Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
En ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
sylvia de blood
En ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Alex
En ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Jack
En ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Shadow
En ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Ethan
En ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Arrow
En ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Dino
En ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Gabriel
En ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Eddy
En ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 En ny dag ~ Sylvia de blood

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 5:33 pm

Sted: Shadows lejelighed
tid: om morgen
påklædning: se profil billed

Shadow vågnede ved at der blev banket på døren og hans nabo råbte. "Alex hvor mange gange skal jeg sige til dig at jeg ikke gider have din post.. " Han førsatte med at banke. han låste bare kisten op og slog låget til siden. Han sukkede og rejste sig op. han gik hen til døren og åbnede den. "og hvor mange gang skal jeg sige til dig at der er nogen der godt vil sove på det her tidspunkt, " han tog sig til hovedet og sukkede lavt. "hvis ikke der er andet så hver sød at gå igen. " han sukkede opgivende. og lukkkede døren mere eller mindre i hovedet på ham..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 5:38 pm

sylvia kunne høre banken og råben. hun satte sig op i sengen og gabte, sylvia rejste sig op og gik ud til døren "er alt her okey falcon?" sagde hun mens hun så træt på falcon.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 5:47 pm

Shadow sukkede bare og vente sig mod hende.. "jo det bare det samme hver morgen... de tage fejl af vores navne... selvom jeg efter hånden er træt af det.." Han smilte til hende og lagde hovedet på skrå. "godmorgen.. er du sulten?" Han så bare på hende og ventede på svar fra hende..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 5:55 pm

sylvia begynte at fnise, hun syndes det var sjovt at sådan nogen kunne ske ver morgen. hun satte sit hoved på skrå "ja lidt" hun kikkede på ham med et lille smil mens hun gik ind i køkkenet "ømm.. hvad spiser sådan nogen som dig falcon? nu hvor jeg tænker over det" hun kiggede igen på falcon.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 6:10 pm

Shadow fylte efter hende og smilte. "næsten det samme som jer, Altså der kan være nogle lidt sjove ting imellem. " Han lo og åbnede køleskabt.. "øhh hvad vil du havde, jeg slet ikke van til at spise på det her tidspunkt.. " han satte sig op på køkkenbordet og smilte til hende. "jeg aner jo ikke hvad du van til.. " han smilte bare..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 6:47 pm

sylvia satte sig over for ham mens hun smilte *hvad skal jeg sige jeg levede jo kun af det jeg fangede* tænkte hun "ømm..jeg er mest van til det jeg plejer at fange i skoven" sagde hun mens hun smilte svagt "men jeg vil helst smage noget uden kød." sylvia syndes det var lidt akavet.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 7:01 pm

Shadow smilte bare og begyndte og finde ting frem, noget uden kød, det kunne han da sagtens finde. mest fordi han ikke rigtig spiste andet. Han fandt en kniv frem og begyndte at skrære de mange forskellige grønsager og fugter ud. Han skra også et per stiver brød. han stille det hel foran hende og smilte. der var også en del forskelige bær i mellem, alt sammen i en stor meget fin blandning. "hver sær god" Han sukkede og fandt bare et glas frem til sig selv, mens han meget overvejede hvad han skulle gøre. han endte bare med at stille det fra sig.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 7:12 pm

sylvia var meget overesked *wow det er meget mad vis han selv skulle spise det alene* hun viste slet ikke hvad hun skulle vælge."hvorfor har du så meget mad falcon?" spurte hun mens hun tog lidt brød med lidt grønsager på.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 7:23 pm

Shadow smilte bare og lagde hovedet på skrå. "der kommer mennesker her en gang i mellem, ellers så spiser jeg en del selv.. " Han kiggede lidt på hende. "spis du bare" Han sad stadigvæk og kiggede på glasset. enden han rejste sig op og åbnede den lille fryser, han var ikke lige frem tryk ved det her overhovedet. Han tøvede og overvejede krot hvad han skulle. Han valgte du og halde det op i glasset, HAn lod det stå på bordet uden og rør ved det..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 7:44 pm

sylvia begynte at spise stile og roligt mens hun kiggede på falcons glas "skal du ikke have nåde at spise eller drikke?" sagde hun med lidt mad i munden. *det er lidt underligt at jeg seder her. jeg har jo kun kendt falcon i en dag, men jeg stoler stædig på ham* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 7:50 pm

Shadow rystede bare på hovedet og pegede på glasset. han vidste ikke helt hvad han skulle sige til hende. "altså ikke rigtig.. igen jeg ikke van til at spise på det her tidspunkt. " han smilede undskylende til hende. og satte sig på køkken gluvet. Han holdt af at sidde på gulvet. Glasset var iskoldt og det samme var det der var i. det var helt rubinrød og det blev ved med at fange hans blik.. han slog klik med tungen..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 7:58 pm

sylvia smilte igen. hun havde kun spist et stykke brød og nogen få grønsager men hun var mæt. hun kigede på glaset og kom til at tænke på hun havde en sten med samme farve hun fik af sin mor da hun var lille.hun rejste sig og gik ind i værlset for at kigge efter den i sin kjole..
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 8:10 pm

Shadow blev bare siddende i omkring tre skekunder før det bankede på døren igen. og han måtte rejse sig og åben døren, han tog sig til hovedet igen. Han stirrede bare på personen uden at sige noget og så fik han bare en pakke i hånden. han sukkede og lukkede døren. det var en opgave, det var ikke til at tage fejl af men spørgsmålet var bare hvad han skulle fange. han gik tilbage i køkkenet og lagde den fra sig. han tog glasset og drak lidt af det. han gyste. "så noget du ved lave i dag?" han spurgte hende men vidste ikke om hun ville svar da hun ikke var i køkkenet mere..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 8:24 pm

sylvia var stædig i gang med at lede "ja jeg vil gerne se mere af byen og lære den at kende" sagde hun igenem lejeligheden *ja jeg fandt den* stenen hun havde fundt var en rubin sliped som en dråbe. hun gik stile ind i køkkenet "prøv at se her den her fik jeg af min mor som lille jeg kom i tanke om den da jeg kikkede på dit glas" hun ragte den til falcon.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 8:42 pm

Shadow smilte, "jeg vil med glæde vise dig byen.. " Han sukkede og stillede glasset på bordet igen. han kiggede på pakken og overvejede om han skulle åbned den. *nej jeg lader være* Han kiggede på hende og smilte, "det jo en rubin.. " han sank en gang da han tænkte på glasset. han smilte svag og skiftede lidt homur.. han blev trist hvis man kunne sige det sådan.. Alt fald sammen omkring ham lige nu..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 8:54 pm

sylvia kunne se på falcon han ikke var glad hun kiggede på parken. hun tænkte det var godt at skifte emne. "hvad er det for en parke du har fådet?" sagde hun og smilte svagt. hun tog fat i parken og lage den foran hende. hun kiggede mærkeligt på den mens hun stile begynte at læse...
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 9:06 pm

Shadow sukkede og kiggeder på pakken. for det første stod der Alex Falcon Shadow.. Og den var sendte fra en eller anden der ikke ville skrive under, hvilket gjorde ham mere sikker på at det var hans næste job. " Jeg arbejder som Jager, så jeg gætter på det min næste opgave.." han drak igen af glasset. Det var begyndt at blive varmt, det var vampyr blod.. han lagde hovedet lidt på skrå. "hvilken del af byen vil du se først?" Han spørgte for at skifte emne
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 9:18 pm

sylvia kiggede lidt undrerne på ham*gad vide vorfor han gider være jager?*hun blev lidt bekymred for ham men så sagde hun "ved jeg ikke,vi kan starte det sted du mårske best kan lide" sagde hun glad men lidt navøst. hun tog rubinen op i hænderne mens hun nullede lidt med den. *den føles lidt underliger end den pleger, mærkeligt*
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 9:25 pm

Shadow smilte og lo lavt. "Ja vi kunne tage forbi Walking Dead hvis det er noget du vil." han smilte over hende og drak det sidste i glasset han stillede det ned i vasken. Han msilte, og gik ind i stuen og stod og rode rundt i skabet, kisten stod stadigvæk åben. det sorte stof lå på gulvet og der roder helt vild, det opgavede han først nu.

Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 9:37 pm

sylvia smilte mens hun kiggede på falcon og den rode lejellighed "kan vi godt men jeg tror jeg skal have noget andet tøj end det her" hun rejste sig fra køkken bordet og gik i gang med at ryde af bordet med maden *gad vide vilken opgave han har fådet* tænkte hun mens hun rydede af. hun syndes pluselig der var en dårlig lågt i lejeligheden men hun gad ikke rergere på den.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 9:43 pm

Shadow smilte og rode rundt i skabet, han fandt en kjole frem, sort, lidt ældre end der de fleste ville gå i også lidt længere. Han gik ud i køkkenet med den og rakte den frem mod hende. "jeg tro godt du kan være i den. " Han var faktisk helt sikker på at det kunne hun. Han sukkede og smilte. "du behøver ikke ryddet op, det kan jeg altså godt gøre. " han tog over for hende op ryding, det der ikke var blevet spis satte han tilside, det kunne jo spise senere..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 9:50 pm

sylvia begynte at smile lidt mere hun tog kjolen"tak" hun lod rubinen ligge på køkken bordet og gik ud på bade værelset for at skifte. hun kunne ikke stoppe med tænke på ham *tænk at et mensk..når nej det er han jo ikke ups* kjolen passede perfect til hende *gad vide hvorfor han har en kjole?*
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 9:56 pm

Shadow smilte og først satte med at ryde op. Han kunne ikke lagde være med at tænkte på hvem den kjole havde tilhørt. når pyt med det. Hun var jo ikke i live mere og hvis Sylvia kunne passe den så måtte hun godt få den. Han smilte og ventede bare på hun var frædig med at skifte. "Skal vi gå ?" Han kiggede på hende, han havde alt hvad han skulle bruge.. Penge og sådan. han kiggede op og ned af hende. " den klæder dig.. " Han smilte..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 10:03 pm

sylvia smilte og lage hovede på skrå "kan vi godt og tak" hun stod og kiggede lidt på ham inden hun gik ud af døren. hun var meget navøs for at se byen men vis hun skulle bo der måtte hun lære den at kende. hun tog en dyb indånding frisk luft.*duften er god men jeg håber et navne på stederne kun er til for at skræme folk*
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 7:04 am

Shadow gik langsomt efter hende og smilte svagt. Han lukkede døren og låste den bag sig. Selvom navnet ikke lod videre sjovt, kende han stedet godt nok til at vide at det nok skulle blive hyggeligt. Gade var fuld af folk. Hans hoved gøre en smule ondt men det lod han sig ikke måske med. Han stoppede op foran den store dør ind til bygningeren "velkommen til Walking death theater " han smilte
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ny dag ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En ny dag ~ Sylvia de blood
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» bid mig ~ sylvia de blood
» Skal vi? ~ Sylvia de blood
» hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood
» Spise tid ~ Sylvia de blood
» Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: lejelighederne og husene-
Gå til: