Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_rcap 
sylvia de blood
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_rcap 
Alex
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_rcap 
Jack
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_rcap 
Shadow
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_rcap 
Ethan
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_rcap 
Arrow
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_rcap 
Dino
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_rcap 
Gabriel
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_rcap 
Eddy
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_vote_rcap 
Marts 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 2:22 pm

Sylvia smilte svagt "nej tak jeg klare mig med Shadow lejelighed" hun gik stille ud til endtren "når ja jeg skal jo huske bogen, jeg henter den lige" hun gik stille op ad trappen. Da hun var oppe tog hun bogen på gulvet *når ja jeg skal huske at sige farvel til Alex*
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 3:26 pm

Alex lå og halv sov, uden egentlig og sove sådan rigtig. Han sukkede og krøllede sig helt sammen. Hans hoved var et stort rod. men det var han efter hånden vantil at det var. han havde lukkede øjne og et svagt smil om læberne, og selvom hans hoved var et stort kaos, var der ingen tænker det pressede sig på. han var med andre ord lige ved at falde i søvn
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 3:29 pm

Angel smilte "det gør du bare" han gik efter hende og kiggede lidt rund der ude. hans blik fald på billederne. og han smilte svagt. han havde i det miste ikke meste dem helt endnu. og det var han da glad for, han ikke havde. "men du er altid velkommen, men jeg kan ikke love at jeg er hjemme altid" han smitle
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 3:37 pm

Sylvia vænede sig om og så på Angel "når okey og jeg skal nok huske at give dig bogen igen når jeg har læst den" hun kiggede hen på Alex's værelse inden hun gik der over, hun stod i dørkammen "vi ses Alex" hun gik ned af trapperne og stod stille og ventede på Angel så hun kunne sig ordenlig farvel.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 3:46 pm

Alex satte sig op med et sæt og kiggede lidt fortabt på hende. "Du må ikke gå.. Jeg vil ikke være her alene.." Han sukkede det var et forsøg hver for det ville han virkelig ikke. men hvis hun ville gå så ville hun det. han kunne ikke lige frem tvinge hende til at blive, Han smilte svagt. og lagde hovedet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 3:49 pm

Angel åbnede døren og forsvandt ud i natten, inden hun nåede og komme tilbage. Han sukkede da natte luften slog i mod ham. han havde kun et sted i tænkerne. og vis ikke han var der inden så længe ville det kun gå udover ham selv. og det ville han helst ikke.

// endtil videre springer i bare mig over
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 4:37 pm

Sylvia stod bare og kiggede overesked på døren *gad vide vor han tog hen?* hun kunne mærke vinden fra døren i sit hår *det er underlidt at tænke på at jeg har lært Alex's fortid at kende* hun skulle lige til at gå ud af døren men kiggede på trappe og tænkte Alex.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 4:40 pm

Alex sukkede fortabt og lagde sig ned igen. det var mærkelig og tænke på, nej han skulle ikke tænke. Hvis han skulle noget så skulle han skrive, og det havde han ikke lyst til lige nu. Alex var født med Nat + dag, altså lå det til ham ikke og sove om natten, og en del af ham havde jo slet ikke brug for at sove. Det var sært for havde han været træt nu var han det ikke..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 5:02 pm

Sylvia kiggede ud af døren og lukkede øjne i et kort secondt "vi ses Alex håper du en dag kan leve uden sorg" råpte hun op så Alex kunne høre det. Hun gik stille ud af døren og fornæmede vinden *jeg håper den her stilhed vare ved* hun ville gerne se Angel igen en dag vis hun får brug for hjælp.
//jeg er ude
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 5:06 pm

// og vi lukker emnet.. Angel kommer ikke tilbage anyways.. out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 5 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» bid mig ~ sylvia de blood
» En ny dag ~ Sylvia de blood
» Skal vi? ~ Sylvia de blood
» hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood
» Spise tid ~ Sylvia de blood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Trekanten :: bloody books-
Gå til: