Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
sylvia de blood
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Alex
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Jack
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Shadow
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Ethan
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Arrow
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Dino
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Gabriel
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Eddy
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Marts 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 9:17 pm

Sylvia tapte sin te i chok af hvad hun så *det har hvadet hårdt for Alex, jeg kan se nu at det har taget hådt på ham* hun kom stille til sig selv igen og kiggede stille på Alex *jeg trode jeg havde haft det dårligt, men min fortid kan jeg næsten glemme den dag idag. Men hans er mere mentalt* hun kiggede stædig på Alex men hun var næsten kommet til sig selv igen.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 9:35 pm

Alex gemte bare ansigt mod Angels hoved det lå ved hans skulder. denne gang græd han ikke, han have ikke brug for at græde. han havde bare brug for at der var nogen der var der for ham. Alex smilte svagt. "det ikke meget i forhold til hvad du har set også på en dag, men det har desvære ødelagt mig. " Han sukkede og droppede og drikke resten af teen, selvom Angel nok ville tvinge noget i ham. men det blev nok ikke mens hun var der de havde i lige netop den samtale..
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 9:39 pm

Angel smilte bare svagt og så på Sylvia uden og sige noget. Han havde aldrig set det fra Alex' synsfelt men han havde set det ude fra, fordi han kende folks fortid. Men det måtte være sært alligevel. "jeg løbet tør for emne og skifte til så jeg gætter på vi blive nød til at holde os til det her.. hvad det så end er" han mumlede det sidste. normalt plejer han og skifte emne. men denne gang kunne han ikke helt finde på noget andet og snakke om.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 9:47 pm

Sylvia var kommet til sig selv igen, hun kiggede ned på gulvet og lagde mærke til teen der var ud over gulvet *jeg tror heldet er med mig, jeg vil lidt væk fra den her drama* hun rejste sig op og tog koppen der lå på gulvet "jeg går lige ud og finder en klud og tøre op, og undskyl Angel" hun gik ned ad trappen og ind i køkkenet stilede koppen i flasken og begynte at lede efter en klud.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 9:51 pm

Alex rejste sig op meget pludselig, han rystede lidt på hovedet. Han gik hen ad gang og åbnede en af døren. lige nu ville han bare komme lidt væk fra de hele, det var jo slet ikke fordi der skulle komme det store drama ud af det hele. Han ville bare.. bare. ja hvad ville han egentlig. Han stod midt i rummet lidt inde han lukkede øjne og lod sig falde bag over og ned i sengen. det var rat og ligge her.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 10:01 pm

Angel smilte og blev sidden lidt inden han rejste sig op og gik efter Sylvia. Han sukkede. og hjælp hende med at finde noget og tøre op med. Han køkken var ikke helt så stor et rod som resten af huset men han var her jo næsten heller ikke. "jeg lidt ked af det her, han er normalt i bedre humor. " Angel sukkede lidt og kiggede lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 10:18 pm

Sylvia smilte til Angel "det gør ikke noget jeg forstår godt forfår han er sådan som han er" hun fandt en klud i en af skufferne og gik hen til vasken for at skylle den "da jeg mødte Alex var det næsten ligesom idag, da var det bare ham der så min fortid" hun skølede kluden *det er lidt mærkligt at tænke på*
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeLør Mar 30, 2013 7:50 pm

Alex sukkede dybt og åbende øjne. *hvorfor ender det Altid sådan her!? det lige meget hvad jeg gør, Jeg kan vel ligeså godt få mig selv dræbt, jeg overlever jo nok alligevel ikke ret længe* Alex lukkede øjne og blev liggende hvor han var, selvom han egentlig ikke ville være der mere. men han kunne ikke få sig selv til at gå.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeLør Mar 30, 2013 7:59 pm

Angel smilte, "jeg gætter bare på Alex er Alex.. Han her måske ikke den mest.. ja aktive person når det gælder om at være sammen med mennesker. men han er en fandens godt Journalist, og født den perfekte forfatter. " Han rystede lidt på hovedet og smilte. "anyways. " han havde ikke rigtig nogen ide om hvad han skulle gøre af sig selv
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeLør Mar 30, 2013 9:16 pm

Sylvia smilte svagt "jeg tror bare det mig, jeg skal jo lige vende mig til de nye personer og væsner her. men inden ugen er omme håper jeg at jeg ikke vil være så nervøs" hun tog kluden og gik op ad trappen, hun satte sig på hug og begynte at tøre op.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeLør Mar 30, 2013 9:22 pm

// well, Alex er ikke til meget lige nu så jeg skrive //
Angel smilte og gik efter hende. "ja du her da gjort en godt start, du i live endnu. men jeg ved så heller ikke hvem du her mødt her endnu. men jeg nu sikker på du nok skal overleve.. " Angel trak på skuldrene. "vi overlever vel alle ?. " Han lagde hovedet lidt på skrå.. En hver kunne jo dræbe hende. men det var jo ikke sikkert der var nogen der gad gøre det.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeLør Mar 30, 2013 10:05 pm

Sylvia smilte mens hun fik et lille fnis frem "indtil videre har jeg kun mødt dig Alex og shadow. Men jeg tror ikke vi overlever, vi lever eller vi dør sådan tror jeg det er" hun rejste sig op da hun var færdig med at tøre op "og vis jeg dør gør jeg det med oprejst pande" Sylvia gik ned ad trappen igen for at vaske kluden.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeLør Mar 30, 2013 10:12 pm

Angel smilte "det sikkert rigtig men der er håb også selvom men dr. eller for langt de fleste. der er nogen der bare må se det i øjne at de er død. Andre kommer igen senere. på den ene eller anden måde.. men anyways. Så der os andre der nogle gang har ønsket at dø.. " han sukkede. lige nu ville havde han det fint med livet, men han havde jo også fået indhold i det. før i tiden, havde han ønsket at døden ville komme efter ham. Angel samlede te kropperne og gik ned med dem.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeLør Mar 30, 2013 10:16 pm

Sylvia smilte mens hun skylde kluden "ja jeg har haft følt mange gange at jeg skulle dø i stedet for mange andre" hun lagde kluden ved siden af vand handen *jeg undre mig stædig hvorfor de skulle dø og ikke mig* Sylvia sukkede og kiggede på Angel.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeLør Mar 30, 2013 10:20 pm

"hvad tænker du på?" Angel smilte svagt og sukkede, han stillede kropperne i vasken. han kom til at tænke på hvad der ville ske i den meget nære fremtid. Det ville han ikke ligefrem blive særlig.. hmm ja, han ville blevet hadet for det, hvis det var midt sagt. men sådan var tingene nu bare en gang.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeLør Mar 30, 2013 10:34 pm

Sylvia smilte sukkede "jeg tænkte bare på alle dem jeg har set dø" Sylvia satte sig ned på gulvet og sukkede "og på at vis jeg var død var det aldrig sket" hun tog hænderne op til øjne for at forindre tårene *døden viser ingen nåde selvom man ofrer sig*
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeLør Mar 30, 2013 10:38 pm

Angel sukkede da hun begyndte og græde igen. "hver sød ikke og græde, vil du ikke nok.. " Han kunne ikke klare folk der græd, Jo Alex til nød. men ellers ikke. han vidste godt hvorfor. Det mindede ham om Mik.. Den fandens engel, havde nær kost ham livet.. Angel stod bare og vidste ikke hvad han skulle.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 12:27 pm

Sylvia hold tårene tilbage mens hun stille fjernede hænderne fra andsigted "undskyl Angel, jeg for det bare dårligt ved tanken om det" hun rejste sig stille op fra gulvet "undskyl igen men jeg vil bare prøve at glemme det" hun prøvede at få et svagt smil frem for at løfte stemnigen *vis bare jeg kunne"
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 12:36 pm

Angel sukkede "det gør ikke noget jeg bare ikke godt til når folk gærder. det mindre mig for meget om en jeg kendte en gang" Han sukkede igen og smilte svagt. han følte sig så fortabt lige nu. Han havde ingen ide om hvad han skulle gøre af sig selv lige nu. "jeg tror ikke du skal glemme det jeg tror du skal huske folk som de var" han lagde hovedet på skrå "hvis det giver mening?"
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 12:45 pm

Sylvia smilte svagt til Ange "jeg kan heller ikke lide når folk græder, det er derfor jeg prøver at holde det tilbage" hun sukkede svagt *selv om jeg har grædt mere end jeg har grinet* hun tog nådet af sit hår bag øret "ja du har radt, men vis jeg husker dem for jeg det jo dårligt"
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 12:53 pm

Angel sukkede. "jeg ikke godt til at give råd, så det går nok hvis ikke du kan føle dem. lige når det handler om følelser. " Han rystede lidt på hovedet. og lagde hovedet på skrå. "hvis der er noget du vil vide noget om så føl fri til at spørge.. det skal du vide" HAn ville heller end gerne svar på det meste. Og hvis det kunne hjælpe hende med at kommet videre eller overleve så ville han godt være behjælpelig.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 1:18 pm

Sylvia smilte svagt "mange tak Angel, du er ikke så slem som Shadow siger du er" hun ville gerne stile et spørgesmål men hun følte det var et dumt spøgesmål *kender du et sted i nærheden som ikke er farligt eller truene som jeg kan tage hen til en dag? Nej det dumt* hun sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 1:21 pm

Angel smilte "Shadow har ikke noget imod mig som sådan, men jeg ikke den bedste type og omgås med. Jeg slave, og vil mere eller mindre gøre alt for den herre jeg har, sådan er den lov jeg er bundet til. Jeg gør hvad Lucas bed mig om, og Shadow har en del i mod Lucas" Han sukkede dybt.. "du er velkommet til at spørge uanset hvor dumt det er" Han så ned mod jorden
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 2:07 pm

Sylvia sukkede svagt "okey så vil jeg spørge om du kender et sted som ikke er truene vor jeg kan tage hen en dag?" hun bed svagt i læben *det er meget dumt sagt, hvorfor sagde jeg det? jeg er lidt af en idiot nogen gange* hun kiggede på Angel mens hun ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 2:15 pm

Angel smilte "over alt.. du skal bare ikke træde på nogen, også undgå folk der se mærkelige ud for de er som regl mærkelige.. " Han sukkede og lukkede øjne, det var ved at være sent. Han åbnede dem igen. "det ved at være sent.. du velkommen til at blive her i nat hvis du vel.. " Han smilte
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» En ny dag ~ Sylvia de blood
» bid mig ~ sylvia de blood
» Skal vi? ~ Sylvia de blood
» hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood
» Spise tid ~ Sylvia de blood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Trekanten :: bloody books-
Gå til: