Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
No way back ~ Vida I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
No way back ~ Vida I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
No way back ~ Vida I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
No way back ~ Vida I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
No way back ~ Vida I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
No way back ~ Vida I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
No way back ~ Vida I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
No way back ~ Vida I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
No way back ~ Vida I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
No way back ~ Vida I_vote_lcapNo way back ~ Vida I_voting_barNo way back ~ Vida I_vote_rcap 
sylvia de blood
No way back ~ Vida I_vote_lcapNo way back ~ Vida I_voting_barNo way back ~ Vida I_vote_rcap 
Alex
No way back ~ Vida I_vote_lcapNo way back ~ Vida I_voting_barNo way back ~ Vida I_vote_rcap 
Jack
No way back ~ Vida I_vote_lcapNo way back ~ Vida I_voting_barNo way back ~ Vida I_vote_rcap 
Shadow
No way back ~ Vida I_vote_lcapNo way back ~ Vida I_voting_barNo way back ~ Vida I_vote_rcap 
Ethan
No way back ~ Vida I_vote_lcapNo way back ~ Vida I_voting_barNo way back ~ Vida I_vote_rcap 
Arrow
No way back ~ Vida I_vote_lcapNo way back ~ Vida I_voting_barNo way back ~ Vida I_vote_rcap 
Dino
No way back ~ Vida I_vote_lcapNo way back ~ Vida I_voting_barNo way back ~ Vida I_vote_rcap 
Gabriel
No way back ~ Vida I_vote_lcapNo way back ~ Vida I_voting_barNo way back ~ Vida I_vote_rcap 
Eddy
No way back ~ Vida I_vote_lcapNo way back ~ Vida I_voting_barNo way back ~ Vida I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 No way back ~ Vida

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

No way back ~ Vida Empty
IndlægEmne: No way back ~ Vida   No way back ~ Vida I_icon_minitimeOns Aug 28, 2013 9:05 pm

//Jeg spiller på et ikke helt afsluttet emne, men hvis det skulle komme til at du møder Alex vil han her altså være Fønix//
Sted: På gaden
Tid: aften
Vejr: overskyet
Årstid: sent på sommeren
Påklædning: profil billede + sorte jeans.

Angel kiggede bare rundt der hjemme, han kunne høre Alex sov, Fønix'ens sov let som altid, han havde altid haft svært ved det med dag og nat. Begge side af ham havde været født med det der hedder nat+ dag, Så Alex havde altid sovet om dagen. Angel lukkede stille hoveddøren og smilte stille for sig selv. Aften var lige faldet på og Angel sukkede lavt. Halv mørket gjorde ham ikke rigtig noget. Det fik ham blot til at føle sig mere tilpas, men på samme tid mere udsat, for nogle af an sanser havde på et tidspunkt i hans liv taget skade, på grund af han mareridt og Mik. Dog bekymret han sig ikke. Natten havde altid været hans ven, i næsten alle sammenhænge. Smilet blev en lille smule støre inden det forsvandt helt. Angel øjne blev opmærksomme, folk omkring ham blev han legetøj hans mål, hans nye muligheder. Han var altid opmærksom. Dette kunne jo være der dukkede noget nyt og spændende op, der kunne bruges. Spørgsmålet var bare om det så ville være noget Lucas ville kunne bruge? Angel sukkede og smilte blot svag, det var et blegt og let fortabt smil.
// beklager jeg ikke fik sendt det i går men nettet var nede.

Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Vida
ny bruger
Vida


Antal indlæg : 6
Join date : 26/08/13
Irl alder : 27
Job/hobbies : Tyv ;)

No way back ~ Vida Empty
IndlægEmne: Sv: No way back ~ Vida   No way back ~ Vida I_icon_minitimeTors Aug 29, 2013 10:07 am

Påklædning: T-shirt og shorts.

Vida løb så hurtigt hun kunne, og tænkte alle de genveje hun havde igennem. " flyt jer! " knurrede hun irriteret, og skubbede til menneskerne der stod i vejene for hende. " Stop tyven !" skreg en voksen og letter forpustet mand, der havde prøvet at få fat på hende de sidste 5 minutter pga af hun havde stjålet mad fra hans butik. Vida løb med høj fart hen om hjørnet, og var ved at skvatte i sine store bukser. * Bliv ved med at løbe han giver snart op ! * tænkte hun, og så sig rundt efter et skjule sted. " flyt jer !" skreg hun, til det gamle par der sneglede sig af sted lidt længere oppe af gaden. Men det så ikke ud til at have hørt hende  *så i også selv udenom det * tænkte hun vredt, og og dem hårdt til siden så de begge mistede balancen og vældede sammen om på gaden. Hun kunne mærke hendes krop var ved at blive træt, hun så sig tilbage og nåede ikke se personen der stod og så rundt på gaden før hun løb ind i ham!
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

No way back ~ Vida Empty
IndlægEmne: Sv: No way back ~ Vida   No way back ~ Vida I_icon_minitimeTors Aug 29, 2013 10:49 am

Angel smilte og gab bare pigen, der var løbet ind i ham. Han løftede hende op og vente hendes om så hun stod back ham. Smilte på Angels læber forsvandt i det en lidt ældre man kom løbende forbi ham, hans evne vente mands vrede til glæde. Og Angel smilte i det han opgav jaget på, den tilsyneladende tyv, der lige nu stod gemt back Angel. Han vente sig mod hende. "Næste gang så prøv at lagde være med at blive set, det gør det lidt nemmere. Man slipper i hvert fald for at løbe så meget. " Angel sukkede og rystede på hovedet. "Men i hvert fald." .
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Vida
ny bruger
Vida


Antal indlæg : 6
Join date : 26/08/13
Irl alder : 27
Job/hobbies : Tyv ;)

No way back ~ Vida Empty
IndlægEmne: Sv: No way back ~ Vida   No way back ~ Vida I_icon_minitimeTors Aug 29, 2013 11:09 am

Vida blev først forskrækket da han pluselig løftede hende op, men blev hurtigt klar over han ville hjælpe og slappede mere af. Hun stod pænt ventede på manden var væk, hun tog noget af det brød frem hun havde snuppet og begynde at rive nogle stykker og spiste dem. " tsk ..Jeg kan godt lide at leve livet farligt " sagde hun og sende ham et flabet smil " men tak du gamle .. eller ... "hun lagde hovedet lidt på skrå " hvor gamle er du ??" spurgte hun og smilede imens hun gumlede brød i sig
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

No way back ~ Vida Empty
IndlægEmne: Sv: No way back ~ Vida   No way back ~ Vida I_icon_minitimeTors Aug 29, 2013 11:27 am

Angel hævede et øjnebryn? "Hvor gammel jeg er, " Ham smilte grumt og lagde hovedet på skrå. "1500 år Ca Og du selv er 16. Men jeg kan ikke se hvad min aldre har med tingene at gøre." Han kiggede på hende, og smilte. "Men altså jeg ville være forsigtig med hvem jeg stjæler fra, det kan jo være det rent faktisk på et tidspunkt er nogen der kan løbe dig op. Jo mere stille man jo bedre er det, for meget opmærksomhed kan ødelægge det for dig selv, Nu ved han jo godt du sjæler, og han ville kunne huske dit ansigt næste gang, han vil vide hvorfor du kommer der, og han vil gøre alt for at stoppe dig næste gang. " Angel talte lavt og med en stille stemme.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Vida
ny bruger
Vida


Antal indlæg : 6
Join date : 26/08/13
Irl alder : 27
Job/hobbies : Tyv ;)

No way back ~ Vida Empty
IndlægEmne: Sv: No way back ~ Vida   No way back ~ Vida I_icon_minitimeTors Aug 29, 2013 11:40 am

Vida fik et brød stykke galt i halsen da han sagde hans alder, hun hostede kraftigt. hun vende ryggen til ham kort og hostede brødet op igen " undskyld mig olding ??!?" hostede hun overrasket og rettede sig om 
så undrene på ham " du simpelthen for uhyggelig .." mumlede hun og tog sig til sin ømme hals. 
" du skal ikke blande dig! jeg har klaret mig selv siden jeg var lille så ved godt hvordan man stjæler! " i voksende eller mærkelige mennesker der påstår de er 1500 år gamle skal forklar hende hvad hun skal gøre..
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

No way back ~ Vida Empty
IndlægEmne: Sv: No way back ~ Vida   No way back ~ Vida I_icon_minitimeFre Aug 30, 2013 5:08 pm

Angel løftede hendes hovedet og holdt det fast så hun var tvunget til at se på ham. "Jeg ville passe på med hvad jeg siger" Angel var jo af farvenhive slægten, der lå en del ophøjehed i den gamle konge slægt. Og de sad jo stadigvæk i underverden på en af de fire kroner. "Jeg give blot et råd og det kommer fra en der har overlevet 5000 år, Og det med en familie der røv rander hinanden hvis det kan gavne en selv." Men Angel havde langt fra været den værste og ville heller ikke blive det og det var uanset hvor mange år der gik. Angel havde været ham selv de sidste 5000 år ca, og det ville han forsætte med. Angel slap hende ikke på noget tidpunkt mens han talte, først bag efter gav han slip. Han kurrede lavt og vidste tænker.
// beklager jeg skrev min egen aldre forkert tidliger. //

Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Vida
ny bruger
Vida


Antal indlæg : 6
Join date : 26/08/13
Irl alder : 27
Job/hobbies : Tyv ;)

No way back ~ Vida Empty
IndlægEmne: Sv: No way back ~ Vida   No way back ~ Vida I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 9:57 am

Vida kæmpede ikke i mod da han løftede hende op, hun lyttede ikke en gang efter hvad han sagde men så bare vredt på ham og tænkte på alt muligt andet end hans lille tale om hvorfor man skulle tale pænt og være sød. da han satte hende ned lagde hun hovedet på skrå stadig med et vredt blik i øjne "Du skal aldrig ! aldrig rør mig igen ! .... som sagt gør jeg hvad der passer mig .. jeg skal ikke have råd fra en olding der prøver at skræmme livet af mig .. " knurrede hun og knækkede nakke. hun lagde blot brødet tilbage i sin taske og sende ham et advarende blik .. " hvis du ikke havde reddet mit liv havde jeg slået dig ihjel for at have lagt dine gamle hænder på mit ansigt .. så pris dig lykkelig for det .."
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

No way back ~ Vida Empty
IndlægEmne: Sv: No way back ~ Vida   No way back ~ Vida I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 5:54 pm

Angel hævede et øjnebryn og tog brug af den ene af sine evner: Death Grace samtidet med han vaglet at holde hende fast. "Jeg ville være meget forsigtig mig hvad jeg gør eller siger, det kan jo være at den person både er stærkere og hurtigere end dig. Men ved aldrig måske støder du nogen ved at bruge de ord du gør, ved at sige som du gør, Jeg er måske gammel men jeg er stadigvæk ung, jeg er måske gammel i din Races tidsregning men ikke i min. Jeg har ikke en gang levet halvdelen af mit live endnu " Han holdt hende stadigvæk fast men hans evne varved at aftage, den forsvandt ganske langsom.

//tænkte på om jeg måtte smide Alex i spil her sammen med os, eller har jeg en eller anden ide om at emnet dør//
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Sponsoreret inhold





No way back ~ Vida Empty
IndlægEmne: Sv: No way back ~ Vida   No way back ~ Vida I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
No way back ~ Vida
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: gader gyder og byens to tove-
Gå til: