Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Tilbage til civilisationen I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Tilbage til civilisationen I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Tilbage til civilisationen I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Tilbage til civilisationen I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Tilbage til civilisationen I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Tilbage til civilisationen I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Tilbage til civilisationen I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Tilbage til civilisationen I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Tilbage til civilisationen I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Tilbage til civilisationen I_vote_lcapTilbage til civilisationen I_voting_barTilbage til civilisationen I_vote_rcap 
sylvia de blood
Tilbage til civilisationen I_vote_lcapTilbage til civilisationen I_voting_barTilbage til civilisationen I_vote_rcap 
Alex
Tilbage til civilisationen I_vote_lcapTilbage til civilisationen I_voting_barTilbage til civilisationen I_vote_rcap 
Jack
Tilbage til civilisationen I_vote_lcapTilbage til civilisationen I_voting_barTilbage til civilisationen I_vote_rcap 
Shadow
Tilbage til civilisationen I_vote_lcapTilbage til civilisationen I_voting_barTilbage til civilisationen I_vote_rcap 
Ethan
Tilbage til civilisationen I_vote_lcapTilbage til civilisationen I_voting_barTilbage til civilisationen I_vote_rcap 
Arrow
Tilbage til civilisationen I_vote_lcapTilbage til civilisationen I_voting_barTilbage til civilisationen I_vote_rcap 
Dino
Tilbage til civilisationen I_vote_lcapTilbage til civilisationen I_voting_barTilbage til civilisationen I_vote_rcap 
Gabriel
Tilbage til civilisationen I_vote_lcapTilbage til civilisationen I_voting_barTilbage til civilisationen I_vote_rcap 
Eddy
Tilbage til civilisationen I_vote_lcapTilbage til civilisationen I_voting_barTilbage til civilisationen I_vote_rcap 
Marts 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 Tilbage til civilisationen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Xiao-Niao
ny bruger
Xiao-Niao


Antal indlæg : 5
Join date : 02/12/13

Tilbage til civilisationen Empty
IndlægEmne: Tilbage til civilisationen   Tilbage til civilisationen I_icon_minitimeMan Dec 02, 2013 6:25 pm

Sted:Gaderne i Tågernes By
Tid: Formiddag
Vejr: Tåge
Årstid: Efterår
Påklædning: Pigen på profilbilledet, men i en trevlet og beskidt brudekjole og bare fødder.



Xiao-Niao vandrede ind i byen og kiggede sig omkring med store øjne.
*Gad vide hvilke spændende ting denne by har at byde på, der er intet der ligner det jeg kommer fra.*
Hun smilede for sig selv, imens hun gik gennem gaderne og kiggede på byen, og dens forretninger, hver gang hun passerede nogen forsøgte hun at berøre dem, og små grinte.
*Alle disse mennesker virker så spændende. Mon jeg møder nogen interresante mennesker.* 
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

Tilbage til civilisationen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage til civilisationen   Tilbage til civilisationen I_icon_minitimeMan Dec 02, 2013 6:49 pm

Jack små løb ned af gaden, med et par fyre i hælene. *okay jeg skal nok lytte en anden gang, men lige nu er det ikke så meget jeg kan gøre er der? * Jack smilte og rystede lidt på hobedet af det svar han fik. "Arrh så give dog bare op mennesker, hvor når lære i det.. " Jack satte farten op og små løb ikke længere, han fór ud og ind mellem mennesker og andre mærkelige væsner. På vejen støttet han ind i en eller anden. Han vente sig om mod personen og stoppede, hvilket var en stor fejl fra hans side af, for i samme øjeblik støtte han ind i en person der kom bag fra. jack dukkede sig fra en knyt næve der kom mod ham og han undskyldte et par gange. Han sukkede og vente sig mod pigen/damen/kvinden han var ikke sikker på helt hvad. "Jeg beklager " Han smilte og samle hatten op, han sætte den på hovedet igen. han havde miste dem der havde været efter ham og det var da altid noget at han havde *okay hvad nu det lykkes jo ikke lige frem, vel hvad så* Han sukkede opgivende over sine egen dumhed, fordi han ikke havde hørt efter hvad han havde sagt. Han ene øje blev kort sort. og et øjeblikefter varde begge blå igen. han gyste og blev stående fraværende på stedet.
Tilbage til toppen Go down
Xiao-Niao
ny bruger
Xiao-Niao


Antal indlæg : 5
Join date : 02/12/13

Tilbage til civilisationen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage til civilisationen   Tilbage til civilisationen I_icon_minitimeMan Dec 02, 2013 7:48 pm

Xiao-Niao så scenen spille ud foran sig, og hun virkede upåvirket af at blive stødt ind i, da knytnæven kom fra Jack's forfølger trådte hun et trin tilbage, for ikke at blive ramt.
*Hvor spændende, det her kan jeg genkende!* 
"Du har da tydeligvist ikke tid til at undskylde." Sagde Xiao-Niao, grinte og pegede på Jack's forfølger.
*Gad vide om han er i problemer.*
Xiao-Niao grinte genert og dækkede over sin mund, imens hun kiggede forventende på Jack.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

Tilbage til civilisationen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage til civilisationen   Tilbage til civilisationen I_icon_minitimeTirs Dec 03, 2013 7:42 am

Jack smilte og sukkede. " jeg klare mig. " han vente bare fyren rundt han var gået ind i og smilte "Jov da jeg har da massere af tid. alt den tid i verden jeg har brug for. " Han bukkede for hende han var let og elegant gået til siden da fyren kom på benene. Jack undgå at blive ramt og han smilte bare. "Jeg ville opgive hvis jeg var dig. du for jo ikke noget ud af det alligevel.  kom nu lad os de opføre os en smule pænt, jeg har jo sagt undskyld. men jeg er vidst ikke den eneste der har dårlige maner " Jack smilte og satte hatten lidt på skrå. "velkommen til tågerens by, hjem sted for de fleste dusørjager og mange  andre ting, og sære væsner" Han kiggede mod hende, Hun havde ikke været her før, eller hun lignet ikke en der havde det i hvert fald.. Manden/fyren så langt om længe ud til at havde opgivet. og det fik Jack tænker til at falde til ro. Han sukkede og klørede sig i håret, han vente øjnene op ad og ind ad. han talte højt med sig selv for første gang i lang tid. "Hvad så nu!? det lykkes jo lige som ikke ? så hvad gør vi? " Han sukkede og rystede på hovedet. " finder ud af noget" han vente øjne af sig selv og lagde hovedet lidt på skrå sådan stod han bare og blev fraværende. Jack tænker gik rundt om det der lige var forgået, hvorfor var han blevet opdaget. men han havde jo fået det han kom efter men han var blevet set. og det var ikke godt. Det vidste han jo fuldt ud, det ville alligevel ende galt
Tilbage til toppen Go down
Xiao-Niao
ny bruger
Xiao-Niao


Antal indlæg : 5
Join date : 02/12/13

Tilbage til civilisationen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage til civilisationen   Tilbage til civilisationen I_icon_minitimeOns Dec 04, 2013 8:28 pm

Xiao-Niao smilte, og fniste lidt, men dækkede sin mund med sin hånd samtidig.
"Du er en spændende type", sagde hun og smilte let.
"Tak for velkomsten og..." Xiao Niao lagde mærke til at Jack stod og stenede. Hun prikkede ham på næsen for at få hans fokus.
"Så hvem er du, åh spændende person? Og hvad står du og gennemroder i dit tilsyneladende så fyldte og rodede hoved?" Xiao-Niao tog et skridt tilbage og bukkede og tog så et skridt frem igen.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

Tilbage til civilisationen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage til civilisationen   Tilbage til civilisationen I_icon_minitimeOns Dec 04, 2013 9:50 pm

Jack lagde hovedet på skrå. "Jack silver wing"  han bukkede igen og smilte. "Der er så mange  ting jeg forsøger at rode frem,  men der er også så mange ting jeg ikke ønsker at se igen."  Jack rettede hovedet op igen. Han rystede på hovedet og smilte. Hans øjne skiftede kort farve og blev sorte. *Jack kære, du skulle måske finde et andet sted at små snakke * Jack smilte og nikkede "det har du ret i vi skulle det ville måske være en god ide, "Jack gik lidt til siden og tættere mod væggen. Jack sukkede og rettede på hatten, han kiggede ud på gaden. Det smil der kom frem på hans læber var ikke hans eget, men Jarrys. Jack tog hånden ind under jakken og lagde fingerene om nøglen han havde stjålet.


Sidst rettet af Jack Tors Dec 05, 2013 9:52 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Xiao-Niao
ny bruger
Xiao-Niao


Antal indlæg : 5
Join date : 02/12/13

Tilbage til civilisationen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage til civilisationen   Tilbage til civilisationen I_icon_minitimeOns Dec 04, 2013 11:30 pm

Xiao-Niao lagde hovedet på skrå og så forvirret ud.
"Hvad har jeg ret i?"
Hun fulgte med Jack tættede på væggen og kiggede spændt på Jack's hånd som han førte ind i sin frakke.
*Gad vide om han er kriminel, det er så spændende!*
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

Tilbage til civilisationen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage til civilisationen   Tilbage til civilisationen I_icon_minitimeTors Dec 05, 2013 10:02 am

Jack rystede på hovedet. "jeg budte lagde være med at tale højt med mig selv. " Han smilte og lagde hovedet på skrå. "Må jeg spørger hvem de er? " Jack kiggede nærmere på hende og rettede hovedet op for bare at ligge det endnu mere på skrå. "nu de har spurgt hvem jeg er" Jack slap nøglen og tog hånden væk fra frakken. Han blik blev kort fraværende før han kiggede på hende igen. Hans øjne blev store, han gik bagud han havde ikke lagt mærke til det før nu. men det var også først nu han havde taget sine Angel Eyes i brug, også selvom han ikke selv var klar over hvordan. Tian, Jack blinkede og smilte svagt. Det var faktisk første gang han stod over for en af dens slags.


//Angel eyes er en evne der høre til de fem menneske aldre, og den gør blandt andet at man kan se andre folks racer //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage til civilisationen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage til civilisationen   Tilbage til civilisationen I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage til civilisationen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Tågernes by :: byens gader gyder og tov.-
Gå til: