Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_lcaphvorfor kommer du her? ~ Zero I_voting_barhvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_rcap 
sylvia de blood
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_lcaphvorfor kommer du her? ~ Zero I_voting_barhvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_rcap 
Alex
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_lcaphvorfor kommer du her? ~ Zero I_voting_barhvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_rcap 
Jack
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_lcaphvorfor kommer du her? ~ Zero I_voting_barhvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_rcap 
Shadow
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_lcaphvorfor kommer du her? ~ Zero I_voting_barhvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_rcap 
Ethan
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_lcaphvorfor kommer du her? ~ Zero I_voting_barhvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_rcap 
Arrow
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_lcaphvorfor kommer du her? ~ Zero I_voting_barhvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_rcap 
Dino
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_lcaphvorfor kommer du her? ~ Zero I_voting_barhvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_rcap 
Gabriel
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_lcaphvorfor kommer du her? ~ Zero I_voting_barhvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_rcap 
Eddy
hvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_lcaphvorfor kommer du her? ~ Zero I_voting_barhvorfor kommer du her? ~ Zero I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 hvorfor kommer du her? ~ Zero

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Mr. M
bruger
bruger
Mr. M


Antal indlæg : 13
Join date : 02/09/12
Irl alder : 30
Geografisk sted : tågernes by.... men jeg kommer over alt
Job/hobbies : jeg er Mr. M

hvorfor kommer du her? ~ Zero Empty
IndlægEmne: hvorfor kommer du her? ~ Zero   hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeFre Mar 08, 2013 12:45 pm

Sted: prislisten
Tid: ved middagstid
Vejr: storm vejr og mørkt
Årstid: vinter
Påklædning: jakker i sort og lange sorte bukser...

M sad på han plads som altid, der var blevet stille på det sidste. M keder sig meget. Han var blevet arbejdeløs efter at verden var gået under og igen opstået. Han ville ikke indrømme det men han manglede noget.. der blev snakket lavt mellem de andre. Jack stod der som alle andre dage. M havde hængt her de sidste par dage.. han hovedet var et stort kaos. han sukkede og lagde hovedet på skrå han så på Jack, der smilte svagt til ham. Ms læber fortrak sig i et stille smil, og han vente blikke ned mod bordet. Han følte sig så fortabt, hjælpeløs, efterladt.. Han sukkede og slog hovedet ned i bordet. hvilket bare fik folk til at kigge mærkeligt på ham og førsætte snakken.
Tilbage til toppen Go down
Zero
bruger
bruger
Zero


Antal indlæg : 25
Join date : 07/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : forhåbenlig snart dusørjager

hvorfor kommer du her? ~ Zero Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor kommer du her? ~ Zero   hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeFre Mar 08, 2013 4:05 pm

påklædning: løse bukser og en sort bluse, en sort kappe der dækker ansigtet.

Zero trak kappen tætter om sig, det våde var gik han egentlig ikke på. men han kunne ikke ligge skjul på at han var gennem blødt. vingen skar sig i gennem helt ind til koglerne. han gyste det var længe siden han havde befundet sig i tågerens by. Han havde ikke være der siden, hans uvenskab med M begyndte. han trådte ind på prislisten og sukkede. han havde hætten overhovedet, vandet dryppede fra hætten. han lod blikket løbe rundt mellem de mange kendte ansigtet, det var de samme personer som den gang. M sad hvor han altid gjorde. Jack var der også som altid. Zero gik gennem rummet og satte sig ned, kun en stol fra M.. han vidste ikke helt hvad han skulle sige, han ville ikke indrømme det, men han ville tilbage. han sukkede og kiggede kort på Jack der så afventende på ham. Zero smilte "Jeg drikker ikke, jeg for ikke rigtig noget ud af det mere..." Zero hviskede og Jack nikkede bare. Zero vidste ikke om det var fordi Jack kunne kende hans stemme eller om det var fordi han bare faldt sig i at folk ikke drak. Zero sukkede da M slog hovedet ned i borde. han var altså lige så langt ude som Zero..
Tilbage til toppen Go down
Mr. M
bruger
bruger
Mr. M


Antal indlæg : 13
Join date : 02/09/12
Irl alder : 30
Geografisk sted : tågernes by.... men jeg kommer over alt
Job/hobbies : jeg er Mr. M

hvorfor kommer du her? ~ Zero Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor kommer du her? ~ Zero   hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 5:37 pm

M sad og lagde ikke mærke til den anden før han satte sig ned. der var noget over den andens stemme, han kunne bare ikke sætte en fingere på hvad det var.. den mindede ham bare om nogen. En han havde holdt af en gang, altså rent venskabligt, M der ejede en strip klub var på ingen måde til drenge. han var bere M der havde miste en kær ven på grund af en eftersøgt. Ceil, havde nær kostet ham livet.. og ville Zero ikke finde sig i. der kom er dybt suk over hans læber og han kiggede opgivende på Jack. den anden havde sagt han ikke drak, hvorfor var han så kommet her? M rettede blikket med den anden "det ikke for nogen, men du ved godt det er bar ikke?" normalt kom man ikke sådanne steder hvis ikke man drak..
Tilbage til toppen Go down
Zero
bruger
bruger
Zero


Antal indlæg : 25
Join date : 07/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : forhåbenlig snart dusørjager

hvorfor kommer du her? ~ Zero Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor kommer du her? ~ Zero   hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 9:56 am

Zero smilte og lo lavt. "jamen dog Marcus, det linder dig ikke og være så spyddig " Han rystede på hovedet og smile svagt.. Inden han så ned mod hans hænder. M hed Marcus, Zero var vidst en eneste på jorden der vidste det. Han havde altså lige afsløret sig selv. Men det var der ikke noget og gøre ved. Han måtte bare tage sig sammen og live med det. Han trak vejer dybt ind og sukkede. "inden du dræber mig sådan helt, kan vi så ikke tale sammen?" Måske havde Zero ændret sig lidt efter at have set døden i øjne. Han rystede svagt inden han lod hætten falde tilbage. Han kiggede på M og lagde hovedet på skrå, han var ikke halt sikker på hvorfor han kom her.. Jo han ville igen arbejde som jager. Og helst med M på sin side. Jack rykkede en lille smule på sig da det gik op for ham det var Zero det sad der. Zero var ikke lige frem velset her, folk hadet ham som pesten. En sorte pest.. Han sukkede og så mod sine hænder, folk var holdt op med at tale sammen.. typisk
Tilbage til toppen Go down
Mr. M
bruger
bruger
Mr. M


Antal indlæg : 13
Join date : 02/09/12
Irl alder : 30
Geografisk sted : tågernes by.... men jeg kommer over alt
Job/hobbies : jeg er Mr. M

hvorfor kommer du her? ~ Zero Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor kommer du her? ~ Zero   hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 7:22 pm

M rykkede på sig da hans navn, hans navn blev sagt. han var næsten ved at falde ned af stolen kun en, en kendte det navn. Zero kunne det virkelig være ham. Han rettede sig op og stirrede mod den anden uden han vidste hvad han skulle sige. endelig fik han taget mod til sig "Zero?" han hviskede. men han kunne ikke tage fejl, det kunne ikke være andre. han lyttede til den anden og kiggede bare på Zero da han trak hætten tilbage, årh det kære fjols måtte stadigvæk være vampyr og M der ellers troede han havde være død. hans indre åndenede lettet op og han krop slappede en smule mere af. "jamen selvfølgelig kan vi det, jeg skal nok lagde være med at dræbe dig.." han smilte svagt og sukkede. han kiggede nærmere på hans gamle ven. det kunne umuligt være nogen godt han var her for. Men M kunne ikke andet end at vente på hvad Zero ville.
Tilbage til toppen Go down
Zero
bruger
bruger
Zero


Antal indlæg : 25
Join date : 07/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : forhåbenlig snart dusørjager

hvorfor kommer du her? ~ Zero Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor kommer du her? ~ Zero   hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 10:09 pm

Zero smilte over den anden og han kunne ikke lagde være med at le lavt. "Jamen dig jamen dog, overraskt over at se mig? " han hviskede og smilte bare en lille smule mere. før han sukkede. "Men lad mig da komme til sagen, jeg vil godt tilbage... som Dusørjager men ikke alene. hvis du forstår hvad jeg mener" Zero lagde hovedet på skrå og så afventen på den anden. Jack stod og lyttede til deres samtale ligesom resten gjorde det. hvorfor var det altid sådan de gjorde. lyttede og den tanke fik ham til at smilte. "Shadow er i byen, så jeg ved ikke hvor længe jeg er i live.. " Han hviskede og havde læn sig helt hen til M..
Tilbage til toppen Go down
Mr. M
bruger
bruger
Mr. M


Antal indlæg : 13
Join date : 02/09/12
Irl alder : 30
Geografisk sted : tågernes by.... men jeg kommer over alt
Job/hobbies : jeg er Mr. M

hvorfor kommer du her? ~ Zero Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor kommer du her? ~ Zero   hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 11:25 am

M smilte og lo lavt. "JA det er jeg, folk trorede jo du var død." han sukkede og smilte. "du vil være jager igen.. " m bid sig selv i læben og sukkede. Han ville godt jage sammen med Zero igen. Han hold meget af den vampyr. Han lagde hovedet på skrå og kiggede på Zero "jeg vil godt jage med dig igen." han smilte og kiggede lidt på Jack. M's øjne blev stor, "er Shadow i byen? og gud være med os.. han har i hvert fald ønskede mig død." han sukkede og tog sig til hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Zero
bruger
bruger
Zero


Antal indlæg : 25
Join date : 07/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : forhåbenlig snart dusørjager

hvorfor kommer du her? ~ Zero Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor kommer du her? ~ Zero   hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 7:30 pm

Zero smilte over M som altid og nikkede bare det var godt at høre at M ville jage med ham igen. Og at han ikke var hadet helt som pesten, Det var Altid noget, Zero bid sig i læben da han hørte hvad M sagde ønskede Shadow også ham død? Zero sukkede og snak en gang han kunne ikke rigtig finde på noget og sige. tingene forvirrede ham lidt, og der skulle ellers meget til og forvirret ham. Han sukkede og lagde hovedet på skrå "og hvorfor ønsker Shadow så dig død, hvid man må havde lov og spørger. " Det kunne jo være det var et ømt punkt og ramme, der var bare nogle ting man ikke spurgte om, lige npr det var M. ceil havde været en af dem. og det var ikke noget det skulle tages op igen. på ingen måde ikke engang Zero ville kunne finde på det.
Tilbage til toppen Go down
Mr. M
bruger
bruger
Mr. M


Antal indlæg : 13
Join date : 02/09/12
Irl alder : 30
Geografisk sted : tågernes by.... men jeg kommer over alt
Job/hobbies : jeg er Mr. M

hvorfor kommer du her? ~ Zero Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor kommer du her? ~ Zero   hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitimeMan Apr 01, 2013 6:25 pm

M smilte og rystede på hovedet "den kan vi tage en anden gang. vi her jo tid nok. forhåbentlig. " M smilte og rejste sig op. "jeg har noget jeg skal ordne så hvis du vil havde mig undskyldt Zero. " M forlod Zero der og gik ud af døren. ud i et vej, normale mennesker ikke gik ud i.

//out og vi lukker emnet//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvorfor kommer du her? ~ Zero Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor kommer du her? ~ Zero   hvorfor kommer du her? ~ Zero I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvorfor kommer du her? ~ Zero
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Efteråret kommer ~ Åbnet

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Tågernes by :: Havnen :: Prislisten-
Gå til: