Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_lcaplet's go hunting ~ Ariana Dawn I_voting_barlet's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
sylvia de blood
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_lcaplet's go hunting ~ Ariana Dawn I_voting_barlet's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Alex
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_lcaplet's go hunting ~ Ariana Dawn I_voting_barlet's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Jack
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_lcaplet's go hunting ~ Ariana Dawn I_voting_barlet's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Shadow
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_lcaplet's go hunting ~ Ariana Dawn I_voting_barlet's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Ethan
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_lcaplet's go hunting ~ Ariana Dawn I_voting_barlet's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Arrow
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_lcaplet's go hunting ~ Ariana Dawn I_voting_barlet's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Dino
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_lcaplet's go hunting ~ Ariana Dawn I_voting_barlet's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Gabriel
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_lcaplet's go hunting ~ Ariana Dawn I_voting_barlet's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Eddy
let's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_lcaplet's go hunting ~ Ariana Dawn I_voting_barlet's go hunting ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Marts 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 let's go hunting ~ Ariana Dawn

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 6:36 pm

Sted: tåge dalene
Tid: middag
Vejr: skyggefuldt og tåget
Årstid: sommer
Påklædning: profil billede og grå jeans. + sort skuldre taske med skole bøger

Jack sad bare med næsen i en bog, det var ikke usædvanligt af ham over hovedet det fik tænkerne tilbage på plads. Jack smilte svag og vente siden. Han havde ingen ide om hvor længe han havde siddet sådan. Men det var en skygge fuld sommerdag, han skulle i det mindste ikke tænke på at holde sig i skyggen, som de andre dage. Jack havde aldrig været meget for sollys, ikke at det ville gøre ham noget. Men helved forandre folk og det ikke altid til det bedre. Jack lukkede bøgen og begyndte at kigge nærmere på omgivelserne, han vente langsomt tilbage til virkeligheden. Han lod en hånd gide hen over græsset og der kom et store smil frem på han læber. Jack lagde hovedet tilbage og kiggede op på himlen. det på trods af tågen stadigvæk kunne ses. Han sukkede dybt og smilte forblev på hans læber, han levede i nuet. Aura brokkede sig lavt, men Jack lod sig ikke mærke med hende, ikke i dag. Bakkerne er omgav Jack synes at tildels at forsvinde i tågen, for så at dukke op igen. Hans blik blev ved med at føle dem. Mens de igen forsvandt, bag en uendelige tåge der altid synes at være her. Der altid synes at omgive byen. Det var som om morder natur, havde taget tågerens by og dækket den til, så den forsvandt. Men tågen her var jo også grunden til byen havde dens navn. Jack hjerne arbejdede på over tid. Efter Dæmon-Englene var kaldt tilbage på deres poster, havde Jack haft svært ved at holde fokus. Kaos blod, løbe bogstavelig talt i hans årer, som vampyr-engelen Kaos barnebarn, måtte han tage hans opgave, som vampyr-engel seriøst. Men som alt ved Jack, når det gjaldt om at tage noget seriøst, var det en umulighed uden lige. Jack sukkede og åbnede bøgen igen, han begyndt igen at læse. Religion, Jacks værerest fag, men det var jo kun fordi hans lærer ikke ville give Jack en chance. Og Jack kunne ikke gøre for det, hans tror lå fast og det kunne hans lære ikke ændre på, hvor meget han end ville det. Lukas & Angel, og sandheden om det rene blod ville for altid, til den dag Jack døde, være det han troede på.
// jeg tror jeg stopper her inden den løber helt af med mig //

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 7:00 pm

//Det er okay, og undskyld jeg først svarer nu btw//

påklædning: en hvid kappe med hætte, der lægger ansigtet i skygge og gyldne mønstre  langs den nederste kant.

Ariana var faret vild. Tågen gjorde det svært at se noget som helst. Den gjorde det tilmed køligt. "God damn it tåge, så gå dog væk bare to minutter," udbrød hun irriteret og svøbte kappen tættere om sig. Hun anede ikke, hvor hun var. Hun gik udfra, at det var et eller andet sted udenfor tågernes by, fordi ja det ville give mening.
Hendes kappe blev hurtigt dækket af dug fra tågen.
Hun sukkede lavt og håbede, at hun kunne finde en eller anden at snakke med eller noget, måske en der kunne vise hende ud. *Let's face it Ariana, hvis der er flere her inde, er de nok lige så lost som dig* tænkte hun tørt. 
Hun fortsatte gennem en tågebanke og stødte ind i noget eller nogen.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 8:11 pm

Jack smilte bare og løftede ikke en gang hovedet fra bogen. Han hev bare person, der var gået ind i ham ned og sidde ved siden af sig. "Det var du sandelig længe om. " Han løftede stadigvæk ikke hovedet fra bogen. Der kom et sært smil frem på hans læber, han lukkede bogen og den kom med en svag lyd. Jack lagde bogen fra sig og kiggede først nu på pigen. Han rakte hånden frem "Navnet er Jack, Jack Silver Wing for at være mere præcis. Og dit er Ariana Dawn. velkommen til, " Jack lagde hovedet på skrå. " Jeg håber ikke du har fået nok af skøre mennesker endnu, Men jeg ser han ikke helt har taget livet af dig. " Jack sukkede bare og lod blikket løbe lidt rundt på omgivelserne. Tågen var blevet en smule tætter. Jack vidste alt for meget om alt for mange ting. Men det kunne jo alt sammen var nytdigt, det var bare ikke alt sammen der skulle bruges lige nu og her. Jack tog bogen op igen han havde lagt fra sig, han så noget udbeslutsom på den. Han kunne ikke rigtig bestemme sig for om han skulle lade den ligge også lade som om han havde glemt den, eller om han bare skulle tage den med. Han endte med at smide den ned i tasken igen. Også selvom det ikke var med sin gode vilje at han gjorde det. Jack trak vejret dybt ind og vente igen blikket om pigen.

//det gør ikke noget, BTW Jack er en person man skal spørge ind til, på den måde lære du noget nyt både om ham, men også om alt andet. Og på den måde kommer der også til at ske noget i emnet ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 8:44 pm

//Okay ^_^// 
Ariana stirrede undrende på drengen, der så ud til at være et år eller to ældre end hun selv i hvert fald af udseende. "Hvorfra kender du mit navn og...hvem har ikke taget livet af mig?" spurgte hun. *Hvem er den fyr* tænkte hun næsten skræmt over hvor meget han vidste. *Vent hvor meget ved han ellers* tænkte hun og blev en smule paranoid, men kunne samtidig ikke lade være med at smile en lille smule. "Hvor meget ved du om mig?" hviskede hun med slet skjult facination.
 "Hvem er du i det hele taget?" blev hun ved med at spøger, selvom han ikke havde haft den ringeste chance for at svare  på nogle af hendes spørgsmål endnu. 
Da dette gik op for hende, kunne hun igen ikke lade være med at smile.
"Ej det er ikke for at udfritte dig, det virker bare sært," sagde hun og håbede, at han ikke følte sig stødt over det.
Hun sad et øjeblik og stirrede ud i den tætte fugtige tåge, der omgav stedet.
"Og hvorfor er du her egentlig?" røg det ud af hende, hvorefter hun irriteret klappede en hånd for munden på sig selv. *Typisk dig Ariana, du kender bare ikke til tålmodighed,* tænkte hun irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 8:59 pm

Jack smilte og trak vejret dybt, han hævede et øjenbryn. "får at tage dine spørgsmål et af gang skal vi, et hvor jeg kender dit navn fra, nemt nok, af samme grund jeg ved ting om dig. to hvem har ikke taget livet af dig, jeg sikker på hvis du tænker dig om så skal du nok komme i tænke om det, men for det ikke skal tage forlangt tid, Alex. Ser du jeg holder lidt øje med ham for tiden, bare for en sikkerheds skyld. hvor meget jeg ved om dig, jeg ved nok. hvem jeg er? Jack Silver Wing jeg er efter kommer af kaos, Jeg er vampyr-engel. Og nej jeg ville ikke sige at det virker spor sært. Hvorfor jeg er her. For jeg ikke vil snakke. eller jeg ville snakke med dig, og efter som jeg vidste du ville fare vild her komme her til satte jeg mig her. se Du, Du finder ikke Jack, Jack finder dig, for vil Jack ikke snakke kan han ikke findes.Jeg læser her her er så dejlig stille. og fred fuldt, det holder dårlige mindre væk og giver plads til rolige tænker " Jack talte hurtigt meget hurtigt, som det lå til ham at gøre. og da han endelig trak vejret gispede han svagt efter vejret. Han lagde hovedet lidt på skrå han vidste godt det ikke var alle der kunne følge med ham, når han først begyndte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 9:57 pm

"Er du okay..øh... Jack?" spurgte hun lettere bekymret over hans overfladiske vejrtrækning. Hun lagde hovedet på skrå og kiggede indgående på ham. "For nu at spørger videre, hvorfor ville du gerne snakke med mig?" spurgte hun kort efter. "Jeg kan ikke rigtig se, at jeg kunne være nogen form for hjælp for dig," fortsatte hun mumlende. Hun havde aldrig været en særlig stor hjælp for nogen overhovedet.Efter hendes egen mening, var hun nok mere en kilde til flere mærkværdigheder i livet hos folk, der allerede havde været udsatte for mærkværdigheder nok. Så det behøvede ikke rigtig en længere forklaring, at hun undrede sig over, hvad en fyr som ham ville, med en pige som hende selv. Igen fandt hun sig selv siddende stille og stirre ud i den tilsyneladende aldriglettende tåge, imens hun ventede på hans svar. Der var så meget hun ikke forstod. Hun forstod ikke ham, sine drømme, sine mareridt for pokker, hun forstod ikke engang rigtig sig selv. *Men det at sove halvdelen af livet giver heller ikke rigtig folk tid til at lære sig selv at kende,* tænkte hun og så på den mystiske person ved siden af hende med store øjne.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:15 am

Jack smilte bare "JaJa " Han fik styr på han vejrtrakring inden han lagde hovedet på skrå.Jack løftede en pegefingere mod hende. "dine drømme, for at være mere præcis. det er derfor jeg godt vil snakke med dig" Jack sukkede og rettede hovedet op. Han rode bare rundt i tasken, efter noget. Han fandt en bog frem og åbnede den, den lille hvide bog, der ikke var stører end en halv A4 side. Jack smilte "Jov det kan du, du vidste bare ikke klar over det selv. " Jack lagde hovedet på skrå og kiggede nærmere på hende. "Du ved, du er faktisk en meget interessant person" Jack mumlede for sig selv og kiggede bare på de blanke side i den hvide bog.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 11:09 am

"Det er du da også," sagde hun som svar på hans sidste kommentar, der i øvrigt kom meget bag på hende. Hun så en smule forvirret på den lille hvide bog, der så ud til at være fuldstændig blanksidet. "Ved du noget om mine drømme, som jeg ikke ved?" spurgte hun lidt efter og så  en smule undrende på ham. På sin vis ville det heller ikke komme bag på hende, hvis der var andre, der vidste langt mere end hende selv. Hun smilede lidt "Hvad er bogen til?" spurgte hun interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 11:56 am

Jack smilte "det er jeg sikkert, Jeg ville nu ønske jeg var knap så interessant " Jack lagde hovedet lidt på skrå. "det var det jeg håbe at finde ud af, om jeg vidste noget du ikke vidste, jeg ved den del jeg ikke skal. men det kommer at sammen til nytte på et eller andet tidspunkt, på en eller anden måde. hvad det så end er jeg ved. " Jack rettede hovedet op igen og kiggede på bogen. "hmmm det godt spørgsmål? hvad er den egentlig til, " Aura bokkede sig igen. *du ved det ikke og det er din bog!?* Jack fnyste "Nej Aura jeg ved det skam godt eller det vil sige jeg ved hvordan men skal bruge den, hvad den egentlig var til, til at starte med aner jeg ikke, jeg jo ikke ærkeengel vel altså. " Jack sukkede og hans blik var vent op ad og ned ad med mod højre. Han talte med andre ord med sig selv, eller med Aura som var en del af ham selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 12:14 pm

"Øh undskyld, men hvem taler du med?" spurgte Ariana lidt forvirret. Han så næsten ud til at have et skænderi med nogen. Men eftersom hun havde mødt Alex, der hørte stemmer, syntes hun egentlig ikke det var helt mærkeligt. Det kunne jo være noget af det samme, eller noget. Nej måske ikke, han svarede dem jo aldrig, og Jack så ikke ud til at have det fysisk dårligt med, hvad end det var han havde gang i. Så hun blev enig med sig selv om, at det nok var noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 12:32 pm

Jack smilte "som jeg sagde jeg håber ikke du har fået nok af skøre mennesker. Aura, For at være mere præcis, Hun er en del af mig. " Jack gyste ved tanken og sukkede. "Igen det var også en ting jeg ville være glad for, hvis jeg var for uden" Jack trak på skuldrene, og kiggede smilende på hende. "Jeg undskylder jeg ved det virker lidt mærkeligt." Jack sukkede og kiggede ned i jorden, der var skam i hans blik. Noget der lå langt tilbage i tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 2:15 pm

"Jeg er sjovt nok ret vandt til alt, der er mærkeligt," sagde hun og smilte en smule. "Forøvrigt ville verden da være lidt småkedlig, hvis vi alle sammen var normale;" fortsatte hun. "Jeg er heller ikke normal, ved du nok, med mindre det er normalt at se menneskeheden blive udslettet i drømme," sagde hun og smilede til Jack, der sad med bøjet hoved og så trist ud. Lidt tøvende lagde hun sine spinkle blege arme om ham i et kram. Hun var ret sikker på, at hun ville tænke på det her som noget af det mest akavede, hun nogensinde havde gjort senere hen, men lige nu var hun ligeglad. "Du skal ikke være ked af det," mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 3:10 pm

Jack blev noget overraskt over hendes arm, men gjorde ikke noget veddet. "Kaos," Jack mumlede det og sukkede. Han lagde armene om sig selv "Jeg har fejlet, " Jack fik tårer i øjne, inden han gemte sit ansigt væk. Han var sjældent sådan her. Men tågen gemte tingene godt af vejen, Det var nærst som om at alt bliv gemt væk her, bare for at ting man ikke havde for ventet skulle komme frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 3:49 pm

Ariana blev overrasket, da Jack pludselig begyndte at græde.
Hun fjernede ikke sine arme, men holdt bare fast om ham.
"Hvis der er nogen, der har fejlet er det mig, jeg kan ikke engang se pointen i mine egne drømme," hviskede hun og så på tågen, der dækkede alting. "Der er ikke noget galt med dig, du skal ikke være ked af det," prøvede hun at berolige ham.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 4:13 pm

"Du forstår ikke helt, hvis det her ender som det ser ud til, så har jeg fejlet, noget så grusomt, som nogen kan gøre, og for det vil jeg blive straffet. Og tror mig helved er ikke noget kønt syn. " Jack øjne blev sorte og han rettede hovedet frem ad mod tågen, uden at vide hvad det var han kiggede efter. Alt og ingen ting. "Det siges at når verden er ved at gå undre Kaos vil vågne og give menneskeheden, en sidste chance. " Jacks blik faldt til jorden igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 4:24 pm

"Mine drømme fortæller noget lignende, noget med en nøgle, der skal findes eller noget, men jeg ved ikke, hvad nøglen er," hviskede hun lidt trist. "Og jeg har altså ikke i sinde at lade nogen smide de i helvede, ligegyldig hvad du har gjort, fortjener du ikke at havne, der, specielt ikke, hvis det er anden gang," sagde hun uden rigtig at tænke særlig meget over det. "Det lyder ikke som et sted, man har lyst til at tage hen og slet ikke et sted, man vil tilbage til," sagde hun. Det var hurtigt gået op for Ariana, hvor få venner, hun faktisk havde, og de få venner skulle, hvis hun havde noget som helst at skulle have sagt i hvert fald ikke ende i helvede. Det var sådan set lige meget for hende, om andre syntes, at de burde straffes, det skulle de ikke i hendes hoved. "Du burde ikke blive straffet, du virker so m en, der gør sit bedste, og hvis det ikke er godt nok for den der Kaos fyr, så er han da nedern," sagde hun og var et øjeblik lidt barnlig.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 4:44 pm

Jack fnyste "Anden gang? nej jeg har ikke tal på dem mere, familie besøgende er ikke så slemme, men Lukas er.. Noget for sig. desværre ligger det i mit blod, jeg er en falden Engel. Og det var på Kaos bud jeg blev forvandlet til vampyr-engle. Jeg er Kaos' barnebarn. Derfor, ligger det her tungt på mine skuldre. Derfor skræmmer det her mig og på samme tid ikke for jeg ved hvor jeg ender. En gang falden engel altid falden engel også selvom jeg blev taget til nåde, under ærkeengelens lov, er jeg stadigvæk en falden, så jeg har ikke noget valg sådan er loven. desværre. En falden engel vil altid stå ved Lukas side. " Jack sukkede og gyste. Han lukkede øjne, der var ingen ting han kunne gøre ved det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 5:04 pm

"Oh jeg ved ikke særlig meget om Lukas, men ud fra hvad jeg ved, lyder han altså ikke særlig rar," sagde Ariana der nu var lidt irriteret over, at folks familier kunne være led nok til at tvinge deres andre familiemedlemer til at opholde sig et sted som helvede. Et vindstød ruskede kortvarigt hen over det sted, hvor de sad og løftede op i hendes hår. Kortvarigt var hendes øjne mere lysblå end de plejede. Vinden havde det med at komme frem af sig selv, når hun var sur eller ked af det. Til sidst fik hun den dig til at gå væk og stilheden og tågen sænkede sig igen over stedet.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 5:23 pm

Jack sukkede "Lukas nej. det er han heller ikke. og Alex' bror der deler samme navn er hellere ikke videre rar. Ikke at han er så slem men Lukas, der imod er, også på trods af Angel, det sjovt som de tog kan deler navn med folk vi kender. " Jack smilte og lagde hovedet på skrå. "Lukas Fallen og Angel Fallen. helveds over hoved sammen med en engel. Gør at de kender hinanden svagheder men også racensernes svaghed " Jack faldt hen i tænker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 5:45 pm

"Wow, det var lidt...forvirrende," var det eneste Ariana kunne finde på at sige. Så i stedet for at sige mere sad hun bare i stilhed og tænkte et øjeblik, imens hun uden rigtig at tænke over det kom til at sidde og pokale vind. Det var blevet en underlig vane, når hun tænkte, så nu sad hun bare helt stille med en lille luftånd  i sin ene åbne håndflade. Til sidst stak den dog af, som de havde for vane pludselig at gøre. Hu sukkede "Den her verden er forvirende," hviskede hun.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 8:47 pm

Jack smilte "lidt måske det kommer an på hvordan man ser tingene, Men ja,lidt forvirrende. " Jack lagde hovedet på skrå og faldt lidt han i tanker. Damon hviskede noget til Jak der fik ham til at smile. "Jeg komtilat tænkepå kan dubeskrive hvad der sker i dine mareridt. bare sådan lidt nermære " Jack sukkede, det var Damon der fik ham til at spørger, der var noget over englen i dag der fik Jack til måske at tro han vidste noget Jack ikke vidste.

//beklager vente tiden, har ikke rigtig kunne finde på noget //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Jul 31, 2013 10:43 am

//Det er helt okay, kreativiteten har også svigtet mig lidt på det seneste :3//
Ariana lagde en finger på læben og lukkede øjnene. Noget hun havde for vane at gøre, når hun tænkte. "Jo altså...det er ret...forvirrende," mumlede hun. "Det er den her person, jeg ved ikke, hvem det er, jeg kan ikke se det, kun at personen har englevinger...det er sorte," sagde hun tænksomt og lagde hovedet lidt på skrå. "Han...eller hun taler til mig...siger jeg skal hjælpe dem," hun tænkte sig lidt om. "Og så noget med at vække Kaos til live igen, det ved jeg altså virkelig ikke, om jeg har lyst til at gøre," hun skuttede sig ikke fordi det var koldt, eller det var det egentlig også, men det var mere en slags indre kulde, der på en eller anden måde sad i hende og gjorde hende helt modløs. Hun skjulte ansigtet i hænderne og sukkede. "Hvorfor skal alt absolut være så irriterende forvirrende og dommedagsagtigt, kan der ikke være bare en dag... en dag...hvor det bare handler om noget glædeligt...næh nej det er altid red menneskeheden, eller vi skal allesammen dø," mumlede hun træt.  
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Jul 31, 2013 7:14 pm

*Okay Jack hør godt efter, Jeg vil bede dig om at forklare dette her så godt du nu kan, du kender sandheden bag Kaos, men tag det stille og roligt ikke, det er vigtig vi ikke taber hende på vejen, Du ved hvem de vingere til høre, om ikke andet tag hende med hjem.. * Damon Sukkede i Jack tanker, og det fik bare Jack til at nikkede og kigge på Ariana. "han var blandt de første engle., en foræder af blod., skønt i den rene slægt hans fødsel lød., vampyren vandt hans hjerte., og kaos hus var født., på korset han hæng i dage tre., hovedet ned ad med Lukas i hans hjerte., til hans snyder var betalt., dag og nat vækkede ham., fra hans søvn. De vinger du så i din drøm var ikke helt sorte, Jeg troede ellers du havde hørt efter, Kaos er en person.. " Jack holdt inde og kiggede lidt rundt, det så ud som om tågen var ved at lette en smule. Jack rejste sig op og kiggede på Ariana. "Damon siger jeg skal forklare dig, Men det er lidt svært her, så vil du ikke med hjem? Jeg vil dog lige advare dig inden du siger ja, Det ikke alle der hjemme der lige venlige, bare så du ved det. " Jack sukkede og samlede sin taske op han tog den over skuldren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Jul 31, 2013 8:14 pm

Ariana nikkede lidt tøvende og rejste sig også selv op. *Jeg kan få en forklaring nu," tænkte hun glad. En vindånd lanede på hendes skulder og smilede smørret. "Uuuh en dreng," sagde hun med sin spinkle lettere pivende stemme. Ariana var glad for, at det kun var hende selv, der kunne høre hende lige nu. "Åh så hold dog mund Prismia, du ved godt, det ikke er sådan," hviskede hun irriteret. Åndens smil blev, hvis det var muligt endnu bredere. "Så siger vi det," sagde hun og fløj væk. Ariana sukkede og blinkede langsomt, før hun fulgte efter Jack. 
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Jul 31, 2013 9:48 pm

Jack smilte og kiggede tilbage over skuldren. "Hør uanset hvad du ser der hjemme lov mig at du ikke dømmer mig på grund af det. Og hvad end jeg gør, lov mig du ikke tror det sådan jeg er" Jack sukkede og smilte, Han begyndte langsomt at gå, Jack kendte vejen rundt omkring her også selvom han ikke boede i nærheden, eller i tågerens by. Jack rystede på hovedet og kiggede mod Ariana og smilte svagt, "Sagde du noget ?" Han var ikke helt sikker på hun havde sagt noget, og Jack kunne umuligt være den eneste der bare en gang imellem talte til sig selv.

// jeg flytter emnet her efter du her svaret, det ikke nødvendig, men det giver bedre mening for mig, Og der der mens med at flytte emnet er bare at det foresætte et nyt sted ^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





let's go hunting ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: let's go hunting ~ Ariana Dawn   let's go hunting ~ Ariana Dawn I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
let's go hunting ~ Ariana Dawn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn
» vuf ~ Ariana Dawn
» Ariana Dawn ~ Eftersøgt
» Well, hallo? ~ Ariana Dawn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Tågernes by :: Tåge dalene-
Gå til: