af hvor Shadow sad. " gør jeg det men det vidste ikke noget nyt er det? Er der egentlig sket noget ny? jeg ligekommet tilbage fra helved af. Anyways Jeg arver sku huset. Min mor gider ikke mere og far her bare at makke ret, hvad siger du ? " Jacks øjne var blevet støre og han smilte stort, igen talte han hurtigt. Jack tog hatten af og hev den ned over hovedet på Shadow. enden han grinet lavt " Jeg sku ikke jeg holder til det ret længe, jeg er langt fra som ham" Jack sukkede men smilte forlod ikke han læber.
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Fre apr 26, 2013 11:15 pm

Sylvia blev helt overresked og med et lå hun på jorden ved siden af falcon *hvad sker der her?* hun hørte ikke et prd af hvad han sagde "undskyl hvad?" hun prøvede at glemme hun lå ved siden af falcon. hun havde løst til at rejse sig op og løbe men hun tænkte at det jo ikke hjælper at løbe fra sinde proplemer. hun lukkede øjne i nogen få seckunder og sukkede svagt "vis du kunne stætte farten lidt ned ville det være fint tak" hun satte sig op og kiggede på falcon, hendes øjen blev støre og støre men sagde ikke noget.
Vis brugerens profil
Shadow
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Lør apr 27, 2013 7:42 am

Shadows øjne blev store "Jack sæt farten med og start forfra hvad er der med Alex, jeg troede sku vampyrer tog den med ro men det gør du da i hvert fald ikke, Jack for fanden da også resten af verdens befolkning kan da ikke nå at høre hvad du siger " Shadow sukkede og rettede på hatten han havde fået med over hoved eg smilte "du er nu noget for dig selv " han mumlede det bare og lagde hovedet lidt på skrå
Vis brugerens profil
Jack
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Lør apr 27, 2013 9:13 am

Jack sukkede og blev en smule forvirret over det Shadow sagde. Han kiggede op og ned af sig selv. inden han løftede en hånd op foran hans eget ansigt. "øhmm sidst jeg tjekkede havde jeg da vinger? " Han havde ikke sat farten ned endnu, han kiggede sig selv ned af ryggen bare for at tjekkede. Jack trak vejret dybt ind og sukkede. "okay okay så.. " Han trak vejret dybt ind en gang til. "Jeg sagde bare at jeg ledte efter Alex men at jeg ikke havde været på Veritas. jeg løb jo ind dig først. det var jo der jeg var på vej hen også fik jeg set dig, og tænke at jeg ville hilse, og det kunne jo være du vidste hvor Alex var. Nu da hans bror er i byen er det lidt svært at finde hoved og hale i hvor han har været. Og hvor hans bror har været, Og der jo ingen grundt til jeg tager på Veritas hvis ikke Alex er der. Så jeg tænke med mig selv at jeg ville høre dig ad." Jack trak vejret dybt igen og sukkede. Han havde talt en del langsommer denne gang. Og dog havde han sat farten lidt op til sidst men ikke helt ligeså meget som før. "også hentede jeg Sylvia, da hun jo er sammen med Dig, Men i har nok noget i skal snakke om, men det vil jeg ikke blande mig i" Jack rystede på hovedet og kiggede på Shadow også på Sylvia. "Også sagde du at jeg hylede dig ud af den, og jeg sagde, gør jeg det men det vidst ikke noget nyt er det? Er der egentlig sket noget ny? jeg ligekommet tilbage fra helved af. Anyways Jeg arver sku huset. Min mor gider ikke mere og far har bare at makke ret, hvad siger du så? også kom jeg til at tænke på at jeg nok ikke holder så lige fordi jeg langt fra er som 'ham' " Jack sukkede og hostede lavt enden han smilte. Han var van til at tale hurtig, men han kunne skam godt sætte farten lidt ned. "Det sjovt folk ikke kan følge med, og du endda van til at høre på mig Shadow altså. " Jack sukkede lavt og rystede på hovedet. Aura brokkede sig et sted langt tilbage i Jacks tænker, hvilket fik Jack til at vente blikket op ad og ned ad så han næsten vendte det hvide ud af øjne. "Jeg gider altså ikke snakke med dig lige nu, Aura altså, hvad er der med dig i dag? " Jack vente blikket mod de to andre igen. Han trak vejret dybt og rystede på hovedet.
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Lør apr 27, 2013 8:03 pm

Sylvia sukkede svagt mens hun kiggede ned i jorden "ak ja man møder fler på de mest mærklige måder" hun vente bliket mod Jack "men jeg ved ikke helt hvad jeg skal svare til alle dine sprøgesmål" hun rejste sig sig stille op og rettede sin kjole *skal jeg fortælle falcon det nu eller vente til Jack er væk? Nej jeg fortæller ham det når jeg syndes det er tid* hun sukkede svagt.
Vis brugerens profil
Shadow
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Søn apr 28, 2013 11:25 am

Shadow rystede på hovedet. "så et du spørger hvor Alex er, To du spørg om du her vinger, ja Jack det har du. tre om der er sket noget nyt? Jo der er kommet tians til byen, men det du umærket klar over. Fire lov mig at sige du kun har været i helved fordi, du skulle besøge noget familie, fem hvad? hvordan? Jack tal dansk, Helt ærligt hvordan ved du sådan noget, og hvad er det så lige vi skal snakke om? og seks Du hvad? Du arver huset? som I kaos' hus? " Shadow rystede på hovedet og var blevet meget mere forvirret over det har en han normalt ville være. "Du skal nok klare det, der er ingen der er som ham, Jack hold hovedet højt. " Shadow tog hans hat af og satte den igen på Jacks hoved. "Jamen goddag til dig også Aura"
"Sylvia gør mig en tjeneste og blive sidende " Han hviskede han ville ikke kunne stå indfor hvad Jack gjorde, hvis hun gik.
Vis brugerens profil
Jack
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Søn apr 28, 2013 3:26 pm

Jack stirrede lige frem et stykket tid. "øhmm, hvad skal jeg svar først på? et I ved ikke hvor Alex er. to yah!! men lad være med at kalde mig vampyr. tre " Jack holdt tre fingere op "jo det jeg godt klar over " Han smilte svagt "fire øhm.. " Jacks øjne blev sort "desvære..." Jack sukkede og rystede på hovedet. "fem hvordan jeg ved det? " Jack lagde begge hans hænder på Shadows kinder. "du få sådan nogle fine røde kinder når du råber af folk" Jack slap ham og smilte han vendte blikket mod Sylvia, " så det godt Shadow kan " Han smilte svagt. "og hvad i skal snakke om, se det ved jeg jo ikke... Men det kan jeg da godt finde ud af" Jack sukkede og smilte han rettede på hatten og smilte. "Jeg arver huset, som i huset" Jack talte helt normalt lige i øjeblikket. Han var fladet ned fra skyerne, skæbens ironi. "Hun siger du skal holde kæft eller også er det mig hun siger det til" Jack mumlede
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Søn apr 28, 2013 10:15 pm

Sylvia sukkede svagt mens hun satte sig ned igen. Hun kiggede på jack som snarkede videre. Sylvia grinte da Jack tog fat i falcons kinder *tænk at falcon kender sådanne folk som Jack* hun smilte svagt på grund af tanken "ømm ja jeg ville bare snarke med falcon om ømm" hun tog begge hænder op til andsigted, ikke for at græde men på grund af hun var nærvøs for et sige det *nej jeg kan ikke! Men jeg skal!* hun var lidt paniken men skjultre det under hendes hænder.
Vis brugerens profil
Shadow
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Søn apr 28, 2013 10:34 pm

//spring mig over aner ikke hvad jeg skal skrive,, Jack udfuld tiden, bare snak.. eller hvad du nu vil Smile
Vis brugerens profil
Jack
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Man apr 29, 2013 9:20 pm

//bare snak? du gav mig selv lov, eller hvad er nu har lyst til jeg har lyst til finde ud af hvad i skal snakke om. //

Jack smilte bare og sukkede "det kunne nu være meget sjovt at finde ud af, Siden i ikke rigtig virker til at ville snakke om det selv. " Jack smilte og satte sig med benene over kors. Jack sad i næste øjeblik med en hvis bog og en blyant. Jack smilte "Altså " Han lagde bogen ned med forsiden op ad og den åbnede på den rigtig side selv. Jack lod blyanten løbe hen over siden og han kunne se ved der skete. Jack kunne ikke lade være med at le. Han kiggede mod Sylvia. "Han hader dig altså ikke han forstår bare ikke hvorfor? Men det vil også fordi det ikke var det du skulle havde sagt, Jeg dømmer dig ikke. jeg finder det bare morsomt. " Jack lukkede bogen i og smilte til hende. "Men jeg ville passe på med hvem jeg stoler på, ellers ender det jo bare galt og det kommer fra en der har været i helved. og det mere end en gang og det altså ikke noget kønt syn skal det lige siges, Jo det er det hvis ikke du sidder lænket til Lukas toner og skriger. Men det ligger vil i min familie, Selvom jeg helst ville være fri, men Uanset hvilket vælg jeg havde taget var jeg endt der alligevel. Falden engle skaffes i helved, vampyr-engel straffes i helved, i hvert fald hvis man er af Lyrica Slægten, eller er Silver Wing, Begge ting går ud på et. " Jack sukkede og lagde hovedet på skår.. "jeg ville nu sige tingene som de er" Jack rettede hovedet op og kiggede rundt på de mange folk. Bogen forsvandt ligesom den var kommet
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Ons maj 08, 2013 4:28 pm

Sylvia sukkede med et lille smil på læben og fjernede hænderne. Hun kiggede først på falcon og så mod Jack "det ved jeg nu godt han ikke gør, men den der hader mig er mig selv" hun sukkede svagt mens hendes smil forsvandt. Hun sad bare stille og hørte på Jack. Hun vændte bliket mod falcon. Hun vændte andsigted mod jorden "falcon jeg løj om det med Angel" hendes ord føldes helt tunge som sten men samtidig var det også en lettelse. Hun fik stille våde øjen på grund af lettelsen men ingen tåre kom frem.
Vis brugerens profil
Shadow
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Fre maj 10, 2013 2:46 pm

Shadow hørte ikke efter hvad Jack sagde og dog fandt ordene vej til hans hoved. "Jack ro på Putte Mus. helt ærlig slap af ikke? " Shadow smilte til Jack og vente blikket mod Sylvia. "Hvad fanden er det for noget at lyve om? " Han kæmpede med at holde stemmen nede. "Jeg for venter ikke du forstår hvad det vil sige, men pas på med hvem du lyver for. Og jeg forventer ikke du forstår hvorfor jeg næsten ingen tillid har til lige netop sidde væsner. " Shadow sukkede bare og smilte
Vis brugerens profil
Jack
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   Man jul 15, 2013 2:25 pm

Jack var gået hen og blevet små forvirret. "Så HUN ved det altså ikke? Jaja jeg skal nok slappe af hvis du lade være med at kalde mig puttemus, det er en smule nedsættende og sådan. " Jack lagde hovedet på skrå og kiggede på Shadow, der kom et smil frem på hans læber. "Det her er gået hen og blevet meget interessent lige pudeligelig, og den eneste jeg gjorde i forvejen var at lede efter Alex, Alex?" Jack skar ansigt og kom i tænke om noget. Noget der ikke ville gå hen at blev til noget godt, men det var først langt ude i frem tiden. Og dog,det kunne begynder når som helst.
//det ikke gået op for mig før nu at der var min tur Ups..//
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Spise tid ~ Sylvia de blood   

Spise tid ~ Sylvia de blood
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next