Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Hvor er jeg? - Page 2 I_vote_lcapHvor er jeg? - Page 2 I_voting_barHvor er jeg? - Page 2 I_vote_rcap 
sylvia de blood
Hvor er jeg? - Page 2 I_vote_lcapHvor er jeg? - Page 2 I_voting_barHvor er jeg? - Page 2 I_vote_rcap 
Alex
Hvor er jeg? - Page 2 I_vote_lcapHvor er jeg? - Page 2 I_voting_barHvor er jeg? - Page 2 I_vote_rcap 
Jack
Hvor er jeg? - Page 2 I_vote_lcapHvor er jeg? - Page 2 I_voting_barHvor er jeg? - Page 2 I_vote_rcap 
Shadow
Hvor er jeg? - Page 2 I_vote_lcapHvor er jeg? - Page 2 I_voting_barHvor er jeg? - Page 2 I_vote_rcap 
Ethan
Hvor er jeg? - Page 2 I_vote_lcapHvor er jeg? - Page 2 I_voting_barHvor er jeg? - Page 2 I_vote_rcap 
Arrow
Hvor er jeg? - Page 2 I_vote_lcapHvor er jeg? - Page 2 I_voting_barHvor er jeg? - Page 2 I_vote_rcap 
Dino
Hvor er jeg? - Page 2 I_vote_lcapHvor er jeg? - Page 2 I_voting_barHvor er jeg? - Page 2 I_vote_rcap 
Gabriel
Hvor er jeg? - Page 2 I_vote_lcapHvor er jeg? - Page 2 I_voting_barHvor er jeg? - Page 2 I_vote_rcap 
Eddy
Hvor er jeg? - Page 2 I_vote_lcapHvor er jeg? - Page 2 I_voting_barHvor er jeg? - Page 2 I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Hvor er jeg?

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Hvor er jeg? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 10:26 pm

Shadow begyndte og gå langsomt, han ville sakens kunne løbe afsted mig hun ville sikkert ikke kunne føgle med overhovedet. Så han gik derfor bare ind i mellem træerne og hold øje med vejen.. Han var kommet fra. det var en tæmmelig stor skov, men det undre ham hun ikke var stod på slave markede og var blivet slog. Han tænkte over på om han skulle sige det men lod være.
han stoppede kort op da han nåde græsen og stod i lysingen af skoven. Han smilte svag og kiggede på hende. han pegede på byen der kunne ses et stykke længere framme. "velkommen til Ghost city.. Selvom der ikke er meget spøgelse by over den. " Han smilte og forsatte bare i samme tempo. ind gennem byens gade og rund om og ind i mellem de mange både mennesker og væsner. Han stoppede op foran døren til nogle lejeligheder og låse sig ind han holdt døren for hende. han lukkede døren bag hende men låste den ikke.
Det var en lille lejelighed i forholde til nogle af de andre han havde. når man stod i gangen kunne man se det ene værelse som var tom ud over en seng, køkkenet, badeværelset og stuen, hvor den store sorte kiste stod på gulvet. den kunne af gode grunde ikke stå på værelset, da den ligesom var for stor. Han sukkede og smilte svagt. "velkommen til mig hjem.. " Han slog ud med hænderne.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Hvor er jeg? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 10:42 pm

sylvia kunne ikke stoppe med at smille, hun syndes det var dejeligt at se så mange mensker. Da hun trådte ind i lejeliheden syndes hun det var meget underligt at være inden for med vægge og døre hun kiggede på falcon "det er meget radt at du vil lade mig sove her falcon. sover du så i kisten eller hvad" hun prøvede på at være den pige hun var får 5 år siden men hun kunne næsten inted huske. hun gik langsomt ind i lejeligheden mens hun kiggede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Hvor er jeg? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 7:17 am

Shadow smilte bare over hende og lo lavt "ja Det gør jeg faktisk også selvom jeg Er engel, det ligger rat dybt i min race.. min race stammer fra underverden af, " han smilte og gik ind på det lille værelse og fandt noget sengetøj frem. Han sukkede og så på hende. " er du sulten ?" Han spurgte stille og smilte svagt. Han var ikke selv sulten men derfor kunne han jo godt spørger ad. Han lagde sengetøjet på sengen mens han ventede så svar.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Hvor er jeg? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 9:37 am

Sylvia smilte svagt "nej tak" sagde hun stille mens hun gik ind i det lille værlse. Sylvia tænkte på byen de gik igenem *gad vide vor stor byen er og hvor mange mensker der er i den her by* hun gik over ved siden af sengen "skal jeg hjælpe med noget?" sagde hun svagt. Hun kiggede rundt det var et lidt kedeligt rum men det var meget bedre ind skoven.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Hvor er jeg? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 2:43 pm

Shadow smilte og lo "det bestemmer du helt selv " Han slog klik med tungen. han rate sengen og rystede på hovedet. "nej det behøver du ikke" han smilte til hende og lagde hovedet på skrå. Han bid sig selv i underlæben, og kiggede lidt rundt på det tomme værelse. " vente lige her " Han vente rundt og gik ud af værelset. han gik ind i stuen og så sig om. han åbnede kisten og tog det lilla stof op. inden han vente tilbage til værelse. Han smilte til hende og kiggede op på gadinstangen der gik igennem værelset. der var igen døre i lejeligheden kun hoveddøren og den til bade værelset men ellers igen. Han hængte det op så det dækkede for sengen..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Hvor er jeg? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 3:35 pm

sylvia så lidt underligt på ham indtil hun forstod hvad han lavede. "tak skal du ha. jeg går lige ud og skyller mit andsigt" hun gik ind på bade værlset og kiggede sig i spejled. hendes ansigt var fyldt med muder og jord. hun tog noget vand i ansigted og fik muddert væk. hun gik ind på væreselt med et smill.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Hvor er jeg? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 4:10 pm

han smilte og nikkede bare til hende "det gør du bare og ingen årsag det skam ikke noget og takke for " han smilte og listede tilbage i stuen og åbnede skabet der stod der, han fandt en af hans bluser frem. Den var lidt længere end de fleste andre han havde. Den kunne næsten lige en kjole. Han gik tilbage til værelset. Han kom tilbage lidt efter hende, han rakte hende blusen og smilte. " er der andet?"
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Hvor er jeg? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 4:38 pm

sylvia tog blusen og smilte "nej tak jeg klare mig" sagde hun og gik bag det lilla stof der var hengt op. sylvia kikkede lidt på blusen inden hun tog den på *det er en pæn bluse. håper det bliver en god dag imogen der er meget nyt at lære* hun skiftede til blusen og lage sig ned i sengen "godnat" sagde sylvia stille mens hun stille og roligt lage sig til at sove.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Hvor er jeg? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 4:44 pm

Shadow smilte og nikkede. "Jamen så godnat da.." Han gik ud af værelset og ind i stuen. Han trak endnu et forhæng for døren ind til stuen.. han lagde sig i kisten og lukkede låget. Han løste den inde fra.. og sukkede lavt, inden han lukkede øjne i og faldt i søvn..

// jeg tænkte på laver jeg det nye emne ?
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Hvor er jeg? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 5:33 pm

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor er jeg? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor er jeg?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Mors silva :: moonlit lacus-
Gå til: