Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Jagt~ Gwinyth I_vote_lcapJagt~ Gwinyth I_voting_barJagt~ Gwinyth I_vote_rcap 
sylvia de blood
Jagt~ Gwinyth I_vote_lcapJagt~ Gwinyth I_voting_barJagt~ Gwinyth I_vote_rcap 
Alex
Jagt~ Gwinyth I_vote_lcapJagt~ Gwinyth I_voting_barJagt~ Gwinyth I_vote_rcap 
Jack
Jagt~ Gwinyth I_vote_lcapJagt~ Gwinyth I_voting_barJagt~ Gwinyth I_vote_rcap 
Shadow
Jagt~ Gwinyth I_vote_lcapJagt~ Gwinyth I_voting_barJagt~ Gwinyth I_vote_rcap 
Ethan
Jagt~ Gwinyth I_vote_lcapJagt~ Gwinyth I_voting_barJagt~ Gwinyth I_vote_rcap 
Arrow
Jagt~ Gwinyth I_vote_lcapJagt~ Gwinyth I_voting_barJagt~ Gwinyth I_vote_rcap 
Dino
Jagt~ Gwinyth I_vote_lcapJagt~ Gwinyth I_voting_barJagt~ Gwinyth I_vote_rcap 
Gabriel
Jagt~ Gwinyth I_vote_lcapJagt~ Gwinyth I_voting_barJagt~ Gwinyth I_vote_rcap 
Eddy
Jagt~ Gwinyth I_vote_lcapJagt~ Gwinyth I_voting_barJagt~ Gwinyth I_vote_rcap 
April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Jagt~ Gwinyth

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jagt~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: Jagt~ Gwinyth   Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeTirs Sep 24, 2013 12:23 pm

//jeg er har for at død igen, smider den 9 flamme i spil.. er fra steel wing klanen og er halv forjaget.//

Sted underverden oppe i bjergene
tid aften.
påklædning læder og uld
omgiverelser sten

Raggis kiggede rundt jagten var gået i gang, Selvom han ikke rigtig følte for at detage.det var også derfor han sad her og kiggede. Raggis sukkede og rejste sig. Og kiggede rundt, han sukkede dybt. Han hørte ikke til her, han ville bare væk har fra. Og jo hurtiger han kom væk her fra jo længere væk ville han komme fra ler masken.  Han nægtede at overtage denne familiens forbandelse. Han sukkede bare og satte sig ned igen. Og genoptog sin stirren ud i luften. Han rystede svagt og vidste hvor skuffede hans folk ville blive over ham. Han var efterkommer af dragekrigeren, og han var ikke en gang i stand til at nedlægge en sort ulv, eller en ulv for den sags skyld. endnu et suk kom over hans læber...
Tilbage til toppen Go down
Gwinyth
hjælpe admin
Gwinyth


Antal indlæg : 29
Join date : 09/09/13
Irl alder : 26
Geografisk sted : No where...
Job/hobbies : Drage jagt og at fucke med andre

Jagt~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt~ Gwinyth   Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeOns Sep 25, 2013 7:48 pm

Gwinyth havde besluttet for at tage en tur til underverden for at finde ud hvor slemt dette sted var i virkeligheden for han havde kun hørt om stedet i andres samtaler og det var næsten altid det samme de havde sagt, alle undtagen nogle få racer havde kaldt stedet for noget lort et rent helvede. Men nu hvor Gwinyth var der så stedet slet ikke så slemt ud det var måske lidt farligt men dog ikke noget forfærdeligt. Gwinyth havde gået rundt i et godt stykke tid nu og var kommet til nogle bjerge hvor han kunne se person sidde for sig selv, det var lidt usædvanligt, for han så ikke ligefrem stærk ud. Gwinyth gik hen til person "hvad laver du herude helt alene..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt~ Gwinyth   Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 4:44 pm

//grøn tale er underjordisk //
Raggis øjne fik en helt jade grøn farve og han vente sig mod personen der havde talt. Raggis kendte ikke spurgte men det var ikke her fra, og det var overhovedet ikke fra undreverden af. Raggis lod hans klør komme frem og han bøjede sig frem i så han både var klar til at angribe men også til at forsvare sig selv. "Hvad gør du her?" Raggis kendte ikke rigtig andre tungemål en hans modersmål. hvilket var underjordisk, og der var ikke mange andre end demher fra der talte det. Elverne fra de to spir havde jo deres eget sprog. Han blev stående foran den anden og holdt sammen foroverbøjede stilling.

// Val Rans slægten er fra underverden af jeg går ud fra du for står hvad han siger. //
Tilbage til toppen Go down
Gwinyth
hjælpe admin
Gwinyth


Antal indlæg : 29
Join date : 09/09/13
Irl alder : 26
Geografisk sted : No where...
Job/hobbies : Drage jagt og at fucke med andre

Jagt~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt~ Gwinyth   Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 7:46 pm

"woow rolig du jeg kommer ikke af onde grunde så bare sæt dig ned og tag det roligt ellers bliver det nok værst for dig selv" Gwinyth gik roligt hen mod personen og satte sig ned foran ham "forstod du hvad jeg sagde eller skal jeg til at gentage mig selv, jeg ville fortrække at du vidste det, for jeg kan virkelig ikke lige at gentage mig selv" Gwinyth var meget træt den dag for han havde trods alt gået ret så langt for at få fat i den her flamme så han ville ikke kunne forsvare sig selv særligt meget eftersom hans rejse ville havde været et spild af tid hvis ham fyren døde.


Sidst rettet af Gwinyth Man Sep 30, 2013 9:53 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt~ Gwinyth   Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 9:35 pm

Raggis blev bare mere iretteret over at fyren forsætte med at tale videre på hvad der for raggis øre var begyndt at lyde som jordisk. han knurrede lavt og sukkede så. "jeg taler ikke overlandets tunge." Raggis slog lavt hjerte ud efter den anden. Han knurrede, igen og rykkede sig længer tilbage, længer hen mod klippe kanten. "Hvad gør ud her" Raggis kunne høre en ulv i baggrunden hyle som en gal. nogen var ved at få den ned lagt. han gyste og trak sig tilbage "Hvis de finder mig her er jeg død. vent det er jeg jo nok alligevel" Raggis sukkede satte ned igen. " jaja Så lad går " Raggis tog sig til hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gwinyth
hjælpe admin
Gwinyth


Antal indlæg : 29
Join date : 09/09/13
Irl alder : 26
Geografisk sted : No where...
Job/hobbies : Drage jagt og at fucke med andre

Jagt~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt~ Gwinyth   Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 9:52 pm

//alt taler frem over underjordisk//

"ja beklager at jeg bare braser mig på sådan men der er noget herude som jeg leder efter og du kunne måske hjælpe mig lidt med det, til gengæld kan jeg hjælpe dig med noget som du ikke kan gøre alene" Gwinyth gik hen til Raggis og skubbede ham svagt på den ene skulder indtil han faldt til jorden "hvad med at vi fører en civiliseret samtale og lægger kløerne væk? Jeg spurgte før om hvad du lavede herude helt alene er der ikke noget specielt som foregår lige nu" Gwinyth satte sig stille og roligt ned foran Raggis igen og ventede på at han slappede lidt mere af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt~ Gwinyth   Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 6:40 pm

Raggis knurrede og havde ingen planer om hverken at blev sidden eller at ligge klørene væk. "Hvad ved du om det? hvad kommer det i det hele taget dig ved hvad jeg gør her? " Raggis kunne mærke verden og han blev om mere for overbøjet. Hans øjne fik en dybere jadegrøn farve. Han sukkede og havde rejst. Raggis havde ingen ide om at han lige nu stod overfor an blodrøde drage fra Val Rans slægten.Endnu et ulve hyl, og Raggis kunne høre hans efterfulgt af et for helved, ikke også i år? Raggis knurrede lavt af dem der et eller andet sted var på jagt. Han rettede igen blikket mod en fremmede foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Gwinyth
hjælpe admin
Gwinyth


Antal indlæg : 29
Join date : 09/09/13
Irl alder : 26
Geografisk sted : No where...
Job/hobbies : Drage jagt og at fucke med andre

Jagt~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt~ Gwinyth   Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 7:47 pm

"Tjo jeg er jo trods alt fra underverden, du står og kigger på en fra Val Rans slægten" Gwinyth stod og poserede sarkastisk foran Raggis mens han sagde det. "og jeg ved at der er en jagt i gang nede i skoven lige nu" //Giwnyth skifter race fra vampyr til dæmon// i mens slendre Gwinyth hen mod Raggis og kysser ham på med Sjæle fanger kys for at tage hans flamme. Efter kysset var overstået bruger Gwintyth flamme nr. 7 og frem maner noget der ligner to sort ulv et stykke bagved Raggis den ene var lavet af jern og den anden af glas, den af glas stod et godt stykke tættere på Raggis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt~ Gwinyth   Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeOns Okt 02, 2013 9:55 pm

Raggis var kort forvirret over hvad der skete han endte dog med bare at kysse med. Der efter stod han bare lidt før det gik op for ham hvad det helt præcist skete. "Jamen dog, Ser man det. " Han ventesig bare mod ulvene. "Jeg vidste de en dag ville blive min død, men jeg trorede ikke de ville være skabt. " Raggis kunne høre hans navn, et sted der var trættere på end han egentlig havde trorede. Han sukkede bare, ulven af glas ikke let i stykker. Men det var den af Jern der fik ham ned at ligge. Og i det Raggis lå under den vidste han det var slut, hans ryg var gået afled og han kunne ikke bevæge sig. Han var for første gang blevet helt til en forjaget. Han sorte hår krøllede lige som hans fars gjorde det. De gule øjne stirrede død frem for sig. og det sidste han hørte var hans bror der skreg hans navn.

"Raggis!? " Skreg døde hen og Rasik gik tætter på hans bror, der lå du for øjnene af ham. Rasik knurrede vampyren kom frem i ham. "Hvad har du gjort!? Svar mig!?" Ligenu var han lige glad med hvem han stod over for han ville bare havde svar. Rasik satte sig ved siden af sin bror Han rakte en hånd ud og lagde den på kinden. Der løb blod en af kinderne på ham. Han græd. "Hvorfor lige ham?" Rasik vidste tænder og lagde begge arm om hans bror, Der sad han bare med ham i armene og kunne ikke sige mere. Raggis havde måske været den ældeste af dem men ikke den stærkeste. "Sileh slår mig ihjel"

Tilbage til toppen Go down
Gwinyth
hjælpe admin
Gwinyth


Antal indlæg : 29
Join date : 09/09/13
Irl alder : 26
Geografisk sted : No where...
Job/hobbies : Drage jagt og at fucke med andre

Jagt~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt~ Gwinyth   Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeTors Okt 03, 2013 5:07 pm

"jo ser du din bror var den heldige vinder i denne verden om hvem der skulle have den 9 flamme og eftersom han sad helt alene herude, når der var en stor begivenhed i gang nede fik mig til at tænke han var et udskud, så det ville jeg lige teste en gang med nogle af mine små tricks, som du vel så." Gwinyth gik hen til Raggis i skubbede lidt til hans fod. "ja som jeg havde troet var han ikke til så meget alt hvad der skulle til var nogle sort ulve, som jeres racer er kendt for at jagte." Imens Gwinyth sagde dette havde han brugt den 7 flamme til at lave en glas drage bag ved Den nye person, dragen var mest bare til pynt og distrahering, mens Gwinyth stille og roligt gik sin vej, hen mod skoven. Mens han gik råbte han "hils Sileh fra mig hr. Steelwing og beklager det med din bror men sådan var hans skæbne bare, tak for flammen!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt~ Gwinyth   Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeOns Okt 09, 2013 7:45 pm

Rasik kurrede og slap hans bror, "Du gjorde det kun på grund af hans flamme. " nu var han trosset. Han vidste tænder og rejste sig. Han tog de mange stridt dervar imellem dem med en vampyrs hurtigthed. Han hev den anden ned og ligge. han slog den fremmedes hoved ned i jorden. "Du kan selv få lov til at fortælle hvad der er sket. jeg skal ikke forklare mig, men det skal du. Det kan godt være han måske ikke deltage men han havde en grund. " Rasik valgte bare at slæbe den fremmede med sig tilbage mod hans bror. han sammelde hans bror op og bar ham i den anden hånd. Det ville egentlig nok bare være bedre at lade ham ligge, men det kunne Rasik bare ikke. Han slæbte dem begge to med hele vejen tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gwinyth
hjælpe admin
Gwinyth


Antal indlæg : 29
Join date : 09/09/13
Irl alder : 26
Geografisk sted : No where...
Job/hobbies : Drage jagt og at fucke med andre

Jagt~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt~ Gwinyth   Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeSøn Dec 01, 2013 3:13 pm

"Hvorfor fanden slæber du mig med derned du kan sku bare gå ned og sige hvad der er sket med ham, han kommer sikkert ikke til at blive savnet" råbte Gwinyth i mens han blev slæbt hen af jorden, Gwinyth gjorde et forsøg på at bruge den 7'ende flamme men gjorde noget forkert fordi han ikke kunne koncentræer sig om det eftersom han blev slæbt og kun lige havde fået den, så han fik kun frem manet en lille kanin lavet af is.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt~ Gwinyth   Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeSøn Dec 01, 2013 4:01 pm

Rasik knurrede og vente hovedet mod den fremmede "har du nogen ide om hvordan tingene forgår blandt os klan folk? han vil blive..." Rasik stemme forsvandt med en ørerivende lyd. han var ikke bare sur han var trosset. han havde lige miste sit blod, sin bror. "jeg skal ikke forklare mig, ikke når du lige så godt kan gøre dit for mig. for du ved hvorfor." *hvorfor han skulle dø* Rasik øjne var blevet sorte og man kunne se hans vred men også hans sorg over at havde miste hans bror. han knurrede og slæbte videre på den fremmede. han nåede udkanten af deres boplads, han stoppede op og rystede lidt på hovedet, tårrende var kommet frem, og løb ned af hans kinder. den knurrende lyd der kom over han læber blev til et skreg.
Tilbage til toppen Go down
Gwinyth
hjælpe admin
Gwinyth


Antal indlæg : 29
Join date : 09/09/13
Irl alder : 26
Geografisk sted : No where...
Job/hobbies : Drage jagt og at fucke med andre

Jagt~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt~ Gwinyth   Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeFre Dec 27, 2013 4:17 pm

Gwinyth rejste sig op fra og børstede det værste støv af hans tøj, i mens han kiggede rundt på folk, han kunne tydeligt se at det han havde gjort ikke var særlig smart men nu hvor han allerede var der kunne han jo lige så godt få noget sjov ud af det. "Værhilset Klanfolk, jeg kommer i fred" han sagde dette meget lavt og med et skummelt smil på læben. Gwinyth brugte den syvende flamme og lavede en klon af den afdøde raggis som kom gående bag ved Gwinyth.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt~ Gwinyth   Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeFre Dec 27, 2013 5:03 pm

Rasik vente sig mod den fremmede " det er virkelig et søjlle forsøg.. " Rasik vidste sine tænder og knurrede. Hans blik faldt på hans døde bror der lå foran ham. Han klør begyndte at komme frem og hans øjne for blev den sorte farve. Det ville nok ikke være noget stærke nok til at stoppe ham. Klonen af hans bror blev flådet i stykker på få sekunder. " du kan lave så mange du vil men hver og én af dem flår jeg med glæde for dig.. " han stod bag den fremmede, med blødende mod hans hals. " kom lille tian hvordan tror du, du vil klare dig, mod en halvling af død blod.. " Rasik smil var så malplaceret som noget kunne være. Sølv korset hang i hans bælte og hans fingere var hurtig nede efter det. Hans hånd lukkede sig om det. Og den spidse ende pressede han ind mod den andens hals.. "så hvad gør vi så nu, står vi så bare her?" 


(Død blod.. Her tals der om en vampyr og en kimærer)

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt~ Gwinyth   Jagt~ Gwinyth I_icon_minitimeOns Jun 18, 2014 9:23 am

Han pressede spidsen igennem den anden hals og så hvordan tian faldt slapt til jorden. 

//vi lukker emnet Gwinyther nu død, og bliver genoplevet på et tidspunkt //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jagt~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt~ Gwinyth   Jagt~ Gwinyth I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jagt~ Gwinyth
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» På jagt ~ Angel
» So ~ Gwinyth
»  A deal with the devil ~~ Gwinyth

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: The gates of the underworld :: Provinsen Ask :: Steel Wing-
Gå til: