Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Øhm ~ Alex I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Øhm ~ Alex I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Øhm ~ Alex I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Øhm ~ Alex I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Øhm ~ Alex I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Øhm ~ Alex I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Øhm ~ Alex I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Øhm ~ Alex I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Øhm ~ Alex I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Øhm ~ Alex I_vote_lcapØhm ~ Alex I_voting_barØhm ~ Alex I_vote_rcap 
sylvia de blood
Øhm ~ Alex I_vote_lcapØhm ~ Alex I_voting_barØhm ~ Alex I_vote_rcap 
Alex
Øhm ~ Alex I_vote_lcapØhm ~ Alex I_voting_barØhm ~ Alex I_vote_rcap 
Jack
Øhm ~ Alex I_vote_lcapØhm ~ Alex I_voting_barØhm ~ Alex I_vote_rcap 
Shadow
Øhm ~ Alex I_vote_lcapØhm ~ Alex I_voting_barØhm ~ Alex I_vote_rcap 
Ethan
Øhm ~ Alex I_vote_lcapØhm ~ Alex I_voting_barØhm ~ Alex I_vote_rcap 
Arrow
Øhm ~ Alex I_vote_lcapØhm ~ Alex I_voting_barØhm ~ Alex I_vote_rcap 
Dino
Øhm ~ Alex I_vote_lcapØhm ~ Alex I_voting_barØhm ~ Alex I_vote_rcap 
Gabriel
Øhm ~ Alex I_vote_lcapØhm ~ Alex I_voting_barØhm ~ Alex I_vote_rcap 
Eddy
Øhm ~ Alex I_vote_lcapØhm ~ Alex I_voting_barØhm ~ Alex I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Øhm ~ Alex

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Øhm ~ Alex Empty
IndlægEmne: Øhm ~ Alex   Øhm ~ Alex I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 8:56 am

Sted: Veritas
Tid: middag
Vejr: snevejr
Påklædning: se profil billede + jeans
Angel smilte svagt og gik langsomt igennem byen. Han havde ikke rigtig et formål med at skulle ud i byen men noget skulle han jo få tiden til at gå med. Han vidste ikke rigtig hvad han ellers skulle tage sig til. Han havde en taske over skulderen. Der lå hans bøger i. Et suk kom over hans læber og han stoppede op ved Veritas. Mon han skulle gå ind? ja hvorfor ikke. Han smilte da han åbnede døren, dog var smilte falsk men det rørte ikke Angel. Han fandt et bord og satte sig ned. Derefter fandt han en bog frem. Hans lykke var at læse, det lagde han ikke skjul på. En tjener kom hen til bordet og spurgt hvad han ville have, og Angel løftede ikke blikket og så på ham. " Altså ligenu venter jeg på en" det var ikke helt sandt han viste bare ikke hvad han skulle have endnu.

Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Øhm ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Øhm ~ Alex   Øhm ~ Alex I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 9:38 am

Påklæding: stor jakke et par sorte jeans og en rød bluse under jakken + taske med bøger og computer.
Alex gyste vejret gik ham egentlig ikke på, han havde fået et arbejde men han havde endnu ikke fået lov til at skrive noget. Han hantede bare kaffe. Det var nok det der gik ham mest på. Han sukkede, Veritas blev igen hans tilholds sted. Han sukkede igen da varmen slog ham i møde. Hans kinder var røde og der sad et forsigtig smil på hans løber. Han kiggede rund og kunne ikke finde et bord hvor der ikke sad nogen. Han sukkede og fik øje på en fyr der sad og læste. Alex tog chancen og gik der hen. " Øhm Må jeg sidde her? " han spurgt stille og kiggede lidt rundt mens han ventede på svar. Han sukkede og lod en hånd gide igennem håret. Han følte sig fald og måtte da også se sådan ud. Han følte sig som en fortabt hund. Han smilte dog og virkede glad.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Øhm ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Øhm ~ Alex   Øhm ~ Alex I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 10:26 am

Angel smilte og løftede hovedet det var ikke tjeneren men en fyr. Dog blev han noget overrasket over at se fyrens ansigt. Det.. åh gud, det lindende jo Lucas. "Alex?" Han gispede det og og rystede på hovedet. "Selvfølgelig må du det " Angel smil var varmt. Han lod dog bare blikket falde tilbage i bøgen og han forsatte med at læse lidt. Han løftede ikke blikket "Du linder din bror tæmmelig meget, men det jo også klart nu i tvillinger" Han mumlede og sukkede lavt. Han havde svært ved at se på Alex også ikke tænke på Lucas. Han sukkede og løftede blikket og så på den anden. Alex så nu lidt træt ud, men han arbejde vel også..
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Øhm ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Øhm ~ Alex   Øhm ~ Alex I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 12:54 pm

Alex sukkede bare og satte sig ned over for den anden. der åbenbart kendte hans navn. han sukkede igen og smilte lidt, "Ja det vil ikke så mærkelig.." Han fandt sin computer frem og tændte den op. langsom som altid, men det var ikke noget nyt. overhovedet ikke. Alex tommede med fingerne mod bordet, langsomt afvendtende. det kede ham, og skulle vendte. men heller ikke det var nogen nyhed. computeren nåede kun og starte op i omkring tre sekunder, før den gik ned igen. Alex sukkede opgivende og havde den største lyst til at kaste den ud af vinduet . han lod dog hver med at gøre det da, alt hans arbejde lå på den. Han kiggeder på den anden og lagde hovedet på skrå og smilte lidt "Du kender Lucas?" han kiggede nyisrig på den anden. "hvad læser du?" Alex sukkede "det ikke for at snage." Han kiggede ned på computeren igen og tændte den en gang til. han håbede bare på det bedste. Og det lod til at det ville virke denne gang. den tændte og startede op. der gik så bare et stykke tid, for han kunne åbne Word. han sukkede igen og fingerene tommede stadigvæk mod bordet. der var hyggeligt som altid, dog var har ikke lige så stille som der plejede. Han stirrede bare på skarmen og slog klik med tungen. Han fandt sine noter frem, sammen med den dagbog han havde fået. Han slog bare op på en helt tilfældig side, uden og tænke over hvad det var han skulle han begyndte og læse.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Øhm ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Øhm ~ Alex   Øhm ~ Alex I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 8:34 pm

Angel lagde ikke rigtig mærke til hvad det var Alex lavede, han opfangede bare at det skabte en del irritation hos ham." ja jeg kender Lucas, jeg kender ham faktisk ganske godt. " Angel sukkede og smilte svagt mens han læste. det ville måske ikke være så smart og sige.. jo nu skal du høre jeg en brors slave. Nok ikke lige første gang man mødtes. Angel løftede blikket og smilte. "jeg læser om Kaos.. " Han vente blikket tilbage til bøgen, og dog kiggede han hurtigt op igen. " det skam helt fint, jeg også selv lidt nysgerrig så må man spørger hvad du laver?" Angels stemme var bild og han sang svagt på det. Han forventede ikke rigtig svar efter som Alex så ud til at være meget optaget af hvad end det var han lavede. Han sukkede derfor bare og vente hovedet tilbage til bogen..
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Øhm ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Øhm ~ Alex   Øhm ~ Alex I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:15 pm

Alex smilte lidt, selvom det ikke lyd ret. han vidste jo ikke om det var for noget godt han kendte hans bror Lucas og det fik ham til at gyste lidt. Alex løftede blikket og kiggede på den anden. "Kaos, det lyder jo spændende " han slog klik med tungen og smilte svagt. " jeg skriver min bror liv ned, altså min ældest brors liv. " Han sukkede og savende ham, og det fik ham til at skære ansigt. tårende presse sig på. han sad bare og kiggede på skræmen uden at sige noget. *fuck noget lort* Han sukkede og knækkede sammen. han gemte hovedet bag hans arme det lå på bordet. *fuck det her * han græd, det var det eneste han kunne gøre.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Øhm ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Øhm ~ Alex   Øhm ~ Alex I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 5:40 pm

Angel lyttede samtidigt med at han læste. hans brors liv? havde Lucas en bror mere? en der var ældre og hvorfor skrev Alex' hans liv ned og ikke bare ham selv? var der da sket ham nogen altså broren. Angel tænke slog mod indre siden af han hovedet som små fluer og der bliv bare ved med at komme flere og det fik ham til at ville ønske han havde svaret på det. han kiggede op og skulle til at spørger men kunne godt både mærke og se på Alex at det her ikke var et emne der skulle spørges ind til lige sådan første gang. han sukkede derfor bare og der gik en smule panik i ham da Alex begyndte og gærde. lige der gik det op for Angel at han ikke havde nogen ide om hvad han skulle gøre. Det var nok derfor han i første om gang havde fået evne minus sind og lige der havde han den største lyst til at bruge den. men han vidste bare ikke hvad Alex ville sige til det og det fik ham til at sukkede lavt. Han kiggede lidt rundt og han lagde godt mærke til at folk stirrede på dem, sikkert fordi de havde misforstået det hele. Angel sank en gang og rejste sig op.

Han kunne godt mærke at folk ikke havde forvente han ville gå over på den anden side af bordet og ligge armene om Alex. "det skal nok gå, skal du se... hvis der er noget du vil snakke om ikke så er jeg lige her, du kan bare tale med mig." det var underlig men Alex havde bare en eller anden virkning på ham og det var ikke på en dårlig måde.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Øhm ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Øhm ~ Alex   Øhm ~ Alex I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 6:06 pm

Alex blev overraskt, nej han fik jorden største chok da Angel lagde armene om ham, det havde han ikke forventet. han havde godt hørt at Angel havde rejst sig op, men at han ligefrem ville ligge armene om ham og trøste ham, havde han ikke set komme på nogen måde.

men med den kontakt kom også Angels minder, fuck 5000 års mindre, Alex lod dem dog hurtigt paser forbi han havde ikke noget og burge dem til. Angels ord fik en smule mere ro til at falde over ham, dog rystede hans krop stadigvæk han græd stadigvæk. Han havde fået for mange tanker i hovedet på en gang, også var der jo dem om hans bror. det fjols, han skulle også død fra ham. og det fik ham til at føle had til en han egenligt elskede så højt, "Det går nok skal du se, det sker bare en gang i mellem og sådan." han mumlede og hvidste ikke hvad han eller skulle sige, han holdt lige så stille op med at ryste.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Øhm ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Øhm ~ Alex   Øhm ~ Alex I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 7:07 pm

Angel anede ikke hvad han skulle gøre, han stod bare der og forsøgte og trøste Alex, og han var ikke ligefrem godt til det. dog lod det til Alex faldt til ro og det fik Angel til at smilte en smule lettet, han kunne bare ikke tage folk der græd. den lyd de lavede, rav op i noget i en forlængst glemt fortid og det fik hans indre til at slå revner hver gang. han hævede et øjnebryn over Alex "er du sikker på det, jeg er har hvis du vil talte ikke?" Han gav ham et lille klem for at sige det okay. Angel smilte, "ellers altså, hvis ikke du vil tale om det her så? " Han fik selv lidt store øjne over det han sagde. Hvad var det lige han havde forslået og gøre? når lige meget han kunne godt lide Alex, selvom det var svært ikke og tænke på Lucas samtidig med. og der lig udsende forvirrede ham faktisk meget. dog var der visse ting man bare ikke kunne tage fejl af. der var meget forskæl på deres udstråling, og det var også den er på virkede Angel på den her måde.

Han slap Alex da han var faldet helt til ro, og Angel gik tilbage på sin plads og smilte til ham mens han lagde hovedet på skrå. Han sukkede og lukkede bogen sammen om bog mærket og det fik ham til at tænke på helt andre ting end bogen. hvem var Alex i grunden, hvorfor var der så stor forskel på ham og Lucas? Hvad ville Alex godt med livet.. og et meget stor spørgsmål hvorfor handlede alt lige pludselig om Alex..
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Øhm ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Øhm ~ Alex   Øhm ~ Alex I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 7:20 pm

Alex undre sig stadigvæk over Angel, han anede ikke hvad han skulle svar, han ville jo godt tale, men han ville helst ikke tale om det her, hvor alle folk kunne høre det var ville han altså ikke. det ville bare blive for meget, og for mærkeligt. Han anede ikke hvad han skulle gøre han ville ikke havde Angel bare skulle give slip på ham. men han kunne også godt forstå hvis han gøre det. Ham ville også holde om ham en som andet end bare for at trøste. Hans rattede hovedet op og kiggede forvirret på Angel da han hørt det han sagde. "øhmm ? hva'? " Han blinkede og lagde hovedet på skrå, hans øjne gøre ondt og de var sikkert også røde. "hørt jeg rigtig? eller hvad det bare mig?" Han hviskede og forstod ikke selv hvad der forgik. lige nu var han meget forvirret. som i.. ja det vidste han faktisk ikke han var bare forvirret.

da Angel satte sig på sin plads igen, lukkede Alex computeren sammen. han vidste allerede at han ville ville få skrevet noget nu. Det havde han ikke overskud til. han kiggede på Angel "hvis du mener det du lige sagde, vil jeg da svar det vil jeg meget gerne, jeg vil skam også godt tale om det. men bare ikke her.. der.. for mange mennesker, eller folk væsner.. " han sukkede og havde lyst til at gå i et med væggen, gid han kunne det i stedet for noget af det andet, det ville være meget mere til nytte for ham, bare og falde i et med det hele. som fluen på væggen, bare kigge ned på alle folk og høre hvad de snakkede om. det ville være sjovt, men det ville nok også blive kedeligt i det lange løb.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Øhm ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Øhm ~ Alex   Øhm ~ Alex I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 8:00 pm

Angel smilte svag over Alex. om han hørte rigtig jo det gjorde han skam, også selvom det kom lidt bag på ham selv, at han sådan inviterede Alex med hjem. man han kunne ikke lagde være, han var bare så nuttet og se på og.. Angel måtte stoppede sig selv ellers gøre han bare noget han ville fortyde igen. han klemte bare Alex en gang til og smilte mens han blidt hviskede "Selvfølgelig hørte du rigtig. " Det gik først op for Angel hvor til trakkende Alex duft var, og det fik ham til at synke en gang. og han smilte skævt. hvor var han Altså kært når han var sådan. Angel var forvirret men lod sig bare rive med af de mærkelige følelser uden og vide hvad han egentlig skulle gøre. han lukkede øjne kort og åbnede dem igen.

Angel sad bare og kiggede på Alex mens han lukkede computeren sammen, Angel havde ikke rigtig selv haft brug for sådan en, og det var helle ikke noget han følte han nogen side kom et at ville bruge. Han lagde hovedet lidt på skrå, og smilte lidt til ham da han sagde ja til både og tage med, men også til at snakke. Han nikkede bare og pakkede han ting sammen. "men så lad os da gå.. ? " Han smilte og rejste sig op.

Angel gik stille og roligt ud af butikken, han smilte og vente sig om for at se om Alex var med. Han stoppede op for at vente på ham og smilte lidt. "er du sikker på det her?" Han hævede et øjnebryn og forsatte med at gå, hvor havde han bare lyst til at lægge armene om ham og hive ham med.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Øhm ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Øhm ~ Alex   Øhm ~ Alex I_icon_minitimeOns Mar 20, 2013 9:42 am

Alex nikkede selvfølgelig havde han hørt rigtig, men der var bare noget han ikke forstod det var hvorfor Angel havde sagt sådan. Hvad ville Angel med ham? han sukkede og lukkede kort øjne. "okay" han hviskede lavt uden og vide hvorfor? han var lidt forvirret.

Alex pakkede tingene sammen og nikkede bare da Angel spurgte om de skulle gå. det var ikke før nu han lagde mærke til hvordan folk måtte havde set det. Angel der sad har til at starte med, Alex der kom hen og satte sig, de andre havde jo selvfølgelig ikke kunne høre hvad de snakkede om, så de havde ikke hørt Alex spørge om han måtte side der. så for dem måtte det havde set ud som om Angel havde vendte på Alex, også var Alex begyndt og græde og derfor må det havde set ud som om da det var Angel der var skyld i det. Men så havde Angel lagt armene om ham og forsøgt og trøste ham, det må havde forvirret til skuerne lige så meget som det havde forvirret Alex. Angel var ikke skyld i at han var begyndt og græde, han havde bare tænkte på noget han ikke skullle og ja, så var det bare blivet for meget. Han sukkede og rejste sig forsigtig. Alex stolede for meget på folk omkring ham, og Angel var ikke ligefrem en man skulle stole på og alligevel gjorde Alex det. Han var simplehen bare mærkelig, han vagler og stole på femmede mennekser i stedet for familen.

Alex gik efter Angel og sukkede lavt. Selvføglelig var han sikker på det. "Ja det er jeg sikker på, men jeg ved ikke helt hvad du har plander om? Jeg kan jo ikke vide hvad du har i tankerne, kan jeg vel?" Han lagde hovedet på skrå. Alex gik op på siden af Angel og kiggede på ham, han havde en taske over sin ene skuldre og smilte lidt. Han vidste ikke hvor han skulle hen ad.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Øhm ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Øhm ~ Alex   Øhm ~ Alex I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 12:02 pm

Angel smilte bare " jeg æder dig ikke, for så ville jeg selv blive dræbt. Det vil din bror selv stå for personligt at gøre. " Angel sukkede lavt og kiggede på ham. "Så du her virkelige mod på det her? " Han kunne ikke forstå hvorfor, men han var glad for det. Var det fordi Alex mindede ham om Mik? eller var det nået helt andet. Angel var lidt ligeglad.

Han stoppede op foran den villa ingen vidste var hans, eller nu var der jo Alex. Han åbnede døren og lod ham gå først. "Altså, jeg ved ikke helt men her er da ro til at snakke sammen om ting ingen andre skal høre" Han sukkede og lukkede døren bag dem, han smilte svagt. han pegede på en af døren "stuen hvis du vil sidde der eller er der også plads i køkkenet. " Han lagde hovedet lidt på skrå. det virkede forkert men også rigtig på en underlig måde. og Angel endte bare op med at være mere forvirret end normalt.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Øhm ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Øhm ~ Alex   Øhm ~ Alex I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 12:03 pm

// afsluttet over pm..
out og vi lukker emnet//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Øhm ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Øhm ~ Alex   Øhm ~ Alex I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Øhm ~ Alex
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex
» Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex
» Shadows ~ Alex
» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Veritas-
Gå til: