Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_rcap 
sylvia de blood
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_rcap 
Alex
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_rcap 
Jack
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_rcap 
Shadow
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_rcap 
Ethan
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_rcap 
Arrow
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_rcap 
Dino
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_rcap 
Gabriel
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_rcap 
Eddy
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_vote_rcap 
Marts 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 When the Moon Dances ~ Dino

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeTors Jun 05, 2014 9:09 pm

Moon smilte svagt og kiggede på Dino "Du glemte tre" Han sukkede "Du skal nok lære det på et tidspunkt" Moon tænkte sig om et kort øjeblik "Vi kan tage afsted nu? Det er bedst at tage afsted om aften eller natten " Moon gik hen mod hans værelse "Kom med" han vinkede Dino med sig. Han rode lidt rundt i hans skuffer og kiggede mod Dino. "du kommer nok til at smide tøjet, med mindre du vil havde jeg skal tage det af dig? " Moon tilføjede det andet lidt drillende. Han smid en kjortel i brun over til Dino, samt en poncho i grøn med en masse perler i træ der forstillede forskellige dyr hængt i snore for enden af den. Moon hev sin egen tøjre af og af sløret nogle ret grimme af på både hans ryg og mave. Han hev en Kjortel mangen til Dino over hovedet, og en poncho af samme slags dog med et gylden mønster i kanten af den. Dyre perlerne var også lavet af træ. Moon tog en stråhat på hovedet og smilte til Dino da han dækkede elverens hoved til med at tørklæde. "Smukt " Moon smilte drillende og vente rundt mens hans ledte efter skin trommen. Han fandt den rart hurtigt og tog den på ryggen. Moon fandt også en kniv og bæltet det hørt til og tog det på. Tasken i Skin var det sidste han fandt frem og tog i bæltet. "Klar " han lagde hovedet på skrå. Og kiggede afventende på Dino.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeTors Jun 05, 2014 9:26 pm

Dino gik med Moon ind på Moons værelse, "åh, glemte jeg tre??... vi kan godt tage af sted nu, jeg kan godt selv tage det af og hvis der er en der skal tage det af mig, så er der kun EN jeg lader gøre det". Dino kunne godt lige ponchoen som han fik kasten hen til sig, *natur tema?*, Dino sprattede øjnene op da han så Moons ryg og mave som var fyldt med ar. " Hvad er der sket med dig??!!!!", Dino gik lidt i panic. Dino kiggede på Moon mens Moon fandt taske, kniv og en tromme frem. "Ja jeg er klar, skal vi gå".
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeFre Jun 06, 2014 7:48 am

"Det går nok du skal nok lære det en dag. " Moon smilte "og hvem har så fået æren af at kunne tage tøjte af dig? men kan være så heldig? " Hans stemme var drillende. Moon smilte, sukkede og kiggede ned. "Det er ikke noget, det længe siden, det er sket. " Han sukkede igen og smilte så, "Det ikke noget du skal tænke over, " Moon forlod værelset og kiggede ned af gangen. "Ocarin Pas godt på stedet, Jeg aner ikke hvornår jeg tilbage. okay? " Moon råbte ikke han vidst godt hans sambo kunne høre ham. Han smid et par sandaler i hovedet på Dino, hans satte sine egen fast i bæltet og valgte at gå par foddet ud af døren. Moon var nu ikke helt sikker på hvor langt tid det ville tage dem at gå. Og om Dino i det hele taget ville kunne klare det i sidste ende.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeFre Jun 06, 2014 12:58 pm

"det håber jeg da, og det er en der hedder.. øhm... G..Gab...Gabriel", *det må freake ham ud at det er en anden mand*. Dino blev lidt urolig efter at han havde sagt det højt, Dino var sikker på at Moon bare ikke VILLE snakke om det. Dino fulde Moon ud at værelset og ud mod gangen, Moon råbte til Orican at han skulle passe på stedet, han fik smidt nogle sandaler i hovedet af Moon og Dino fik dem faktisk i hovedet. "skal du ikke havde dine sandaler på?? er der ikke langt til underverden??". Dino havde tager sine på og var klar til at gå.
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeFre Jun 06, 2014 1:14 pm

Moon smilte "Gabriel ? " Han smagte nærmest på navnet. "Hvad hedder han mere end det? " Moon drillede lidt med det, men var egentlig nyserig nok. Moon rystede på hovedet. "Nej det ikke nødvendigt jeg ville alligevel være nødtil at tage dem af når vi kom frem. "Der er ikke så langt som du tror der er " Moon smilte.

~~~~ En lille time senere~~~~~~

De havde gået i nogle lune tavs hed. Moon sukkede og håbede bare at der var nogen der havde fået den besked han havde sendt eller kunne det godt gå hen at blive et problem. "Kan du ride?" Moon vente og kiggede mod Dino, de nærmede sig stedet. Protalen stod åbne som altid, Det ville være til for meget beværs hvis den skulle åbnes hver gang, der kom nogen og skulle igennem. Desuden var der ingen på vagt om natten. Og hvis der var sov vagten for det meste. Moon rakte ud efter Dinos hånd og tog den enden han hev elveren med igennem, han spurgte ikke om han var klar.

Moon sukkede dybt og kiggede ud over klippen de tog på, de var kommet ud på den anden side. Han smilte og lagde hovedet på skrå. "velkommen til underverden "
Tilbage til toppen Go down
NPC bruger
ny bruger
NPC bruger


Antal indlæg : 5
Join date : 16/01/14
Geografisk sted : underverden

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeFre Jun 06, 2014 1:23 pm

Leaf Smilte han var blevet sendt af sted for lidt over en og en halv time siden. Han Sukkede, det var svært at ride med tre heste. Men Det var desværre nødvendigt. Shaman ville komme, sammen med en ven. Hvilket undrede Leaf han kom normalt alene, han var også en af de eneste at de få Shamaner der var tilbage i underverden der hellere ikke havde fundet en gruppe at gå sammen med. Heksen var jo også. Leaf Stoppede da han nåde Klippe toppen. De kunne være der hvert øjeblik. Elveren med de røde øjne og blege huld stirrede frem for sig selv et øjeblik. Før han vente hovedet mod Shaman og hans ven."Velkommen til Sha " hans ord var elviske. Det var trods alt hans tungemål. De tre heste havde hurtigt rettet opmærksomheden mod græsset, og var begyndt at spise. Elveren tog Shamans ven i øjesyn og smilet blev større. Han lagde sit hovede på skrå en elver.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeOns Jun 18, 2014 10:56 am

"Han hedder Gabriel Nightmareh", Dino kiggede ud over klippen de stod på " så det her er underverden". Dino så en stå med tre heste, "øh.. jeg har redet før men er ikke så god", Dino kom med et lille smil som viste at han ikke havde lært det. * det er en elver!!*, "du er en elver" siger Dino til elveren, kan jeg spørger om dit navn??". Dino var helt oppe at køre fordi at han var i underverden igen og så mødte han en elver igen, Dino glæder sig til at måske se nole at de steder han var da han var lille og som at han stadig kan huske.
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeOns Jun 18, 2014 12:49 pm

Moon Smilte og sukkede "Så for du i hvert fald lært det nu " Moon rettede hovedet mod Dino med et ryk. "DINO! " Moon slog ud efter ham i chok over for uhøflig han lige havde været, men Moon vidste jo godt, Dino ikke helt var klar over hvordan tingene her hæng sammen. Moon vente hovedet mod Leif og bukkede. "Jeg beklare hans opførelse Leif" Moon rettede sig op og lagde hovedet lidt på skrå. "Her er lidt for roligt. I forhold til hvad der forgår." Han vente hovedet mod Dino igen og rystede på hovedet. "Lad mig i det meste føre ordet, endtil du her lært lidt okay" Moons udtryk var mildt, men han vidste at det egentlig kun var et spørgsmål mod nogle få ord også kunne man miste livet. Og Moon havde ingen planer om a forsvare Dino mod Leif. Moon var ikke dum nok til at tage kampen op mod en Heksemester. og ikke en fra Syrin slægten "Skal vi komme videre ? " Moons stemme var henkastet.
Tilbage til toppen Go down
NPC bruger
ny bruger
NPC bruger


Antal indlæg : 5
Join date : 16/01/14
Geografisk sted : underverden

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeOns Jun 18, 2014 12:55 pm

Leaf smilte og sukkede opgivende "Det helt okay Moon, jeg godt klar over han er ung og højt sansynligvis også dum " Han nikkede bare som svar på om de skulle komme afsted. "men kan han ridde? " Leaf Rettede blikket mod Dino som elveren hed. "Kan jeg spørge dem om Deres Navn mit kære kin?" Han smilte og de røde øjne var tydeligt nysrig. Selvom han egentlig gøre alt for at skjule det. Han kaldte hesten til sig og de to sorte og den ene hvide heste kom der hen.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 03, 2014 8:34 pm

Dino tog et skridt bag ud for at undgå Moons hånd som kom flyvende med ham, han kiggede over på elveren "det må de undskylde jeg kender ikke til med hvordan man skal snakke til hinanden på. Dino nikkede tilbage til Moon om at han bare skulle føre ordet, da Leaf spurgte om Dino kunne ride, rustede han bare på hovedet. Dino kiggede på Leaf "jeg hedder Dino Dragon-Scales" sagde Dino mere høfeligt, "øhm ja, lad os det". Dino blev overrasket over at hestene bare kom ved et kald.
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeMan Okt 27, 2014 10:41 am

Moon sukkede lavt for sig selv. "Jeg tror ikke han kan ride men så det vidst på tide han lære det " Moon smilte og kiggede lidt væk "Her er stille i forhold til hvad der forgå. Har er alt for stille " Moon øjne bliv urolige er kort øjeblik, Moon sukkede, "Dino? " Han vente blikket mod ham men kunne intet se overhovedet. "sanguinem" Moon mumlede og blinkede kort, han var stadigvæk ikke kommet tilbage til jordens overflade. Moons øjne blev større og hans ben knækkede sammen undre ham, han endte på sine knæ. Han gispede efter vejret, og lukkede kort øjnene. Moon blinkede da han kom tilbage til virkeligheden.
Tilbage til toppen Go down
NPC bruger
ny bruger
NPC bruger


Antal indlæg : 5
Join date : 16/01/14
Geografisk sted : underverden

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeMan Okt 27, 2014 11:09 am

Leaf rettede blikket mod elveren "Jeg kan se hvorfor Han er interesseret i at tage dig dem her til " Leaf vente blot hovedet mod Moon der ligenu lod til at være langt væk i fremtiden. Leaf unyttede muligheden for at gå nærmere Dino. "Dragon-Scales the blood of the black dragon, Jeg forstår dog ikke hvorfor? Og jeg tvivler på du kan forklare mig det? " Leaf stod nu så tæt på Dino at der kun var få cm mellem deres ansigter. Han knib øjnene sammen og sukkede. Leaf vente bare opmærksomheden mod Moon igen der lod til at komme tilbage til virkeligheden.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 9:37 am

Dino synes at høre Moon sige hans navn men kom fra det da Leaf gik meget tæt på Dino. Dino så Moon falde ned på sine knæ "er du okay Moon?", Dino kunne se at Moon kom sig stille og roligt. "øhm nej det kan jeg ikke forklare, desværre", Dino kiggede ned på sine fødder da han ikke viste hvad han skulle sige men vælger at kigge over på Moon igen. "kan du komme op at stå selv eller skal jeg hjælpe dig Moon?".
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 11:33 am

Moon sukkede og rejste sig igen. Han tog sig til hovedet. "så her ikke helt stille " Han vente hovedet mod et punkt et stykke væk fra dem. Lyden der flængede den ellers stille nat var ikke til at tage fejl af, "drage" Hestene stoppede også op og Moons øjne blev store. Dragen rejste sig og vende hovedet mod dem. Moon sukkede, han havde set noget komme men han havde ikke forvente det ville være en drage. dens blå sæl og enorme skikkelse kom mod dem. Moon bevægede sig hurtig hen mod Dino og hev ham hen bag ham "Soul binder Release" Moon aura fik en meget mørke farve. "Amarina" Cirklen tog from foran ham og Dino lige i det samme dragen besluttede sig for at åbne gabet. Flammerne kom dog ikke længere end Cirkelen der hæng som et skjold foran dem. Moon sukkede og vente hovedet mod leaf, hans øjne var tydeligt urolige, normalt ville en drage ikke være et problem, men med Dino han skulle tænke på. Han var ikke sikker på han kunne klage det her selv. Og han var hellere ikke sikker på leaf ville hjælpe. Moon åbnede dybt ind for ikke at lade panikken berde sig, han måtte ikke miste fokus.
slet ikke med tanke på hvem der havde fået lov til at tage tøjet af den kære elver bag ham. Nightmareh Den sidste døds engle, vis ikke han døde til dragen ville han helt sikkeret til ham.


// cirklen When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 14v0a61 //

Tilbage til toppen Go down
NPC bruger
ny bruger
NPC bruger


Antal indlæg : 5
Join date : 16/01/14
Geografisk sted : underverden

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeTirs Maj 05, 2015 7:55 pm

Leaf Sukkede og kiggede mod Moon. Han lagde hovedet på skrå han var slet ikke i tvivl om at moon ikke ville klare det uden hans hjælp. Det ville normalt ikke havde været et problem for moon men. Han kiggede mod Dino, Leaf smilte og vente i stedet blikket mod dragen. "Soul binder Release" trykket der kom efter fik hans hår til at rejste sig og fik jorden til at give sig under ham. "oblivion " Dragen begyndte ganske simplet at gå i opløsning. Leaf smilte og sukkede " I har vidst begge to meget at lære. " han kiggede hen mod dem.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeOns Maj 06, 2015 9:34 am

Dino kiggede i den retning som Moon kiggede i , og så en drage , Dino fik store øjne ved syndet af den store drage *den er meget støre end dem der hjemme*. Dino blev hevet om bag Moon og så en cirkel blive danet foran dem.  i det samme øjeblik spyede dragen med ild "f*** jeg er er glad for dig lige nu Moon" sagde Dino bag Moon. Dino følte sig som en forhinding, men Leaf sagde noget som Dino ikke kunne høre da han var lidt i shok, men Dino så at dragen pludselig begynde at blive opløst. " Tak Moon og undskyld at jeg ikke er til særlig meget hjælp" sagde Dino og kiggede på Moon og der efter over på Leaf. Dino kunne ikke lade vær med at tænke på de to små drager der hjemme. *gad vide om de er okay, savner dem lidt*, Dino viste ikke hvad han skulle sige eller gøre, han var blank lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 05, 2016 9:35 pm

Moon smilte bare og kiggede på Dino " Det okay det skal nok gå, men jeg vil mene vil skulle komme væk her fra, før. " Han kiggede mod leaf. " jeg tror det er bedst hvis vi arbejde sammen om at holde Dino i live, der er visse folk jeg ikke ønsker at skulle stå til ansvar over for og det ønsker du heller ikke Leaf, tror mig. " Moon hiv bare fat i Dino og hiv ham hen mod hestene. "op inden der kommer en til tror mig, du har ikke lyst til at måde en til. " Moon hoppede sig op på en af dem.
Tilbage til toppen Go down
NPC bruger
ny bruger
NPC bruger


Antal indlæg : 5
Join date : 16/01/14
Geografisk sted : underverden

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 05, 2016 9:38 pm

// spring mig over. vægler bare at over høre moon og gå tilbage mod min hest//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
When the Moon Dances ~ Dino
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Peoples And stuf XXX ~ Dino

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Mors silva :: moonlit lacus-
Gå til: