Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_lcapV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_voting_barV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_rcap 
sylvia de blood
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_lcapV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_voting_barV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_rcap 
Alex
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_lcapV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_voting_barV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_rcap 
Jack
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_lcapV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_voting_barV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_rcap 
Shadow
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_lcapV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_voting_barV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_rcap 
Ethan
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_lcapV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_voting_barV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_rcap 
Arrow
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_lcapV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_voting_barV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_rcap 
Dino
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_lcapV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_voting_barV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_rcap 
Gabriel
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_lcapV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_voting_barV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_rcap 
Eddy
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_lcapV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_voting_barV.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle

Go down 
+4
D. Dalxas
Titan
Alex
Angel
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Titan
ny bruger
Titan


Antal indlæg : 8
Join date : 15/03/13
Irl alder : 30

V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_icon_minitimeTors Feb 06, 2014 4:14 pm

//jeg forlader dette emne og tager alle informationer om tians plot med mig, og det er med mig i gaven//
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_icon_minitimeTors Feb 06, 2014 7:16 pm

Arrow gik bagud med et nervøst udtryk, Han sukkede og lagde begge arme om sig selv. "Je... " Han stoppede og stirrede på Ethan med det fortabt udtryk, han rynkede øjnebrynene og kiggede ned. der kom tårer frem i hans øjne og smilte forsvandt helt. Alt der stod tilbage var en såret Engle mellem to dæmoner. Havde han overhovedet noget valg? Han hev ned i blusen og øverst på karvebenet kom et mærke til syne. en enke, en sort enke.
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Arrow lagde en hånd mod mærket og kiggede væk fra dem begge to, han kunne ikke se nogen af dem i øjnene, ikke efter det her. Arrow træk sig bagud og væk fra dem begge, den frygt han følte lige nu kunne ikke beskrives. Elias var i chok over det han stod og så på, skulle  Arrow være en enke? Nej det ville han ikke tro, ikke om... Han stoppede sine tænker, men hans havde jo lige set bevis på det han forsøgt at nægte. Men hvordan, han kiggede mod Ethan efter hjælp, hvordan ville han tillade dette at ske? Vidste han ikke hvad det ville sige? Hvad Elias stoppede "Nigth slægtens arv... " Han rystede på hovedet. Ligesom han havde en arv. "Arrow" Han hviskede han navn.
Arrow sukkede bare og kiggede kort op på Elias "jahh, eller det hvad jeg ikke helt om man kan sige" Han vente hovedet væk igen.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 09, 2014 5:09 pm

//forlader emnet med Angel og Lukas, kommer måske tilbage plotte om Kaos er dog sat i spil//
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 15, 2014 7:08 pm

Ethan rystede bare på hovedet og smilte svagt. "Jeg skulle havde set det her komme for laaaaaaaangt tid siden. " Han hen mod Arrow, sukkede og lagde begge arme om Arrow. "Det skal nok gå, der er ikke rigtig noget vi kan gøre ved det når det er sket" Ethan kiggede på Elias og trak på skuldrene. Han smilte og kyssede Arrow på kinden "Hver stolt af hvem du er og hvad du kan. Du skal ikke se væk Arrow, det er der ingen grund til. " Ethan smilte og holdt bare om Englen, med et blidt tag. "kom ad os kommet lidt ud her fra, Skal vi? " Han kiggede på Arrow der godt kunne ligne en der skulle bruge lidt luft.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 18, 2014 9:15 am

//vi lukker maskebal eftersom de fleste har fået løst løse plot trådre //
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Sponsoreret inhold





V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle    V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle  - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
V.A. Farvenhives Maske ball ~ åbnet for alle
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood
» Hvem er jeg? ~ Åbnet
» Shadows ~ åbnet
» Efteråret kommer ~ Åbnet

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Walking Dead Theater-
Gå til: