The world in the shadows

IndeksCalendarGalleryFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Tors maj 04, 2017 6:51 pm by Fable

» Èngelsk testamente
Fre nov 18, 2016 4:59 pm by Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Man maj 16, 2016 10:15 pm by Fable

» Path of wrath
Tirs mar 15, 2016 6:21 pm by Angel

» Zarnkam
Man feb 15, 2016 9:58 pm by Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Ons feb 10, 2016 8:08 pm by Angel

» I Am home ~ Liam
Man feb 08, 2016 5:19 pm by Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Man feb 08, 2016 11:11 am by Ocarin

» Kaos
Søn feb 07, 2016 4:41 pm by Angel

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 18, Fre sep 13, 2013 7:53 pm
Top posters
Angel

sylvia de blood

Alex

Jack

Shadow

Ethan

Arrow

Dino

Gabriel

Eddy

april 2018
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
CalendarCalendar

Share | 

So ~ Gwinyth

Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Arrow
Slave

Antal indlæg : 64
Irl alder : 24

IndlægEmne: So ~ Gwinyth   Tirs sep 10, 2013 7:32 pm

Sted: ghosts and deads
Tid: Aften
Vejr: regnvejr
Årstid: efterår
Påklædning: almindeligt hverdags tøj

Arrows øjne var dækket til af forbinding og på trods af dette kunne han stadigvæk se. Hans hår droppede af regn. Han sukkede svagt og trak vejret uregelmæssig. Hans tænker gik ikke så meget omkring bøgerne på hylderne men mere omkring Ethan som Arrow havde forladt. Det havde været oppe og skændes og Arrow havde fået nok af dæmonen for en tid. Arrow ville nok ikke kunne holde ud at være væk fra Ethan så længe af gangen. Endnu et suk kom over hans læber og han hev bare en tilfældig bøg ned af hylden. Arrow sætte sig hen til et af bordene længst væk fra indgangen og gemt langt væk nede bag alle de andre hylder.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Gwinyth
hjælpe admin

Antal indlæg : 29
Irl alder : 20
Geografisk sted : No where...
Job/hobbies : Drage jagt og at fucke med andre

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Tirs sep 10, 2013 8:35 pm

Påklædning: slidt hverdagstøj og frakke

Gwinyth går ind af døren og kigger rundt og ser en ung mand sidde for sig selv i hjørnet af biblioteket. Gwinyth går der hen og ser at han læser en bog med bind for øjnene, og undre sig lidt over det, så han beslutter sig for at sætte sig ned ved siden af ham."Er det ikke lidt svært at læse når du ikke kan se noget?" i mens han hænger sin frakke på stolen og sprøjter noget vand på manden 
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Tirs sep 10, 2013 8:50 pm

Arrow løftede hovedet og kiggede mod person på den anden side" Jeg kan skam god se hvad jeg læser. " Der kom et skævt smil frem på Arrows læber og han lagde hovedet på skrå. "Men jeg kan ikke se hvordan det komme Dem ved om jeg kan se eller om jeg ikke kan. Det er jo ikke dit problem. " Arrow sukkede og rystede lidt på hovedet. Og rystede samtidet lidt vand af sig. Han fnys lavt, det her eller den har lugtede mærkeligt. Den lugtede lidt som Ethan altså af dæmon, men det var en undertone af noget Arrow ikke kunne sætte en fingere på, Og ved nærmere efter tanke ville Arrow heller ikke vide det.
Vis brugerens profil
Gwinyth
hjælpe admin

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Søn sep 15, 2013 4:04 pm

"Nej det gør det vel engenligt ikke, men jeg var bare lidt nysgerrig for jeg har aldrig set nogen læse en bog med bind for øjnene" og rakte hånden frem mod manden "jeg hedder Gwynyth og er forholdsvis ny i området, det ville være en stor hjælp hvis du ville vise mig rundt. Altså hvis det ikke er for stort et problem" i mens Gwinyth ventede tænkte han på hvordan det kunne være muligt for manden at læse uden at kunne se noget, og om manden overhovedet kunne se ham
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Søn sep 15, 2013 4:21 pm

"det er egentlig ikke så svært endda, eller det komme jo så lidt an på hvem man er. " Arrow sukkede og tog mandens hånd. "Arrow Éngell selvom night i sidste ende nok ville passe bedre, jeg ved ikke rigtig jeg kan nok godt vise dig rundt, men ser du der ikke fordi jeg kommer ude så meget selv i hvert faldt ikke alene. " Arrow sukkede og rystede lidt på hovedet. hans tanker faldt igen på Ethan, han gik sjælendt noget steder uden ham. Idag var en undtagelse fordi de var blevet uvenner.
Vis brugerens profil
Gwinyth
hjælpe admin

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Søn sep 15, 2013 9:58 pm

"Hvad mener du med det?" sagde Gwinyth i mens han kiggede forundrene på Arrow "du sagde også noget om at du ikke kom så meget ud alene hvordan kan det være du ser da ud til at kunne tage vare på dig selv, men det kan være at skindet bedrager eller er du bare ikke vandt til at kunne være alene?" Gwinyth tog sin frakke over den ene skulder og gjorde sig klar til at gå en tur med angel og lære noget nyt om både racer og biblioteket
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Man sep 16, 2013 9:46 am

Arrow smilte svagt og lagde hovedet lidt på skrå "hvad jeg mener med det? Jeg ser med mit sind det ligger både til min race men også min slægt " Arrow løftede hovedet en smule, han var begyndt at blive nervøs. "Øhm jeg.. "han stoppede sig selv og kiggede lidt ned *Ethan!?* Arrow havde ingen ide om dæmonen hørte ham eller om det der var sket havde skadet båndet mellem dem "mit liv lader til at være mere værd end det egentlig ser ud til.. " Arrow klappede bogen sammen og sukkede dybt. Han træk vejret en skule for let hans hoved gjorde ondt. Noget forstyrrede ham. "Undskyld.. " Arrow løftede begge hænder op mod forbindingeren og bandt dem op. Arrow holdt hans øje lukkede i det hans lod hans hænnder falde. Han åbnede langsomt hans øjne og kiggede nærmer på personen der havde rejst sig. Arrow klare øjne stirrede lige frem for sig. Han lagde hovedet på skrå. Og hævde et øjenbryn. "Tian?" Det var faktisk det eneste Arrow kunne finde ud af. For det pas stemmer fortalte at han havde madness network " der er en forklaring på at de giver mig hovedpine " Arrow lukkede øjne igen og forbandt dem endnu en gang " hvad vil du se først ?" Arrow smilte idet han rejst sig. Men smilte var for at skjule hvor udtryk han var ved det hele...
Vis brugerens profil
Gwinyth
hjælpe admin

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Man sep 16, 2013 7:03 pm

"hvad mener du med at jeg giver dem hovedpine? hvis det er jeg snakker for højt må de sige til for jeg er skam ikke ude på at gøre dem utilpas. Har det måske noget med dine evner at gøre, og hvis du ikke har noget imod at forklare mere omkring dem mens vi går ville det gøre mig meget glad" sagde Gwinyth i mens han kiggede mystisk på Arrows forbinding som om han var blevet meget mere interesseret i det end hans oprindelige mål "og som sagt kender jeg ikke stedet så godt så hvad synes du er bedst?"
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Man sep 16, 2013 7:14 pm

Arrow sukkede og smilte "Dine evner giver mig hovedpine madness network har altidværet en hovedpine for Night slægten hvis ikke man selv var bærer. jeg,eller skulle jeg måske sige min slægt er bærer af en af de 13 guddomme. I Night slægten ned arvs evnen til at se sandheden, Det kommer til udtryk som blandt andet et par cursed eyes, " Arrow sukkede og gik lige så stille frem mellem hylderne. Hans sind var på udgik efter ethvert spor af Ethan. Arrow ville gøre alt for at havde Dæmonen ved sin side ligenu. "Jeg ved ikke rigtig hvor det er bedst at starte omkring kirken måske? " Arrow havde egentlig ikke tænkt så meget over hvilket minder det vil bringe ham. men det eller andet sted var han også lige glad
Vis brugerens profil
Gwinyth
hjælpe admin

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Man sep 16, 2013 9:36 pm

"jo vi kan da godt tage hen til en kirkegård det lyder da meget sjovt, men omkring de tretten guddomme kan de så ikke fortælle noget mere om dem på vejen derhen, gerne hvilke slægte der har hvilken guddom og hvad der er vigtigt at vide om dem" Gwinyth kigger sjovt på Arrow "Du ser ikke så frisk ud længere er du okay, har du brug for noget hjælp siger du da bare til" Gwinyth rækker hånden ud mod Arrow for at se om han rent faktisk har brug for noget hjælp til komme ud fra biblioteket.
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Man sep 16, 2013 9:50 pm

Arrow sukkede, "Night slægten kommer med to Sandheden og jorden, og Dalixca Slavias boodline kommer med en Kaos, det lidt svært at fortælle hvad de er. Det er nogle evner der bliver givet af gudinden. Jeg kender desværrer ikke til resten. Men der er andre slægter der er mindets lige på spændende som dem der bærer guddommene "Arrow stoppede op og forsøgte at huske vejen. Han stod lige i døren til biblioteket. "Det går kom bare til at tænke på noget lidt ligegyldigt. "Arrow rystede på hovedet *Ethan!?* Arrow ønskede af hele sit hjerte at den anden ville høre ham. "Kom den her vej jeg håber ikke du har noget mod at gå af de små veje. Jeg ikke så glad fordi store. " Selvom Arrow heller ikke var tryk ved at gå af de små med en eller anden han ikke kendte. Arrow skulle holde sig i live, ikke gå lige i døden
Vis brugerens profil
Gwinyth
hjælpe admin

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Tors sep 19, 2013 7:34 pm

"det gør mig såmænd ikke noget at gå af de mindre veje det er mindre risikabelt at støde på folk som man ikke ønsker kontakt med, det er nok også sådan du har det. Gætter jeg ihvertfald på i forhold til hvordan du har opført dig i den smule jeg har kendt dig" da Gwinyth kom hen til den lille vej sammen med Arrow skulle han til at stille et spørgsmål men i det samme øjeblik kom han i tanker om at det nok ikke var så smart et spørgsmål, så det eneste der kom ud var "har du nog..." hvorefter Gwinyth kiggede ned i jorden og håbede på at Arrow ikke havde hørt ham.
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Søn sep 22, 2013 4:02 pm

Arrow sukkede, "Det er svært at være engel sådan et sted her. folk tror for det meste vi er svage, og et eller andet sted har de vel også ret- jeg er i hvert fald i øjeblikket. Men når ens liv ændre sig over natten, kræver det tid at vænne sig til det. og det uanset hvor mange gang dit liv andre sig. " Arrow lagde hovedet lidt på skrå og 'kiggede' på Gwinyth "Nogen hvad? " Arrow stoppede, der løb en svag rislen ned af hans ryg, og han gyste. Arrow var barn af gusinden og hans evner var kort i brug. "Elias!?" Arrow var ikke helt sikker, men det virkede som om det var Elias
Vis brugerens profil
Gwinyth
hjælpe admin

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Man sep 30, 2013 8:47 pm

"hvad mener du med at dit liv har ændret sig i gennem natten og hvor ofte er det sket for dig? eftersom det lyder som om du har prøvet det et par gange eller mere." Gwinyth stoppede op og kiggede på Arrow med et sjovt blik. "Sagde du lige Elias altså som i Black Bird!?, er han her lige nu?" Gwinyth kiggede forvirret rundt i gyden. Giwnyth skyndte sig hen til arrow og tog fat i begge hans skuldre "Arrow, Elias skulle meget gerne være et spøgelse altså noget som engenligt ikke er her"  Gwinyth var begyndt at falde ned igen men hans øjne var stadig urolige.
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Tirs okt 01, 2013 9:39 am

Arrow sukkede og smilte svagt " der var den end gang jeg vågnede op ved siden af en fremmet fyr, som dagen eller natten for inden havde haft sex med den dæmon jeg nu delte krop med, den gang jeg blev et med Ethan. De to måneder på den lukkede. Også da jeg blev engel alt dette er sket på bare et år " Arrow sukkede og gik i chok over de hurtige bevægelse den anden lavede *Ethan !!* denne var der følelse bag. Arrow fortryd det han havde sagt. Han ville æde hans ord i sig igen. Og Arrow vidste Ethan ville høre ham han tvivlede ikke denne gang. "Hva?" Arrow var stadigvæk i chok ved vidste han om Elias, det var egentlig ikke fordi Elias var noget Arrow skulle bekymre sig om. Men Elias havde bare ikke forladt Arrow. Hans hoved var du stort kaos lige nu. Han trak sig tilbage mod væggen. Og snak en gang. "Hvad i gudindens navn laver du her?" Arrow fik ikke noget svar og stod derfor bare helt fortabt tilbage.

// du skal nok tage chancen med kysset nu for det ikke sikkert du overlever det senere //
Vis brugerens profil
Gwinyth
hjælpe admin

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Tirs okt 01, 2013 10:50 am

"Arrow jeg tror der er ved at ske noget meget slemt lige om lidt så jeg gør bare det som jeg har haft lyst til siden jeg så dig..." Gwinyth lagde den ene hånd om bag Arrows hoved og den anden på hans skulder og trak Arrow tæt på sig og kyssede ham med sjæle fanger kys, for at tage hans flamme Gwinyth blev ved selv efter han havde fået flammen sådan så det ikke ville ligne noget andet. Efter ikke så lang tid skubbede Arrow ham væk. "Undskyld jeg troede bare der var noget her, men det kan godt bare være mig som er lidt forvirret..." Gwinyth begyndte at bakke væk fra Arrow, i mens han ventede på et svar.
Vis brugerens profil
Ethan
bruger
bruger

Antal indlæg : 68
Irl alder : 21
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Tirs okt 01, 2013 1:09 pm

Ethan kunne hører Arrow, Ethan kunne mærke han og viste der var noget galt. Men første gang var der tvivl og Ethan var ikke helt sikker på at det var Arrow og ikke bare noget han selv fandt på. Anden gang var han dog blivet sikker. Denne gang var det Arrow og der var noget der havde fået hans kære engle til at kalde på ham, selv efter deres lille eller måske store skænderi. Ethan stoppe op da han så hvad der foregik. "Hvad tror du så lige du har gang i?" Ethan stod lige bag fyren og åndede ham i nakken. Hvis der var nogen man ikke skulle rør så var det dem Ethan holde af. "Arrow "Ethan kiggede på ham for at se om han var okay. Men var næsten sikker på at han ikke var. Ethan var ikke helt sikker på at Arrow ville have det særligt godt hvis Ethan lagde armene om hamlige nu.
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Tirs okt 01, 2013 6:52 pm

Arrow stodbare og var ude af stand til at gøre noget som helst. han var ikke en gang selv klar over hvordan han fik skubbet Gwinyth væk, han havde ingen ide om hvad der foregik han ønskede blot at blive til ingen ting. han ønskede at forsvinde. han rykkede om muligt trætter op mod murren bag ham. han stodbare der et øjeblik og var ude af stand til at sige et ord. Han sukkede og rystede lidt på hovedet. "Det bare.. Ethan!?" Arrow stirrede bare på Ethan med det overrasket blik. "je.. " Han knækkede sammen og begyndte at græde. han hulkede lavt og han forbinding blev vådere end den var i forvejen.
// tillykke du ejer nu min flamme
Vis brugerens profil
Gwinyth
hjælpe admin

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Tirs okt 01, 2013 8:59 pm

Gwinyth går meget langsomt hen mod Ethan med hånden rakt ud " jeg tror ikke vi har mødtes før, navnet er Gwinyth og jeg gætter på du allerede kender Arrow" Gwinyth vidste godt at han havde rodet sig ud i noget rod som han ikke skulle have været ude i og ville se om han i dele hele taget ville kunne komme hel skindet ud derfra. Gwinyth stod bare der og så Ethan i øjne men håbedede faktisk lidt på at han ikke ville gøre noget ud af ham og i stedet ville gå hen og trøste Arrow.
Vis brugerens profil
Ethan
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Tirs okt 01, 2013 9:46 pm

Ethan lagde bare hovedet på skrå og løftede fyren foran ham "Og jeg er pisse lige glad.. Jeg trorede ellers at den alminedige person godt vidste at man ikke rør ved andre folks ting og jeg trorede helt bestem at en fra Val Rans slægten kunne finde ud af det. " Han Sukkede og skubbede ham fra sig. "Og tro mig jeg ved godt hvad du ude på, Men jeg nu rert sikker på der er nogen der vil stoppe dig. " Ethan gik hen og lagde armene om Arrow han kiggede bare mod Fyren. "Jeg vil råde dig til at træde varsom " Ethan knurrede.
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Ons okt 02, 2013 6:51 pm

Arrow stod bare stirrede på dem begge og havde ingen ide om hvad han skulle sige eller gøre, han følte sig tom. Det var som om han manglede noget der havde været for et øjeblik siden. "Ethan!?" Arrow sank sammen i Ethans arme og knækkede helt. Han hulkede og gispede efter vejret. Han tog sig til hovedet og begyndte at skrige ikke nok med hans hoved gjorde ondt, brændte hans mærke også. Hans krop begyndte at ryste og Arrow mistede bevistheden.*Arrow, mit barn, Hør godt efter min kære. Der kommer til at ske ting, tag til underverden og find Melkin' tempel * Arrow lyttede men var stadigvæk ikke ved bevisthed
Vis brugerens profil
Gwinyth
hjælpe admin

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Ons okt 02, 2013 9:54 pm

"ummm, jeg beklager meget jeg vidste ikke at Arrow var optaget og i sær ikke af en som dig, altså ment på en god måde, hvis jeg kan gøre noget for at rette op på denne her misforståelse må du endelig sige til." Gwinyth stod og var lidt chokeret over at bare var blevet løftet fra jorden på den måde, det havde han ikke prøvet før ihvertfald ikke af hvad han kunne huske. "hvordan kan det være at du ved så meget om mig bare fra mit navn, hr. lige glad, det skulle vel ikke være sådan så du kunne hjælpe mig lidt på vej her, for Arrow sagde noget om Elias Black Bird, før du dukkede op og det var delvist en af grundene til jeg kyssede Arrow.
Vis brugerens profil
Ethan
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Tors okt 03, 2013 2:12 pm

*rette op!?* Ethan kunne ikke lagde være med at le højt. "Rette op!? " Han satte Arrow fra sig op af muren og kyssede ham kort i panden. Den lille engel havde brudt et løfte, men det ville Ethan nu godt til give ham. Ethan løftede igen fyren foran sig og slog ham op i mod muren. " på grund af Elias? Jeg ikke helt sikker på hvad du mener, men du kan vil bande de død uden om det her og lagde dem hvile i fred. Skal vi ikke? Jeg tror næppe at Elias har haft noget med sagen at gøre, for så vidt jeg ved kan du ikke se de døde, i hvert fald ikke endnu." Han knurrede svagt. "Og jeg kan ikke komme i tænke om noget du kan gøre for at rette op, jeg kan faktisk ikke komme i tænke om noget som helst du ville kunne bruges til "  Ethan holdt ham stadigvæk oppe denne gang kun med en hånd. den anden lagde han om fyrens strube.Ethans øjne havde kun fokus på fyren, men hans sind holdt øje med Arrow.
Vis brugerens profil
Arrow
Slave

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Tors okt 03, 2013 5:33 pm

Arrow kom mere og mere ved bevidsthed, han smilte da Ethan kyssede ham i panden. Arrow slog øjne helt op kort tid efter han stirrede lige frem for sig. "Ethan!? Stop!! Jeg vil ikke se flere dø,jeg ønsker ikke tænke på dig den måde " Arrow hostede og han begyndte At ryste han frys og nyste. "Jeg vil godt hjem nu!? " Arrow rejste og stod en smule foroverbøjet han hostede igen. Arrow stod op af muren sådan i et stykke tid. Arrow vente på at Ethan snækede hånden og droppe hvad han havde i tankerne
Vis brugerens profil
Gwinyth
hjælpe admin

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   Fre okt 04, 2013 8:21 pm

Gwinyth prøvede desperat at slippe fri fra Ethans greb indtil han hørte Arrows bøn til Ethan "Ethan lyt nu lidt til Arrow han har tydeligvis brug for dig lige nu bare se ham efter at have set Elias er han gået helt i spåner, du kan altid dræbe mig men lige nu har Arrow brug for dig ved siden af ham." Gwinyth var begyndt at blive nervøs for han vidste udmærket godt at Ethan var stærkere end ham. "Arrow hvad skete der efter du så Elias det var som om der var mere til det end bare Elias" Gwinyth kunne ikke længere trække vejret ordenligt så han skiftede race til en vampyr,
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: So ~ Gwinyth   

So ~ Gwinyth
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next