Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_lcapLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_voting_barLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
sylvia de blood
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_lcapLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_voting_barLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Alex
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_lcapLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_voting_barLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Jack
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_lcapLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_voting_barLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Shadow
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_lcapLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_voting_barLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Ethan
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_lcapLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_voting_barLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Arrow
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_lcapLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_voting_barLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Dino
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_lcapLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_voting_barLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Gabriel
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_lcapLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_voting_barLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Eddy
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_lcapLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_voting_barLet's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn

Go down 
ForfatterBesked
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn   Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 12:44 pm

Forsættes fra; https://skyggernes-verden.danskforum.net/t169p15-let-s-go-hunting-ariana-dawn#991
Sted: Vampyrhuset Kaos.

Jack smilte og nikkede bare, "Det lyder lidt irriterende" Jack sukkede, ånder var ikke lige frem det han vidste meste om. Tågen lettede jo længere væk de gik. Jack farede sjældent vild, så tågen var ikke rigtig noget problem. Jack kiggede lidt rundt og sukkede, Det passede ham fint det her de var gået rundt om dalene. Gå turen var i sig selv ikke så lang, og alligevel kunne Jack ikke finde på noget at sige, eller tale om.

Jack stirrede på hænget der var omkring, huset og sukkede. Det var ikke bare et hus, men flere, det største af dem lå forrest.  Jack havde ingen ide om hvad der ventede. "Welcome to my little piece of hell" Han åbnede lågen og begyndte at gå op mod døren til det hus der lå forrest. Jack sukkede bare og åbnede hoveddøren. Jack var ikke et sekund i tvivl om hvad  der var  forgået mens han havde været væk, "Cat" Jack kunne lugte blod, den mørkhåret pige det stille sig foran ham smilede, bare og sukkede så. "Jeg kan forklage, det var ikke meningen at skulle ende sådan, ville jo bare " hendes vampyriansk blev afbrudt eftersom Jack øjne var blevet sorte og han havde taget kvælertag rundt om hendes hals at Cat ville ramme ind i væggen på den anden side af gangen var Jack lige glad med. "Bare ryd op efter jer selv. " Jack sukkede og kiggede på Ariana, "Beklager," Jack blinkede og hans øjne fik han normale farve igen. "Denne vej, " Han pegede op af trappen. Cat rejste sig med en svag knurren, Jack kiggede bare på hende, "Vil du virkelig tage den " Jack hævede et øjenbryn og Cat trak sig tilbage, Jack gik bare op af trappen mens han rystede lidt på hovedet. Christian stod bare med en eller anden tilfældig fyr, skubbet op af væggen. Christian vente bare hovedet og smilte, "Ser hvem der kommet hjem, Jeg går vel ud fra du har fået styr på den nye, " Christian vente bare opmærksomheden mod fyren igen. "Jeg smider hende ud hvis ikke hun lære sin plads." Jack mumlede bare og åbnede døren for enden af gangen. Det var huset største værelse og det var ikke jorden største. Der stod en dobbelt seng, op mod den barest væg, under den var der skubbet en kiste ind under. På højre side var dækket af bogreoler, venstre side stod et skrivebord. I højret ved siden af sengen, var der en kommode. Og et senge bord,med et par billeder på. Rummet lå hen i halvmørke"Ja det ikke meget" Jack slog ud med hænderne og lukkede døren bag dem. Jack pegede på sengen og smilte "sid ned jeg bider ikke, og det få de andre heller ikke lov til. Så du kan være ganske rolig, selvom jeg ikke er i tvivl om at du godt kan passe på dig selv," Jack snakkede lav, Selvom de fleste i huset nok kunne høre dem alligevel.

// gætter på det bedst jeg stopper ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn   Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 2:27 pm

Ariana satte sig ned og smilede lidt. Sikke en rodet familie. Hun havde ikke nogen familie i hvert fald ikke ud fra, hvad hun vidste. Men hvis det var sådan det følte at have en familie, passede det hende egentlig meget fint med det. "Er de allesammen sådan?" spurgte hun, inden hun nåede at tænke sig om. "Altså ud over dig mener jeg," fortsatte hun med et smil. Hun vidste godt, at han mente det, når han sagde, at han ikke ville bide hende. Hun tvivlede ikke det mindste. Det var der ikke grund til, hun kunne se sandheden. "Og ja jeg kan godt passe på mig selv...jeg ved ikke, hvordan din familie har det med blæst, men...," hun smilede og hendes øjne blev kortvarigt en endnu mere intens lyseblå farve, da en overnaturlig kold vind fejede gennem værelset, før den døde hen igen. "Eh...ja...you get the idea," mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn   Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 3:06 pm

// rød tekst forgår på vampyrens tungemål;  vampyriansk
Jack sukkede og lo bare. "Familie så har jeg hørt det med. Cat er ny tilkommen, vi ved ikke hvem der skabe hende, men de efterlod hende her. Og som du hørte kan hun ikke tale sproget her omkring. Så hun skaber en del problemer." Jack nikkede og smilte han vidste godt hvad det var hun mente. Jack trak kisten ud og satte sig på den. Han var meget forsigtig. "Dette her er et vampyrhus, det bliver også kaldt for reder, men der er sjældent så mange her i en rede og dette her er et af de største vampyrhuse der findes. Der blev grundlagt af Kaos i sin tid. " Jack nikkede over mod senge bordet og smilte, "Ham og Rasmus, er det eneste familie jeg har haft, Jeg husker ikke mine forældre, men de efterlod mig huset her. Man kan vil godt kalde det for min familie. Min egen syge rodet familie, uanset hvad står jeg med ansvaret for hver og en af dem. Hvad end det er folk som Cat hvor blod betyder alt, eller en person som Christian, hvor sex mere eller mindre er det eneste han tænker på. " Jack smilte og sukkede lavt "Men det var jo slet ikke det vi skulle snakke om, jeg skulle forklarer noget til dig, " Jack begyndte og tænke sig om hvordan han skulle sige det,"øhmm det er lidt svagt at forklage jeg var der ikke selv " Jack rejste sig op og åbnede døren, fyren der før havde stået op af væggen, sad bare sammen krøllet op af den i stedet. "Christian? " Jack havde ikke nøde at råbe, han vidste han ville blive hørt. "Du kaldte " Cristian smilte og stod i lænet op af døren. "Jeg skal bruge lidt hjælp, men jeg aner ikke helt hvordan jeg skal forklare hende det, Du var har under tiden for Kaos." Christian nikkede og smilte, han forstod hvad det var Jack stod med. Han lukkede døren bag sig, Og Jack satte sig ned på kisten igen. "Ariana Christian, Christian Ariana"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn   Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 3:38 pm

"Øh...Hej," sagde hun usikkert og gjorde en bevægelse med hånden, der nok skulle have været en vinken, men det kom til at se en smule akavet ud. Hun smilede lidt. Mest fordi hun ikke rigtig anede, hvad hun skulle sige eller gøre. Til sidst sad hun bare og kiggede, imens hun afventede at nogen skulle forklare hende de her ting.  Nu vidste hun da i hvert fald, at de her mennesker ikke var hans familie. Det undrede hende egentlig lidt, at hun ikke havde lagt mærke til det noget før. Hun plejede at være ret skarp til sådan noget, det kom vel ag at kunne se sandheden, det gik hun i hvert fald stærkt udfra. 
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn   Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 6:25 pm

Jack nikkede, "Okay jeg går ud fra det, det her kælder dine mareridt. " Christian satte sig på gulvet, og smilte."Kaos, er menneskehedens sidste håb, han var over 3000 år i helved for menneskeenhedens skyld, derfor siger man at han enden dommedag vil genopstå, mange misforstår ikke som kaos, altså det der op står, ikke som den person han egentlig er. Han er dog ikke længere i blandt os, så jeg vil gå ud fra at Kaos enten skal vække, eller også er der en der skal tage hans plads. For før dommedagen sidste år, blev han næsten vækket til live, men noget gik galt, noget stoppede det der var ved at ske, hvad der skete aner jeg ikke helt, Alt i Alt har vi ikke set Kaos siden Jack fyldte 16 " Christian stoppede og sukkede lav, han rejste sig op "Jeg bliver nødtil at gå, jeg håber jeg var til nogen hjælp." Christian åbnede døren og gik. Jack nikkede bare og sad lidt i hans egen tænker
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn   Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» let's go hunting ~ Ariana Dawn
» vuf ~ Ariana Dawn
» Ariana Dawn ~ Eftersøgt
» Well, hallo? ~ Ariana Dawn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Vampyrhuset Kaos (Lyrica/Silver wing)-
Gå til: