Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
So ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_lcapSo ~ Gwinyth - Page 2 I_voting_barSo ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_rcap 
sylvia de blood
So ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_lcapSo ~ Gwinyth - Page 2 I_voting_barSo ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_rcap 
Alex
So ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_lcapSo ~ Gwinyth - Page 2 I_voting_barSo ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_rcap 
Jack
So ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_lcapSo ~ Gwinyth - Page 2 I_voting_barSo ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_rcap 
Shadow
So ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_lcapSo ~ Gwinyth - Page 2 I_voting_barSo ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_rcap 
Ethan
So ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_lcapSo ~ Gwinyth - Page 2 I_voting_barSo ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_rcap 
Arrow
So ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_lcapSo ~ Gwinyth - Page 2 I_voting_barSo ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_rcap 
Dino
So ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_lcapSo ~ Gwinyth - Page 2 I_voting_barSo ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_rcap 
Gabriel
So ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_lcapSo ~ Gwinyth - Page 2 I_voting_barSo ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_rcap 
Eddy
So ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_lcapSo ~ Gwinyth - Page 2 I_voting_barSo ~ Gwinyth - Page 2 I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 So ~ Gwinyth

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeMan Okt 07, 2013 8:56 pm

Ethan smilte og vidste lige nu helt pærcist hvad der var for gået med Arrow. "Han klare sig men du er lige blevet nyttigt. men for at være sikker på du ikke løber fra dine egen ord, skal vi så ikke.." Ethan tog lost worlds i brug.og ved hjælp af den flammen der lige havde stifete ejere. skabte han et hunde halsbånd omring Gwinyth hals sammen med en snor. han havde sluppet ham.Ethan hev bare Arrow op på hans ryg og gik af sted med dem begge to. "men så lad os komme hjem og afsted den skøre pilgram, til underverden " Ethan smilte bare
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeMan Okt 07, 2013 9:08 pm

Arrow smilte bare og lagde armene om Ethans hals. Arrow sagde ikke så meget han var nu sikker på Ethan godt ville kunne klare at tage til underverden alene med Arrow. Arrow lagde bare hovedet ind mod Ethan og sukkede. "Skal vi afsted med det samme?" Det vidste Arrow jo egentlig godt de var. Han døsede lidt hen på ryggen af Ethan med et smil om læberne han vågnede først igen, da Ethan stoppede op foran deres dør. Arrow Sukkede bare og lod sig dumpe ned af Ethan ryg. Arrow åbnede selv døren og lod sig dumpe ned på trappen inden for.
Tilbage til toppen Go down
Gwinyth
hjælpe admin
Gwinyth


Antal indlæg : 29
Join date : 09/09/13
Irl alder : 26
Geografisk sted : No where...
Job/hobbies : Drage jagt og at fucke med andre

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeMan Nov 18, 2013 7:26 pm

"nå det er da et meget hyggeligt sted i har her, men nu hvor vi er kommet frem må jeg så tage den her tingest af...?" i mens Gwinyth sagde det sidste rev han i halsbåndet med foragt og kiggede hen mod Ethan. Gwinyth var blevet sulten eftersom han ikke havde lov til at spise nogen på vejen derhen så han gik lidt videre for at lede efter et køkken og gerne et køleskab, imens han gjorde det gik han og snakkede lidt med sig selv og knurrede som om der var nogen der hånte ham.
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeOns Dec 04, 2013 3:49 pm

Ethan slap ikke Gwinyth men hev ham bare tilbage. "Jeg ikke sagt opfør dig som om du er hjemme, her jeg vel? " Han knurrede og kiggede så mod Arrow. "Det tror jeg er bedst. selvom jeg ikke er meget for at tage afsted om aften. men jo før vi kommer afsted jo bedre, det bliver en lang rejse. For jeg gør ikke ud fra det mening at vi bare skal måde op lige på deres dørtrin, skal vi vel? " Han snakkede lige til Arrow. "Her hold ham " Han gav Arrow snoren og smilte til Arrow."Du kan jo alt tid bare slå lidt på ham hvis han skulle blive for meget." Ethan gik hen mod enden af gangen og ind af døren til et værelse, han sukkede og begyndte at finde ting frem. Det ville blive en hård tur.

//så går det snart af sted, husk Gwinyth du aner ikke hvem Ethan er, så du ved ikke at han selv ville havde kunne klare det//
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeTors Dec 05, 2013 10:16 am

Arrow nikkede "Nej det ikke lige mening vi skal sarte på deres dørtrin, men nej jeg kan godt forstod du vil afsted men hvorfor lige om natten. " Arrow gyste og rystede en smule. Han vidste godt hvad underverden kunne byde på og det var ikke noget kønt syn. Arrow smilte dog og tog imod Gwinyth snor. "Det skal jeg skam nok. Jeg bare ikke sikker på han overlever det. " Arrow trak på skuldrene som om det var ingen ting at tage en anden persons liv. Smilet der kom frem på Englens læber talt for sig vel. det var mere end grimasse end et smil. Arrow sukkede og lagde hovedet på skrå, han lyttede efter Ethan hvad han lavede, han kunne høre han bævelser kun fordi han holdt fokus på Ethan. *Ethan tror du et er en god ide at tage ham med? * Arrows tænker var svage men det var hellere ikke nødventdig at råbe..
Tilbage til toppen Go down
Gwinyth
hjælpe admin
Gwinyth


Antal indlæg : 29
Join date : 09/09/13
Irl alder : 26
Geografisk sted : No where...
Job/hobbies : Drage jagt og at fucke med andre

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 15, 2013 7:25 pm

"Arrow, vil du ikke godt finde noget mad til mig, for jeg kunne virkelig godt bruge noget at spise lige nu" Gwinyth sagde dette i en meget lys stemme og gjorde hvad han nu kunne for at lave nogle gode hvalpe øjne men han havde lidt på fornemelsen at det ikke var et særlig kønt syn, eftersom han stadigvæk var vampyr. Gwinyth var også begyndt at ryste over hele kroppen selvom han engenligt ikke var særlig sulten han havde bare brug for noget at spise, og han begyndte at hive i sit halsbånd som om han var ved at blive sindsyg
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 22, 2013 6:44 pm

Ethan roder rundt i sine ting, Ethan rejste sig op og kiggede ud af døren. "Arrow gør noget ved den der gider du, jeg kan ikke konesenter mig i den lam " Ethan havde et køligt smil på læberne. " men lad være det forder den, den er nødtil at lærer at klare sig uden mad hver time, eller kan det godt være det bliver en lang tur. " Han rystede på hovedet og begyndte at bakke ting ned. kurven så ikke så stor ud men det var heller ikke nødventdig. for de skulle virkeligt ikke havde så meget med. Jo mindre ting jo mindre at slæbe på jo hurtigere kunne rejsen blive. Ethan sukkede. Ceil var det virkeligt det her du havde i tænkerne. Ethan stod på hovedet i skabte og begyndte at finde tøj frem. Det virkede ret middelaldre aktgigt, men de skulle jo også i gennem mere end en ødemark. Ethan tog noget af det, og gik ud af døren, han gav det til Arrow og smid noget efter Gwinyth.
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 22, 2013 7:27 pm

Arrow løftede hænderne mod Gwinyth "beklager jeg kan ikke rigtig give dig noget." Arrows smilt blev lige så køligt som Ethans. Arrow hev ned i hans ærme, edderkoppen kom til syne øverst på kravebenet.
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
"men der er måske noget andet jeg kan gøre, du spiser for at holde netværket ikke, det kan godt være det går lidt ondt" Arrow lagde hænderne mod Gwinyth og smilet blev store. "Moder, jeg kalder på den hjælp som din sorte enke. " Arrow træk vejret ind og pustede ud langsomt. Han begyndte at synge lav "Derfor beder jeg med tårer:
Led den ind i mine årer,
floden, som kan klipper vælte,
floden, som kan isbjerg smelte,
som kan blod-skyld tvætte af!" Hans hænder begyndte at lyset svagt, Arrow lagde med forsigtighed forbandelsen for at holde netværket nede, så han ikke selv skulle bruge kræfter på at gøre det. Arrow flyttede hænderne og rettede på ærmet.Han sukkede og rystede lidt på hovedet, han tog i mod tøjet Ethan kom med. Arrow foldede hænderne "Jeg tækker min moder for denne gave" Han sukkede igen.  


Sidst rettet af Arrow Tors Feb 06, 2014 7:08 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gwinyth
hjælpe admin
Gwinyth


Antal indlæg : 29
Join date : 09/09/13
Irl alder : 26
Geografisk sted : No where...
Job/hobbies : Drage jagt og at fucke med andre

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 27, 2013 7:17 pm

Gwinyth holdte tøjet ud for sig og stirrede bare ondt på det. "Mener i helt seriøst at jeg skal have det her på, det ligner jo noget fra 1800-tallet, og hvad var du gjorde ved mig Arrow jeg kan ikke høre andre folk længere" Gwinyth pillede ved sine øre og prøvede på at regne ud hvad der var sket med ham, han satte sig ned på gulvet og begyndte at snakke lidt med sig selv. "det er som der mangler noget nu, det her er underligt, hvordan kan man få det væk." Han kiggede op på Arrow igen "hvad er du egenligt?"
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 27, 2013 7:41 pm



Ethan smilte, "det må du da kunne forstå du er jo fra underverden af, ikke min kære Val Rans." Ethan stirrede på Arrows mærke og gyste lidt over det. Han vidste tænder af Gwinyth, det skulle han ikke blande sig, han skulle ikke i ærheden af den viden.. og Ethan ville stoppe og dræbe ham hvis han endte med at vide for meget. Men arrow ønskede jo ikke at se flere mord, og Ethan lovede at englen ikke ville se dette, måske hvis det kom så vidt, skulle man prøve at ses om en kimære ville havde den. " og jeg kan ligeså godt tilføje at DU ikke har noget valg.. " Ethan vente tilbage til at pakke ting ind kurven, det næste han pakkede ned var maden.. Ethan holdt godt øje med dem begge to, mens han pakkede.
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 27, 2013 7:59 pm

Arrow smilte og sukkede " hellig magi.. og der går nok et par dage måske, jeg har blot lukket ned for netværket, det håber jeg er okay, vi kan jo altid aflive dig hvis det ikke er noget for dig" han trak på skuldrene, arrow løftede hovedet og kiggede mod Ethan "Ethan" han stemme videnede om at dæmonen skulle passe på. " du skal blot vide at jeg er en enke" arrow stemme var stiv og hård, han vidste godt hvad Ethan tænkte på, og det ville han ikke lagde skal. Selvom arrow nu ville indrømme det kunne være sjovt at prøve, at se om den ville spise den. Arrow sukkede rejste og fandt badeværelset, men enden bandt han Gwinyth fast, arrow klædte om og kiggede på sig selv i spejlet. * overlever jeg det her Ethan?* arrow sukkede og gik tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gwinyth
hjælpe admin
Gwinyth


Antal indlæg : 29
Join date : 09/09/13
Irl alder : 26
Geografisk sted : No where...
Job/hobbies : Drage jagt og at fucke med andre

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 28, 2013 7:59 pm

"Okay hvis nu jeg tager det her stads på betyder det så vi kan komme af sted, for jeg er begyndt at kede mig ret så meget." Gwinyth begyndte at tage tøjet som han havde fået af ethan på, det var ret tungt men på en måde også behageligt. "Hvor er det egenligt at vi skal hen det har i stadig ikke fortalt mig og altså det kunne da være meget rart at vide, eller faktiskt er det måske en god ide ikke at vide det..."
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 29, 2013 5:50 pm

Ethan smilte og kiggede mod Arrow."Jeg ved det godt.. " Ethan pakkede de sidste ting og klædte selv om. "Til underverden, " Ethan stillede sig foran Gwinyth. "til Melkins tampel, hvis du ønsker at vide det, " Ethan sukkede *det håber jeg da* Ethan tog fat i Arrow og med en stramt forbinding dækkede han hans mærker, også hans øjne. Ethan lagde begge hænder mod Arrows kinder. "Skalvi komme Af sted eller er der noget du vil havde med første" Ethan smilte og kyssede kort Arrows læber, han sukkede og løftede kurven, og tog den på ryggen. Han kiggede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gwinyth
hjælpe admin
Gwinyth


Antal indlæg : 29
Join date : 09/09/13
Irl alder : 26
Geografisk sted : No where...
Job/hobbies : Drage jagt og at fucke med andre

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 04, 2014 1:58 pm

"Nej jeg vil bare gerne af sted og få det overstået så jeg kan forstyrre nogle andre for ærgerligt talt skræmmmer du mig lidt." Gwinyth gik hen mod døren og var næsten helt der henne inden han kunne mærke snoren stramme sig og han faldt næsten bagover.
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 06, 2014 9:33 pm

/jeg åbnetbart ikke vigtig nok til at få lov til at svare.... rækkefølge er... ARROW -GWINYTH- ETHAN OG ARROW IGEN //

Arrow tog sig til halsen og rystede så på hovedet, der var ikke noget han skulle havde med, dog nåde a komme i tænke om en ting. "jov der er faktisk noget jeg skal havde med, " Arrow vidste godt denne dag ville komme, så han havde taget sine forholdsregler, efter som han ikke havde nogen ide om hvad der kunne være i underverden. Arrow løftede hånden, "der noget jeg godt vil havde med" Arrow flyttede sig fra Ethan og gik hen af gangen. Arrow gik ind af gangen og ind af døren ved siden af Ethans. Arrow hentede en lille bog og lagde den i lommen. Der efter vente han tilbage til de andre og nikkede "Nu kan vi gå, skal vi " Arrow tog snoren og gik han mod døren han åbnede den. Arrow sukkede og kiggede mod Ethan og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gwinyth
hjælpe admin
Gwinyth


Antal indlæg : 29
Join date : 09/09/13
Irl alder : 26
Geografisk sted : No where...
Job/hobbies : Drage jagt og at fucke med andre

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 03, 2014 7:49 pm

"hvad er det der for en lille bog noget privat?" Gwinyth gik hen til døren og stod og hoppede lidt for sig selv imens han ventede utålmodigt på de to andre. "men inden vi tager afsted kan i fortælle mig lidt om det sted vi skal hen i underverden eller er det lidt for meget at spørge om?" Gwinyth stopped med at hoppe og kiggede meget seriøst på Ethan
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeTors Feb 06, 2014 7:53 am

Ethan smilte og begyndte at gå da han vidste han havde alle med, " Melkin er herre over de døde, det vil faktisk sige sådan nogen som dig, eftersom du er kaldt tilbage af Gaia og ikke af din oprindelige herre, mere kan jeg ikke sige for mere ved jeg ikke selv, men det var da godt nok hurtigt du blev så interesserede." Ethan smilte og sukkede, han kiggede mod Arrow. " hvad ved du egentlig om stedet?" Ethans stemme var lav og rolig, han kiggede på byen mens de gik i gennem den.
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeTors Feb 06, 2014 10:38 am

Arrow smilte bare svagt og hev Gwinyth efter sig, "Det er ikke noget du skal blande dig i. " Han var efter hånden begyndt at gå Englen lidt på. Det var ikke det store men Arrow kunne mærke hvordan det ville blive værre over det næste stykke til. *Ethan kan vi ikke prøve og se om en Kimær vil havde den? Eller Natskade? * "Stedet ligger somsagt i underverden, men templet i sig selv er ikke kun underjordisk, det til høre guden orden, The Black Widow, også selvom vi føljer Guden, betyder Melkin en sig selv også en del, Så Gwinyth er ville passe en del på med hvad jeg sige når vi kommer frem det ikke en synd for en Enke at dræbe. " Arrows smil forsvandt og han mistede fokus hans blik blev fraværende mens dig gik, Han tænkte på noget andet end det han egentligt sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gwinyth
hjælpe admin
Gwinyth


Antal indlæg : 29
Join date : 09/09/13
Irl alder : 26
Geografisk sted : No where...
Job/hobbies : Drage jagt og at fucke med andre

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 09, 2014 6:38 pm

"Arrow må jeg ikke godt tage det her halsbånd af nu for det er begyndt at stramme lidt meget " pep Gwinyth mens han blev trukket af sted i kort snor. " Hvis jeg får det af eller i mindste får en længere snor så skal jdg nok opføre mig ordenligt fremover " Gwinyth kunne ikke rigtigt lide det med ikke at kunne bruge netværket for ærligtalt var det ikke rart det med at alle stemmerne var væk det var første gang nogensinde han havde prøvet det siden han genopstod som en tian så det gjorde ham lidt urolig ved alt sammen.
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 13, 2014 4:34 pm

Ethan Sukkede og smilte over Arrow tanker " Jamen Arrow det kan vi da godt prøve. hvis det er det du vil " Ethan lagde en arm om Arrow side. " Er du sikker på du er klar på det her. " Han vidste godt han ikke havde nåde at spørger om det. han vidste godt Arrow ikke var klar og nok hellere ikke ville blive det, men han vidste han var nødtil det. Ethan sukkede "for min skyld kan du godt tage snoren af ham, men jeg ville måske vente til vi rent faktisk var det" Han mumlede.

-----------------------------------------halv time senere------------------------------------------------------------
Ethan stod og stirrede på det de normale mennesker ville kalde en potal ind til en anden verden. og sukkede. "Nu er der ingen vej tilbage. " Han tog Arrow i hånden og hev ham over på den anden side. det stod nu og kiggede på underverdens kolde landskab. *Home Sweet Home *
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 18, 2014 10:48 am

Arrow smilte og sukkede dybt, "Husk på jeg stadigvæk kan dræbe dig på stedet. selvom jeg måske ikke ved hvor smart det ville være. " Han knurrede en smule af Gwinyth og vente hovedet mod Ethan. "Jeg ikke sikker på jeg har lyst til at se på det i så fald. " Han tog sig til hovedet. "Nej Ethan det er jeg ikke men jeg har ikke rigtig noget valg. har jeg? " Han kiggede på Ethan med nogle anstængte øjne.
____

Arrow gispede overrasket da han stod på den anden side. han havde stadigvæk Gwinyth i snor, dog slap han den overraskte. Han stirrede lige ud i luften. Selvom hans øjne var bundt til kunne han tydelgit se omverden. Han kunne mærke luften, og var andreles den egentlig var.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





So ~ Gwinyth - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So ~ Gwinyth   So ~ Gwinyth - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
So ~ Gwinyth
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Jagt~ Gwinyth
»  A deal with the devil ~~ Gwinyth

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Ghosts and deads-
Gå til: