Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Basis uddannelse i RPG I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Basis uddannelse i RPG I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Basis uddannelse i RPG I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Basis uddannelse i RPG I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Basis uddannelse i RPG I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Basis uddannelse i RPG I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Basis uddannelse i RPG I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Basis uddannelse i RPG I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Basis uddannelse i RPG I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Basis uddannelse i RPG I_vote_lcapBasis uddannelse i RPG I_voting_barBasis uddannelse i RPG I_vote_rcap 
sylvia de blood
Basis uddannelse i RPG I_vote_lcapBasis uddannelse i RPG I_voting_barBasis uddannelse i RPG I_vote_rcap 
Alex
Basis uddannelse i RPG I_vote_lcapBasis uddannelse i RPG I_voting_barBasis uddannelse i RPG I_vote_rcap 
Jack
Basis uddannelse i RPG I_vote_lcapBasis uddannelse i RPG I_voting_barBasis uddannelse i RPG I_vote_rcap 
Shadow
Basis uddannelse i RPG I_vote_lcapBasis uddannelse i RPG I_voting_barBasis uddannelse i RPG I_vote_rcap 
Ethan
Basis uddannelse i RPG I_vote_lcapBasis uddannelse i RPG I_voting_barBasis uddannelse i RPG I_vote_rcap 
Arrow
Basis uddannelse i RPG I_vote_lcapBasis uddannelse i RPG I_voting_barBasis uddannelse i RPG I_vote_rcap 
Dino
Basis uddannelse i RPG I_vote_lcapBasis uddannelse i RPG I_voting_barBasis uddannelse i RPG I_vote_rcap 
Gabriel
Basis uddannelse i RPG I_vote_lcapBasis uddannelse i RPG I_voting_barBasis uddannelse i RPG I_vote_rcap 
Eddy
Basis uddannelse i RPG I_vote_lcapBasis uddannelse i RPG I_voting_barBasis uddannelse i RPG I_vote_rcap 
April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Basis uddannelse i RPG

Go down 
ForfatterBesked
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Basis uddannelse i RPG Empty
IndlægEmne: Basis uddannelse i RPG   Basis uddannelse i RPG I_icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 1:44 pm

Hvordan vælger jeg en race/class?
Du ser på listen over racer og vælger den du godt kan lide. Husk at læse racen igennem, inden du vælger den. Det er nemlig ikke "bare" lige at skifte race igen.
Derefter skal du gå ind i grupper, (Groups) øverst.
nu kommer der en liste over hvilke grupper du er medlem i, hvis du er det i nogen, samt et felt hvor der står "Which group would you like to join ?" her får du flere valgmuligheder.
Vælg den der skal være din race. Tryk "vis information"
Du kommer nu ind i selve gruppen og kan se hvem der ellers er med i gruppen.
Tryk nu "Tilføj gruppen"
Så skal du bare vente på at en admin acceptere dit medlemskab i gruppen.
Er dette alt for kompliceret eller er du i tvivl om din race, kan du altid skrive til en admin.

Hvordan retter jeg min profil?
- Trykker på knappen "profile" øverst på siden.
Du kommer nu ind til en masse felter, her kan du skrive de ting du har lyst til, om din karakter.
Her vil også være forskellige punkter, såsom "indstillinger" "underskrift""personligt billede" osv.

Hvordan opretter jeg et emne? (Emne= lave historie. Bruge din karakter i en fiktiv verden og en fiktiv historie)
- skyggernes verden er fuld af steder at emne på. Du kan vælge en af disse steder, f.eks. en by.
Når du går ind i forummet, kommer der nogle steder nye valgmuligheder op, vælg det sted du helst vil have emnet skal foregå. Eller det sted som i på forhånd har aftalt.
Gå ind på det sted. Du kommer nu til liste af allerede oprettede emner. Men dem kan du ikke bruge til noget, hvis du selv skal oprette.
Øverst vil der være en lille knap, "New topic", tryk på den. denne kan også være nederst
Se et eksempel på, hvordan man starter et emne, nederst på siden!

Hvordan for jeg et billede?
- Du går ind i "Profile" øverst og derefter Personligt billede.
Her kan du vælge at hente et billede fra din computer eller direkte at skrive et Url ind. url(billedes http adresse)

Hvordan bliver jeg venner med andre?
Folk bruger det ikke særlig meget. Men det er en mulighed for hurtigt at finde den andens profil, hvis denne ikke er online, eller for at se om personen faktisk er online.
Du går ind på den andens profil, ved at trykke på navnet.
Øverst på personens profil, lige over deres billede, er der to muligheder.
"add to my friends list" tilføjer personen til din venne-liste, hvis denne acceptere det.
"add to my foes list" Tilføjer den til din fjende-liste. Men disse bruges stort set aldrig.

Hvordan sætter jeg billeder ind i profilen?
- Du finder et billede på F.eks. Google også kopire feltet øverst (altså der hvor man skriver hjemmesiden/Url) også sætter du det ind på profilen og der efter skriver du [img ] foran og [/img] bagved. OBS! pas på med at finde for store billeder!. Du kan også finde et billede og gemme det på din computer, Brug derefter Tinypic.com og download det, sådan at du for en kode der kan bruges som er koden der hedder "Direct Link for Layouts".

Andre ting du kan skrive på profilen.
Profil tekst: her skriver du alt det du vil skrive om din person, f.eks udseende osv. Her er et skema som du kan udfylde, hvis du ikke selv kan finde på noget:
Beskæftigelse/Job:
Hobby/fritid:
Elsker:
Hader:
Påklædning/tøjstil:
Kort beskrivelse af udseende:
Kort beskrivelse af personlighed:
familie:
Status:
Talenter:
Evner:
Evt. Bagrunds historie: (kaldes og for en BG eller bg)
Dyr:
Køretøj:
Andet:

Sådan kan du skrive et emne

Dato : 2. december - 09
Årstid : Vinter.
Dag : Onsdag.
Vejr : Snevejr med let blæst, Koldt.
Sted : caféen.
Tid : 17:05
Omgivelser : menneskene på caféen

Alex var lige gået ind af døren, der var ikke så mange mennesker. han satte sig ned ved et tomt bord tog jakken af, hang den over stolen, og slog den bærbare computeren op. han slog utålmodig fingerene med bordet.*hvorfor altid så langsom, gider du svare mig på det.. hva´ nej sikkert ikke* han sukkede og så afvendtene på skærmen. en tjeneren kom hen til bordet og så lige så afvendtene på ham som han så på computeren. han vendte op mærksomheden mod hende -en nydelig ung kvinde- han smilte forsigtigt. "en kop te" han havde ikke brug for at kigge på menuen han havde været her før, mange gange måske lidt for mange. hun vendte om og gik tilbage mod køkkenet hvor hun var kommet fra.

OBS!
Er du i tvivl om noget, som der ikke er skrevet om her, er du velkommen til både at bruge forummet "spørgsmål" hvor alle kan besvare det, eller skrive direkte til en admin.
Gør gerne opmærksom på det, så vi admins kan skrive det ind her. Så er andre fri for selv at være i tvivl.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
 
Basis uddannelse i RPG
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Basis uddannelse i BBkoder.
» Guide i profil og bruger basis, meget kort

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Grundlæggende :: Til de nye :: Angels Guide til spillet-
Gå til: