Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
vuf ~ Ariana Dawn I_vote_lcapvuf ~ Ariana Dawn I_voting_barvuf ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
sylvia de blood
vuf ~ Ariana Dawn I_vote_lcapvuf ~ Ariana Dawn I_voting_barvuf ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Alex
vuf ~ Ariana Dawn I_vote_lcapvuf ~ Ariana Dawn I_voting_barvuf ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Jack
vuf ~ Ariana Dawn I_vote_lcapvuf ~ Ariana Dawn I_voting_barvuf ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Shadow
vuf ~ Ariana Dawn I_vote_lcapvuf ~ Ariana Dawn I_voting_barvuf ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Ethan
vuf ~ Ariana Dawn I_vote_lcapvuf ~ Ariana Dawn I_voting_barvuf ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Arrow
vuf ~ Ariana Dawn I_vote_lcapvuf ~ Ariana Dawn I_voting_barvuf ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Dino
vuf ~ Ariana Dawn I_vote_lcapvuf ~ Ariana Dawn I_voting_barvuf ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Gabriel
vuf ~ Ariana Dawn I_vote_lcapvuf ~ Ariana Dawn I_voting_barvuf ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Eddy
vuf ~ Ariana Dawn I_vote_lcapvuf ~ Ariana Dawn I_voting_barvuf ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 vuf ~ Ariana Dawn

Go down 
ForfatterBesked
Sarah Black Heart
Heksemester
Heksemester
Sarah Black Heart


Antal indlæg : 24
Join date : 15/07/13
Geografisk sted : i en penthouses lejelighed, en stor en af dem
Job/hobbies : vuf ..

vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 2:46 pm

Sted: Ghost City park
Tid: efter middag
Vejr: solrig
Årstid: sommer
Påklædning: profil billede og det er også uden sko...

Sarah listede lidt rundt på må og få i byen, folk stirrede godt nok på hende, men det bekymrede hende ikke. Hendes små bjælder, gav en lav lyd fra sig. hekseklokker, men der bekymrede hende ikke. Sarah stoppede op hun var kommet til en park. Hun lagde hovedet på skrå og trådte ind på græsset. hun kunne mærke det mod hende fødder på trods af strømperne. Der kom et smil frem hendes læber. På trods af hendes aldre op førte hun sig stadigvæk til tider som en på seks syv år.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 3:25 pm

Ariana gik med elegante bevægelser hen over parkens græsplæner. Den lange hvide kappe hun havde på ud over den lige så hvide kjole slæbte hen af græsset. Hun overvejede at sætte sig ned, men der var for mange mennesker på det sted, hvor hun befandt sig, så hun besluttede sig for at gå et mere afsides sted hen. Med et lille smil bevægede hun sig afsted og mærkede den behagelige fornemmelse af græsset under hendes bare fødder. Stilfærdigt gik hun hen mod parkens indgang, hvor hun så noget, der undrede selv hende en lille smule. En lille pige stod helt alene.
"Hej," sagde Ariana med et sødt smil, da hun gik over til pigen. Hun lagde dog hurtigt mærke til noget i pigens øjne, der modsagde hendes kropsalder. Alligevel satte hun sig ned foran pigen. "Du er ikke blevet væk vel?" spurgte hun og så på pigen med store lyseblå øjne.   
Tilbage til toppen Go down
Sarah Black Heart
Heksemester
Heksemester
Sarah Black Heart


Antal indlæg : 24
Join date : 15/07/13
Geografisk sted : i en penthouses lejelighed, en stor en af dem
Job/hobbies : vuf ..

vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 3:45 pm

Sarah kiggede bare op på Damen foran hende. De gule dyre øjne blev støre, hun lagde ørene ned, vidste tænder og halen flygte efter. "Jeg er ikke blevet væk" Hun bed tænderne sammen. Og der var intet lille piget over hendes stemme. Var der en ting hun hadet så var det at folk altid trorede hun var blevet væk, eller fare vild. Hun rykkede på sig og det fik bjælderne til igen at give lyd fra sig. Sarah sukkede og kiggede op og ned af sig selv. fanget i en lille piges krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 4:00 pm

"Undskyld, det var ikke min mening at fornærme dig, jeg ved godt, hvordan det føles," sagde Ariana og kom op at stå igen. "Du skulle prøve at se folks ansigter, når de siger til en, at man har ligget og sovet på en gade i to døgn, imens man har sagt mærkelige ting om kaos, dommedag og menneskehedens udryddelse," fortsatte hun lidt efter. Hun vidste godt, at det ikke helt var det samme som at blive forvekslet med en lille pige, men det måtte være cirka lige så irriterende. Hverken pigen eller hun selv kunne jo gøre for det. Det var bare sådan, de var, og det kunne intet lave om på.  "De fleste tror faktisk, at jeg er sindssyg, hvis ikke lige de ved en del om min race altså," sagde hun med et lidt bittert smil.
Tilbage til toppen Go down
Sarah Black Heart
Heksemester
Heksemester
Sarah Black Heart


Antal indlæg : 24
Join date : 15/07/13
Geografisk sted : i en penthouses lejelighed, en stor en af dem
Job/hobbies : vuf ..

vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 4:24 pm

Sarah fnys, "Jeg ikke sikker på du helt forstår, sikkert det mærkeligt, men langt de fleste det her fået undervisning i det parenormale ved hvad du er. Og det er de fleste. Jeg der imod er hvad jeg er og der er næsten ingen der ved hvad det er. " Hun rystede på hovedet og sukkede. hun stod med knyttede hænder, en svag flamme tog from, en blå flamme for at være mere præcis. Hendes hænder blev omgivet den. Sarah forsøgte at få hendes vejrtrækning under kontrol igen. Hvordan hun uden selv at vide det var gået igennem en OMBarrier Release, kom lidt bag på hende, men det undre hende ikke. Hun havde været lærling hos en heksemester og var selv blevet en. Sarah lukkede øjne og trak vejret dybt ind. Hun skulle havde dette her under kontrol og det var nu!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 4:38 pm

"Du har nok ret, jeg kan lige så godt være ærlig og sige, at jeg ved ikke rigtig, hvad du er, men jeg kan se din fortid og ved, at det har noget med ulve og noget dæmonisk at gøre, mere ved jeg dog ikke, dine minder er ret sammenrodede,," sagde hun nu utrolig køligt i forhold til før. "Du har også modtaget visdom fra en heksemester," fortsatte hun med lukkede øjne. "Oh og dit navn er Sarah," fortsatte hun og åbnede atter øjnene og så på Sarah, der nu stod omkranset af blå flammer. Dog var det et blik uden frygt faktisk uden nogle følelser overhovedet hun sendte hende, da hun så det. "Jeg er ked af, hvis jeg har fornærmet dig Sarah, det var ikke min mening, men det er ikke en god ide at prøve, at sætte ild til mig, jeg er faktisk stærkere, end jeg ser ud, det kan man nok sige om os begge, men ja, you get the idea," sagde hun stadig temlig køligt.
Tilbage til toppen Go down
Sarah Black Heart
Heksemester
Heksemester
Sarah Black Heart


Antal indlæg : 24
Join date : 15/07/13
Geografisk sted : i en penthouses lejelighed, en stor en af dem
Job/hobbies : vuf ..

vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 5:02 pm

"Jeg her ikke plot en modtaget visdom fra en heksemester jeg er en. hvad min race angår så er jeg dæmon-ulv, med andre ord forbandet hekse afkom. En af underverden " Sarah bid igen tænderne sammen. "det var skam ikke plan at sætte ild til dig, Jeg ikke udlært endnu, på trods af jeg bære titlen heksemester, er er født med den, Og det ligger lidt for let til mig at bruge en OMBarrier Release, på trods af jeg kun kan bruge få af seglene. " Hun var ikke i stand til at give slip og slappe af, det her kunne gå hen at blev rigtig grimt. flammerne lagde sig ikke ned af sig selv, de tog faktisk til i styrke. Second seal of the Witches Master – The fire of heart, det kom ikke bag på hende hvilket af seglene det var. normalt ville det være det først men, ikke for hende, hun var født uden den galskab andre hekse har.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 5:11 pm

Ariana smilede. "Godt at vide," sagde hun. Den kølige klang i hendes stemme var atter forsvundet. "Du vil sikkert ikke have mig til det, men hvis jeg må, kan jeg prøve at slukke de flammer der," sagde hun og gjorde et kast med hovedet i retning af flammerne, der blev ved med at tage til i styrke. "Den ene af mine evner har det med at virke healende og beroligende, hvis jeg bruger den rigtigt, så måske kunne det hjælpe," sagde hun stilfærdigt. "Jeg har dog aldrig brugt den til at slukke for en andens magi før, men en gang skal vel være den første," fortsatte hun.
Tilbage til toppen Go down
Sarah Black Heart
Heksemester
Heksemester
Sarah Black Heart


Antal indlæg : 24
Join date : 15/07/13
Geografisk sted : i en penthouses lejelighed, en stor en af dem
Job/hobbies : vuf ..

vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 5:46 pm

"Nej lad være, hvis ikke jeg selv lære det, så der intet håb for mig, og sandsynligheden for jeg kan holde balancen mellem skålene er lille i forvejen, hvis ikke jeg selv lære det. kan det koste mig livet i sidste ende." Hendes blik var blevet mørket. Det brugte for meget af hendes vilje og hendes energi. Flammerne stoppede, ikke fordi hun fik styr på dem men fordi hendes energi stoppede. Sarah faldt sammen og hun begyndte at hoste, der kom blod med op, men heller ikke det var unormalt. Heller ikke blandt hekse. Hun hostede igen og der kom mere blod med op. "Dam it.." Hun hostede ordende og forsøgte at rejse sig op, men uden held, hun sad bare føroverbøje og stirrende på hendes hænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 7:29 pm

"Har du brug for hjælp, eller vil du heale dig selv?" spurgte Ariana og satte sig ned ved siden ad Sarah. Pigen så ud til ikke at have det særlig godt. Men det gav også sig selv, da hun nok havde brændt en del energi af med det flammeshow. Hun smilede let og håbede, at de en dag ville kunne blive venner, selvom de var meget forskellige i deres måder at se tingene på. Hun sad bare stille og ventede på, at Sarah skulle svare hende, imens hun kiggede på vindens ånder der fløj yndefuldt gennem luften.  
Tilbage til toppen Go down
Sarah Black Heart
Heksemester
Heksemester
Sarah Black Heart


Antal indlæg : 24
Join date : 15/07/13
Geografisk sted : i en penthouses lejelighed, en stor en af dem
Job/hobbies : vuf ..

vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 9:02 pm

Sarah rystede bare på hovedet "Nej det går over. Lige om lidt. " Hun hostede igen. Og vidste tænder, det irriterede hende, hvorfor skulle det ske hver gang. Sarah trak vejret stille og rolig. Fuck, hun hostede igen og sukkede- Det kørte rundt for hende. Men hun vidste, det ville gå over. Eller hun håbede at det ville gå over og ikke blive være, men det var nu også sjældent det blev det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 5:51 pm

Ariana smilede og lukkede kortvarigt øjnene. "Okay," sagde hun. Hun var en lille smule bekymret for Sarah, men hun ville ikke presse sig på, når hun så åbenlyst ikke ønskede hjælp. Så hun sad bare der og så på ting. Hun så ikke på noget specifikt, hun så bare og tømte sit hoved for tanker. Ofte havde hun nemlig et problem med at have for mange tanker i hovedet. Det var vel bare noget ved det med at være en sovende engel. Så var der bare meget at tænke over. Et liv med konstante mareridt var ikke altid lige nemt. En gang i mellem kunne hun godt ønske, at hun var blevet født som en anden, men på den anden side vidste hun inderst inde, at der var folk, som havde brug for hendes slags. Det var derfor, hun var nødt til at finde ud af pointen med sin mareridt. 
Tilbage til toppen Go down
Sarah Black Heart
Heksemester
Heksemester
Sarah Black Heart


Antal indlæg : 24
Join date : 15/07/13
Geografisk sted : i en penthouses lejelighed, en stor en af dem
Job/hobbies : vuf ..

vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 9:10 pm

Sarah hostede igen. "Du skal ikke tage det personligt, der er bare ikke noget du kan gøre, desværre "  Det var en svag raslen der fangede hendes opmærksomhed, det var to velkendte hænder der blev lagt på hendes skuldre. "Du brudte vide bedre, kom sid op " Hyders stemme var ikke til at tage fejl af. Sarah forsøgte at sætte sig rigtig op. Hvilket bare fik hende til at hoste igen, denne gang bare uden blod. Hyder sad på knæ bag hende, så Sarah lagde sig bare tilbage op af ham. "Hvorfor er det, at du altid kan finde mig?" Hun stirrede bare op på ham med et par blanke gule dyre øjne. Sarah sukkede bare og lukkede øjne kort. "Men på den anden side hvis ikke jeg var i stand til at finde dig, ville du bare få dig selv slået ihjel, og jeg ikke i stand til at bringe de død tilbage, som du er " Hyders lidt hæse stemme, var bare så velkendt, og beroligende at Sarah næsten glemte den anden. "Måske skulle vi lærer dig det" Sarah mumlede bare lavt..

//informationer om hvem Hyder er og udseene kan findes på min profil //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Jul 31, 2013 9:29 am

"Jeg tager det skam ikke personligt," sagde Ariana og smilede til hende. Hun så stort set altid på den positive side af tingene og undgik derved for det meste at blive såret af andre en egenskab hun havde tillagt sig over mange år. Ved lyden af en stemme, der helt sikkert ikke var Sarahs, blev hun revet ud af sine tanker. Hun lagde hovedet på skrå og så lidt undrende på ham med sine store blå øjne. Hun kunne have svoret på, at han ikke var der for to sekunder siden. Men altså hun var ved at blive vant til mærkværdigheder så på den anden side, undrede det hende ikke, hvis han kunne teleportere eller sådan noget lignende. Hun sagde ikke noget, hu ville ikke rigtig bryde ind i  den samtale, han havde med Sarah. Han lignede ikke nogen, hun havde set før. Men hun havde heller ikke været vågen så længe, at hun havde noget at møde en masse racer, så hun slog det ud af hovedet og sad bare og kiggede lidt ud i ingenting. Hun overvejede lidt at spørger, hvem han var, men blev enig med sig selv om, at det måske nok var en smule uhøfligt.      
Tilbage til toppen Go down
Sarah Black Heart
Heksemester
Heksemester
Sarah Black Heart


Antal indlæg : 24
Join date : 15/07/13
Geografisk sted : i en penthouses lejelighed, en stor en af dem
Job/hobbies : vuf ..

vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Jul 31, 2013 6:32 pm

Sarah smile bare svagt, og kiggede på Hyder, der fik de fleste der gik forbi til at kigge noget underligt. Sarah   kiggede rundt "Jeg skylder vidst en præsention, Ariana, Hyder, Hyder Ariana" Hun pegede på dem på skift, når hun sagde ders navn. Sarah sukkede, og kiggede på Hyder der rakte en hånd frem mod Ariana for at hilse. "Originalt hedder jeg Zakam men jeg fortækker Hyder " Hyder smilte og kiggede ned på Sarah, "Har du det bedre" Sarah sukkede og nikkede, det lukkede energi kredsløb var begyndt at lade sig selv op igen. "Hvad tror du egentlig de andre ville sige til det, hvis du lærte hvordan man bringer de døde til live igen?  " Sarah spurgt blot for at snakke om et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 2:43 pm

Ariana smilede og tog hans hånd. "Ariana, men det ved du jo allerede," sagde hun. Hun så over på Sarah og smilede igen. "Jeg er glad for, at du har det bedre," sagde hun oprigtigt. Hun havde dog også regnet med, at hun havde styr på det eller også kunne hun altid bede om hjælp. "Sagde du, at du kunne vække de døde?" spurgte hun interesseret.  Hun havde aldrig hørt om folk, der kunne vække de døde før. Det måtte være en ret sjælden evne. Egentlig en smule skræmmende, når man tænkte over det, men hun dømte ikke folk, på noget de kunne. Hun smilede til hende. "Det lyder ret sejt," sagde hun. 
Tilbage til toppen Go down
Sarah Black Heart
Heksemester
Heksemester
Sarah Black Heart


Antal indlæg : 24
Join date : 15/07/13
Geografisk sted : i en penthouses lejelighed, en stor en af dem
Job/hobbies : vuf ..

vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 3:34 pm

Sarah smilte lidt Hyder kiggede på hende "Jeg tror ikke det en god ide, Yve ville sikkert sætte sig i mod det. Og jeg kan godt nok slås men jeg tager ikke en kæmp med en af hans ærkeengle. " Hyder kiggede på Ariana og smilte Han strøg Sarah over håret. "Det mindst lige så spændende at blive vækket til live igen" Sarah sukkede "Jeg er nekromantiker, Det lidt svært at forklager, men det er egentlig bare heksekunst, blandet med noget andet, man som person er født med, men hvad det er aner jeg ikke. " Hun smilte og lagde hovedet på skrå. "Men der er en ting ved det der gør det svært, folk du vækker til live er bundet til dig, Derfor kan det misbruges. Eftersom dem der er blive vækket til live igen ikke har noget valg og vil gøre alt for en. " Sarah sukkede. "Der er ingen lov der forbuder dette, men det kan være meget tabu belagt" Sarah mumlede og lukkede øjne. Hyder tog ordet, "Det vil lige så tabu belagt som det er at være Solorrijah elver, og det er kun fordi vi født med evnen til at bruge seglene " Sarah åbnede øjne og kiggede på Hyder hvis blik var blevet fraværende, det var jo på grund af det han var blevet dræbt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





vuf ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: vuf ~ Ariana Dawn   vuf ~ Ariana Dawn I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
vuf ~ Ariana Dawn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» let's go hunting ~ Ariana Dawn
» Ariana Dawn ~ Eftersøgt
» Well, hallo? ~ Ariana Dawn
» Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Parken-
Gå til: