The world in the shadows

IndeksCalendarGalleryFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Tors maj 04, 2017 6:51 pm by Fable

» Èngelsk testamente
Fre nov 18, 2016 4:59 pm by Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Man maj 16, 2016 10:15 pm by Fable

» Path of wrath
Tirs mar 15, 2016 6:21 pm by Angel

» Zarnkam
Man feb 15, 2016 9:58 pm by Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Ons feb 10, 2016 8:08 pm by Angel

» I Am home ~ Liam
Man feb 08, 2016 5:19 pm by Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Man feb 08, 2016 11:11 am by Ocarin

» Kaos
Søn feb 07, 2016 4:41 pm by Angel

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 18, Fre sep 13, 2013 7:53 pm
Top posters
Angel

sylvia de blood

Alex

Jack

Shadow

Ethan

Arrow

Dino

Gabriel

Eddy

juli 2018
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
CalendarCalendar

Share | 

Do what you want, 'cuz a pirate is free, you are a pirate! ~ Lucas

Go down 
ForfatterBesked
Alex
bruger
bruger

Antal indlæg : 126
Irl alder : 21
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

IndlægEmne: Do what you want, 'cuz a pirate is free, you are a pirate! ~ Lucas   Søn jul 21, 2013 3:07 pm

Sted: Lucas' lejelighed
Tid: aften
Vejr: overskyet og grå ser ud til regn
Årstid: sommer
Påklædning: jakke, løse bukser. rød bluse...

Alex stod og stirrede på døren foran ham. Det havde han gjort det sidste lange stykke tid. Han kunne ikke få sig selv til det. Men han vidste bare han ville være nødtil det. Han sukkede, det der lå på den anden siden af den dør, skrammede Alex. Han trak vejret, og bankede på, Alex lukkede kort øjne og kunne nærmest se det hele falde fra hinanden. "Fuck" Han sukkede og ventede på at der skulle blive åbnet.

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Lucas
Slave ejer & handler

Antal indlæg : 5
Geografisk sted : En luksus lejlighed i Ghost City, der bor jeg selv, men har også et slot ude i skoven, hvor mine slaver, tjeneste folk og andre lignede arbejdere bor, og jeg bor der også selv fra tid til anden.
Job/hobbies : Stor Slavehandler.

IndlægEmne: Re: Do what you want, 'cuz a pirate is free, you are a pirate! ~ Lucas   Søn jul 21, 2013 3:52 pm

Påklædning: Skjorte og jakkesæt, hvor jakken er åben. Løst slips, ingen sko, plus sokker xD

Lucas sad inde i stuen og nød den dejlige drink han havde i hånden, en Bloody Marry. Han drejede let i håndledet så væsken snurrede rundt i glasset i mens han betragtede det, som om det fascinerede han utroligt meget.
Han stoppede alle bevægelser da han hørte nogen banke på døren. Han var ikke i humør til andet selskab end Angel lige for tiden, og det var ikke en gang meget han så til sin slave. Et lettere fustreret suk forlod hans læber og han rettede blikket mod slaven, der sad i sofaen overfor.
"Angel, kæreste, vær sød at åbne døren og fortæl, hvem end det nu er der kommer og forstyrre mig, at jeg ikke er til rådighed, og kom så tilbage, og beskriv mig hvordan hun så ud, så jeg kan undskylde overfor hende en anden dag..." Han smilede overlegent og dovent til Angel, lignede mest af alt en dominerende kat. Han rettede blikket mod glasset igen og begyndte på sin glas-drejning igen.
Vis brugerens profil
Angel
Slave

Antal indlæg : 234

IndlægEmne: Re: Do what you want, 'cuz a pirate is free, you are a pirate! ~ Lucas   Søn jul 21, 2013 4:11 pm

påklædning; profil billede + sorte jeans
Angel sad lidt fraærende og kiggede på Lucas over for ham, han var træt for tiden, men hvornår var han ikke det. Angel tænkte ikke videre over det da der blev banket på døren, han rejste sig bare op og smilte svagt. Det var så typisk Lucas, Og det ville heller ikke undre Angel hvis det bare var et eller andet tilfældig kvinde menneske. "Det skal jeg nok, Men er du sikker på du ikke vil snakkede med hende?" Han sukkede og gik hen mod døren. Angel lagde hånden på dørhåndtaget og åbnede den. Angel fik et mindre chok da han så hvem det var, Alex!? "Vent lige her.. okay? også kan jeg jo senere spørge hvad fanden du laver her i forvejen." Angel hviskede lavt og stod foroverbøjet med hovedet bøjet ned mod Alex. Inden han vente sig om og gik tilbage mod stuen. "Lucas har du kigget i et spejl fornyligt? for det er præcis sådan han ser ud." Angel stod bare med begge hænder i siden og kiggede på Lucas med et lidt spørgende udtryk.

I may sleep more than I'm awake
but I still own your destiny
Vis brugerens profil http://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger

Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare

IndlægEmne: Re: Do what you want, 'cuz a pirate is free, you are a pirate! ~ Lucas   Søn jul 21, 2013 4:16 pm

Alex stod bare og havde ingen ide om at det var Angel der ville åbne døren. Han snak en gang og kunne mærke hvordan hans kinder blev røde. "Okay.. " Han hviskede bare tilbage som svar. Han sukkede og stirrede op på Angel Ansigt. Dette her kunne gå og blive meget grimt. Alex havde ikke noget valg end at blive stående og stirrer lidt fortabt og ikke mindst forvirret efter Angel. *Hvad fuck skal jeg nu gøre, pis*
Vis brugerens profil
Lucas
Slave ejer & handler

Geografisk sted : En luksus lejlighed i Ghost City, der bor jeg selv, men har også et slot ude i skoven, hvor mine slaver, tjeneste folk og andre lignede arbejdere bor, og jeg bor der også selv fra tid til anden.

IndlægEmne: Re: Do what you want, 'cuz a pirate is free, you are a pirate! ~ Lucas   Søn jul 21, 2013 7:18 pm

Lucas sad og studerede sit glas, tog en enkel slurk og fortsatte så med at betragte. Da Angel kom ind i stuen igen, uden at han havde hørt døren lukke, blev han lettere irriteret.
Han spærrede øjnene op, satte sig op ordenligt, med fødderne på gulvet og ret ryg. Han satte glasset fra sig på stuebordet med et forundret blik.
"Alex? Er min dejlige twin her?!" Et strejf af et smil fløj over han læber og et glimt i øjet dukkede op. Han rejste sig op og gik hen imod Angel.
"Bliv herinde Angel, min kære, jeg vil mene at dette møde mellem familien er vigtig, du bad ham vel ikke om at gå?" han klappede Angel på skulderen og gik så ud i gangen og hen til døren.
"Alex, min kære bror! Hvad bringer Dem her?" Han smilede skævt og var tilbage i sit normale dominerende og selvoptagede jeg, han holdt af sin tvilling, men han ville ikke lade ham se det. Et hvert tegn på kærlighed, var en mulighed for at blive såret, i sær når man var så magtfuld som Lucas var.
Vis brugerens profil
Angel
Slave

IndlægEmne: Re: Do what you want, 'cuz a pirate is free, you are a pirate! ~ Lucas   Søn jul 21, 2013 8:16 pm

Angel smilte lidt over Lucas, men det var for at skjule at han lige nu faktisk var letter nervøs over hvad helved Alex lavede her. "Nej selvfølgelige bad jeg ham ikke om at gå, jeg regnede jo med De ville snakke med ham, eftersom han jo ikke var en tilfældig pige." Angel snak en gang og sukkede. Han nikkede bare "Jeg skal nok blive her hvis det er det du ønsker, men er du sikker på det en godt ide." Angel sukkede og kiggede ned

Alex
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Do what you want, 'cuz a pirate is free, you are a pirate! ~ Lucas   Søn jul 21, 2013 9:30 pm

Alex stod bare og havde stadigvæk røde kinder. Han kiggede over skuldren og op på den meget mistænkelige himle, det godt kunne se ud som om det ville begynde a regne. "Lucas" Alex kiggede ned, det var en uvant situation han stod i, hans forhold til Lucas var ikke det bedste, og det var også derfor han ikke første omgang var gået til Lucas med lige netop dette. *hør efter Alex jeg gør dette for at hjælpe dig lad være med at sige det* Alex hørt kun halvt hvad der blev sagt til ham. "Je..." Han sukkede og rystede på hovedet. Han ville havde tænkerne til at gå væk helt væk langt væk. Han ville slet ikke tænke på det han nu skulle fortælle, hvis der overhovedet var i stand til at komme ord over hans læber. Og hvis der kom nogle ord over læberne på ham, hvor meget mening ville det så give? Han trak vejret dybt ind og pustede ud. Det gjorde han et par gange. "Jeg.. " han sank en gang og hans kinder blev rødere. Han vente øjne af sig selv. Og sukkede opgivende. "Det kan vidst være lige meget," Han smilte svagt og tog sig til hovedet. Det var som altid et stort Kaos, af tænker og mærkeligheder. *Hør nu på mig*. Alex skar bare ansigt af stemmen der åbenbart ville ham noget Alex ikke helt kunne høre. Det var en ny stemme. Der kom en svag lyd over han læber der hverken var det ene eller det andet.
Vis brugerens profil
Lucas
Slave ejer & handler

IndlægEmne: Re: Do what you want, 'cuz a pirate is free, you are a pirate! ~ Lucas   Lør nov 30, 2013 10:29 pm

Lucas nikkede bare fraværende til Angel, og hørte slet ikke efter hvad han egentligt svarede.
Lucas så afventende på sin tvilling, forvirret over hans rødmen og meget korte, for slet ikke at tale om dårlige, formulering af sine sætninger. Hvad var det broren ville fortælle ham, så var så svært at få sagt? Lucas var slet ikke så slem overfor sin familie som han prøvede at bilde folk ind. Hans bror betød utrolig meget for ham, selvom han ikke ville indrømme det, han ville gøre alt for at beskytte sin bror.
"Hvorfor skulle det være ligemeget?" Han smilede skævt, han ville ikke vise for meget kærlighed, selvom Alex nok var den eneste han faktisk elskede.
"Kom indenfor Rosa, Angel er her, men det gør vel intet? Han skal nok holde sig væk når jeg beder ham om det" Navnet var sagt en smule drillende, med et skævt smil og et kæk glimt i øjet, resten af sætningen var mere alvorlig, han ville helst ikke have at Angel var der, hvis Alex og ham skulle snakke business, eller bare snakke generelt.

//Well, i det mindste er der et svar xD
Vis brugerens profil
Angel
Slave

IndlægEmne: Re: Do what you want, 'cuz a pirate is free, you are a pirate! ~ Lucas   Tirs dec 03, 2013 8:33 am

Angel sukkede rystede på hovedet over Lucasder ikke havdehørt et ord hvad Angel havde sagt til ham. Han kunne høre Alex, han vidste lige nu hvordan han så ud, helt røde kinder. irriteret på sig selv over ikke at kunne sige det ham ville. Angel stivnede og stirrede mod gangen, hvad var det Alex var kommet for at sige? Angel rystede på hovedet kunne den halvling virkeligt være så dum, at han ville fortælle Lucas hvordan det hang sammen. Angel kunne ikke gøre andet end at blive stående og vente på hvad der ville ske. der var jo ingen garanti på at Alex var kommet på rund af det, men hvad skulle det eller være. Angel kunne ikke se nogen udvej,det kunne ikke være andet. Var han gået helt fra den, på den anden side, så havde netværket også taget from hos ham. Angel sukkede og lyttede til deres samtale uden at sige et ord.
//skal Lucas tror at han bror dør helt, eller må han godt vide at Alex overlever? I don't remember//  

Alex
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Do what you want, 'cuz a pirate is free, you are a pirate! ~ Lucas   Tirs dec 17, 2013 7:04 pm

Alex stirrede bare frem for sig. Og det gik helt op før ham hvad han var ved at sige. hvad det egentligt var han skulle sige. "Jeg.. " Han skar ansigt og trak vejret dybt ind Han gik indenfor døren . "Lucas," Alex stemme var blevet alvorlig, meget alvorlig. "du ved jeg egentlig aldrig sådan... øhmm været interesseret i piger?" Alex kiggede mod sin bror og hans kinder var blevet røde igen. Han kiggede mod gulvet og rystede på hovedet. "Jeg gætter vel på det jeg prøver at sige at, jeg... " Han rolige stemme knækkede over og der kom tårrer frem i hans øjne. Han hulkede svagt, gispede og hev efter vejret. "Undskyld, Undskyld. Jeg... " Han kiggede op mod Lucas med et par store bedende øjne "Kan du tilgive mig?" Alexs knæ var ved at give efter under ham. Men han var nødtil at gøre det her, han vidste egentligt ikke hvorfor. Han lagde en hånd mod han hjerte. Og kiggede ned, hans knæ gav efter og han ente på dem. Der sad han forvirret og fortvivlet på gulvet. Han lagde armene om sig selv. *Angel kan du tilgive mig? * Han kiggede ned af gangen hvor den anden sikkert var. Og der kom noget beslut som over hans blik, men da han rettede det mod hans bror, forsvandt det beslutsomme og blev igen afløst af noget fortvivlet. "Hvordan skal jeg dog sige det.. " Han mest mumlede det til sig selv, men højt nok til Lucas ville kunne høre det. Han sukkede og forsøgte at samle tankerne.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Do what you want, 'cuz a pirate is free, you are a pirate! ~ Lucas   

Do what you want, 'cuz a pirate is free, you are a pirate! ~ Lucas
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1