The world in the shadows

IndeksCalendarGalleryFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Tors maj 04, 2017 6:51 pm by Fable

» Èngelsk testamente
Fre nov 18, 2016 4:59 pm by Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Man maj 16, 2016 10:15 pm by Fable

» Path of wrath
Tirs mar 15, 2016 6:21 pm by Angel

» Zarnkam
Man feb 15, 2016 9:58 pm by Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Ons feb 10, 2016 8:08 pm by Angel

» I Am home ~ Liam
Man feb 08, 2016 5:19 pm by Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Man feb 08, 2016 11:11 am by Ocarin

» Kaos
Søn feb 07, 2016 4:41 pm by Angel

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 18, Fre sep 13, 2013 7:53 pm
Top posters
Angel

sylvia de blood

Alex

Jack

Shadow

Ethan

Arrow

Dino

Gabriel

Eddy

august 2018
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendarCalendar

Share | 

Om Racerne i al almenligehed

Go down 
ForfatterBesked
Angel
Slave

Antal indlæg : 234
Irl alder : 21

IndlægEmne: Om Racerne i al almenligehed    Tors apr 25, 2013 10:19 am

Okay jeg anbefaler man læser under bøger og andet læsestof, det ikke nødvendigt, men det er nogle ting som vil giver meget mere mening hvis du læser det. Dog, hvis din karakter ikke skal kende til dette ingame, så lad være, du ender nok med at høre om det på et tidspunkt alligevel og hvis ikke, så skriv til mig og jeg skal med glæde fortælle dig om det ingame. Derudover står der noget om magien og Traditioner (for andre væsener), Stedet bliver hele tide opdateret med nye spændende ting. Det kan jo være jeg finder på noget nyt.

Historien og fortællinger
Dette finder du under bøger og andet læsestof. Der vil stå om forskellige racers oprindelse (da du ikke her nøde at vide dette for at spille på din race) Konge slægter, der ellers er uddøde (tror ikke jeg genskaber dem) eller om forskellige grupper og andet mærkelige ting.

Slægts historie finde du også her under bøger og andet læsestof, Dette kan nemmelig på virke din race/ mulighed for at skifte race.

Du velkommen til både at ønske dig en tildelt evne magisk, genstand eller et mærke. Du skal blot skrive til mig og vi finder på noget. Det er kun for at holde styr på hvem der har hvad. Også fordi der ikke skal være for mange. Dog skal du ikke se dig som en særlig udvalgt bruger, enten har jeg kunnet lide din historie eller også kom du bare først. Smile

Alle kan skifte Race til hvad som helst, næsten, noget kræver Slægtskab i bestemte slægter. Men det kan vi med lethed finde ud af. Vi kan også lave dig en helt ny en, din helt egen slægt.

Derudover skal du blot skrive til mig hvis du ønsker at skifte race og så opdigter vi sammen noget ingame, så det virker mere troværdigt. På den måde skal du ikke lave en ny karakter fordi du ønsker at være en anden race.

Tillad mig at forklare, kort hvordan dette sker med et lille eksempel.
Alex er halv Fønix og halv fuldblods dæmon, Han ønsker at blive Engel. Da han ikke tilhøre nogen slægt, er jeg nødt til enten at finde ham en, men det kræver jeg også finde Lucas en og det vil Lucas ikke, Så jeg forbander vores Kære Alex i stedet for, men det vil han ikke. Altså har jeg kun en vej tilbage, jeg er nødt til at dræbe ham så han kan genopstå som Engel.

Eller vi kunne tage et til:
Lucas er ligeledes halv Fønix halv og halv fuldblods dæmon, han ønsker derimod at blive dæmon. Da han ikke vil bides af en anden dæmon og ikke ønsker sig forvandlet ved magi eller en forbandelse og heller ikke ønsker slægtskab, da Alex heller ikke ønsker dette (Alex og Lucas er tvillinger). Er vi nødt til at tænke ud af boksen. Dæmon gener er vigende hvor Fønix gener er dominerende. Jeg er Lucas' slave, og har et forhold til Alex, som er hans bror. Vi lader Lucas finde ud af dette og derefter går det op for ham at han er ved at miste magten over mig, som hans slave, for at få denne magt igen, dræber han Alex, og dæmonen i ham siden tager over, fordi oplevelsen var så morbid. Jeg nægter at lad Alex dø og fordi jeg er dæmon-engel kan jeg lade ham genopstå som Engel (eller hvad han nu ønsker)

Vi tager et sidste:
Zero er født Fønix, men han vil ikke dø ligesom hans mor gjorde. Så han lader sig forvandle til vampyr. (det var en af de lette). Hvorimod jeg måtte dræbe hans bror Arrow for at dele ham fra Ethan og lave ham til Engel, fordi han skulle over tage Nigth slægtens' arv.

Religioner/ tro: Det ligger helt frit for dig at tro på hvad du vil. Dog har jeg skabt en række forskellige trosretninger. Nogle er skrevet ind, andre er ikke blevet det endnu. Men der er troen på Lukas (bøger og andet læsestof under Traditioner (for andre væsner) vampyr Traditionen Crucifixionis). Troende på hvor morder /dag, nat og tusmørke (Til de nye under ondrende (læs om The Black Widow), Og under bøger og andet læsestof Traditioner (for andre væsner) igen The black Widow).
Men vil du være muslim, budtisk eller ateist så skal du være meget velkommen til det Smile

Sprog: Himlens syv tungemål, ærkeéngelsk helved fem tungemål, dæmonisk, vampyriansk [vampyr sprog], Elevisk [elversprog, elverne er uddød (eller næsten de kan ses i underverden) dog taler nogle Orakel'er og Sirenia'er, dette sprog],Dødenstungemål [melkins sprog til påkaldelse af død tales også i skyggeverden] underjorddisk [tales i underverden] Salvatin Slægens sprog, [kan faktisk ikke tales af andre end dem, uden at man ville kunne høre det.]
//hvis du i et emne skal tale et af disse sprog skriv dog på dansk og bare hvilket sprog det er bagefter, eller før din sætning med tale. Alt efter hvilken race du er er der selveføglig nogle sprog du er født til at kunne tale, dog det ikke alle Engel der kan tale alle himlens tungemål og der er ikke mange der kan ærkeéngelsk, ligeså vil heller ikke alle djævle tale helveds fem tungemål, det samme glæder for vampyrer der kommer fra helved af//

Dette var vidste alt for nu.. Jeg beklager dette er lidt langt, men håber folk over lever dette :)Da jeg bare ville lade folk vide disse ting, Da jeg med mine krakter spiller meget på historien :)Og jeg håber da folk vil deltage og blive en del af historien på siden, blive en levende Legendte Smile

I may sleep more than I'm awake
but I still own your destiny
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://skyggernes-verden.danskforum.net

Om Racerne i al almenligehed
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1