The world in the shadows

IndeksCalendarGalleryFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Tors maj 04, 2017 6:51 pm by Fable

» Èngelsk testamente
Fre nov 18, 2016 4:59 pm by Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Man maj 16, 2016 10:15 pm by Fable

» Path of wrath
Tirs mar 15, 2016 6:21 pm by Angel

» Zarnkam
Man feb 15, 2016 9:58 pm by Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Ons feb 10, 2016 8:08 pm by Angel

» I Am home ~ Liam
Man feb 08, 2016 5:19 pm by Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Man feb 08, 2016 11:11 am by Ocarin

» Kaos
Søn feb 07, 2016 4:41 pm by Angel

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 18, Fre sep 13, 2013 7:53 pm
Top posters
Angel

sylvia de blood

Alex

Jack

Shadow

Ethan

Arrow

Dino

Gabriel

Eddy

september 2018
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
CalendarCalendar

Share | 

bid mig ~ sylvia de blood

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
sylvia de blood
bruger
bruger

Antal indlæg : 176
Irl alder : 19
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Man apr 01, 2013 4:36 pm

Sylvia bliv en smule nervøs da hun hørte hvad Ethan svarede "undskyl vis jeg har sagt noget forkært, det var ikke min hentydnig at..." hun stopede sig selv for ikke at komme til sige noget forkært *er det bare mig eller møder jeg de lidt forkærte typer* hun sukkede svagt mens hun kiggede ned i jorden "vis jeg har gjort dig vred så undskyl" hun kiggede op på mod ham igen *gad vide hvad Angel har gjort ved ham?*
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Ethan
bruger
bruger

Antal indlæg : 68
Irl alder : 21
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Man apr 01, 2013 4:48 pm

Ethan sukkede og rystede på hovedet. "hvis du sige undskyld en gang til så aner jeg ikke hvad jeg gør ved dig men det er nok ikke noget kønt syn.. " Ethan havde fået styr på det hele. "den Dæmon-engel er ligesom skyld i jeg er her nu, og min slægt er skyld i jeg leger Far, mor og børn med Arrow. " Ethan vendte øjne. "samtidet med jeg skal holde styr på mine egen aftaler, " Han begyndte og gå igen, det nyttede ikke noget de stod stille. " Altså jeg har ikke noget imod at havde fået en krop igen, men de kunne da godt lige havde givet mig en anden en. " Han vendte øjne og knurrede svagt ved tanke. "som jeg sagde min far må vendte sig i graven over det her. men jeg gætte på både Ceil, Orion og Seth more sig over det. De skulle bare vide hvor svær Arrow er at holde styr på... " Ethan fnyste. "ja lad os da alle klappe i hænder.. " Hans stemme dryppede af ironi. Ethan morede sig ikke overhovedet ikke. Det ville han nok heller ikke komme til...
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Man apr 01, 2013 7:02 pm

sylvia fulgte bare efter Ethan uden at sige noget *det ikke lig min dag idag* hun sukkede svagt mens hendes blik langsomt faldt ned mod jorden. hun gik lidt i hendes ejne tænker men fuglte stædig med Ethan *det er lidt mærkeligt at jeg tør at følge med ham slev om han er som han er* hun kiggede lidt på ham *det er lidt underligt* hun sukkede svagt.
Vis brugerens profil
Ethan
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Man apr 01, 2013 7:21 pm

Ethan knurrede lavt. og sukkede. "hvad så smukke? blevet stum? " Han kiggede lidt på hende og smilte svagt. "eller vil du ikke snakke det var dig der begyndte samtalen" Han vente sig om og gik baglendes. Han var godt klar over der var flere mennesker har, men det bekymrede ham egentlig ikke, han ville mærke der var nogen bag ham før han gik ind i dem. Han vidste egentlig ikke hvorfor han ville snakke, stilhed var en ting han ikke havde været van til meget længe. han sukkede og gik uden om en person. Ethan havde været blid i en periode af hans liv, han havde ikke levet livet, stille rolig. nej men det havde også kost ham det i sidste ende.
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Man apr 01, 2013 7:37 pm

Sylvia kiggede bare iriteret på ham "du skal ikke kalde mig smukke" sagde hun koldt *er det bare mig eller er han bare en smart ass* hun prøvede at få et svagt smil frem "og jeg tænker bare ikke det var sælig godt emne at tale om" hun sukkede svagt mens hun kiggede på personerne der gik forbi.
Vis brugerens profil
Ethan
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Man apr 01, 2013 7:55 pm

Ethan gik stadigvæk og kiggede på hende, samtidet med han gik med ryggen den vej de var på vej hende. han sukkede "go ahaed if you like.. i'm not the one who is going to kill you" Han var faktisk lige glad med hvad de snakkede om, der var ikke rigtig noget det kunne slå ham helt ud af den. det havde der faktisk aldrig være. Endnu en gang gik han udenom en eller anden. der hævede den ene knyt kæve mod ham og råbte, "så se dig dog for" Ethan smilte og rystede på hovedet. "det var jo ikke fordi jeg ligefrem gik ind i dig vel. " han vente øjne mens han mumlede det. han hævede et øjnebryn. "du tænker også på noget andet.. men du vil ikke sige det., men det jo dit valg. " Han sukkede og lagde hovedet en smule på skrå.
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Tirs apr 02, 2013 11:03 am

Sylvia bliv lidt iriteret "det er helst noget jeg ikke vil tale om" hun smilte svagt da hun hørte manden *gad vide hvorfor han vil skifte krop? det er en lidt mærkelig person men jeg syndes det klær ham* hun fniste lidt "jeg tænkte på hvorfor du vil skifte krop, jeg mender den passer godt til din personlighed" hendes smil bliv lidt støre men prøved at skjule det *det er der bedra ind slet ikke have en*
Vis brugerens profil
Ethan
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Tirs apr 02, 2013 1:02 pm

Ethan lagde hovedet på skrå og vente øjne, "fordi jeg ikke er van til at havde en krop. også fordi ja måske det fordi jeg ligner en pige? jeg ved ikke helt. " han sukkede og rystede lidt på hovedet "det ikke fordi jeg snare i dine tanker jeg ikke tanke læser men jeg kan mærke dine følelser så.. " han vidste ikke helt hvorfor han ville forklare hende det. men nu havde han muligheden, hun skulle jo ikke tro at han var tankelæser, ligesom hun trorede han var blodsuger, det havde Ethan nu aldrig være. Han var født dæmon. "men anyway.. " Han kiggede længere fremme af vejen. og smilte svagt. der var et stykke vej endnu og dog, han havde en lille fornæmmelse af at han nok ville møde Arrow enden han kom helt hjem.

// anyway må Arrow skrive med? eller skal jeg bede den kære engel holde sig væk?
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Tirs apr 02, 2013 2:55 pm

Sylvia smilte svagt "det er okey så er jeg en smule advaredet" hun sukkede svagt *en pige syndes jeg ikke helt* hun smilte svagt mens hun kiggede på ham *mere en lidt golden boy slags måske* hun lagde hoved lidt på skrå *gad vide hvorfor han skal være barnepige for en eller anden* det han havde sagt for lidt tid siden nu kom hun til at tænke på nu "jeg kom lige i tanke om det med at du skulle være barnepige for en eller anden, jeg tænker lidt hvorfor siger du ikke bare fra?" hun ragtede hoved op igen.

//det er fint med mig, bare lad ham komme med ind

Sidst rettet af sylvia de blood Tirs apr 02, 2013 4:56 pm, rettet 1 gang
Vis brugerens profil
Ethan
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Tirs apr 02, 2013 4:54 pm

Ethan smilte og gik stadigvæk baglendes. "barnepige, når for Arrow, Jo det en længere historie, det startede med at vi delte krop fordi Arrow fuckede en gang hellig magi op og tilkalde mig som på det tidspunkt rat meget var blevet til en af livs sjæle. Anyways det en længere historie i magisk kundskab vi måske tager en anden dag. Men så fordi Arrow er aftager af Night slægtens arv, ligesom du er aftager for din slægts arv. Blev de nu til at dele os så Arrow kunne tage sin plads. Men i stedet for jeg igen blev til en Sjæl valgte de at genstabe min krop, og gøre mig til dæmon igen. Der ud over har de givet mig den opgave at holde Arrow i live, til de mener han selv kan klare sig. " Ethan trak vejret dybt ind og sukkede han vente øjne og smilte svagt. "Jeg her aldrig kunne lide min krop, så det var helt en befrielse og være fri for den. Også få den tilbage på den her måde har ikke gjort det lettere " Han mumlede og vente sig om så han gik med font mod vejen frem ad.
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Tirs apr 02, 2013 9:51 pm

