Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_lcapJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_voting_barJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_rcap 
sylvia de blood
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_lcapJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_voting_barJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_rcap 
Alex
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_lcapJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_voting_barJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_rcap 
Jack
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_lcapJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_voting_barJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_rcap 
Shadow
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_lcapJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_voting_barJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_rcap 
Ethan
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_lcapJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_voting_barJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_rcap 
Arrow
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_lcapJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_voting_barJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_rcap 
Dino
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_lcapJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_voting_barJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_rcap 
Gabriel
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_lcapJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_voting_barJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_rcap 
Eddy
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_lcapJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_voting_barJamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_vote_rcap 
April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex Empty
IndlægEmne: Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex   Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeTors Apr 25, 2013 1:01 pm

Sted: Shadow Times
Tid: Efter middag
Vejr: solrigt men det blæser
Årstid: forår
Påklædning: jakkesæt

Izzi sad bag skrive bordet og vendte på en bestem person, der var blevet lidt af et problem på det sidste. Alex havde været meget ved siden af sig selv og de sidste to dage var han slet ikke mødt op. Det var lidt af et held Izzi havde mødt ham på gangen idag. Hans fingere tommede mod bordet. Hvordan kan en fyr skabe så mange problemer? Han evner i at skrive var bemærkelse hverdig gode. Men hans emner var noget af en grå tone. Han holdt sig ikke til de andre og mistede derfor de stører historier. Men Izzi kunne ikke gøre noget ved det. Han kendte spille reglerne, han håbede bare Alex ville lære dem.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex   Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeFre Apr 26, 2013 9:06 am

Alex gik med bøjet hoved han mod døren til Izzi kontor. Han vidste godt han havde fucked op. det ville han godt indrømme. Men Angel havde forvirret ham og Alex var blevet ind i den mørke underverden af dobbelt liv. Det gjorde ham ikke bange, selv Alex live et dobbelt liv. Og det dobbelt liv ville nok snart sig dagens lys. Og det ville nok med alt sandsynlighed være i dag. Han var Alex Rosa Gel tvilling til Lucas, det var derfor han ikke ville tage de historier også på grund af Angel. Han løftede hånden og bankede på. Alex stod bare og ventede han fik lov et at gå ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex   Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeFre Apr 26, 2013 10:04 pm

Izzi sad lidt i sin egen verden og han sukkede derfor bare da det bankede på døren. "Kom ind" Hans stemme var lav, Alex du har en del at skulle forklare ung mand. For Alex var ung i forhold til hans race. Izzi Der i mod havde ingen ide om hvor gammel han var. " Alex hvordan kan det gå til? At du med dit talent holder dig tilbage? også er der også lige det at du ikke har været her de sidste dage, er der noget du vil tale om? nået der plejer dig? " Izzi talte lavt men han vidste han blev hørt.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex   Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeMan Maj 06, 2013 11:03 am

Alex gik ind og stille sig så langt væk han kunne komme og sukkede. "Izzi jeg.. " Alex stoppede og sukkede. "Kan forklarer, tror jeg " Alex rystede og kiggede nervøst rundt. "okay jeg ved godt jeg ikke har været helt på toppen på det sidste, men min hverdag har ikke været helt sammenhængende på det sidste. Men altså" Han sukkede og kiggede bedende på Izzi. "Jeg bare lid for indblandt i de historie til at kunne skrive dem , uden at det bliver for personligt. " Alex mumlede "Jeg håber det svarer på deres spørgsmål ellers så.." Alex trak på skuldrene og sukkede. Han vidste ikke hvad han skulle sige, eller gøre ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex   Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeMan Sep 02, 2013 4:11 pm

Izzi sukkede lavt, og rystede lidt på hovedet. Han smilte svagt og lagde hovedet på skrå. "Hvad mener du med at du er indblandet? " Izzi egen nysgerrighed var blevet vagt. Hvor dybt var Alex indvoldværet i disse historier? "Alex ned dine evner, burde du ikke spille på sådan noget, du kan meget mere, men jeg kan selvfølgelig ikke bestemme hvad du vælger at skrive og det gik jo meget godt sidst. Men jeg gætter vel på at du ikke har været personligt indblandt denne gang." Izzi sukkede og rystede bare på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex   Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 10:47 am

ALex nikkede og smilte svagt "mit som du aldrig har spurgt om er Alex rose Gel jeg er lillebror til Lucas Gel tvilling. Så dettes derfor jeg ikke tager historierne om ham og jeg er elsker til Angel farvenhive. Jeg er bedste venner med Jack silver wing og jeg er på det sidste begyndte at udvikle evner inden for madness network. Grunden til jeg har været lidt fraværende på det sidste er grundet Angel. Jeg ved godt en hver anden har på stedet ville udnytte det Men jeg foretrækker at holde mit liv og specielt mit privatliv langt ude af dette" Alex sukkede bare og rystede lidt på hovedet og slog blikket i gulvet. Han havde ikke mere at sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex   Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeTors Dec 05, 2013 11:23 am

Izzi stirrede på Alex og blinkede overrasket. "Rosa Gel? Hvorfor har du ikke sagt det noget før? så kunne vi havde undgået alt dette. " Izzi rystede lidt på hovedet og smilte. Han rejste sig op og gik hen mod Alex. han lagde hovedet på skrå og lagde en hånd på Alex skuldre. "Det skal nok gå alt sammen, nu ved jeg da hvorfor du ikke ønsker skrive de historier. Så finer vi bare noget andet til dig, hvis du ønsker at forsætte her på Shadow times. " Izzi smilte venligt, men kun for at skjule hvad han virkeligt tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex   Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeMan Dec 09, 2013 11:49 am

Alex smilte og sukkede lavt. "Okay jeg ved godt jeg måske skulle havde sagt det men jeg aner ikke hvordan, det ikke helt så enkelt som det ser ud, der jo mit liv jeg skal stå og snakke om" han rykkede lidt væk fra Izzi uden helt at tænke over det. Alex sukkede og rystede på hovedet " jeg ved ikke om jeg vil forsætte, jeg ved ikke om jeg kan" Alex fik tårer i øjnene og smilte forsvandt fra hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex   Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeSøn Feb 02, 2014 4:50 pm

Izzi sukkede "Men hvem skal så tage over for alt det her når jeg er væk, Han kiggede på ham med nogle triste øjne Han gik hen og lagde begge arme om Alex "Jeg forsvinder, og du er en af de eneste der er dydig nok til at over tage min plads, men det selvfølgelig op til dig om du her lysten og mordet til at forsætte. " Izzi øjne blev blanke "Jeg vil efterlade min epilog til dig Alex " Han smilte da han begyndte at falde fra hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex   Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeSøn Feb 02, 2014 5:21 pm

Alex smilte og sukkede "Det kan jeg ikke jeg kan ikke tage din plads men jeg kan godt skrive din epilog, Izzi " Alex havde set han mindre og vidste hvad han havde være igennem han vidste at det var det bedste og alligevel bryd han sammen, han fik tårre i øjne og fald på knæ, han lagde armene om sig selv, han kunne ikke holde til det. Der kom blandening af et skrig og et hulkover hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex   Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitimeSøn Feb 02, 2014 5:21 pm

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex   Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex
» hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood
» Øhm ~ Alex
» Shadows ~ Alex
» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Trekanten :: shadow times-
Gå til: