The world in the shadows

IndeksCalendarGalleryFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Tors maj 04, 2017 6:51 pm by Fable

» Èngelsk testamente
Fre nov 18, 2016 4:59 pm by Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Man maj 16, 2016 10:15 pm by Fable

» Path of wrath
Tirs mar 15, 2016 6:21 pm by Angel

» Zarnkam
Man feb 15, 2016 9:58 pm by Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Ons feb 10, 2016 8:08 pm by Angel

» I Am home ~ Liam
Man feb 08, 2016 5:19 pm by Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Man feb 08, 2016 11:11 am by Ocarin

» Kaos
Søn feb 07, 2016 4:41 pm by Angel

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 18, Fre sep 13, 2013 7:53 pm
Top posters
Angel

sylvia de blood

Alex

Jack

Shadow

Ethan

Arrow

Dino

Gabriel

Eddy

september 2018
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
CalendarCalendar

Share | 

Down the rabbit hole ~ Fable, Alex

Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Liam
bruger
bruger

Antal indlæg : 19
Geografisk sted : The Golden gate I byen Lyth
Job/hobbies : Kaninjagt

IndlægEmne: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Man feb 08, 2016 4:57 pm

Sted:Ghost City's gader og gyder
Tid: sen eftermiddag
Vejr: overskyet med udset til sne eller regn
Årstid: vinter
Påklædning: [You must be registered and logged in to see this link.]

Liam havde forladt underverden for et par dage siden og var så endt op her, på jagt efter en kaninen. Men hvorfor havde han egentlig glemt, ikke at der gjorde ham noget der skete sjældent så meget i øjeblikket, underverden var gået hen og blivet et stille sted, i forhold til hvad det havde været før i tiden. Han sukkede og forsætte ned ad gangen uden at vide hvor han egentlig var på vej hen. Netværket havde ledt det meste af vejen. Han lod med vilje være med at kigge nogen som helst i øjnene og ignorerede dem der forsøgte at komme i kontrakt med ham. *Fable forhelved... hvor fuck er du blevet af? * Fable var for et par dage siden forsvundet af netværket helt og Liam havde ikke nogen ide om hvordan fanden han skulle komme i kontrakt med ham, han havde egentlig hellere ikke nogen ide om hvor han skulle tilbringe natten henne.  
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Alex
bruger
bruger

Antal indlæg : 126
Irl alder : 21
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Man feb 08, 2016 5:37 pm

p: [You must be registered and logged in to see this link.] + sorte bukser
Fable forhelved.. hvor fuck er du blevet af Alex knib øjene sammen og forsøgte at skubbe stemmen væk, men der var bare noget over den der gøre den svær at ignorere. Den virkede disparat. hvem er du ? Han besluttede sig for at svare stemmen i stedet måske kunne han hjælp? hvor er du på vej hen? . Alex der pt sad der hjemme sukkede dybt og kiggede rundt han var ikke sikker på om han havde talt højt. ikke at det ville gøre noget Angel var ikke hjemme alligevel.
Vis brugerens profil
Fable
Saint

Antal indlæg : 37

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Man feb 08, 2016 6:36 pm

//spring mig over det passer ikke ind //

I am not a fairytale, I am a Fable
Vis brugerens profil
Liam
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Man feb 08, 2016 7:02 pm

Liam sukkede og skuttede sig, han lagde armene om sig selv. Hvem er du Stemmen slog Liam i baghovedet, det her var helt klar henvend til ham. Han sukkede og dejrede rundt om et højren og stille sig op af væggen i den smalle gade. Why does it matter Who I am han sukkede og tog sig til hovedet det var begyndt at gøre ondt. Han rystede på hovedet, og det sendte små rystelser ned af hans ryg. The rabbit, I follow the Rabbit. Liam sukkede og rystede igen en lille smule. but who are you? Han vente det hvide ud af øjnene og var ved at falde om. Fable? where are you Liam var begyndt at blive en lille smule disparat.
Vis brugerens profil
Liam
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Man feb 08, 2016 7:07 pm

// til senere, alt overstreget tekst er netværket, men mere eller mindre alt hvad Liam tænker er netværket//
Vis brugerens profil
Alex
bruger
bruger

Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Man feb 08, 2016 7:18 pm

Alex sukkede *Why does it matter Who I am* Det betyd egentlig ikke noget hvem han var, Alex var ikke en gang sikker på det var en han. *The rabbit, I follow the Rabbit* Alex fik store øjne og smilte Kaninen, Fulgte kaninen? hans stemme var spørgende, og ham smilte stadigvæk. *but who are you* Alex rejste sig og fandt sin jakke, han havde under derse lille samtale fundet ud af hvor person egentlig var henne. ikke videre langt fra hvor han var. Alex Rosa Gel. Alex havde knap noget at få sin jakke ordenligt på enden han var ude af døren. Spørgsmåler var hvor længe personen ville blive stående.
Vis brugerens profil
Fable
Saint

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Man feb 08, 2016 7:22 pm

P: profil billede + sorte jeans og taske [You must be registered and logged in to see this link.] , ingen sko

Fable Liams stemme noget fable's hovede, han lod dybt fortvivlet og forvirret. Men Fable havde ikke været i stand til at kunne finde ham. Der havde været for mange andre tænkere og Liams var blevet for svage, Fable havde sovet forlænge. Liam ?
Han var ikke sikker på han noget igennem til nogen som helst, han stod pt i en by han ikke kendte i en verden han ikke havde set længe. Hvordan var han endt her igen?

Sidst rettet af Fable Ons feb 10, 2016 9:00 pm, rettet 1 gang
Vis brugerens profil
Liam
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Man feb 08, 2016 7:57 pm

*Kaninen, Fulgte kaninen?*Stemme slog så hårdt at Liam tog sig til hovedet og stønnede, Han sukkede og gid ned af muren han stod op af. Yes I follow the Rabbit, Fable follow it too Orda but lost it. Liam lukkede øjnene og sukkede igen. *Alex Rosa Gel* Liam rynkede panden, stadigvæk med lukkede øjne.Liam Arin. Han sukkede og missede Fable der forsøgt at komme i kontrakt med ham, der var alt for mange stemmer på en gang.
Vis brugerens profil
Alex
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Man feb 08, 2016 8:28 pm

Alex løb hen ad gaden, hvis han havde fulgt kaninen her til, så.. der var ingen der vidst hvor lang tid den ville blive. Netværket var blevet vent på den anden ende over den kanin.Liam? alex nærmede sig en af byens smallere gader, han ville gætte på det i hvert fald var på grænsen til at være en gyde, hvis ikke det var det. Det han så da han trådte ind i gyden overraskede ham virkelig, fyren der sad op af muren havde det virkelig ikke særlig godt " liam ? " alexs stemme var spørgende da han langsomt gik nærmere fyren der maxs så ud til at være i tyverne.
Vis brugerens profil
Fable
Saint

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Man feb 08, 2016 8:39 pm

// spring mig over //

Vis brugerens profil
Liam
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Man feb 08, 2016 8:53 pm

Liam havde lukket alt ude i et forsøg på at holde på hans egen forstand. Han tog sig igen til hovedet og vente de hvide ud af øjnene. Han rynkede panden og løftede hovedet og kiggede mod person der talte til ham. Han blik var sløret og han havde svært ved at holde øjnene åbne. Liam gav bare person det yderst forvirret blik, da han ikke genkendte ham som nogen han havde mødt før. "hv. hv hvem? " Han var ikke i stand til at frem stamme mere.
Vis brugerens profil
Alex
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Man feb 08, 2016 9:06 pm

Alex gik langsomt nærmere personen der tydeligt ikke havde nogen ide om hvem han var og Alex kunne egentlig godt forstå hvorfor Liam ikke havde den fjerneste ide om hvem han var. "Liam, mit navn er Alex " Alex satte sig på hug ned foran fyren og løftede hans hoved en lille smule. Han skar ansigt over den anden, det var virkeligt slemt, "lad os få dig væk her fra, sid stille okay? " Alex gav ham ikke tid nok til egentligt at reagere på hvad han sagde. "Sprit come at my call " Han løftede liam op fra jorden og han begyndte langsomt At forvandle sig til en dreng på fire, det var ikke første gang Alex havde løftet rundt med folk på den her måde. Det var lettere, mindre spørgsmål..
Vis brugerens profil
Fable
Saint

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Tirs feb 09, 2016 6:21 am

Fable sukkede og rystede på hovefet *liam damn it * hvor kunne han ikke bare for en gang skyld svare ham. Han var begyndt at blive bekymret og en lille smule panisk. Han sukkede og stoppede op for at se sig omkring,han havde aldrig været har før. Han havde været her i verden før men ikke her i byen.

Vis brugerens profil
Liam
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Tirs feb 09, 2016 8:24 am

Liam der på det har tidspunkt var tæt på at miste bevidstheden, opfatte kun fyrens navn. "Alex? " han mumlede og havde virkeligt svært ved at huske hvor fanden han havde hørt der før. "jeg kan ikke.. " Liam mistede bevidstheden og glid bare sammen i Alex's arme. Han kunne ikke længere hold netværket på afstand og ville nok ikke komme til bevidsthed igen før det var kommet på afstand. Hvornår det så ville være.
Vis brugerens profil
Alex
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Tirs feb 09, 2016 8:43 am

Alex sukkede og rystede på hovedet over den anden. "du kan ikke blive her" Han kiggede bare på den anden da han mistede bevidstehed.

--------------------------------------
Alex åbende døren til huset igen, Han havde haft ret det var en god ide at finde vedkommende. Han gik stille og roligt op at trappen. Så hvem var Fable? Alex sukkede og lagde Liam ned på en af gæste sengene og satte sig på kanten af sengen. Fable? You somewhere? Alex rynkede på panden og lagde hovedet en lille smule på skrå. Angel ville vide hvad han skulle gøre. Alex rejste sig og gik ud af værelset, han fandt sin mobil frem, han tog den op til øret og hørte på den ringe. "Angel, Jeg.." han stoppede og sukkede "jeg har brug for at du kommer hjem. kan du det. " han ventede på svar, og nikkede så og lagde på. han kiggede mod døren og ind på fyren, der nok ikke ville komme til bevidstehed lige med det samme.
Vis brugerens profil
Fable
Saint

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Tirs feb 09, 2016 9:39 am

Fable sukkede Liam var forsvundet helt fra netværket, hvilket måtte betyde at han ikke længere var ved bevidsthed. Fable lukkede øjnene for at tænke, han måtte finde en måde at finde ham på, hurtigt. MEGET hurtigt. Og det gik Fable på, for han havde ingen ide om Hvor Liam befandt sig. *Fable? You somewhere?* Han rynkede panden af stemmen, han kendte den ikke og det var ikke Liams Who are you ? Stemmen kendte tydeligvis hans navn, men hvem var det? Fable sukkede og lagde hovedet på skrå, han forsøgte at finde ud af hvor stemmen var kommet fra, Men uden det store held i første omgang.

Vis brugerens profil
Liam
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Tirs feb 09, 2016 9:41 am

//spring mig over//
Vis brugerens profil
Angel
Slave

Antal indlæg : 234

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Tirs feb 09, 2016 10:11 am

Angel sukkede lavt da hans telefon ringede. Og han lyd ikke videre tilfreds da han tog den, Han blev overrasket over at stemmen i den anden var Alex's. Angel var yderst forvirret over at han blev bedt om at komme hjem, Der havde ikke været nogle problemer med Alex siden netværket var begyndt at tage from, Han havde haft svært ved at vanne sig til det, Men efter et stykke tid var han kommet over det.

---------------------
Det havde ikke taget Angel lang tid at komme hjem, Han åbnede døre og opdagede med det samme At alex ikke var alene, Han lagde hovedet på skrå, ovenpå "Alex? " Angels stemme var lav og han gik langsomt op af trappen. Han blev overraskede over at han fandt ham udenfor et af gæste værelserne.

I may sleep more than I'm awake
but I still own your destiny
Vis brugerens profil http://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Tirs feb 09, 2016 10:55 am

Alex sukkede og lagde hovedet på skrå Alex Rosa Gel, but that not what matters, someone is looking for you Alex talte højt med sig selv, og havde ikke opfattet at Angel var kommet hjem. Han vente hovedet mod ham og smilte "sorry, Men jeg vidste ikke helt hvem jeg ellers skulle ringe til. " Han sukkede og kiggede ind af døren på Liam. "det ikke lige frem fordi han kommere til at vågne lige foreløbet. " Alex rejste sig og gik hen mod Angel "Han fulgte kaninen, her til. " Han bid sig selv i underlæben og var ikke helt ikke på om Angel vidste hvad han snakkede om, Angel vidste jo ligesom ikke at den havde vent netværket på den anden ende.
Vis brugerens profil
Fable
Saint

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Tirs feb 09, 2016 11:12 am

//svare på netværket så det bliver nok ikke så langt //
Fable sukkede og lagde hovedet på skrå *Alex Rosa Gel, but that not what matters, someone is looking for you* Fable rettede hovedet op igen og kom lidt nærmere hvor stemmen var, Han begyndte at gå i den retning. who is looking for me ? Fable stod stille for at svare for ikke at komme til at tale højt.

Vis brugerens profil
Liam
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Tirs feb 09, 2016 12:10 pm

Liams hoved var et stort kaos på trods af han ikke var ved bevidsthed. Billederen han så var ikke noget han ville kunne beskrive bag efter. Hans kunne mærke hovedet gøre ondt, og vidste det ville blive ved med at gøre det også når han på et tidspunkt fik hivet sig selv ud af dette her Kaos.
Vis brugerens profil
Angel
Slave

Antal indlæg : 234

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Tirs feb 09, 2016 12:20 pm

Angel sukkede og stirrede på Alex som om han var sindssyg, hvilket han jo egentligt også var. "hvilken Kaninen og hvem er det? og ikke nok med det men hvem taler du med? " han vidste godt at Alex ikke talte højt med sig selv, men nogen af dem med netværket fandt det lettere at tale højt samtiden med. og Alex var en af dem. Han sukkede og rystede på hovedet. "vil jeg overhovedet vide det? " Han rynkede på panden, og lagde hovedet en lille smule på skrå "og en ting til hvorfor tror du ikke han vil vågne foreløbet.

I may sleep more than I'm awake
but I still own your destiny
Vis brugerens profil http://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Ons feb 10, 2016 12:10 pm

Alex sukkede og rystede på hovedet over Angel " kaninen, den hvide Kanin, Jeg aner ikke hvor det startede henne, men hele netværket er blevet vent på den anden ende pågurnd af den, " Han kiggede igen bagud og sukkede. "jeg samlede ham op, han hedder Liam og ja, netværket slog ligesom hårer os ham. So his out for now. " Alex lagde hovedet på skrå og sukkede. "Jeg tror personen hedder Fable, " Han skar ansigt " Fyren der " han pejede mod Liam " Forsøgt at få fat på ham over netværket men endte op med mig i stedet. " Alex rynkede panden *who is looking for me ?* Alex lagde hovedet på skrå og lagde tungen mod ganen. Liam, His name is Liam
Vis brugerens profil
Fable
Saint

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Ons feb 10, 2016 7:29 pm

Fable sukkede og lagde hovedet på skrå, Havde han så ikke mistet ham i første omgang, havde han så, ikke stået her. * Liam, His name is Liam* Fable stoppede udenfor an døren til det hus og smilte. han havde fundet ham, Han konstere sig om den anden heks og lukkede øjnene. flash, han vidste godt det ikke var høfligt at bare sådan telepodere sig ind i andres hus. Han sukkede lavt da han så ham. han smilte og lagde en fingere mod Liams arme "Adrina" Han mumlede og cirklen(Adrinas Cirkel) begyndte at tage from på hans arm. "dolor abiit" Liam ville nok komme til sig selv igen enden så længe.

// cirkel Dolor Abiit

[You must be registered and logged in to see this image.] //  

Vis brugerens profil
Liam
bruger
bruger

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Ons feb 10, 2016 7:58 pm

Liam sukkede og blev overrasket over at billederne stoppede. Han slog øjene forvirret op, og stirrede rundt, han gispede kort efter vejret. Hans hoved var blevet tom meget pludselig og det forvirrede ham bare endnu mere, og det hjalp ikke at han pt ikke havde nogen ide om hvor han var henne, også gik det panik over ham, til han fik øje på Fable, og han blev igen forvirret.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   

Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next