Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Heksekunst ~ Sencho I_vote_lcapHeksekunst ~ Sencho I_voting_barHeksekunst ~ Sencho I_vote_rcap 
sylvia de blood
Heksekunst ~ Sencho I_vote_lcapHeksekunst ~ Sencho I_voting_barHeksekunst ~ Sencho I_vote_rcap 
Alex
Heksekunst ~ Sencho I_vote_lcapHeksekunst ~ Sencho I_voting_barHeksekunst ~ Sencho I_vote_rcap 
Jack
Heksekunst ~ Sencho I_vote_lcapHeksekunst ~ Sencho I_voting_barHeksekunst ~ Sencho I_vote_rcap 
Shadow
Heksekunst ~ Sencho I_vote_lcapHeksekunst ~ Sencho I_voting_barHeksekunst ~ Sencho I_vote_rcap 
Ethan
Heksekunst ~ Sencho I_vote_lcapHeksekunst ~ Sencho I_voting_barHeksekunst ~ Sencho I_vote_rcap 
Arrow
Heksekunst ~ Sencho I_vote_lcapHeksekunst ~ Sencho I_voting_barHeksekunst ~ Sencho I_vote_rcap 
Dino
Heksekunst ~ Sencho I_vote_lcapHeksekunst ~ Sencho I_voting_barHeksekunst ~ Sencho I_vote_rcap 
Gabriel
Heksekunst ~ Sencho I_vote_lcapHeksekunst ~ Sencho I_voting_barHeksekunst ~ Sencho I_vote_rcap 
Eddy
Heksekunst ~ Sencho I_vote_lcapHeksekunst ~ Sencho I_voting_barHeksekunst ~ Sencho I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Heksekunst ~ Sencho

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Andreas
Heksemester
Heksemester
Andreas


Antal indlæg : 19
Join date : 29/06/13
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : Lære i hekse kunst på Sankt Annas

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeTirs Dec 09, 2014 8:18 pm

Sted: Sankt Annas Mennesker delen
Tid: om morgen
Vejr: overskyet
Årstid: vinter
Påklædning: profil billede + jeans

Andreas stirrede ud over klassen og ned på papirene i hans hånd. Han smid bare listen med navn over skyldrende. "GODT så høre i efter, jeg vil ikke bruge tid på at lære jeres navne da halv delen af jer alligevel stopper inden vi når over hovedet at komme igen. Nogen af jer giver op, andre er nødtil at give op. " Andreas vente sig mod tavlen og begyndte at skrive hans navn på tavlen "Mit navn er Andras Valmir, dem af jeg der kender til slægterne fra underverden burde vide hvem jeg, til dem der ikke ved så jeg Heksemester. " Han sukkede vente sig mod klassen og lod kridtet skrive af sig selv på tavlen, hvad handler heksekunst om? "Nogen forslagt, dig der nede bag ved i højrenet " Andreas pegede ned på personen, og kiggede ikke nærmere på de andre i klassen. Halv delen ville alligevel stoppe, så hvorfor overhovedet prøve.
Tilbage til toppen Go down
Sencho
bruger
bruger
Sencho


Antal indlæg : 12
Join date : 08/12/14
Irl alder : 29
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Bonsai

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeTirs Dec 09, 2014 8:26 pm

"Mit navn er Andrew King hr, og jeg vil mene at heksekunst primært handler om at fokusere sin energi på forskellige måder" Andrew skævede til de andre i nærheden for at se en reaktion på hans svar, men der var ingen. Andrew kiggede atter afventende på Andreas i angst for om han var en af dem der skulle ryge ud så tidligt i forløbet.
Tilbage til toppen Go down
Andreas
Heksemester
Heksemester
Andreas


Antal indlæg : 19
Join date : 29/06/13
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : Lære i hekse kunst på Sankt Annas

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeTirs Dec 09, 2014 8:36 pm

Andreas smilte "Fokus du kommer i hvert fald ikke langt uden, og bare kald mig Andreas " Han lod kridtet skrive det med store bokstaver på tavlen. Han løftede bare hånden og skabet ned bag ved åbnede sig. "Godt jeg vægler bare at starte lige på og hårdt. eftersom jeg lige så godt smide jer ud der ikke kan klar det. " kugler af glas fandt selv vej ud fra skabet og frem på bordene. "Det eneste i skal er simplehen at holde fokus på midten af kuglen, den vil så skifte farve på et tidspunkt til hvilken og hvor kraftigt aner jeg ikke det kommer an på jer. I har en halv time " Han smilte og satte sig bare ned på stolen, lagde benene på bordet og kiggede ud over klassen. Lad underholdingen begynde.
Tilbage til toppen Go down
Sencho
bruger
bruger
Sencho


Antal indlæg : 12
Join date : 08/12/14
Irl alder : 29
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Bonsai

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeTirs Dec 09, 2014 8:46 pm

Andrew fulgte glaskuglen med øjnene idet den landte sagte på bordet foran ham. Han var en smule perpleks over helt præcist hvad det var denne lærermester ville lærer dem alle. Svaret vidste sig løbende for ham efterhånden som han prøvede at fokusere energi på glaskuglen foran ham.
Glaskuglen opførte sig hverken anderledes eller skiftede farve. Andrew kiggede rundt på de andre elever der var i det efterhånden noget varme lokale. De var alle ligeså forvirrede som Andrew selv. Han besluttede sig for at kigge nærmere på sin sidemakkers forsøg. Til Andrew's store skuffelse var eleven ved siden af lige så perpleks som han selv.

Efter 20 minutter's intens stirren og ukendte håndtegn foran denne glaskugle, begyndte der endelig at ske en smule. Kuglens midte blev langsomt en svag grøn og jo mere han stirrede og fokusere på denne midte, des grønnere blev den.

Andrew lænte sig tilbage med et langt suk og ventede de sidste par minutter før den halve time var gået.
Tilbage til toppen Go down
Andreas
Heksemester
Heksemester
Andreas


Antal indlæg : 19
Join date : 29/06/13
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : Lære i hekse kunst på Sankt Annas

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeOns Dec 10, 2014 9:00 am

Andreas smilte blot rejste sig fra op igen, en halv time senere. "Godt Så jer der ikke har fået den til at skifte farve, døren er der " Han pegede om døren og smilte. lidt undre halv delen af klassen rejste sig og forlod rummet. "nogen der kan fortælle mig hvor magi kommer fra? og hvilke typer magi I skal lære mens i er her. " Andreas kiggede mod en pige på første rakke der sad med hånden oppe han sukkede og pegede bare på hende. Andreas hævede et øjnebryn og rystede på hovedet. "du mumler, lad være med det " Han gik bare videre til den næste, inden hun nåde at sige mere, hvis svar fik ham til at le lavt. "Så magi kommer fra vores sind? så det mener du, nogen andre forslag? " Han kiggede blot ud over klassen igen.
Tilbage til toppen Go down
Sencho
bruger
bruger
Sencho


Antal indlæg : 12
Join date : 08/12/14
Irl alder : 29
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Bonsai

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeOns Dec 10, 2014 10:55 am

Andrew sad blot og kiggede lidt rundt, for at se om der var nogle af de få resterende medlemmer af klassen der havde et svar til Andreas. Til hans store ærgelse var det ikke tilfældet, Andrew sad sad og tænkte lidt mere over Andreas' spørgsmål. Han hævede derefter langsomt men sikkert hånden.
Andreas kiggede afventende på ham.
"Jeg vil tro at det er noget med en indre psykisk energikilde? Eller noget med blodet?
De andre elever kiggede bare fra Andrew til Andreas og tilbage igen, perplekse om det var det svar Andreas søgte.
Tilbage til toppen Go down
Andreas
Heksemester
Heksemester
Andreas


Antal indlæg : 19
Join date : 29/06/13
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : Lære i hekse kunst på Sankt Annas

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:07 pm

Andreas sukkede og kiggede mod fyren nede bag ved "tætter på, det heller ikke helt forkert, men det var heller ikke det svar jeg ledte efter. " Han løftede hånden og kridtet flytte sig hen til tavlen. "Madness, alt kommer af Madness, Så jer der ikke tro på det, døren er der " Han pegede igen og kiggede ud på en klasse der kiggede meget forbavsede tilbage på ham, mens kridtet skrev på tavlen. "Jeg mener det skam døren er der, og I skal ikke komme tilbage. " Tre personer rejste og forlod klassen. "andre der føler for at forlade os? " han kiggede ud over klassen igen, "dig der " han pegede på pigen han før havde spurgt "dør" Hun rejste sig langtsom med et forvirret ansigt udtryk "Kom tilbage når du har lært ikke at mumle " hun forlod lokalet uden at sige et ord "godt så hvilke tuber magi skal I så lære ? " han kiggede afventende på klassen og ventede bare på at der var nogen der ville svare. klassen var blevet meget mindre på meget kort tid og det ville sikkert ikke stoppe her.
Tilbage til toppen Go down
Sencho
bruger
bruger
Sencho


Antal indlæg : 12
Join date : 08/12/14
Irl alder : 29
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Bonsai

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:31 pm

Andrew sank en klump idet Andreas' øjne ramte hans umiddelbare position i lokalet. Han havde brug for mere tid end det der var tilgængeligt lige nu for at svare på et så fundamentalt spørgsmål. Et spørgsmål som nagede Andrew, det kunne da ikke være deres job at udarbejde en arbejdsplan for læringen.
"Hr. Andreas. Jeg kan ikke helt gennemskue hvordan du kan stille os et spørgsmål, som kun du kan vide svaret på" De andre kiggede på Andrew med glæde og triumf i øjnene, nu havde havde Andrew al Andreas' opmærksomhed, og det var de vidst meget tilfredse med.
Tilbage til toppen Go down
Andreas
Heksemester
Heksemester
Andreas


Antal indlæg : 19
Join date : 29/06/13
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : Lære i hekse kunst på Sankt Annas

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeOns Dec 10, 2014 7:44 pm

Andreas smilte og vente blikket mod fyren nede bag ved. "Så svar mig på noget andet, hvilke typer magi findes der? og i andre burde ikke se så lykkelige ud. Vi er langt fra færdige for i dag, jeres tur skal nok komme. " Han kiggede rundt og vente blikket mod en der sad over ved vinduet. "Dig der ved vinduet, dør kom tilbage når du vil føje med i stedet for at kigge ud af vinduet " Han pegede mod døren. "Andre der ikke har planer om at føje med så er døren der. " han vente blikket tilbage mod Andrew, eller hvad han nu hed,
Tilbage til toppen Go down
Sencho
bruger
bruger
Sencho


Antal indlæg : 12
Join date : 08/12/14
Irl alder : 29
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Bonsai

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeOns Dec 10, 2014 9:00 pm

Andrew anede ikke sine levende råd for hvad Andreas ville høre, han havde ikke den fjerneste ide om hvilke typer magi der fandtes. Han mindedes noget han havde hørt fra en af hans venner, omkring at nogle magikere brugte blod til at udføre magi.
"Jeg mindes at have hørt noget om, at der er blod involveret?" sagde Andrew med et lettet udtryk over at han udfra Andreas' ansigtsudtryk havde ramt bare en lille smule rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Andreas
Heksemester
Heksemester
Andreas


Antal indlæg : 19
Join date : 29/06/13
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : Lære i hekse kunst på Sankt Annas

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 5:08 pm

Andreas smilte "blod magi, godt bud eftersom en af de største ting inden for heksekunst er blod. I skal lærer blod magi " han kiggede ud over klasen. Han sukkede og lod kridtet skrive på tavlen "Andre bud på hvad vi skal lære, ingen svar er forkert så åbne dog munden. " De her elver var begyndt at gå ham på. et var at de ikke viste noget det kunne han faktisk leve med da de jo gik der for at lære noget. han sukkede igen, bare de da forhelvede ville sige noget. "hvis ikke i snart åbner munden ender jeg med kun at undervise en elev " Andreas pegede på fyren der sad nede bag ved og rent faktisk sagde noget. "han siger rent faktisk noget. i modsætning til nogen andre. " Han sukkede igen og lagde hovedet en lille smule på skrå, han stirrede blot ud over sine elever med et tom blik hans tænker var et helt andet sted. *Netværket lyver ikke han vil blive til noget stort ---- Ravens * Netværket tog kort over.
Tilbage til toppen Go down
Sencho
bruger
bruger
Sencho


Antal indlæg : 12
Join date : 08/12/14
Irl alder : 29
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Bonsai

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 5:29 pm

Andrew kunne mærke hvordan de resterende medlemmer af klassen kiggede på ham som om han var en forbandelse. Han kunne dog godt følge Andreas i hans udtalelser om resten af klassen, de sagde absolut ingenting. 
"Andreas, vi er blot normale mennesker, jeg kan ikke helt gennemskue hvordan vi skulle kunne vide noget af det her"
Andrew sank endnu en klump da han var færdig med at tale, han var bange for at Andreas måske synes han var blevet lidt for rapkæftet.
Tilbage til toppen Go down
Andreas
Heksemester
Heksemester
Andreas


Antal indlæg : 19
Join date : 29/06/13
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : Lære i hekse kunst på Sankt Annas

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 8:05 pm

Andreas sukkede og tog sig til hovedet "jeg forventer ikke i ved det men jeg forventer at der er andre end dig der kan finde ud i det meste bare at forsøge at svare på hvad jeg spørg om ellers bliver det meget svært at undervise. og jer der ikke tør tale nu vi for et problem senere for det blive svært for jer senere hen overhovedet at udføre heksekunst, Så det er sådan set for jeres eget bedste. " Han sukkede lavt og kiggede ud over klassen. "okay jeg tror vi er færdige fordi, jeg vil bede jer om at tænke over hvad jeg har sagt, her I ikke planer om at ændre jer skal I ikke komme til næste time " han begyndte at viske tavlen ren, "Andrew har du to minutter ? " Han vente sig mod fyren inden han kunne når at gå.
Tilbage til toppen Go down
Sencho
bruger
bruger
Sencho


Antal indlæg : 12
Join date : 08/12/14
Irl alder : 29
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Bonsai

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 10:36 pm

Andrew flyttede sig lidt væk fra døråbningen så de andre kunne komme ud. Han vidste godt han var den eneste der havde sagt noget i løbet af den ellers korte time, men der var da ingen grund til en samtale så tidligt. Han begyndte helt at svede pga. de mange tanker der fløj gennem hans hoved på den korte tid.
Klassen var efterhånden helt tom, det var kun Andrew, Andreas og en langsom elev der fik fart på da han godt kunne mærke atmosfæren.
*Gad vide hvad han dog vil mig*
"Nu er det bare dig og mig, hvad ville du snakke med mig om?"
Tilbage til toppen Go down
Andreas
Heksemester
Heksemester
Andreas


Antal indlæg : 19
Join date : 29/06/13
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : Lære i hekse kunst på Sankt Annas

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeMan Dec 15, 2014 8:56 am

Andreas smilte da klassen var tom fra andre elever, han kiggede blot på Andrew og smilte. Han løftede en hånd og prikkede ham i pande. "Brug det i stedet for at sidde og ligne en fisk. " Andreas samlede sine ting sammen "der udover så her jeg en anden elev, jeg tror I to kunne have godt af at møde hinanden, jeg giver dig egentligt ikke muligtheden for at sige nej " han kiggede blot på Andrew og ventede hans svar.
Tilbage til toppen Go down
Sencho
bruger
bruger
Sencho


Antal indlæg : 12
Join date : 08/12/14
Irl alder : 29
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Bonsai

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeMan Dec 15, 2014 8:59 am

"Nu du siger jeg ikke har et valg, går jeg ud fra at jeg bare møder ham?" Andrew kunne ikke helt forstå hvor den her mystiske elev var henne, klassen var tom. *Hvorfor var han ikke til stede til timen?*
Tilbage til toppen Go down
Andreas
Heksemester
Heksemester
Andreas


Antal indlæg : 19
Join date : 29/06/13
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : Lære i hekse kunst på Sankt Annas

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeMan Dec 15, 2014 9:32 am

Andreas smilte og kiggede på Andrew "hende ikke ham, I kunne begge to bruge noget ekstra undervisning ikke på den dårlig måde, i er begge for gode til den normale undervisning hvis der over hovedet er noget man kan klæde sådan, hun har bruge for at lærer basis og du skal lærer rent faktisk at bruge netværket. " Andreas sukkede og vente sig mod døren han åbnede den " Sarah ? " han lod blot døren stå åben
Tilbage til toppen Go down
Sarah Black Heart
Heksemester
Heksemester
Sarah Black Heart


Antal indlæg : 24
Join date : 15/07/13
Geografisk sted : i en penthouses lejelighed, en stor en af dem
Job/hobbies : vuf ..

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeMan Dec 15, 2014 9:39 am

Sarah havde stået ude foran døren de sidste ri minutter og ventede egentlig bare. Hun forstod egentlig ikke helt hvad hendes mester ville havde hende til, hendes øre lagde sig ned da folk kom gående ud der fra. Der blev kigget op og ned af hende. Hun vente hovedet mod døren da hun hørte hendes mester "mester " hun smilte og tog sig en lille smule tid før hun gik ind af døren, hun stoppede bare da hun så fyren. Og hendes øre lagde sig ned igen // hendes øre er dem der sidder på hovedet altså katte eller ulve øre om man vil //
Tilbage til toppen Go down
Sencho
bruger
bruger
Sencho


Antal indlæg : 12
Join date : 08/12/14
Irl alder : 29
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Bonsai

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeMan Dec 15, 2014 10:54 am

Andrew blev mildt chokeret over at se pigen der trådte, hun lignede en lille pige der var alt for ung til andet end en børnehaveklasse. Han valgte ikke at kommentere på det, da han fandt det bemærkelsesværdigt at Andreas ville tage en lille pige med uden en grund.
"Hej, mit navn er Andrew King, dejligt at møde dig" *Hun har øre!!!! Fuck hvor blæret!! Men når de ligger ned, er det ikke et tegn på farer eller trusler?*
Tilbage til toppen Go down
Andreas
Heksemester
Heksemester
Andreas


Antal indlæg : 19
Join date : 29/06/13
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : Lære i hekse kunst på Sankt Annas

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeTirs Dec 16, 2014 6:13 pm

Andreas smilte og kiggede lidt fra den ene til den anden "jeg vil efter lade jer et kort øjeblik. " Han sagde ikke mere han gik blot ud af døren for at hentet hvad han skulle bruge. Han samlede bogen op fra bordet på han kontor, sammen med benmellen og nogle andre magisk værktøjrer. Andreas vente tilbage til klassen
Tilbage til toppen Go down
Sarah Black Heart
Heksemester
Heksemester
Sarah Black Heart


Antal indlæg : 24
Join date : 15/07/13
Geografisk sted : i en penthouses lejelighed, en stor en af dem
Job/hobbies : vuf ..

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeTirs Dec 16, 2014 6:26 pm

Sarah smilte og kiggede op og ned af fyren og lagde så hovedet på skrå. han var på ingen måde skræmmende "Sarah heart, bliver kaldt black heart. " Hun kiggede mod Andreas da han forlod rummet. "bare for at få de ud af verden inden jeg begynder at hade dig, bare fordi du kommer til at sige det. Jeg er ikke så gammel som jeg ser ud, jeg er ikke nogen lille piger, jeg har bare været uheldig okay er det forstået? " Sarah kiggede op på ham med et blik der tydeligt sagde at hvis han på nogen måde havde planer om så meget at sige hende i mod ville han ende som en grillet for kylling. hendes øre havde rejst sig igen. han var jo ikke en gang inviedet endnu. hun lagde hoveddet på skrå igen. måske kunne det være sjov rent faktisk at grille ham også genopleve ham, han kunne blive hende slave. Sarah smilte ved tanke og skubbede den væk, det ville også bare betyde at hendes mester ville finde ud af hvad hun kunne. hun hev sig selv op og sidde på et af bordene og sad blot der og kiggede mod døren da Andreas kom ind, stemingen var tydeligt en smule trykket, om ikke andet var det hendes egen skyld. "så hvorfor er det helt præcist jeg er her? " Hun lagde endnu en gang hovedet på skrå og kiggede op mod Andreas med et per spørgene øjne. hendes hale lagde sig pænt ved siden af hende på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Sencho
bruger
bruger
Sencho


Antal indlæg : 12
Join date : 08/12/14
Irl alder : 29
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Bonsai

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeTirs Dec 16, 2014 8:44 pm

*Oh crap, hun ved lige hvad jeg tænker!!!*
"Jeg tænkte ikke noget lignende, jeg var straks kommet til konklusionen at der måtte være overkommet dig en form for ulykke eller anden uforudset hændelse, der må have givet dig den krop du er positioneret i"
Andrew satte sig ned ved det nærmeste bord og ventede både på at Sarah svarede ham og at Andreas vendte tilbage til klasselokalet.



Tilbage til toppen Go down
Andreas
Heksemester
Heksemester
Andreas


Antal indlæg : 19
Join date : 29/06/13
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : Lære i hekse kunst på Sankt Annas

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeSøn Dec 21, 2014 4:22 pm

Anreas smilte da han kom ind af døren igen. han stillede tingene fra sig på bordet "godt skal vi komme igang inden Sarah skifter mening omkring dig,skal vi få dig indviet så vi kan begynde.?" Andreas vente sig mod Andrew og smilte til ham. han samlede bogen op og kastede den hen mod Sarah "grib " han vente igen sin op mærksomhed mod Andrew  "så er vi klar ?" Han smilte bare og lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Sarah Black Heart
Heksemester
Heksemester
Sarah Black Heart


Antal indlæg : 24
Join date : 15/07/13
Geografisk sted : i en penthouses lejelighed, en stor en af dem
Job/hobbies : vuf ..

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeSøn Dec 21, 2014 4:47 pm

Sarah sukkede og vente hovedet mod Andrew "den lykke mod jeg værre fri jeg født sådan, eller mere eller mindre sådan her. " hendes øre lagde sig ned igen, hun vente hovedet mod døren i det Andreas kom ind. Sarah grab bare døren Andreas kastede til hen og vente opmærksomheden mod den i stedet for Andrew. Sarah lagde hovedet på skrå, *han er altså ikke engang indviedet.* hun smilte forsig selv. *Så hvorfor er han spændende nok til at Andreas vil... * hun sukkede det måtte hun jo finde ud af.
Tilbage til toppen Go down
Sencho
bruger
bruger
Sencho


Antal indlæg : 12
Join date : 08/12/14
Irl alder : 29
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Bonsai

Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitimeSøn Dec 21, 2014 10:48 pm

"Jeg ved altså ikke hvad det vil sige at blive indviet" sagde Andrew forvirret med en rysten på hovedet. Han kunne ærligt talt ikke finde hoved og hale i hvad der foregik, og han ville egentlig helst bare sidde og kigge på Sarah's søde ører lidt endnu for at samle tankerne.
*Jeg bliver nødt til at spørge dem hvad i alverden det er der foregår og om jeg ikke kan få en forklaring på det hele*

"Hvis vi lige kunne tage den lidt med ro, hvorfor er jeg den eneste elev tilbage i klassen og hvad pokker er det der foregår?!" Udbrød Andreas pludseligt, han var neutral i sin udtale og holdning men mente det ganske seriøst, han ville have svar.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Heksekunst ~ Sencho Empty
IndlægEmne: Sv: Heksekunst ~ Sencho   Heksekunst ~ Sencho I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Heksekunst ~ Sencho
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Cirkleren (Heksekunst)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Sankt Anna' skole for det parenormale :: Menneske del-
Gå til: