Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Webbrowser Guide I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Webbrowser Guide I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Webbrowser Guide I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Webbrowser Guide I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Webbrowser Guide I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Webbrowser Guide I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Webbrowser Guide I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Webbrowser Guide I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Webbrowser Guide I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Webbrowser Guide I_vote_lcapWebbrowser Guide I_voting_barWebbrowser Guide I_vote_rcap 
sylvia de blood
Webbrowser Guide I_vote_lcapWebbrowser Guide I_voting_barWebbrowser Guide I_vote_rcap 
Alex
Webbrowser Guide I_vote_lcapWebbrowser Guide I_voting_barWebbrowser Guide I_vote_rcap 
Jack
Webbrowser Guide I_vote_lcapWebbrowser Guide I_voting_barWebbrowser Guide I_vote_rcap 
Shadow
Webbrowser Guide I_vote_lcapWebbrowser Guide I_voting_barWebbrowser Guide I_vote_rcap 
Ethan
Webbrowser Guide I_vote_lcapWebbrowser Guide I_voting_barWebbrowser Guide I_vote_rcap 
Arrow
Webbrowser Guide I_vote_lcapWebbrowser Guide I_voting_barWebbrowser Guide I_vote_rcap 
Dino
Webbrowser Guide I_vote_lcapWebbrowser Guide I_voting_barWebbrowser Guide I_vote_rcap 
Gabriel
Webbrowser Guide I_vote_lcapWebbrowser Guide I_voting_barWebbrowser Guide I_vote_rcap 
Eddy
Webbrowser Guide I_vote_lcapWebbrowser Guide I_voting_barWebbrowser Guide I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Webbrowser Guide

Go down 
ForfatterBesked
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Webbrowser Guide Empty
IndlægEmne: Webbrowser Guide   Webbrowser Guide I_icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 7:29 pm

Hvad er en waebbrowser?
Spis ørerne og lyt godt efter:
En webbrowser (eller netlæser) er et computerprogram, der bruges til at hente og vise bl.a. HTML-dokumenter (websider) fra webservere rundt omkring i verden. En delmængde af internettet med disse dokumenter er kendt som World Wide Web.
Kommunikation mellem webserver og webbrowser foregår hovedsagelig med HTTP-protokollen. De fleste webbrowsere understøtter dog også andre protokoller, såsom FTP, gopher og HTTPS (en SSL-krypteret version af HTTP).
Nogle af de populære webbrowsere understøtter også nyhedsgrupper og e-mail ved hjælp af NNTP-, IMAP- og POP3-protokollerne.

De fleste af jer fattede nok kun der først og mere skal i heller ikke bruge.

Denne side burdet fungere på langt de fleste webbrowser dog kan jeg anbefale tre + Safari hvis du er Apple bruger.

Windows internet explorer / internet explorer / explore:
Siden virke på denne webbrowser men DU SKAL være opmærksom på at den selv tilføje visse BBkoder til din tekst også er den noget af det langsommste du kan finde. (Jeg kan godt afsløre at jeg ikke er stor fan af Explorer og jeg ville ikke selv bruge den, men den virke med siden). kort ex. på hvor langsom den kan være, har Explorer åben lige nu og den har efterhånden været 15 minutter om at læse Google...

Mozilla firefox/ Firefox/ Mozilla:
Danskforum anbefalede på et tidspunkt at man bruge denne webbrowser, og siden virke fint også her, Du skal bare være opmærksom på at du skal husk at skifte Editor mode fra visuel til koder form hvis du vil se dine BBkoder/ html koder

Google Chrome / Chrome:
Jeg anbefaler selv denne Webbrowser til siden, men DU skal være opmærksom på at når Flash går ned, bliver Chrome langsommere og kan helt holde op med at svar. Siden kan godt køre uden Flash, da det kun er de reklamer Danskforum har på siden som bruger Flash.

Safari:
Jeg vil indrømme at bruge Safari her på siden ikke indholder nogle problemer eller ting der kraver opmærksomhed, Altså ikke hvad jeg ved af. (Jeg kan godt afsløre i dette lille forum jeg helle ikke er den store fan af Apple heller og vil godt indrømme at Deres webbrowser nok der det bedste lort de har lavet. No offensive til jer der bruger Apple Very Happy )

Hvis du så sidder her og har Explorer (Standart webbrowser på langt de fleste computer) og tænker hvad kan jeg gøre så Frygt ej.
Du kan nemlig Download Både Firerox og Chrome. Smile
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
 
Webbrowser Guide
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Guide til at skrive et emne
» Guide til Musik på profilen
» Guide i profil og bruger basis, meget kort

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Grundlæggende :: Til de nye :: Angels Guide til spillet-
Gå til: