The world in the shadows

IndeksCalendarGalleryFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Tors maj 04, 2017 6:51 pm by Fable

» Èngelsk testamente
Fre nov 18, 2016 4:59 pm by Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Man maj 16, 2016 10:15 pm by Fable

» Path of wrath
Tirs mar 15, 2016 6:21 pm by Angel

» Zarnkam
Man feb 15, 2016 9:58 pm by Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Ons feb 10, 2016 8:08 pm by Angel

» I Am home ~ Liam
Man feb 08, 2016 5:19 pm by Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Man feb 08, 2016 11:11 am by Ocarin

» Kaos
Søn feb 07, 2016 4:41 pm by Angel

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 18, Fre sep 13, 2013 7:53 pm
Top posters
Angel

sylvia de blood

Alex

Jack

Shadow

Ethan

Arrow

Dino

Gabriel

Eddy

juni 2018
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
CalendarCalendar

Share | 

V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle

Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Angel
Slave

Antal indlæg : 234
Irl alder : 21

IndlægEmne: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Man sep 02, 2013 5:00 pm

// Dette kommer til at forgår sådan at Angel laver emnet  og i skal være velkommen til at begynde at skrive, men det er mening i skal snakke med folk og bruger, det kan være i vil få noget sjovt ud af at snakke med de NPC'er der nu bliver sat i spil, ellers kan Angel love jer noget familie drama. Angel beder jer blot om at holde den rakke følge i nu har, fx. Angel skriver, så skriver Ethan også kommer Alex, Så skal Alex altid svar efter Ethan og Angel svar Altid efter den sidste, så kommer man ind som ny og skriver efter Angel er det en ny rakke følge.  //

NPC list
V.A. Farvenhive ....
Mik Farvenhive ......
Elias Black bird (ganganger/genfærd) ......
Rose & Rosa Black bone ... & .....
Angel & Lukas (Helved tonarving og hans elsker) ......

Sted: Walking Dead Theater
Tid: 11 tiden fredag den 6 september.
Vejr: gåde fuldt med mange skygger, magien ligger tungt i luften.
Årstid: efterår
omgivelserne: [You must be registered and logged in to see this image.] - mennesker, eller der er jo mennesker men de ser ikke alle sådan ud.
Påklædning: [You must be registered and logged in to see this link.] maske [You must be registered and logged in to see this link.]

Angel stod nær døren og håbede på at der ikke var noget der ville kende ham, altså ud over Alex. Maskerne fyldte det meste af rummet. Og Angel lagde hovedet på skrå han kiggede forsigtig rundt mellem de mange mennesker, han havde et lille smil på læberne. Det var mange år siden han sidst havde deltaget i et bal som dette. Der var bare noget bestem over et maskebal, eller en Maskerade som denne. Det var også ved at være mange år siden Farvenhive slægten havde afholdt noget. Men der var bare en lille ting ved dette, Angel var medlem af Farvenhive slægten og han ville afsløres. for det ville ende ud i noget grimt. Og det var det sidste Angel ønskede. Han ville ikke ønske det for nogen men heller ikke for sig selv.
Rose Black Bone stod i ført sin maske et sted og ventede på hende tvilinge søstre det var snart tid. Og hun ville nyde hver et skekundt hun kunne af det, Og hun vidste at det ville hendes søster også, lige på det punkt var de begge ens. Hun sukkede og smilte til en der gik forbi.

// der vil nok kun komme en NPC i spil par gang. jeg skriver ellers forvirrer jeg mig selv //

I may sleep more than I'm awake
but I still own your destiny

Sidst rettet af Angel Man sep 02, 2013 7:59 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger

Antal indlæg : 126
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Man sep 02, 2013 5:31 pm

//efter aftale med Angel Smider jeg Mik Farvenhive i spil,//
påklædning: [You must be registered and logged in to see this link.] maske [You must be registered and logged in to see this link.]

Alex smilte og så mod Angel der stod over i det andet højre af salen. Alex var ikke i tvivl om at det var Angel, han ville altid kunne genkende Angel om så han havde taget hundrede masker på, ville Alex vide det. Alex var ikke i stand til at holde fokus, Netværket ville ikke holde kæft. Hans evner var blevet stærkere på det sidste, også efter det der vat ske mellem ham og Lucas. Alex gyste ved tanken om hans bror han ville ikke stole på Lucas mere, ikke i det her liv. Alex lagde hovedet på skrå og smilte venligt til Rose der gik forbi, Selvom Alex ikke havde nogen ide om hvem det var. Alex rykkede lidt på sig og kiggede rundt. han var her på grund af Angel. Han måtte holde øjne åbne og bruge netværket. Selvom Alex og Angel ikke var klædt på i det fineste tøj var det ikke fordi de stak ud og fald alt for meget i øjne. Alex byd en pige op til dans og dansede gennem salen for at komme over på den anden side. det var lidt hurtigere og letter end at skulle gå langs kanten. Alex bukkede for pigen og takkede nej da hun spurgte ham om endnu en dans. Alex rettede igen blikket mod Angel og lod blikket løbe rundt i rummet, det var svært alle havde masker på så at finde Mik i denne forsamling ville blive en umulighed, eller også ville Mik finde Angel først. En yngre fyr prikker Alex på skulderen og byd ham op til dans. Alex skulle næsten til at takke nej da han fik kigget ham i øjne. De øjne kunne kun tilhøre en Farvenhive. Alex bukkede lidt med hovedet og smilte så bare. Hans ene hånd blev tage og han blev bildt hivet med ud på danse gulvet.Mik lændte sig frem og hviskede fyren foran ham i øret "Mik Farvenhive og du min kønneste blomst?" Mik kiggede afventende på ham, han dansede rundt med. Mik kunne ikke lade være med at ligge hovedet lidt på skrå, Selvom Mik ikke førte ham med en hård hånd hvilket han var van til, dansede fyren som om det var det letteste i verden.Alex sank en gang og smilte svagt. "Alex Rose Gel " Han hviskede svag han navn tilbage og kiggede nærmere på Mik der stod foran ham. Hans øjne var så meget lig Angel at det fik Alex til at gyse lidt. Han sukkede let indmod Mik ene skuldre og kiggede over den, Alex forsøgt igen at finde Angel. Mik nikkede og smilte til Alex, Dog blev han lidt misfornøjet da Alex kiggede over hans skuldre og ikke på ham. Mik løftede Alex' hoved så han igen kiggede på ham. "Hvem kigger De så langt efter min blomst" Mik hviskede stadigvæk Alex i øret og kiggede ham derefter i øjne. Alex gyste og rystede lidt på hovedet, hele han krop gav et lille ryk i sig. Alex!? kan du høre mig!? Lydt.. Mik Farvenhive har en historie med mord, og det typisk folk han finder til maske bal som disse.Alex lyttede bare til stemmen og kiggede væk fra Miks øjne. "Ikke nogen bestem. " Alex sukkede og blinkede en gang, på den tid det tog ham rakte han mentalt ud efter Angel Angel? Det er Mik!Alex blev hivet med rundt en omgang og de nærmede sig folkene i udkanten."Du skal ikke lyve over for mig. " I det Mik havde sagt disse ord hev han Alex helt indtil sig og holdt ham fast. Der kunne han jo få lov til at blive til han lærte at tale sandt. Den skøre fugl. Alex gispede og kæmpede i mod, han ville ikke.
Vis brugerens profil
Titan
ny bruger

Antal indlæg : 8
Irl alder : 24

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Tors sep 05, 2013 7:15 pm

//jeg smider Tian side af plotte ind til dette lille maskebal.
Påklædning: Jakkesæt + plan sort maske.dækker mit ellers grotæske udseene og i øjeblikket bærer han raceegenskaberne som racen lost Sould

Titan stod i et højne og kiggede på det lille kaos der forgik på danse gulvet. Det så virkelig ikke ud til at den ene af dem gad den anden,selvom de havde set ud som om de var det præfekt par lige til at begynde med. Titan lade hovedet lidt på skrå, hans blik kiggede blot rundt på de mange mennesker. Han fnyste lavt og rettede hovedet op igen. Der var egentlig meget stille i salen, hvis man så væk fra musikken. Det var som om alle folk ventede på noget, eller nogen til ligesom at sætte det hele igang. Måske var det at klokken skulle slå tolv, eller også var det V.A selv skulle møde op. Hvem ved hvad der ville ske? Titan gøre i hverfald ikke

Vis brugerens profil
D. Dalxas
hjælpe admin

Antal indlæg : 16
Geografisk sted : rundt omkring hvor jeg nu kommer
Job/hobbies : jeg er en Reaper men også kendt som djævlens advokat

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Lør sep 07, 2013 3:28 pm

// smider dæmon-engel plottet i spil så godt jeg nu kan, så håber jeg på Jack tager plottet med Kaos//
påklædning: [You must be registered and logged in to see this link.] + [You must be registered and logged in to see this link.]

Dalxas sukkedelavt og kiggede rundt, det her kede ham. Han havde jo trods alt været til siden tiderens morgen. Dog var det som om at alle ventede på noget eller nogen. Dalxas fandt dog paret på dansegulvet en smule morsomt men hvem gjorde ikke. Det undrede bare Dalxas at Angel ikke havde blandt sig endnu. Det så nemmelig ud som om at Alex var blevet Miks nye offer. Men det lå virkeligt dybt i Mik at dræbe eller i hvert fald tvinge folk til noget de ikke vil. Dalxas rattede rygge og kiggede lidt rundt, Han fik øje på Rose black bone og bukkede svagt "kæreste Rose hvad har de gør af Deres kæreste søster" Dalxas smilte svagt og tog hendes hånd og kyssede den.
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

Antal indlæg : 64

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Lør sep 07, 2013 4:41 pm

// jeg smider efter aftale min tidligere elsker i spil Elias Black brid og sammen med det plottet om hans død.//
påklædning: [You must be registered and logged in to see this link.] + maske [You must be registered and logged in to see this link.]

Arrow var lige gået ind af døren, han holdet blikket ved jorden Ethan var her ikke endnu. Så Arrow valgte at holde hovedet lavt og øjne åbne. Hans øjne var dækket bag masken han ville ikke se folk sindansigter ikke her, men det var heller ikke sikkert han kunne det var jo derfor folk bag masker. "Arrow?" Elias trådte frem ved siden af ham, som den genganger han nu var blevet og han ville kun blive denne aften længe nok til at fortælle sin historie. Elias lagde hovedet på skrå. Han lagde godt mærke til Arrow øjne. Han lagde en hånd på Arrows skuldre. "Vil du fortælle hvad der er sket eller skal jeg begynde?" Elias hviskede lavt i Arrows øre. Arrow gispede lavt og rettede fokus tætter på sig selv. "Elias?" Arrow sukkede og begyndet at kunne 'se' Elias "Ceil vækkede Arven Og der er mange folk her der ikke vil hinanden det bedste. Men hvad skete der med dig" Arrow var kommet videre og han håbede Elias ville forstå.

Vis brugerens profil
Jack
bruger
bruger

Antal indlæg : 98
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Man sep 09, 2013 5:07 pm

Pålældning: [You must be registered and logged in to see this link.] og sorte jeans. [You must be registered and logged in to see this link.]

//jeg smider Plottet om Kaos i spil ^^ Pluds min egen NPC Christian.Rød tekst forgår på vampyrianskt. //

Jacks tænker løb rundt omkring de sidste mange dages mærkeligheder. Christian stod tre meter bag ham og holdt øje med at han ikke ødelagde noget. Jack sukkede og rystede lidt på hovedet. Hans blik varfraværende og han smilte svagt. "Der er nu noget morsomt over det har synes De ikke også kæreste Christian. " Jack lod øjne falde på paret i midten der var noget bekendt over dem begge to.Men han kunne ikke helt sætte en fingere på hvad der var. Alex!? Jack havde stirrerede i over ti minutter på de to eller det var sådan han selv opfattede det. Der kom et smil frem på han læber dette her skulle nok blive sjovt.
Vis brugerens profil
Ethan
bruger
bruger

Antal indlæg : 68
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Tirs sep 10, 2013 5:32 pm

//Arrows plot om Elias og Plottet om nigth slægten.
påklædning: [You must be registered and logged in to see this link.] + sort maske

Ethan havde ikke taget masken på til at starte med, men efter et stykke tid lod han den altså falde på plads. Ethans blik ledte mellem de mange mennesker han ledte efter en person. Arrow hvor var Englen blevet af? For det første så var han taget afsted uden Ethan, for det andet fordi Ethan ikke havde noget helt at opfange hvor Arrow ville hen. Og nu stod han så her og kiggede rundt. Ethan vidste ikke hvor længe han havde stået sådan men Ethan fik øje på Arrow efter et stykke tid. og gik langsomt der hen Ethan lagde armene om Arrow bagfra  og smilte bare. Han sukkede lavt i Englens øre. Ethan havde ikke lagt mærke til Elias. Havde han det så havde han nok ikke lagt armene om Arrow.
Vis brugerens profil
Gwinyth
hjælpe admin

Antal indlæg : 29
Geografisk sted : No where...
Job/hobbies : Drage jagt og at fucke med andre

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Man sep 30, 2013 9:40 pm

Gwinyth træder ind af døren med en andens persons ansigt på  og havde 'lånt' persons tøj det var en alt for stor hætte trøje og hængerøvs bukser, Gwinyth fortråd lidt hvem han valgte som offer så han tog en frakke fra stumptjeneren og tog begge hætter på, der dryppede stadig lidt blod fra hans ansigt. Gwinyth satte sig hen til flok mennesker og op serverede hvad der foregik de forskellige steder der var Alex så meget utilpas ud mens han dansede med en eller anden skræmmende person. Arrow stod i nærheden af indgangen og snakkede med en eller anden som han ikke kunne se og Ethan var på vej hen mod Arrow og lagde armene om ham. Og sidst men ikke mindst var der åbenbart en meget vigtig person og hans gætter på elsker.
Vis brugerens profil
Gwinyth
hjælpe admin

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Tirs okt 01, 2013 10:55 am

Gwinyth kunne ikke helt finde på en god måde at spørge Arrow om Elias som jo gerne skulle være tilstede så i stedet ville han have det lidt sjovt han rejste sig fra pladsen og gik hen til den modsatte væk af hvor Alex dansede med han fyren. Hey Alex det ser da ud til at du hygger dig meget godt her til maskeballet 'skummel latter' i mens Gwinyth sagde det stod han og smilte hen mod Alex og vinkede til ham, men rettede derefter blikket mod Arrow igen hvor han nu kunne se omridset af en person.
Vis brugerens profil
Angel
Slave

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Tirs okt 01, 2013 7:06 pm

Angel havde fokus flere steder dog mest på Alex der for lidt tid siden var blevet hivet ud på danse gulvet af ingen anden end Mik. Angel lagde dog både mærke til Arrow og Elias, Ethan der dukkede lidt sent op. Titan der lod til kun at være kommet for at få svar midt i dette Kaos. Dalxas var også dukket op hvofor var Angel altså ikke helt sikker på. Jackvar også kommet hvilket ikke lignede ham. men Angel gættede på det var Christian der stod bag. både at Jack var taget afsted men også bag ham lige nu. det skulle nok blive sjovt hvis der var nogen der fik Jack op at kører. For detville sikkert gå ud over Christian. For at sige det mildt.Rose smilte bare mildt til Dalxas "Jeg ret sikker på hun kommer lige om lidt, men vi bliver nok ikke længe. " Hun gyste og satte ligesom ord på hvad de fleste nok følte. ved denne ene bevægelse. Rosa gik lidt længere henne i salen og fandt hurtigt sammen med sin søstre, dog sagde hun ikke et ord.Lukas og Angel sad blot og kiggede udover det hele, men det ville nok ikke være lige før Angel skulle igen med at finde nogen, en helt bestem person blandt de mange. Kaos' barnbarn, Jack. Angel løftede hovedet og lod hans sind fulde hele rummet og de til støtende rum. Han gjorde det på Lukas tegn. Angel ledte. Der kom et suk over Angels læber og han kiggede mod Alex, han forsøgte at lukke af fra både Lukas og hans elskede Angel

Alex
bruger
bruger

Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Tirs okt 01, 2013 7:22 pm

Alex sukkede og forsøgte stadigvæk at komme fri fra Mik. Mik smilte bare og kunne ikke lagde være med at le en smule."Hvorfor kæmper du sådan i mod det nytter jo ikke. " Alex havde lys il at skrige med lod være i stedet, var der noget der lige synes det skulle træde let på ham gennem netværket. Alex kunne ikke lagde være han kiggede over skuldren på Mik og fandt ham hurtigt. "Holdt SÅ! kÆFT!!" Han råbte og netværket faldt sammen om ham. Mik blev meget overraskt og han kiggede nærmere på fuglen over forsig. Madness network hvorfor havde han ikke lagt mærke til det noget før? Milk blev rassende og skubbede til Alex "Hvem er du?" Mik forsøgte at hive masken af fyren "Hvad gør du Her?" Mik var begyndt at miste alt fornuft. Alex faldt bag over og der kom en mellem ting mellem et gisp og et skrig over hans læber. Angel? hans tænker skrig efter den anden. Alex tabte masken før han ramte gulvet. Han lå bare og stirrede op i loftet men helt tomme øjne. Da han satte sig op igen kunne man sig det sindsyge i hans øjnene. Han lagde hovedet på skrå og de lilla flammer det tog from omring ham talt for sig selv. And.
Vis brugerens profil
D. Dalxas
hjælpe admin

Antal indlæg : 16
Geografisk sted : rundt omkring hvor jeg nu kommer
Job/hobbies : jeg er en Reaper men også kendt som djævlens advokat

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Tirs okt 01, 2013 7:36 pm

// titan går hen mod Dalxas og resten kommer her-- //

Dalxas smilte Rosa da hun besluttede sig for at komme hen til hendes søstre, de to vaglet dog hurtigt at sikke af sammen. Dalxas kiggede nermære på den lidt fortabe person. "Tian ikke sandt. Så har vi en del at snakke om, " //titan nikker// "Jeg ikke helt sikker på hvor jeg skal begynde men vil du være med på at vi to går en tur og for snakket? Dalxas begynder at går mod døren. han var helt sikker på titan ville gå med.
// jeg kommer ikke igen og Titan for de informationer over PM; han vægler selv om han vil komme igen, men Out fra mig af//
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Tirs okt 01, 2013 8:00 pm

Elias sukkede. "Jeg blev dræbt der er vel ikke mere at sige men det var ikke af min farbror som mange tror, det var på grund af dig? nogen mente ikke at vi skulle være sammen. Arrow gispede og trak sig en smule væk fra Elias. Arrow fik et lille chok da Ethan lagde armene om ham. Arrow vente hovedet og kiggede op på Ethans, Arrow smilte svagt og var forvirret. Elias stod bare og så fortabt ud hvad var der foregået mens han var væk Arrow sukkede. "Det her kan godt blive svært at forklare, jeg beklager Elias.. " Arrow gemte hovedet væk hos Elias
Vis brugerens profil
Jack
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Tirs okt 01, 2013 9:05 pm

Jack kiggede lidt rundt. han kunne mærke nogen eller noget, der gik et stykkede tid fordetgik op for ham at det var Angel, Jack gyste og kiggede mod Alex der lige nu sad på gulvet og kiggede. De flammer det stod omkring ham kom fra han element som fønix, og så vildt Jack vidste var det ånd. Han sukkede og vente sig mod Christian. "Så det var altså planen? jamen så lad gå da, men jeg tager ikke med tilbage til helved igen. det ved du også det heller ikke fordi jeg har gjort noget forkert" Jack sukkede og Christian rykkede sig en smule bag ud uden at tænke over det, Jack knurrede af ham. men havde ikke planer om at gøre mere.
Vis brugerens profil
Ethan
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Ons okt 02, 2013 12:35 pm

Ethan holdt øje med både folk omring ham også Arrow i hans Arme, Dæmonen havde dog hurtig fundet ud af at Englen ikkebare talte med sig selv men med Elias. Det var nødtil at stikke noget under. Ethan skulle og holdt trætter om Arrow. han smilte svært til Arrow. "Arrow lov min en ting, Aldrig at gå fra mig uden at sige hvor hen " Han kiggede mod Elias med et undskyldene blik. men han vidste også at den anden ville forstå. Ethan ville ikke igen kunne leve uden Arrow. Ethan sukkede endnu en gang i Arrows øre og smilte, han så rundt på de mange masker.
"Når skyggeæggene falder fra Dødens sorte fugl,
Så fryser vi mennesker og kryber i skjul.
Den blodrøde blomst, der lander i mit skød,
Den kalder til liv midt i stanken af død.

Omkvæd:
Så hør, du gamle Knokkelmand, hold dig vel i hu:
Mange har du taget, men vi er her endnu.
Ja hør, du gamle Knokkelmand, hold dig vel i hu:

Dit magre skelet kaster skygger overalt.
Du siger du er konge, men ligner kun en pjalt;
En dag så vil du komme til alt, der nu er liv;
Selv os, der her er samlet, skal falde for din kniv.

Omkvæd:

Igennem alle tider går dag og nat i ring:
Hvor hvert barn vokser op, står en knokkelmand på spring.
Slægter skal komme, og slægter skal forgå,
Ja alting vil forandres, kun livet vil bestå.

Omkvæd:
Mange har du taget, men vi er her endnu."
Ethan begyndte lavt at synge på hans modersmål, underjordisk, Skønt Ethan var dæmon var deres tunge mål ikke det han var vosket op med. Han sang lavt ud for Arrow øre.
Vis brugerens profil
Gwinyth
hjælpe admin

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Tors okt 03, 2013 5:08 pm

Gwinyth stod og grinte lidt ved sig over hvad han havde fået sat igang bare ved at drille Alex en lille smule over netværket, han kiggede over mod Arrow og Ethan men inte syntes at ske der ovre men Gwinyth kunne bedre og bedre se en tredje person derhenne. Gwinyth kiggede tilbage mod Alex Alex slap nu lidt af vi vil jo nødigt have at du kommer noget til her for jeg skal nok spørge dig om noget hjælp senere i livet og din elsker ville ikke blive henrykt heller. Gwinyth gik tættere på Arrow og Ethan men kun så han kunne høre dem tydeligere, han valgte bagefter at skifte til Vampyr og så bare overhøre deres samtale og satse på ingen lagde mærke til ham.
Vis brugerens profil
Angel
Slave

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Ons nov 13, 2013 8:31 pm

// Miks le unden damen, det kan godt være min bror er lidt piget til tider men han er altså ikke en [You must be registered and logged in to see this link.]

og her er mit mod svar på Miks le [You must be registered and logged in to see this link.] //

Angel stirrede på hvad der udspille sig for han øjne, HVAD VAR GÅET GALT!? Angel rystede kort på hovedet og begyndte at gå ud mod Kaosset på Danse gulvet. Han sukkede dybt "Alex!? " Hans stemme var bild og roligt, Alex så ikke ud til at være for langt væk. Mik stod og kiggede op og ned af ham og lod ikke til at genkende hans egen bror, det fik Angel til at smile. Han vidste hvad der ventede ham, han havde stillet sig imellem Mik og hans legetøj. Angel knurrede og lyden kom helt nede fra maven af, den var fyld af had, vrede men også sorg. Og der kunne findes et lille glimt i Angel øjne af medlidenhed.

"Hvem har vi så her, hvem tør stille sig i mellem ? Hvem ville være dum nok, Du måske den elsker? " Mik fnøs hånligt og smilte grumt han havde ikke bare fået en at lege med men to. Det skulle nok gå han at blive sjovt. Mik faldt hen i sine egen tænker om hvad han kunne gøre ved dem.

Angel smilte men svarede ikke Mik, han udnyttede bare At han bror faldt hen i sine egen tanker og i det samme lå han over ham. Mik ramte gulvet med et tungt bomb med Angel over sig. Angel lagde hovedet på skrå og kiggede på sin bror. "Jeg ejer hele verden, vi er af samme blod. Meget kan jeg og vil jeg finde min i fra din side af MEN HAM RØR DU IKKE" Angel hævede stemmen da han sagde det sidste.

MIks Blik flakkede rundt. han havde ikke noget at opfange hvad der skete. Han stivnede da den anden  talte. "Angel? " Han spurgte også selvom han ikke var i tvivl om hvem det var. Han sparkede ham af sig, Mik  så ikke hvor langt Angel kom men det var nok til at han kunne rejse sig op. han stod kort efter med leen i hånden. De 11 små menneske hoveder der kom til syne var bevis på hans magt. "Hvad her du planer om at gøre ved det ?" Mik lagde hovedet på sidste de havde set hinanden kunne Angel ikke finde ud af at kæmpe og han var sikker på Angel ikke havde lært noget siden.

Angel smilte og Stirrede på Miks le, "Ikke kommet videre ser jeg, der mangler stadigvæk noget. " Angel rakte hånden ud "Flames I call out for your help" Sværdet tog form i han hånd og flammerne lagde sig, det lille nummer vidste han Mik ikke havde regnet med over hovedet. Angel løftede bare hovedet og begyndte at le. "Hvad jeg vil gøre ved det Hvad tror du kæreste" Angel øjne blev kolde.

Mik tog det første skridt mod han bror, også satte han i løb med sådan en fart det ikke var menneskeligt muligt. Han svingede leen for at tage han egen brors liv. MIks læber blev trukket tilbage til grimasse. Han nyd at dette skulle ske.

Angel slog til mod leen, og Mik vaklede bagud. Angel blev stående og kiggede bare på ham. "Du faldet af på den." Han smilte ikke længere, dette galt liv eller død ikke bare han men også han elskedes liv stod på spil. Mik havde meste den sidste rest af menneskelig forståelse. Lige nu ville han kun en ting, dræbe og han ville ikke stoppe før han blev stoppet. Og det ville Angel søger for at han blev.

Alex
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Tors nov 14, 2013 8:05 am

//efter som jeg skal smide en npc i spil vil alt med farve være denne npc da dette er skrivet over mobil.. denne npc er v.a //
Alex stirrede bare lige frem for sig, et smil kom frem på hans læber da han hørte en velkendt stemme sige hans navn. Det har ville ikke stoppe det Mik havde sat i gang, det vidste han godt. Han ville bare falde dyber og dybere med i hans eget vanvid. Men det kunne også være til hjælp, for Angel. Flammerne lagde sig lidt blot for at skifte farve, de blev først grå også helt sorte. Alex smil blev svagere og forsvandt så helt. Hans øjne blev kolde og han lod netværket give han de informationer han skulle bruge.. det edderkoppespinds lignede mønster hans sorte flammer dannede begyndte at krybe langs med gulvet. De var laver af hans vanvittig sind, de var lavet af hans eget indre. Alex vente det hvide ud af øjne og han skreg. Det havde er mål, Mik.. det var kommet et godt stykke vej efter hånden og det havde taget enkelte med sig der lige nu lå dække af mønstre og vred sig på gulvet. Kun fordi de havde noget at flytte sig. Alex sad stadigvæk på gulvet dog var han holdet op med at skrige. Dog stirrede han lid frem for sig med er par øjne der stadigvæk vente det hvide ud af dem. Han kunne mærke hvad er foregik men ikke se det.
V. A havde godt hørt at det lyd som om noget foregik neden under, men det ikke først op for hende at da var noget galt da. Hun hørte en skrige. Hvad havde Mik nu gang i. Hun begyndte at gå med af trappen og fik noget af er chok. Det hun så havde hun ikke set før over hovedet ikke maskebalene før i tiden. Mik stod med leen i hånden og over ham stod en hun ikke havde set før, det måtte før hendes tid hvis det var en Mik kendte. Det var fyren der sad på gulvet der havde skreget og hun så hvorfor. Men hun forstod ikke helt hvorfor, hvad gjorde han? Hun hørte det sidste af hvad de snakkede om og gik i stå kunne det være ham? Angel? Alex lagde at han havde i det net af vanvid alt hans vanvid. Og han håbede der var nok ...
Vis brugerens profil
Titan
ny bruger

Antal indlæg : 8

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Tors nov 14, 2013 11:30 am

// jeg kommer igen efter min snak med djævelens advokat.. og kender nu historien bag tians tilbagekomst så spørg... //
Titan kiggede bare rundt og smilte svagt, han var gået glip af noget. Det par der så fint havde danset, var gået i opløsning og fyren der var blivet budt op, var nu endt på gulvet uden maske. Mik stod med en le i hånden og en anden Titan ikke kendte stod med sværd. Det havde taget en interessant drejning. Titan satte sig ned og kiggede bare på forestillingen der udspillede sig foran ham. Han havde på vejen fået skaffet sig noget at drikke. Blod og hans race egenskaber som en vampyr.
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Tors nov 14, 2013 1:45 pm

Arrow lyttede til Ethan stemme der lavt sang han i øret. Arrow smilte og kiggede rundt. Han var ikke så interesserede i hvad der foregik andre steder end her. Arrow skubbede til Ethan da han år færdig med at synge. Arrow lagde armene om Elias, eller restene af ham. "Det jeg er ked af, både at din død og at du opdagede det her sådan " Arrow så ned med skam i blikket. Elias blev overrasket over hvad Arrow gjorde. "Det skal... " Han stoppede og stirrede på Arrow "der er noget du ikke fortæller mig. " han lagde hovedet på skrå og løftede Arrows hoved. "Hvad er det " Han kiggede på Ethan efter råd. "Arrow ?" Elias sukkede hans navn. Arrow stod bare og valgte ikke at sige noget. Han kunne ikke sige noget. Han vidste godt hvad Elias mente men ikke en gang Ethan vidste det. Og Han var ikke sikker på hvordan nogen af dem ville reagerer på det. Ethan havde nok en ide om hvad det handlede om. Men eller var der ingen der vidste det, Arrow træt sig bagud og tvæk fra dem begge to. "Undskyld" han kiggede ned stadigvæk .
Vis brugerens profil
Jack
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Lør nov 16, 2013 5:48 pm

Jack banede og overvejede om han skulle blande sig. men han havde også selv sine egen problemer. Angel og Lukas. Han sukkede han havde ikke meget valg andet end at efterlade Alex, og håbe på Angel ville klare den. Selvom Jack ikke var meget for det. Han knurrede og han øjne var blevet sorte. Han begyndte at gå gennem salen og hen over danse gulvet. han sukkede dybt og begyndte at gå op mod Lukas. Christian var lige bag ham hele tiden og Jack havde en fornemmelse af at havde en anden så tæt på. han gyste lavt og kiggede først op da han stod foran Lukas, først der løftede han blikket op fra jorden.
Vis brugerens profil
Ethan
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Søn nov 17, 2013 10:02 am

Ethan blev overrasket over at Arrow skubbede ham. Ethan kiggede lidt på dem og rystede på hovedet da Elias kiggede på ham. han trak på skuldrene han havde ingen Ide om hvad der forgik over hovedet. "Arrow" Ethan gik stille han mod ham. han tænkte slet ikke over hvad der ellers forgik rundt om dem. Han gik hen imod Englen og rakte en hånd frem mod ham. "Arrow hvad er der?" Ethans stemme var lav og blid. Han lagde hånden mod Arrows kind. Selvom Arrow havde hans opmærksomhed kunne Ethan ikke lagde være med at bemærke hvad der skete omkring ham. Ethan kunne mærke vanvidt,han kendte det vanvid så godt. Alexis havde haft Azel havde haft det Adrina havde Haft det, Andreas der stadigvæk havde det. Madness network. Det forklare en del. Ethan lagde hovedet på og kiggede meget indgåndene på Arrow.
Vis brugerens profil
Gwinyth
hjælpe admin

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Søn dec 01, 2013 2:46 pm

Gwinyth blev faktisk lidt overrasket over at Elias rent faktisk var her, et bredt skummelt smil kom over hans læber og han bevægede sig langsomt tættere på Elias og de andre to, men på vej derover var han ved at få en Angel i hovedet hurtigt fulgt af en Mik. Gwinyth blev lidt stolt af sig selv, men dog også lidt bange for hvad han havde fået sat i gang, og gik tættere på Elias.
Vis brugerens profil
Angel
Slave

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Tirs dec 03, 2013 1:15 pm

Angel, smilte over mik, "Mik opgiv du får ham altså ikke" Angel kiggede på Alexs og tog masken af. "og det ser også ud som om ham heller ikke ønsker at være en del af dine lege" Angel løb mod hans bror, men ikke for at dræbe, blot for at slå hans bror ud. hvor hans bror lige nu kæmpede for at dræbe, alt hvad der stod i vejen for ham. Det ville Angel ikke tillade, overhovedet ikke han ville ikke miste Alex igen. Og ikke til Mik. Han knurrede af ham. Alex net af vanvid bredte sig stadigvæk. Det ville være til Angel fordel hvis han kunne fange Mik i det.

Mik var blevet rassende over at Angel stillede sig i mellem. Han løb mod Angel i samme øjeblik Angel løb mod ham, Mik svingede leen for endnu en gang at dræbe. Men hans blik var sløret og han så ikke om han ramte. Så rassende var han blevet    

Angel smilte bare og hold hovedet koldt. han undgik fint Miks slag, Han sukkede og rystede på hovedet "Mik jeg ønsker ikke at gøre dette og du ved også godt hvad der sker, hvis jeg gør. " Angel sukkede og snakkede roligt til sin bror. han ville forsøg at tale ham til fornuft.

Alex
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    Tors feb 06, 2014 11:08 am

Alex' vanvig var vågnet helt op nu, og smiltet på hans læber voksede, De folk der ikke var noget at komme af vejen, var blevet fanget i han net. De vred sig i hans vanvig og galskab. Alex skreg igen, hans havde et mål lige nu og det var Mik, men nette berde sig ikke kun hen over gulvet, men også over netværket (Gwinyth dette er min hævn) Alex kunne høre stemmerne begynde at skreg en efter en, det var dem der var tættest på ham i netværket. Men langt det fleste ville nok være van til vanviget. Han havde ingen ide om hvor langt nettet ville nå, men det var begyndt at ændre farve, det var begyndt at blive rødt lige omkring Alex. Han smilte *Angel* Noget i ham vågnede og kaldet på den anden, Alex havde ingen ide om hvad det var, men han var sikker på han vidste han skulle går efter det, og det gjorde han så, Nettet blev med et helt rødt.
V.A stod og stirrede på det der forgik for øjnene af hende, Hun gik ned fra trappen af for at stoppede det, men blev fangt i fyrens net. Hun skreg i det hun faldt sammen, hun kunne mærke vanviget. Hun gispede efter vjeret og forsøgte at finde en vej ud af dette. Men ikke en gang hendes evner som dæmon-engel kunne hjælpe hende. Det her var ikke noget normalt vanvig, dette her kom med netværket. Hun kunne ikke andet end at sidde og håbe på hun ville beholde sin egen forstand. *Mik* Hun ville Skrige han navn men det blev ikke et mere end en tanke. Det havde været Angel, da hun havde set ham, havde hun ikke været i tvilv. Men hvad havde fyren på gulvet med at det her at gøre??
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    

V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next