Sylvia sukkede svagt *det er lidt mærkeligt at tænke på at han har delt krop med en anden* hun kiggede lidt på ham inden hun kiggede rund om kring "hvorfor siger du ikke bare fra til at kigge efter ham? Du bestemer vel selv hvad du vil og ikke vil, ikke?" hun kiggede spøgende op mod ham igen. hun gik lidt hurtiger for at komme op ved siden af ham *det vil være lidt underligt vis han ikke kunne*
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

Antal indlæg : 64
Irl alder : 24

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Ons apr 03, 2013 9:11 am

Arrow havde svær ved at vænne sig til det faktum at han kunne se alt, på trods af at faktisk var 'blind'. Hans øjne var kort efter mødte i kirken blevet klare og det ville han for alt i verden skjul. så han havde bundet hans øjne til. det hjalp også en del på hans evne, han kunne ikke længere sig en hver person sandhensigt med tingene. Det var ret ikke og vide hvad folk ville med hinanden uden at man havde spurgt. Men han kunne stadigvæk høre, hvis folk stak ham en lodret løgn og det iraterrede ham faktisk meget, for Ethan var mester i at lyve, og Arrow kunne høre en flaske klang når Ethan talte med andre, over for Arrow sagde han sjovt nok hele sandheden. Arrow kiggede på menneskerne der gik forbi ham, der hvor han sad. For det var jo det han gjorde han kunne se dem ligeså tydeligt som en normal person. For han sad på stenen og den lå på jorden, menneskene gik på jorden. Arrow fødder rørte også selv jorden, på den måde kunne han se, Han kunne også mærke luften vibere, og høre lydene. Det lidt svært at forklare, det var det han normalt sagde når han mødte nogen der spurgte. Nu kom han så en del mindre uden døre, end han forhen ville have gjort, hvorfor vidste han ikke helt, måske fordi han var bange.

// Håber det okay.. Regner lidt med i går forbi ham og opdager ham. ^^
Vis brugerens profil
Ethan
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Ons apr 03, 2013 9:23 am

Ethan rystede på hovedet. "det kan jeg ikke, jeg her ingen vilje selv lige på det område. desuden har jeg lavet en aftale med Zero, Arrows bror. men Hvis jeg nægter den her opgave, bliver jeg flået ikke bare Af min onkel, men af hans barn, og tror mig det vil du ikke opleve, men far ville vente sig i graven over hvilken skuffelse jeg er blevet. " Ethan sukkede lavt "Jeg ville blive dræbt af de døde, og jeg ville nok ikke få lov til at vende tilbage til en post jeg selv havde som død. Der er en ting du skal forstå omkring min slægt, der er tre, snart fire du bare ikke siger i mod. Ceil, Orion, Seth også Arrow når han lige vænner sig til det. Men i så fald var det her direkte ordre Af Ceil. Altså vil det sige jeg ikke kan andet end at gøre hvad jeg forbesked på. " Ethan smilte svagt og rystede lidt på hovedet. Han kiggede længere frem af vejen, og fik øje på en fyr, der sad også meget fortabt ud på en sten. "når man tale om solen så skinner den, Men sandten om det ikke er.." Han mumlede og stoppede midt i det hele. Ethan stoppede op og lagde hovedet lidt på skrå. "Arrow" Han hviskede, velvidene at Arrow nok med sikker hed kunne høre ham. Efter hans død havde han fået tæmmelig gode øre. Ethans smil blev stører og han gik ligeså stille tættere på. Selvom han godt var klar over Arrow kunne 'se' ham.
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Tors apr 04, 2013 8:29 pm

Sylvia stod og så undrende på Ethan *er det Arrow?* hun gik lidt tættere på Ethan så hun ca. stod 20-30 cm bag Ethan. Hun kunne se hans smil var blevet støre *hvad gør det lidt store smil på Ethan's læpe? jeg håper det ikke eret godt smil* hun kiggede hen på ham der sad på stenen, hun lagde hoved lidt på skrå "kender du ham Ethan?" hun evndte blikket langsomt hen på Ethan.
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Tors apr 04, 2013 8:45 pm

Arrow smilte bare, han kunne høre Ethan klynke som sædvanligt, Det var ikke fordi Arrow var den sværeste person og holde i live. Han sukkede. "Ethan, du kan godt spare dig, jeg kan mærke din til stedet værelser flere hunrede meter væk. og din tanke gang er heller ikke særlig svær og føle, Anyways. " Arrow vente øjne også selvom ingen andre end han selv vidste det. for ingen andre kunne se det. Arrow rettede lidt på forbinding, lige nu var jordens mest friste at gøre, var at tage det af. Arrow trak vejret dybt, for ikke at gøre det. Han havde ikke helt vænnet sig til at være alene og ville da godt indrømme, han ville nok ikke lære sig så længe uden Ethan, nu havde han jo heller ikke Elias mere.. Arrow sukkede og rettede hoved mod Ethan, og en eller anden pige. "må jeg spørge om du i det hele taget kan andet end at skabe problemer ?" det var hen vendt til Ethan. "god middag. Og hvem her man ære af at møde?" Arrow smilte, mens han så lige på hende også selvom en hver der gik forbi ville tro han ikke kunne se.
Vis brugerens profil
Ethan
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Tors apr 04, 2013 8:59 pm

Ethan gyste og væste lavt, "kende ja, det tror jeg man kalder det, selvom det virke som om jeg under driver en hel del, bare ved overhovedet og tænke på jeg kender ham," Ethan smilte, han ville ikke få et ben til jorden hvis han så meget som tænke på at over falde Arrow. "kender, det virker som et småligt ord når man her delt krop, med hinanden. " Han lagde hovedet lidt på skrå. Arrow havde ret han kunne lige så godt droppe det. "Man har vil lov til at drømme. eller håbe men det vil det samme, håb findes kun i drømme, I hvert fald hvis man er Dæmon. Jeg kan ikke rigtig tale for en Engels vedkommen" Ethan sukkede og rystede på hovedet, den her samtale forvirrede ham lidt. Hvor ville Arrow hen med det, Ethan bid sig i under læben, Skulle han sige sandheden? nej og jo måske. "jeg tror aldrig helt jeg har prøvet." Ethan skar ansigt og han blev fraværende. Han havde virkelig ingen ide om hvad han skulle gøre, eller sige, havde han det, kunne han det? Han vidste det faktisk ikke når nu han tænke efter.
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Tors apr 04, 2013 9:44 pm

Sylvi gik lidt tættere på Ethan for at kunne høre ham bedre *delt krop med, det var da ikke så lidt* Hun hørte hvad manden på stenen sagde, hun rettede bliket mod ham *skal jeg svare? Efter jeg har hørt de har delt krop sammen regner jeg med han måske er ligesom Ethan men samtidig nej, Ethan er 'speciel' vis jeg kan sige det sådan* hun endte med ikke at ville sige noget, så hun stod bare og kiggede på ham med et lidt spørgene blik.
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Fre apr 05, 2013 6:32 pm

Arrow hævede et øjnebryn og lagde hovedet på skrå "normalt når folk spørger plejer man altså at svar, eller har katten tage din tunge?" Han slog klik med tungene og vente blikket mod Ethan. "nej Ethan drømme og håb er ikke det samme, det er som at sige at fantasi og tro er det samme. " Arrow smilte op rigtig, han var ikke i stand til at gøre andet. Han rejste sig op og sukkede. "du kunne måske fir søge, btw du stinker af vampyr halvling. " Arrow rynkende på næsen og fnyste. Han gyste svagt ved tanken om Ethan havde fat tænderne i en anden persom. Arrow huskede alt fortyde lidt de episoder hvor Ethan have taget over. "selvom jeg ikke fatter du kan få dig selv til det.. gang på gang. Men jeg gætter på det noget I Dæmoner ikke tænker over, eller er det bare nogen man lære med tide? " Arrow lagde hovedet på skrå.
Vis brugerens profil
Ethan
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Fre apr 05, 2013 7:04 pm

Ethan smilte. "han bider ikke, og nej jeg tror ikke katten har hendes tunge. " han smite og lo lavt han lagde hovedet lidt på skrå. "bare fordi du er troende behøver vi andre ikke og være det. "Ethan smilte og kiggede lidt rundt, hans hoved kørte rundt. "hmm Altså det burdte du da af alle vide, du her jo trods alt delt krop med mig. Og så var det jo også Elias.. ikke stand min kære lille forvirret Engel. " Ethan elskede og drille ham med det, fordi han vidste hvor meget det gik Arrow på, At han havde haft sådan et forhold også med en dæmon. "Og det med halvlingen skal du ikke blande dig i, " Ethan fnys fornærmet og slog med hovedet, ligesom en snoppet skolepige. "altså helt ære" Han ændrede stemmen så han lyd sådan lidt meget som en bøsse, eller nok snare en meget tøset pige. Han vente øjne vil vidende om at det kunne Arrow ikke se ham gøre.
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Fre apr 05, 2013 10:54 pm

Sylvia sukkede irieret *Ethan stop med at at være...dig lige nu!* hun gik op så hun stod ved siden af ham *jeg kan regne ud at Ethan elsker at være iriterne* Hun kiggede hen på manden "mit navn er Sylvia, og du er?" hun lagde armne over kors for at se ud som om hun ikke var særlig nærvøs *jeg er ikke tryg ved folk når jeg ikke er sikker på hvad for en slags de er* hun sukkede svagt.
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Lør apr 06, 2013 10:51 am

Arrow smilte lidt og rystede på hovedet af Ethan "lad os blande de død uden om det her skal vi?" han fnys lavt. "Jo men der var jo også lige en anden ting med Elias, Han havde sort Engel blod i årende, Du lå trods alt i med ham?" Arrow rystede på hovedet og huskede tydelig den morgen hvad han var vågnet op hos Elias. Arrow rømmede sig og rettede blikket mod pigen, "mig en ære. " Han bukkede og smilte skævt. "Arrow Èngell og jeg er som Ethan meget smuk udtrykker det engel, men hvor længe aner jeg altså ikke." Hans smil forsvandt og han blev en smule ufokusseret. Han tænker havde fat i noget helt andet end den har samtale.
Vis brugerens profil
Ethan
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Lør apr 06, 2013 11:10 am

Ethan sukkede og rystede på hovedet, hvorfor var det her så typisk Arrow? Han gik altid Ethan på fordi han altid, eller næsten altid kunne sige ham i mod på den ene eller anden møde. Han vidste jo godt at havde det ikke været fordi han selv havde ligge i med Elias den nat, så havde ham og Arrow nok Aldrig mødt hinanden. Ethan lagde hovedet lidt på skrå. "touché.. men alligevel.." Ethan havde ikke noget han kunne sige i mod den har og han endte bare med at stå og se en smule forvirret ud. Han havde tabt... "anyways, Skal vi komme afsted? " Han ville bare tale om noget andet, og der var et stykke vej endnu før de noget Ghost City.. Ikke at det gjorde Ethan noget. "hmm Arrow? hvad lave du egentlig her?" Det først nu gået op for Ethan at det måske ikke lige var det perfekte sted for Arrow at være. Godt nok var det midt på dagen men alligevel. der var folk som ham selv, der var lige glad med hvem der så det..
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Tirs apr 16, 2013 10:18 pm

//kan ikke ikke springe mig over dene ene gang, er lidt plank.
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Tirs apr 23, 2013 6:07 pm

Arrow smilte og lagde hovedet på skrå. "hvorfor jeg er her? jo jeg keder mig så ment bare, men der er jo ikke sket mig noget. overhovedet. " Hans stemme rystede lidt da han sagde det sidste. han ville ikke tale om det. ikke her ikke nu.. Måske fortælle det senere. ja eller slet ikke for fortælle det. "skal vi gå? jamen hvor hen da? " Han kiggede lidt forvirret på Ethan og fattede minus af samtalen lige nu. Arrow satte sig bare ned igen på stenen. "hmm det her jeg godt nok ikke lige mig i dag. " Han rettede på forbindende og smilte skævt. Han endte med at pille det af og sad derfor bare med lukkede øjne. han turer ikke kigge han var bange for hvad han ville se. og dog kunne han ikke lagde være med at åbne øjne. "gud De har et kønt ansigt. " Han kiggede på hende med de klare øjne og lagde hovedet på skrå. så fik han set på Ethan og han blev bleg, det var ikke Ethan men dem han kunne se bag Ethan der fik ham til at knække sammen og kaste op. Arrow lukkede øjne igen og sukkede. enden han hostede.

// Sylvia som ikke andet så kan du jo skrive nu hvis det er de kan finde på noget
Vis brugerens profil
sylvia de blood
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   Ons apr 24, 2013 2:54 pm

Sylvia kiggede undrerne på Arrow og Ethan. Hun forstod ikke så meget af hvad de snarkede om. Hun sukkede svagt mens hun kiggede på Arrow, hun blev overesked over at se Arrow kaste op "er du okey Arrow?" hendes stemme var lidt lys på grund af hun var lidt bekymred. Hun ville hjælpe ham men ville helst ikke gå over til ham *jeg håper han er okey, jeg kan ikke lide at se folk lide*
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: bid mig ~ sylvia de blood   

bid mig ~ sylvia de blood
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next