The world in the shadows

IndeksCalendarGalleryFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Tors maj 04, 2017 6:51 pm by Fable

» Èngelsk testamente
Fre nov 18, 2016 4:59 pm by Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Man maj 16, 2016 10:15 pm by Fable

» Path of wrath
Tirs mar 15, 2016 6:21 pm by Angel

» Zarnkam
Man feb 15, 2016 9:58 pm by Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Ons feb 10, 2016 8:08 pm by Angel

» I Am home ~ Liam
Man feb 08, 2016 5:19 pm by Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Man feb 08, 2016 11:11 am by Ocarin

» Kaos
Søn feb 07, 2016 4:41 pm by Angel

Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 18, Fre sep 13, 2013 7:53 pm
Top posters
Angel

sylvia de blood

Alex

Jack

Shadow

Ethan

Arrow

Dino

Gabriel

Eddy

november 2018
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
CalendarCalendar

Share | 

Shadows ~ åbnet

Go down 
ForfatterBesked
Ethan
bruger
bruger

Antal indlæg : 68
Irl alder : 22
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

IndlægEmne: Shadows ~ åbnet   Tors aug 29, 2013 7:40 pm

Sted: kirkegården i Ghost city
Tid: aften
Vejr: det ser ud til regn
Årstid: sent på sommeren
Påklædning:[You must be registered and logged in to see this link.] + sorte jeans og støvler.

Ethan smilte og lagde hovedet lidt på skrå, han legede. Han sad på toppen af bakken på kirkegården. Han havde taget afstand til Arrow på det sidste, Det var derfor han sad her i stedet for der hjemme. Hans øjne havde antaget en orange farve og skyggerne bevægede sig, formede alt verdens små figurer. Men dem der blev ved med at vende tilbage var to personer der gik ved siden af hinanden. Ethans smil blev mere sindsygt, og grotesk. Da han fik den ene til at dræbe den anden. Blot var dette skygge figurer og dog. Ethans fortid ville altid ligge tungt på hans skuldre, Og det ville være uanset hvad han gjorde. Hans øjne fik den normale farve igen og skygge billedene forsvandt. Han sukkede dybt og rystede kort på hovedet. Inden han igen begyndte med skyggerne, denne gang var det en slagmark der tog form. Det var en af de ting han ikke rigtig savnede fra underverden af. Det var noget af det han ønskede han ikke havde oplivet. Ethan fandt smøgerne frem og tændte en af dem. Han tog et langt og dybt hvæs. Han kunne ikke rigtig røge der hjemme, Arrow ville blive tosset. Eller det vil sige Ethan havde ikke prøvet, men han var så vantil Englens foragt og forargelse over det. At han bare lod være så han vidste jo egentlig ikke hvordan Englen rigtig havde det med det. Ethan forsatte bare legen.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Vida
ny bruger

Antal indlæg : 6
Irl alder : 21
Job/hobbies : Tyv ;)

IndlægEmne: Re: Shadows ~ åbnet   Tors aug 29, 2013 9:07 pm

Påklædning: t-shirt og shorts.
Vida traske op mod Kirkegården i Ghost city, det eneste sted hun kunne få lov til at slappe af og være i fred. hende og hendes onkel havde gået her tit dengang han kunne gå, og hun kun var de 6 år. hendes minde sted. hun husker tydeligt at hendes onkel fortalte hende om at hvis hun ville snakke med sine forældre, skulle hun tage her til om natten fordi det var det bedste tidspunkt og det bedste sted at få kontakt dem dem på oppe i himmelen. dengang troede hun på gud, og engle. men hun ældre og klogere. men af en eller anden grund tog hun altid hertil, og fortalte hvad der var sket i løbet af ugen. vida så rundt, hun åndede lettet op og mærkede hvordan roen lagde sig over hende. det var som at være hjemme igen " ååh onkel gid du kunne være her " sukkede hun, og tog noget brød frem som hun havde gået og spist af i en hel uge så der var ikke så meget tilbage. hvilket gjor hun så snart skulle ud at stjæle igen .. hun sparkede til nogen sten som ramte de forskellige gravsten " MÅL ! " råbte hun henrykt og grinede " kæft hvor jeg savner dig .." mumlede hun og bid et stykke brød af.
Vis brugerens profil
Ethan
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Shadows ~ åbnet   Fre aug 30, 2013 2:11 pm

Ethan smilte svag og lod blikke følge røg skyen, han lige havde pust ud. Han lagde sig ned og kiggede op i luften. Han øjne var fraværende og skyggerne for svandt, da Ethan mistede fokus. Han sukkede bare og tog et hvæs til. Han pustede langsomt luften og røgen ud igen, mens han lod øjne følge røgen til dem forsvandt. Ethan var langt væk i sine egen tænker, han hørte dog godt pigen, men der var ikke rigtig noget han kunne gøre ved det. Hun havde jo sådan set også rat til at være der. Ethan vente øjne af sine tænker eftersom det var et stort rod. Efter et stykker tid kom der igen et smil frem på hans læber. Hans tænker var kommet vidt omkring.
Vis brugerens profil
Vida
ny bruger

Antal indlæg : 6
Irl alder : 21
Job/hobbies : Tyv ;)

IndlægEmne: Re: Shadows ~ åbnet   Tors sep 05, 2013 10:04 am

Vida tyggede brødet færdigt, og kiggede lidt rundt og fik øje på en der låg og røg. hun smilede lidt og gik hen mod personen " du ved godt det usundt at ryge ??" råbte hun hen til personen, og prøvede at se så alvorlig ud som muligt. Hun stilte sig lige foran ham, og så ned på ham med et drillende blik. " du kan dø af at ryge .. du får dårlige lunger .. og det er sikkert vildt respektløst overfor de døde .. tænk hvis de ikke kan tåle din røg ?? " sagde hun med et lille drilsk smil om læberne.
Vis brugerens profil
Ethan
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Shadows ~ åbnet   Tors sep 05, 2013 6:04 pm

Ethan smilte bare og kurrede lavt "Det jeg ude mærket klar over det var det der dræbte mig i første omgang, Af min onkel så vaglet at smide mig tilbage i livet er en anden side af sagen. " Ethan vente øjne og kiggede bare op på himlen "Jeg tror næppe de tager skade af det, og hvis de gør så se det på den lyse side de kan ikke dø igen. " Ethan sukkede og tog sig endnu et sug, han pustede langsom ud. "men jeg kan jo spørger om det ikke bare er en anden måde at sige du muligvis ikke kan lide jeg ryger" Ethan sukkede dybt og satte sig op han rystede lidt på hovedet. "Der sku ikke noget der overrasker mig mere, " Han fnyste lavt og kiggede bare på den halve smøg han havde tilbage.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Shadows ~ åbnet   

Shadows ~ åbnet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1