Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_lcapShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_voting_barShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_rcap 
sylvia de blood
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_lcapShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_voting_barShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_rcap 
Alex
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_lcapShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_voting_barShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_rcap 
Jack
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_lcapShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_voting_barShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_rcap 
Shadow
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_lcapShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_voting_barShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_rcap 
Ethan
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_lcapShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_voting_barShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_rcap 
Arrow
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_lcapShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_voting_barShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_rcap 
Dino
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_lcapShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_voting_barShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_rcap 
Gabriel
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_lcapShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_voting_barShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_rcap 
Eddy
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_lcapShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_voting_barShamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_vote_rcap 
Marts 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker

Go down 
+3
Alex
Gabriel
Angel
7 deltagere
ForfatterBesked
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  Empty
IndlægEmne: Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker    Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeMan Feb 24, 2014 3:54 pm

Seks Shamaner mødtes en vinter aften i Ghost City på kirkegården for at fortælle om de nye varsler.
(Spørgsmål hvad skal der ske med verden?)
"I stiller spørgsmålet, så hver ikke bange når vi svare." Den lav hviskende stemmen tilhørte den der stod i midten. Han stodlidt længere fremme i forhold til de andre.

"Jeg har set Gabriel på sine knæ." Skygge billedende begyndte at tage from på muren bag bålet. (viser Æreenglen på sine knæ og forstiller eller hvad de siger, det er ikke kun en der taler.)
"Jeg her hørt Michael skrige" *Skrig i baggrunden*

"Jeg har set vor guder bede. Og I Spørg?"

"Jeg her hørt Michael skrig Set Gabriel på sine knæ"
"Lutus vågner af Ravnerogs tag. "
"Jeg har set straffen"
"Jeg her hørte Michael Skrig"
"Kaos kommer... "
"Vinteren er ved at slutte"
"Jeg har set Gabriel på sine knæ"
"Mørket kommer, en verden der snart vil ligge øde"
"vinteren er ved at slutte, "
"Mørket kommer med Lotus"
"Kaos vågner. "
"Hvil i fred.. "
Shamenerne sætter sig ned rundt om bålet. Og bliver Stille, i Kan nu Stille flere spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  Empty
IndlægEmne: Sv: Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker    Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeTirs Apr 08, 2014 8:55 am

"Jeg spørgere, for jeg ved, Jeg har set, og I har talt. Hvad håb har vi?"
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  Empty
IndlægEmne: Sv: Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker    Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeTirs Apr 08, 2014 9:09 am

"Jeg spørg, for jeg her hørt, I ikke ved, Hvad vi ved. Hvor lang tid her vi? " (spørg for netværket)
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  Empty
IndlægEmne: Sv: Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker    Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeTirs Apr 08, 2014 9:49 am

"I spørg vi svare men det ikke helt så enkelt.

Spørg i om håb,

Det kan vi ikke give.

Og tid er sådan noget

Undre lidt noget "

*latter, og ulve hyl  *
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  Empty
IndlægEmne: Sv: Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker    Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeTirs Apr 29, 2014 9:58 am

Jeg spørger hvorfor vågner han?
Tilbage til toppen Go down
Ocarin
bruger
bruger
Ocarin


Antal indlæg : 12
Join date : 23/04/14

Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  Empty
IndlægEmne: Sv: Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker    Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeTirs Maj 13, 2014 4:16 pm

Hvem vækker ham ?
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  Empty
IndlægEmne: Sv: Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker    Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeSøn Jun 15, 2014 1:18 pm


"Han vågner fordi han blev vækket " *latter*
"Hyder"
"vækker ham"
"hyder"
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  Empty
IndlægEmne: Sv: Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker    Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeOns Jun 18, 2014 8:04 pm

"hyder er død, så hvordan?"
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  Empty
IndlægEmne: Sv: Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker    Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeMan Okt 27, 2014 7:55 am

"Black Heart " *Latter *
"slange "
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  Empty
IndlægEmne: Sv: Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker    Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeTors Okt 30, 2014 8:57 am

"jeg spørge hvordan Hyder kan være i live, jeg hentede ham selv?"
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  Empty
IndlægEmne: Sv: Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker    Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeTors Okt 30, 2014 7:05 pm

"du hæntede ham? men blev han der?"
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  Empty
IndlægEmne: Sv: Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker    Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeTors Apr 23, 2015 8:44 am

Mik har kaldt sine Engle sammen, de sovende har fået deres opgave. Hvad er straffen ?
Tilbage til toppen Go down
Jason Black Heart
bruger
bruger
Jason Black Heart


Antal indlæg : 15
Join date : 03/04/13

Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  Empty
IndlægEmne: Sv: Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker    Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeTors Apr 23, 2015 8:50 am

Jeg er den sidste Black Haert, det ikke min skæbne, så hvem vækker hydra? Når ikke jeg gør?
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  Empty
IndlægEmne: Sv: Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker    Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitimeTirs Maj 05, 2015 8:10 pm

Straffen ?
Den af hans fader
Sarah
Black Heart
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  Empty
IndlægEmne: Sv: Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker    Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Shamanernes nyhed ~ læses af alle der ønsker
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Grundlæggende :: Nyheder-
Gå til: