Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_rcap 
sylvia de blood
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_rcap 
Alex
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_rcap 
Jack
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_rcap 
Shadow
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_rcap 
Ethan
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_rcap 
Arrow
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_rcap 
Dino
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_rcap 
Gabriel
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_rcap 
Eddy
kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_vote_rcap 
Marts 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 kidnapning XXX - Eddy

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeOns Jun 18, 2014 9:56 am

//Næste dag 
Eddy vågnede med ondt i hovedet. Han satte sig lidt forvirret op i seng og blev endnu mere forvirret, og lidt overrasket, da han opdagede fyren der lå ved siden af ham. Hvad der overraskede ham endnu mere var at han var nøgen...... og det var Eddy også selv. Eddy gikkede på fyren igen. Jack. Det var Jack der lå ved siden af ham. Minderne fra den forgående dag kom langsomt frem. Han kiggede over på nat borderet hvor Jack D flasken stod. Den var tom..... Eddy stod ud af sengen og gik over mod køleskabet, men kom så i tanken om at det var tomt. Han vente om og gik over mod den 5 skuffede komode. Han tog nøglerne, som han stadig have om halsen, og åbnede øverste skuffe. Han hev et par sedler op og gik over mod døren, men kom så i tanken om at han ikke have noget tøj på. Han samlede et par underbukser og et par stramme sorte bukser op fra gulvet og hev så en hætte trøje over hovedet og forsatte ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeOns Jun 18, 2014 11:27 am

Jack vågnede med ondt i hovedet. Han stønnede og spærrede øjne op. Christian ville dræbe ham. "fuck" Jack mumlede og satte sig op kun for at opdage at Eddy var væk. Og jack hovedet gjorde for ondt til at han ville kunne spore fyren lige til at starte med. Han stønnede igen og tog sig til hovedet. Han havde tømmermænd, fordi Eddy havde drukket. Han stirrede ud i luften og sukkede. Han rejste sig langsomt op og tog sit tøj på igen. "Christian ?" Hans stemme var lav. Han var ikke helt sikker på hvad vampyren lavede. Jack havde lavet noget rod. noget virkeligt rod. Han lagde hovedet på skrå og forsøgte at husk hvad han var kommet her for. Jack fandt nøglen frem og slog blikket ned. *Fuck * Vampyren var overraksene kommet, han stod lige bag jack med armene over kors. Han stirrede på Jack med et blik der sagde alt. Jack vente sig bare om og slog blikket ned. Den lusing der ramte han kind sang i hans øre. Han vidste det godt. Og der kom selvføglelig en til, til den anden kind. Jack løftede ikke hovedet, men for satte bare med at kigge ned. Christian liger en fingere under Jacks hage og løftede den så han kunne se han i øjnene. Jack vidste godt hvad der ville ske. Christian læber blev blidt presset med Jack.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jun 22, 2014 4:57 pm

Eddy gik op af trappen. Han havde været i bageren og i den ene hånd havde han en pose med 1 en kajkage (de havde været på tilbud), 2 hindbræsnitter og 1 en stor romkugle. I den anden hånd havde han en sixpack  øl og i inderlommen noget ny købt hash. Taja delen havde været meget utilfreds da han købte det, men han havde været ligeglad. På turen var alt fra den forgående aften kommet til ham også at Zanzabar havde været der og krævet nogle penge, som han på det tidspunkt ikke kunne huske at han skyldte ham, men han var nu kommet i tanken om at det gjorde han faktisk. 
Eddy åbnede døren og blev ret overasket, for henne ved sengen stod en fyr bøjet over Jack og der var ret tydeligt at de lige havde kysset. "Æææhmm forstyrrer jeg?" spurgte han, men ventede ikke på svar og gik ind og lage tingene på køkkenborderet.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeMan Okt 27, 2014 9:15 am

Jack stivende og rystede på da han hørte Eddy komme gående. "Christian tak " han hovedpine var forsvundet. "Jeg er milles talt uduelig er jeg ikke? den først forsvinder i ingen ting, og ja den anden er finder ender.. ja " " du er ikke uduelig jack, du bare en lille smule dum, og det ikke din skyld" Christian smilte bare og lagde en hånd på hovedet af. Jack hev huen en lille smule længere ned. Han ville genre have sin hat igen men han kunne ikke huske hvor han havde efter ladt den sidst. den skiftede jo hoved så tit, måske hos Alex. Jack vente blikket ind ad "Damon?, hvad gør vi så nu? " Han lyttede bare til svaret og nikke. "Christian tag i for vejen vil du?" Vampyren nikkede bare og forsvandt lige så hurtigt som han var kommet. Jack forlod værelset og fandt hurtig Eddy. Jack stoppede kort op og lukkede øjnene, inden han lagde hovedet på skrå. "Eddy? " Jeg han var egentlig ikke helt sikker på hvad han ville.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeMan Okt 27, 2014 11:17 am

Eddy havde lige taget en stor bid af rumkuglen. "Aha?" sagte han med munden fuld. Før Jack fik mulighed for at svare begyndte Eddy at grine. "Hvorfor var det nu enligt at du startede med at tage med mig hjem" sagde han grinene. Eddy kunne huske at de havde været hjemme ved Jack, men hvorfor han lige var taget med ham hjem kunne han ikke huske. Han tog en stor bid mere af rumkulgen. Han åbnede en øl og holde posen med hinbærsnitterne og kejkangen hen mod Jack.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeMan Okt 27, 2014 11:29 am

Jack sukkede og rystede på hovedet. "det kan sku da ikke huske " Han sukkede bare da han kiggede nærmere på hvad det egentligt var Eddy tilbud ham. Jack vidste bare tænder og pegede på sine spidse højne tænder "det ikke for at være uhøflig men det ikke lige frem fordi det er det jeg spiser. " Jack sukkede og tog sig lidt til hovedet. Han rystede kort på hovedet. "ikke nu Aura, Stille " Han vente blikket op ad da han talte. Jack måtte holde igen for ikke at slå Eddy for egentlig bare at være til stede. "hvad kan du huske fra igår? for jeg har ikke plander om at fortælle det hele igen" Jack sukkede og begyndte igen at undre sig over hvor hans hat var endt henne, hvilket han på ingen måde fandt underholdene. han endte derfor bare med at sukke igen.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeMan Okt 27, 2014 12:26 pm

"Nååh ja sådan noget spiser du jo ikke..... det må være underlig... savner du aldrig smagen af mad? Eller alkohol?" sagde Eddy med en lidt fjern stemme. "Hvad jeg kan huske fra i går? Ikke det store.... men jeg husker at jeg skulle hjælpe dig med et eller andet. Og noget med den drøm jeg har haft og en nøgle" sagde Eddy satdig med en fjern stemme. Inde i ham sukkede Tanja over hans dårlige hukommelse. *Du skal og lige huske at Jack er barnebarn af Kaos!* sagde hun opgivende. "Kaos? Ahhh ja det har du nok vidst ret i" sagde Eddy og glemte helt at jack stod ved siden af. "Så jeg skulle hjælpe Jack med noget i forholdt til hans oldemor? Jeg hadder familiestridigheder!" sagde Eddy til Tanja. Tanja sukkede igen.... *Tror ikke ligefrem man kan kalde det her en familiestridehed. Du skulle hjælpe ham så ikke verden gå under så vidt jeg husker... Også har det som du selv så klogt siger noget med din drøm at gøre* Sagde Tanja. "Nååh ja det er rigtig!" sagde Eddy og kiggede på Jack "Hvad skal jeg så gøre?" sagde han og tænkte ikke over at han ikke havde været en del af samtalen.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 2:18 pm

Jack sukkede bare og lod Eddy snakke færdig med sig selv"nej det ikke rigtig noget jeg savner, jeg har været sådan det meste af mit liv, " Jack rystede kort på hovedet over noget der blev sagt til ham. "Aura stille "  han lagde hovedet på skrå. "Eddy Kaos er en fyr, og hvad vi egentlig skal, vi skal grave en død fyr op. så Jeg håber du overlever en tur på kirkegården." Jack sukkede igen og rystede på hovedet. Han tog sig til hovedet og måtte mod stå lysten til at slå Eddy, bare fordi han var til stede. Jack knyttede den ene hånd og sukkede dybt. hvorfor var han blevet sagt til at redde verden ?
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeOns Okt 29, 2014 9:56 am

"Øh en fyr?" sagde Eddy forvirrede og skyndet sig der efter at sige "det var Tanja der sagde hun!". Han holdt en lille tænke pause "så det er din farfar? Er det ham vi skal grave op?" spurgte han. "Men hæhæ selvfølgelig er jeg klar på at grave nogen op! Hæhæ jeg har aldrig leget gravrøver før" grinede Eddy. Han gik, stadig lidt små grindene hen og stillede kagerne, efter at have tage kajkagen ud, og øllerne i køleskabet. "Jeg er klar til at smutte lige om lidt" sagde han hvorefter han gik hen og satte sig ved køkken border, tog hashen op af lommen rullede en joint. Han tog en halv tom pakke Blue Kings op af lommen og lagde jointen der i. Der efter gik han til den fem skuffede komode og lagde rensten af hashen der i og tog en pakke smøger mere. "Så jeg klar" sagde han og gik hen mod Jack. Halvvejs stoppede han fordi han kom i tanken om de penge han skyldte Zanzabar. han drejede om på hælene og gik tilbage til komoden. *Hvor meget var det nu jeg skylde ham?* tænkte han og besluttede sig for bare at tage de sidste 5000 kr. *Det gør du ikke!* protesterede Tanja *rolig nu, jeg skal nok lave nogle nye det lover jeg* svarede Eddy. Hen gik igen hen mod Jack på vejen tog han den kajkage der stod på bordet. "så nu er klar" sagde Eddy smilende mens har kiggede på Jack.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeTors Okt 30, 2014 6:32 am

Jack sukkede bare og fik endnu mere lyst til at slå fra sig. *det der er jo overhovedet ikke passende no wonder han skylder penge væk og ikke kan huske det* Jack rystede på hovedet han skulle nødig snakke, han havde egentlig bare været heldig at komme fra en familie der havde penge nok. Han stillede sig bare tilbage lædte op af køkkenbordet og sukkede. Jack stod i sine egne tænker og hørt på Aura der de sidste ti minutter nærmest havde råbt gentagende gange at Eddy var dårlig selvskab og at han ville ende i helved igen. "Aura !! jeg er jo allerede godt på vej, så hvilken forskel gør det, jov måske går det hurtigere men hvilken forskel skulle det gøre? det skal jeg sige det ikke nogen.. jeg vil ikke snakke mere om det er det forstået? " Aura tav og sukkede. Demon besluttede sig at nu var det da hans tur til at tage ordet, hvilket fik Jack til at stå og stirrede forvirret ud i luften. "TI SÅ STILLE, " Jack sagde det ud mellem sammen bidte tænder, han øjne var begyndt at skifte farve. Dog var det kun det ene af dem der blev helt sort.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeTors Okt 30, 2014 8:58 am

"Øøhhh Jaaack? Skulle vi ikke gå?" sagde Eddy lidt nervøst da han så at Jacks øje skiftede farve. Det var underligt for Eddy var ellers ikke noget Eddy plejede at blive, men der var noget ved Jack fik ham til at blive nervøs. Nervøs men også lidt bekymret for Jack. Eddy kiggede lidt desperat rundt i et forsøg på at find noget der måske kunne hjælpe Jack. *Hvorfor er ham Christian her ikke når man skal bruge ham?*. Eddy gik helt hen til Jack. "Hey Jack kom nu... vi skal afsted. Ud og rede verden" sagde Eddy forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 7:43 pm

Jack rystede på hovedet og hørte overhovedet ikke Eddy "Christian" Han mumlede og tog sig til hovedet. Han hade dem når de begyndte at tale i munden på hinanden. " TI STILLE " Han øjne var nok det der var tydeligst på at der var noget galt, han hade det virkelig når de begyndt på det. Han hev efter vejret, og forsøgte at få dem til at være stille. Hvilket ikke var let da de stort set havde deres eget liv hvad det angik. Han gispede da der endelig blev stille, han stod bare og stirrede lidt ende han endte med at sætte sig forvirret på gulvet og ryste på hovedet. "Det jeg ked af " Han kiggede undskyldende op på Eddy.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 8:35 pm

Eddy så ned på Jack. "Det er okay" svarede han og smillede ned til Jack. "Skal vi vente lidt med at går eller?" spurte han mens han gik over til køleskabet og tog en ny øl ud. Han åbnede den og vendte sig om mod Jack igen. "Hvad siger du? Er du klar?"
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeMan Nov 03, 2014 6:06 am

Jack rystede på hovedet Og rejste sig. "Vi kan skam godt gå nu" Lige nu ville Jack gøre Alt for at få det her overstået. De var stille for nu, Men hvis ikke der snart skete noget ville det bare gå hen og blive værre. Kiggede mod Eddy og sukkede. "Er du sikker på du r klar til det her, Vi skal trods alt grave en død fyr eller to op." Kaos kom som pakkeløsning med Rasmus og det var der ikke rigtig noget at gøre ved. Jack gik bare hen mod døren og stillede sig op af dørkarmen for at vente på Eddy. Jack sukkede han ville ikke kunne gøre det her uden Eddy desværre.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeMan Nov 03, 2014 8:31 am

"Jaja jeg er klar hvis du er" sagde Eddy smilende og gik ud af døren og ned af alle trapperne. *Gravrøver det har jeg aldrig været før.... jeg tror Jack har dårlig indflydelse på mig* tænkte han mens de gik ned af de knirkende trapper. "Såååå hvilken vej skal vi?" spurgte han da de kom ud på gaden og kiggede over på Jack. *Hmm jeg skal huske at jeg skal give Zanazabar de penge der* tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeMan Nov 03, 2014 10:18 am

Jack smilte og begyndt at gå " kirkegården hvor ellers" han sukkede tog huen af og kørte en hånd gennem håret. Han kiggede på Eddy og smilte. "Demon hvad sker der egentligt når vi vækker kaos " *lotus for sin lige mand hvis han vågner det hele afhænger jo af Elias det hvad du jo, hvad der sker med dig aner jeg ikke, jeg budre måske sige hvad der sker med os?* Jack gik i sine egen tænker og lagde slet ikke mærke til om Eddy var med. Han stoppede op for at tænke et øjeblik. "Okay jeg budre måske lige advare dig i mod at røre hvad noget når vi når frem " Jack vidste ude mærket godt hvor galt det kunne gå hvis noget kom kaos på tværs. Han åbnede lågen til kirkegården og begyndte at gå hen mod den gamle del af kirkegården. Han stoppede da han kunne se Christian stå foran den lidt ældre pænt udsmykket bygning. "sååå." Jack mumlede til sig selv
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeMan Nov 03, 2014 12:21 pm

Eddy gik bag Jack uden at forstyrre ham og hans tanker. På vejen ud til kirkegården var de gået forbi nogen lækre tøser men ellers var der ikke sket noget. Eddy havde på vejen spist sin kajkage og var faldet lidt bag ud så han gik et godt stykke fra Jack. Han gik ind af lågen som Jack var gået igennem og satte farten lidt op for at indhente Jack. Da han kom op på siden af Jack så han Christian. "Arrrh skal han nu også være med?" sukkede Eddy og kiggede på Jack
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeMan Nov 03, 2014 1:09 pm

Jack stoppede op og kiggede på Eddy "Hør det må du altså leve med. Han er ligesom en pakke løsning han kommer med mig. Han." Jack stoppede og kiggede lidt ned han ville ikke indrømmede det over for sig selv. "Han er lidt ligesom min.. " Han stoppede bare og rystede på hovedet. "Lige meget glem det okay, Skal vi komme i gang. " Jack fandt nøglen frem. Han stoppede sig selv. og vente sig om mod Eddy. "Eddy, Væk dem begge to, okay og lad være med at røre ved noget. " Han vente sig mod Christian. "Hold øje med ham okay? sørg for det ikke går galt, jeg kan ikke gå med det ved du også godt. Milk ville dræbe mig " Han Gav bare nøglen til døren til Eddy og sukkede. "Jeg kan ikke gå med Desværre Christian går med" Han satte sig ned på jorden og smilte.
Christian smilte og nikkede bare til det Jack sagde. "Kom med så skal jeg vise vej " Han smilte venteligt til Eddy og gik lidt i forvejen. Christian kende det der lå bag døren bedre end nogen anden.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeTors Nov 06, 2014 7:10 pm

Eddy tog i mod nøglen "jamen okay så lad os da bare få det overstået" sagde han lidt sukkende. Han gik forbi Christian, uden at kigge på ham, og  hen til døren og satte nøglen i. *Hvordan mod sådan en grav ser ud? Det bliver da meget interessant ikke Tanja? Haha* Han drejede nøglen rundt "Sååå ååbner jeg! Haha" Grinede Eddy højt og åbnede døren. 

// Kan du lige forklare hvordan den 14 flamme virker? Skal jeg gøre noget bestemt eller ser det ud på en bestemt måde? Eller skal jeg bare finde på noget? Smile
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 1:34 pm

Christian sukkede og rystede på govedet af Eddy. Han var efter hånden ikke sikker på det var nogen god ide på nogen måde. rummet de kom ind i var mørkt, kisten der stod i midten var pænt udsmukket og i sort træ, og stor nok til der kunne ligge to i den , hele vejen rundt op langs med muren løb en indhuk i væggen. Christian lagde hovedet på skrå og kiggede mod Eddy, inden han tændte lysende der var i rummet. "Så er det op til dig. " da lyset blev tændt kunne man se hvad der rent faktisk stod i indhukket. Smykker og bøger, lå rundt omkring.

// flammen er forskællig fra person til person, du styrer du helt selv. //
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 05, 2015 8:42 pm

Eddy stod i dør åbningen og kiggede sig betagede omkring. Han var helt væk i sine egne tanker og lage ikke mærke til at Christian gik rundt og tændt lysene i gravkammet. Da Christian sagde "Så er det op til dig" gav det et sæt i Eddy og han blev nærværende igen. "Øhh ja ja" sagde han lidt forvirret og trådte helt ind i gravkammeret. Han gik ind mod gravkisten, men før han var nået halvejs stødte han snuden af sin sko ind i en bog der lå på gulvet. Eddy bukkede sig ned for at samle den op, men stoppede da han kom i tanken om Jacks besked om ikke at røre ved noget. *lad nu bare den bog ligge Eddy!* klagede Tanja *Ja ja jeg skal nok lande den være* Tænkte Eddy surt. Eddy satte sig ned på hug for at kigge nærmer på bogen. Den lå åben, men det var umuligt at se hvad der stod i den for den var dækket af et tykt lag støv. Eddy rejste sig op "Burde du ikke gøre lidt rent i mens jeg vækker de sovende?" Spurgte Eddy munter og forsatte hen mod kisten. Da Han stod foran kisten, med ryggen til Christian, skubbede han, uden problemer det tunge låg af og det landede på gulvet med et højt brag. Eddy krympede sig indvendig, ved tanken om hvad der kunne være sket med det smukt ud skåret låg. I kisten lå to personer tæt op ad hinanden. Belysningen var for dårlig et at Eddy kunne se dem tydeligt, men han kunne se at deres hud og hår var velbevaret så godt at lige så godt kunne være levende. De så ikke spor døde ude. Det lignede mere at de sov. Sov uden at trække vejret. I modsætning til gravkammeret var der ikke det mindste støvkorn inde i kisten eller på de to skikkelser der lå der i. "Nårh så skal vi til det. Christian gå nogen skridt tilbage, du forstyre min indere energi" sagde Eddy højtidligt "Og jeg tør ikke tænke på hvad Jack gør ved mig hvis der sker dig noget. Det kommer nok til at tage et par minutter." forsatte han. *Okay hvordan FUCK gør jeg det her!* tænkte Eddy og var glad for at Christian stod bag ham så han ikke kunne se hans ansigt. Eddy lukkede øjnene, men åbnede dem kort efter. *Jeg er aldrig blevet lært hvordan man vækker de døde! Tanja det er dig der skal forstille at være den kloge.... hvad skal jeg gøre?! Er der et eller andet ritual eller sådan et eller andet shit?* klagede Eddy i tankerne. *Suuuk jeg ved det ikke Eddy... Måske skulle du bare prøve at mærke efter inde i dig selv... prøv at være tålmodig" svarede Tanja. Eddy lukkede øjnene igen. Der gik 10 minutters tid uden at der skete noget, men så mærkede Eddy noget. Det var en svag, behaglig og lidt kildende prikken der kom fra en kilde dybt inde fra hans brystkasse. Eddys værdtrækning var dyb og i en fast rytme. Den prikkende fornemmelse blev kraftigere og brede sig til hele hans krop. Nu var prikene så kraftige at det begyndte at blive ubehageligt. Eddy åbnede øjnene og fokuserede på de to i kristen. Den prikkende fornemmelse følten nu som tusindende stikkende nåle, men samtidig var den kildende fornemmelse også vokset. Eddys værdtrækning var nu ikke så regelmæssig og var blevet mere overfladisk. Der kom en bølge af de stikkende nåle der var så kraftig a Eddy skreg og sank ned på knæ. I det næste øjeblik kom en bølge af den kilende fornemmelse og Eddy brød ud i en skinger latter. Nålene vendte tilbage og Eddy skreg igen, denne gang varede det længere ende det havde gjort den første gang. Da den kildende fornemmelse kom tilbage rejste Eddy sig, grinden og støttende til kisten. Han rystede over hele kroppen og var klistret ind i sved. Bølger med skiftevis stikkende nåle og kildenede prikken skyllede ind over Eddy som gik fra høje skrig til skinger latter i takt med at den en bølge afløste den anden. Efter hvad der for Eddy føltes som timer, men enligt kun var 10 minutters tid, kom den mest smertefulde bølge og Eddys ben gav efter og han faldt igen ned på knæ. Ud af øjenkrogen nåede han at se noget en bevægelse fra kisten. *Gjorde jeg det? Vækkede jeg de døde?* Eddy ville have sagt det høj med han havde ingen kræfter tilbage. *Min mund et helt  tør... er her ikke noget vand?* tænkte Eddy. Så blev at sort og han væltede sidelæns ned på det støvet gulv.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 17, 2016 4:09 pm

Jack sukkede og var ikke i tvilv om hvad der forgik. Han rejste sig og forsvandt fra stedet, hvis han blev opdaget her, ville han nok ikke overleve det. Christian sukkede og løftede Eddy op fra gulvet og tog med udenfor. "den knægt bliver min død hvis ikke hele verdens.. " han vente hovedet mod Eddy i hans arme og smilte han satte ham op af, muren og kiggede mod mørket. *det her skal nok blive underholdene. *

//Kaos bliver med gul /oranges farve//
Nogen sukkede dybt ved siden af ham, og Kaos vente hovedet i overraskelse. Inden det gik op for ham hvad der forgik. Han trak vejret, han levede. Kaos sætte sig op og begyndte at kunne fornemme folkene omkring ham. "Jack. Christian og gad vide.. " Jack var dog forkort øjeblik siden forsvundet, men han havde helst sikker noget med det her at gøre. Kaos rejstesig og forlod sin grave og den stadigvæk døsende Rasmus. Døren ud til stod åben. "Christian der er nødtil at være en god, en rigtig godt grundt til det her. " Hans blå øjne blev sorte da han snarrede af vampyren. Kaos lod sig ikke mærke med den anden person tilstedeværelse
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeTirs Feb 02, 2016 11:24 am

Den kølige natte luft kærtegnede Eddys ansigt. Han åbnede langsom øjnene. Månens lys gav kirkegårenden et hvid skær og oplyste de triste gavstene. Han mærkede den kolde mur mod sin ryg. Hans hoved summede, arbejdede langsom, forsøgt at hidkalde hvad der var sket. Efter at have siddet et par minutter og stiredet tomt ud i luften, forsøgte han at rejste sig. Han kunne nu huske hvad der var sket. Han måtte støtte sig til muren for at komme op at stå. Hans muskler var ømme og da han kom op at stå snurede det hele rund for ham. Da verden omkring ham igen stod stille, gik han hen mod den åbne dør til gravstedet. 
Eddy gik ind af døren. Christian stod ved siden af døren, men Eddy ænsede han knap nok. Det der fangede han opmærksomhed, var en skikkelsen henne ved kisten. "Haha" udbrød han glad og uden at ligge mærke til personens mørke blik. "Har du sovet godt?" spurgt han glad mens han gik hen og lænede sig op af vægen og fandt en smøg frem.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeTors Feb 04, 2016 2:49 pm

Jack sank sammen på den anden side af muren ind til kirkegården. "Am I going to hell? " Hans tanker var i vildrade havde han blandt sig for meget i det hele ?

Kaos vente hovedet mod person der talte og øjnene blev blå igen. "Jeg tror ikke du kan kalde det at sove. " Han lagde hovedet på skrå, og smilte. "og hvem er du så.. " Kaos rynkede på næsen af ham, da han begyndte at røge. også blive han øjne sorte igen. "someone have been close with that little thing. " Eddy lygtede langt væk af Jack for at sige det mildt. Han rystede på hovedet. "glem det, Chris Jeg tror jeg ved hvorfor jeg er har. " han sukkede og hans øjne blev blå igen.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 3 I_icon_minitimeTors Feb 04, 2016 5:24 pm

"Mit navn er Eddy" sagde Eddy, skubbede sig lidt ud fra muren og bukkede let". Han lænede sig tilbage op af vægen, tog et langt hvæs fra smøgen og pustede det langsomt ud igen. Hans muskler var langsomt ved at bløde op og gjorde ikke nær så ondt som de for et par minutter sidden. Han skubbede sig igen væk fra vægen og begyndte at gå hen imod Kaos. "Det er mig der vækket dig fra døden, så du kunne rede verden eller noget i den stil, og jeg ville være taknemmelig hvis du ville lade vær med at kalde mig 'en lille ting'" sagde han en smule koldt og stoppede et par skridt fra Kaos. "Sig mig, hvordan føles den enligt at dø? Det har jeg altid været nysgerrig efter at prøve" spurgte han i et andet og ikke så koldt tonelege.
Tilbage til toppen Go down
 
kidnapning XXX - Eddy
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Vampyrhuset Kaos (Lyrica/Silver wing)-
Gå til: