Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
When the Moon Dances ~ Dino  I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  I_vote_rcap 
sylvia de blood
When the Moon Dances ~ Dino  I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  I_vote_rcap 
Alex
When the Moon Dances ~ Dino  I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  I_vote_rcap 
Jack
When the Moon Dances ~ Dino  I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  I_vote_rcap 
Shadow
When the Moon Dances ~ Dino  I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  I_vote_rcap 
Ethan
When the Moon Dances ~ Dino  I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  I_vote_rcap 
Arrow
When the Moon Dances ~ Dino  I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  I_vote_rcap 
Dino
When the Moon Dances ~ Dino  I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  I_vote_rcap 
Gabriel
When the Moon Dances ~ Dino  I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  I_vote_rcap 
Eddy
When the Moon Dances ~ Dino  I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  I_vote_rcap 
April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 When the Moon Dances ~ Dino

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTirs Apr 15, 2014 11:00 am

Sted: Moonlit Silva
Tid: Aften
Vejr: Mildt forårs lidt køligt
Årstid: forår
Påklædning: Lange bukser og langærmet bluse i hvid.

Moon sad blot ved søen, og kiggede ud over vandet. Han rakte hånden ud for at røre ved det. Han bedret håndfalden ud lige over vandet, hans håndfalde bryd ikke vand over falden. Han flyttede hånd og vandet fulgte. Moon samlede det til en kugle og fryse det. Kuglen faldt til jorden, Moon prikkede til den og den blev endnu en gang til vand. Han sukkede og kiggede igen ud over vandet. Måne lyset var begyndt at komme frem, det var det han ventede på og havde ventet på længe efter hånden. Han sukkede og lagde sig ned i græsset
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeOns Apr 16, 2014 11:32 pm

Dino gik en aften tur som han altid plejede at gøre, han havde fået den vane fra hans forældre. Dino var væk i sine egne tanker at han ikke lagede mærke, til at han var ved at gå ud i den sø som var ude i skoven. Han nåede lige at reagere ved at stoppe op, fordi han så en sidde på den anden side af søen, Dino valgte at gå tættere på så han kunne se hvem det var. * Det ligner du en jeg kender*, Undskyld men jeg har ikke set dig her før". Dino stod nu ved sidden af den siddende person, han så at det var en mand eller en dreng. Da måne skindet falder ned på dem, så Dino denne persons ansigt og mindes om en lille dreng han engang plejede at passe. "Unskyld men hedder du tilfældig vid Moon?".
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTors Apr 17, 2014 5:12 pm

Moon blev overraskt over at der var nogen det snakkede til ham. han havde ikke lagt mærke til nogen."Måske er det, det jeg hedder" Han vente hovedet mod den person der talte til ham. Hans øjne blev større det var ikke muligt. "Dino?" Moon rejse sig han havde ikke forventet at se elveren igen. Han havde faktisk ikke set ham siden han havde være lille. Moon kiggede dog hurtigt væk. det var underligt, har sad han og ventede på at månen ville så helt op. Han var i mellem tiden blevet heks.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 10:02 am

Dino kunne nu godt kende personen som virkelig var Moon, den lille dreng han engang passede, * det kan jo ikke passe han burde være gammel nu* "øhmm..... undskyld Moon men burde du ikke være gammel nu''? eller er der sket dig noget, har du været fruset ned??". Dino syndes det var mærkeligt at Moon ikke har forandret sig men det var nu dejligt at se ham igen efter så lang tid, "venter du på at månen kommer frem?".
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 10:28 am

Moon sukkede og lagde hovedet på skrå "Jeg burde være gammel, så burde du være død Dino" Moon kiggede mod månen og søen igen. "om der er sket mig noget, nej jeg her skam ikke være fryset ned. Men. " han stoppede sig selv og kiggede endnu mere væk. "well, Du kan godt sige der er sket noget. " Moon sætte sig ned og sukkede igen. Græsset følte blødt undre hans håndflader, han smilte og kiggede ud over søen igen. "Dino ?" Moon vente hovedet mod den anden. Han sukkede og lagde hovedet på skrå. "Kan du holde på en hemmelighed?"
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 5:29 pm

Dino kiggede mærkeligt på Moon " jeg er elver, det troede jeg at du vidste", da Moon begyndte at snakke stoppede han pludselig, lidt efter sagde han noget igen. "hvad er der sket?", da Moon satte sig igen *måske skal jeg sætte mig, så er det mere afslappet*, Dino satte sig ved siden af Moon. Dino kiggede hen på Moon da hans navn blev sagt, han fik et spørgsmål som han ikke er blevet spurgt om i lang tid, "Selvfølgelig kan jeg det". Dino kiggede bekymret på Moon.
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 6:00 pm

Moon smilte og lagde hovedet på skrå. "Det ved jeg, så hvorfor er det så underligt at jeg ikke lagde til at være blevet ældre?" Moon sukkede og lod fingerene løbe hen over græsset. "Eternal Moon Show yourself" Moon kiggede Dino i øjne de en svagt lys kom frem i dem. "Hekse" Moon kiggede væk igen og lagde armene om sig selv. "Jeg her igennem årene læst en del heksekunst. " Han kiggede ud over vandet og sukkede igen, månen stod lidt højere på himlen nu end den gjorde før.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 7:09 pm

Dino sad lidt i sine egne tanker, da han så Moon bevæge sig kiggede han over på ham og så et svagt lys i øjne på Moon. "så du er blevet en heks, det er derfor at du er her, på grund af månen", Dino blev bare ved med at kigge på Moon mens månen kom mere frem på natte himlen. "men hvad har du så lavet siden sidst?"
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 7:21 pm

Moon smilte og nikkede "Ja jeg er blevet heks " Han sukkede og lagde hovedet på skrå "Hvor skal jeg starte? Der er jo gået en del tid siden sidst. Jov jeg her jo læste heksekunst og er egentlig ikke færdig med det endnu, men det komme sig egentlig af at jeg ikke her nogen mester. Det svært at finde nogen der ikke vil tage en fuldblods. Så jeg her lært det meste af mig selv. " Moon sukkede og kiggede ud over søen. "Det ved at være tid, ville du havde noget i mod hvis jeg?" Han stoppede og fik røde kinder. "øhmm " Han sukkede igen
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 8:06 pm

Dino sad bare og lyttede, " ja jeg har hørt at det ikke er nemt at finde en mester, hvis man ikke er fuldblods". han kiggede ned i græsset og leger lidt med det, "men det er da flot klaret at du har kunne studere selv". Moon sagde noget men stoppede da * rødmer han*, " jaaa?" Dino himler med øjne "ville jeg hvad?, du er lige så nuttet som da du var barn"   Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 8:23 pm

Moon rødmede endnu mere og fandt et rødt bånd frem. "Vi beder, you know prayers. " Moon smilte og gemte ansigt væk, Der havde ikke været folk tilstede før. "Lad være med at klade mig nuttet " Moons kinder blev endnu mere røde og han sukkede. Han sad bare med bånde i hånden. "Så jeg ville høre om du ville havde noget i mod det. Det var trods alt derfor jeg kom her ud. Kommet lidt væk fra det hele, det væk fra folk. Hvis du forstår " Moon smilte og stirrede ud over vandet. Han kunne mærke en svag vind i han hår. Han strammede han tag i båndet og kiggede ned på det.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 8:50 pm

Dino kiggede på det røde bånd, "nej du er velkommen til det, men er det okay at jeg kigger på?". Dino nikkede han kendte godt til det med at havde brug for at komme lidt væk fra alt og alle. " hvorfor kan jeg ikke kalde dig nuttet?, for det er du", Dino smillede bare vart og venligt til Moon. Dino satte sig til rette og kiggede ud over søen, hvor man nu kunne se månen på.
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 9:10 pm

Moon foldende hænderne omkring båndet og smilte, Han satte sig på knæ og kiggede på Dino "Jeg ikke nuttet. " Han sukkede og forsøgte at finde ord. "Du bliver så den første der forlov til at opleve det her. " Han brugte et øjeblik på at samle tænkerne og forsøgte at glemme at der var folk der, Eller at Dino var der. Han sukkede og trak vejret ind. "Eternal Moon sleep." Moon samlede fokus og lukkede øjne. Han fo trak at bede i stilhed. Selvom det var svært. "for alt i verden der er dit. " Han mumlede "Dag så vel som Nat. " Han stemme forsvandt igen og der blev stille. "Ame" Moon åbnede øjne og begyndte at binde det røde bånd fast til hans eget helt hvide/næsten helt hvide hår. Han sukkede og smilte han kiggede igen mod Dino
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 9:42 pm

Dino grinte stille "okay så siger vi det", han fik lov til at på mens Moon bad, Dino sad helt stille og trak vejret så stille han nu kunne for ikke at forstyre Moon. "det var smukt", Dino kiggede bare på Moon og kunne ikke finde ord, "så... hvad nu?"
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeOns Apr 23, 2014 7:57 am

Moon smilte og sukkede det var ikke fordi han havde noget imid at blive kaldt nitte det virkede bare underligt når det var Dino der sagde det. Moon kunne ikke lagde være med at le lidt over ham. " altså" han fik røde kinder igen, måske havde Dino ret måske var det smukt. Han sukkede og kiggede ud over søen igen " det ved jeg ikke jeg havde egentligt planer om at tage hjem men, " Moon ville ikke rigtig mene hans hjem var noget der skulle vise frem. Men nok også på grund af person han delte lejelighed med. Han sukkede ved tanken og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeOns Apr 23, 2014 1:03 pm

Dino kiggede bare på Moon mens han snakkede, Dino hævede det ene øjenbryn, "men hvad..? vil du ikke hjem?". Nu gik Dino ind i det mode han havde da han passe lille Moon, * han er ikke et lille barn mere, tag dig sammen*, "tja... jeg har ikke noget jeg skal vis det er kan vi blive siddende eller vi kan gå en lille tur vis du vil". Dino rejste sig op og gik næsten helt ned til vandet, og kiggede bare ned på det, fik lysten til at bade men det var for koldt.
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeOns Apr 23, 2014 1:32 pm

Moon smilte og sukkede "Du behøver ikke passe på mig mere Dino. Det ikke at jeg ikke vil hjem det bare at stedet jeg bror ikke er noget at vise frem, for slet ikke at snakke om min sambo, der for at sige det mildt er.. ja underligt.. Han ja.. " Moon trak på skuldren og smilte. "Jeg ikke rigtig i humor til at gå en tur. " Han rejste sig op og stille sig ved siden af Dino. Han kiggede ud over søen og hans smil blev større. "Natten er et underligt sted, smukt men underligt. " Moon tog sine sko af og dryppede tæerne i vandet, han sukkede dybt. For Moon var vandet ikke koldt, bare vand. Han måtte dog stadigvæk holde sig igen, for ikke bare at gå ud i vandet.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeOns Apr 23, 2014 2:11 pm

Dino smilte "det ved jeg godt det er bare lidt svært ikke at gøre, og jeg forstår dig godt", Dino nikker til Moon om at det var okay ikke at gå en tur. Dino smiler "det er sandt, smuk men underlig", han rynker brun ved synet af at Moon stikker fødderne ned i det sikkert kolde vand, " pas på du ikke falder i eller bliver syg". Dino begyndte at griner over at igen passede på Moon.
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeOns Apr 23, 2014 2:50 pm

Moon smilte og rystede på "Se nu gør du det igen, passer på mig. " Han sukkede og gik det lille stykke ud i vandet. "Det ikke så koldt når man er van til det, bare rolig jeg bliver ikke syg." Moon sukkede dybt. Han kiggede mod Dino. "Altså vi kan godt gå hjem til mig, Så kan jeg byde på en kop te, og vi kan snakke om hvad der er sket siden sidst. Hvis du tør?" Moon gik en lille smule længe ud. Han vente håndfladene ned mod vandet og smilte. "Move.." Moon mumlede, og vandet løftede sig en lille smule, Noget af det nåde Moons hænder, han samlede vandet og vente sig om mod Dino, som han indtil nu havde stået med ryggen. Der kom et drillene smil frem på hans læber. Hans slap vandet og sendt i mod Dino. Dr nok hvis ikke han flyttede sig ville være få sig en våd oplevelse.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeOns Apr 23, 2014 4:59 pm

Dino var i sin egen verden, ha hørte godt noget med te hos Moon, men vågnede først op da han blev våd af vand som Moon havde leget med. "Moon, nu skylder du en eller to kopper te og det er altså lidt koldt", "men enden vi går tager jeg hævn", Dino løb ud til Moon og sprøjtende vand ud over Moon, for at de kunne havde det sjovt sammen. "vi kan snakke om hvad der er sket i årenes løb senere med en kop te, okay?".
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeOns Apr 23, 2014 8:48 pm

Moon Da det ikke lod til at Dino hørte efter før han fik vandet i hovedet. Moon kunne ikke lagde være med at le højt Da han så Dinos ansigt. "fint så skylder jeg te" Han smilt men kom dog med en svag klynken da Dino smed vand i hovedet på ham. Moon Hev Dino med ned at ligge i vandet. Han smilte og grinte over hele ansigt også selvom han selv var blevet helt gennemblødt. Han satte sig op i det lave vandt, og smilte. "Nu vi begge to helt genneblødte så hvad siger du til te? nu " Moon smilte mens at spørge han stemme var munter og glad. Han rejste sig op og rystede vandet af sig.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTors Apr 24, 2014 8:33 am

Dino blev hevet med helt ned i vandet af Moon "wow(mens han falder). Dino griner sammen med Moon, " ja det er vi, og jo lad os få den kop te", han rejste sig op og rystede hovedet, for at få det meste af vandet af. *jeg skulle ikke havde haft taget en hvis trøje på nu er den beskidt og våd*, Dino gik op på græsset og vente sig om og kiggede på Moon, "skal vi gå? du må jo vise vej"  Smile
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTors Apr 24, 2014 9:28 am

Moon smilte og sukkede, han gik efter Dino op på Græsset. "Så du her planer om at gå hele vejen hjem til mig i vådt tøj?" Han smilte og løftede hånd falderne op mod Dino. " neke, ngaro, tahu " Moon der ikke var særlig god til at hold fokus ret længe af gangen, Fik kun det meste af vandet til at fordampe væk fra Dinos tøj. Ham hostede og sukkede, han lod hænderne falde og rystede dem en gang, før han løftede dem igen. "Neke, Ngaro, Tahu" Det sidste af vandet forsvandt fra Dinos tøj. Moon hostede igen og denne gang kom der en smule blod med op. Hans blik blev fraværende da han så det. Moon blinkede og trak vejret dybt ind, han hostede igen og mere blod kom op. Han satte sig ned og sukkede. Moon lukkede øjne og forsøgte at samle sig igen, det kunne koste ham livet hvis han forsatte ud over hans grænse uden hjælp ude fra. Efter som han godt vidste at han ikke ville kunne bruge magi på hans eget våde tøj vente han blot den indre varme ud ad. Vandet fordampede stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTors Apr 24, 2014 9:44 am

Dino vendte sig om og kiggede på Moon, "øhm.. ja det havde jeg tænkt mig". Dino blev overrasket over at Moon brugte magi på ham, for at tøjre tøjet. Dino var imponeret men da Moon begyndte at hoste og der kom blod gik Dino i panik "Moon!! er du okay. Moon!!!". Dino viste ikke hvad han skulle gøre så han løb han til ham for at hjælpe, "Moon, fortæl mig hvad jeg kan gøre".
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitimeTors Apr 24, 2014 10:09 am

Moon sukkede og smilte svagt over Dino "Jeg er okay, Det fortæller mig bare når jeg har noget min grænse. Forsætter du selvom det her er ske, så ja ville du nok mere eller mindre blive flået op inde fra og ud. Så du kan vel kalde det et alarmsystem, Jeg skal bare bruge lidt tid." Han åbnede øjne og kiggede mod Dino og smilte blev større. "Men nu vi begge tørre, Jeg gætter på at du ikke kender meget til Hekse og heksekunst? " Han rejste sig langsomt op han stod lidt og kiggede rundt. "Skal vi gå?" Moon kiggede mod Dino.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





When the Moon Dances ~ Dino  Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
When the Moon Dances ~ Dino
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Peoples And stuf XXX ~ Dino

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Mors silva :: moonlit lacus-
Gå til: