Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_lcapAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_voting_barAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_rcap 
sylvia de blood
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_lcapAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_voting_barAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_rcap 
Alex
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_lcapAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_voting_barAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_rcap 
Jack
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_lcapAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_voting_barAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_rcap 
Shadow
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_lcapAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_voting_barAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_rcap 
Ethan
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_lcapAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_voting_barAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_rcap 
Arrow
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_lcapAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_voting_barAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_rcap 
Dino
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_lcapAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_voting_barAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_rcap 
Gabriel
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_lcapAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_voting_barAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_rcap 
Eddy
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_lcapAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_voting_barAlex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex Empty
IndlægEmne: Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex   Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_icon_minitimeTors Apr 25, 2013 9:04 pm

Sted: Veritas
Tid: middag
Vejr: solrigt og vindstille
Årstid: forår
Påklædning: profil billede + jeans

Jack gik ikke bare hen ad gaden at hoppede og sprang af sted, så hurtigt han kunne. Han hoppede rundt mellem menneskerne. Aura brokkede sig et sted i baghovedet på ham. Men Jack smilte bare og forsatte. Han sukkede og stoppede foran Viritas. Han åbnede døren og kiggede rundt. Han øjne så hurtig hvem der var i rummet. Han smilte og små løb let og elegant gennem lokalet. "God middag Jack " Han vente hovedet efter hende og var ved at løbe ind i en. Han undgik at få split te ud over sig selv og tjenerne med bakken. "Jack du burde se dig for. " En svag latter kom over tjenerens læber. Jack vendte bare rundt og væltede hen over en af stolen og hev person med ned og ligge på gulvet. Det var skam gennem tænkt. "Alex " Han krammede bare den lille fyr ind til sig. Selvom Alex nu ikke var så lille endda. Han slap Alex og satte sig på gulvet. Jack smilte bare og lagde hovedet på skrå. "Alex? ved du hvad!? " Jacks øjne var støre og han vendte kun på at Alex skulle svare.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex   Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_icon_minitimeFre Apr 26, 2013 8:57 am

Alex havde efter hånden siddet på Veritas en times tid. Teen han havde fået en gang var blevet drukket. Og dog følte han ikke for at rejse sig op og gå. Han smilte og lagde hovedet lidt på skrå. Han opfattede ikke Jack tilstedeværelse før han lå og rodet rundt på gulvet med ham. "Jack!? " Alex kunne ikke lagde være med at le, det lille fjols havde ikke været i Ghost City længe. Men han var selvfølgelig klar over hvor han kunne finde Alex henne ad. Han satte sig op og kiggede på Jack. "Nej det ved jeg ikke Jack, hvad er der jeg skal vide? " Alex smilte og vidste nok godt hvad Jack ville sige. Han kiggede rundt på de andre nede fra gulvet af. Der var en hel del der stirrede men der var også en del nye mennesker her. folk der ikke plejede at være der. Så de fandt det jo nok mærkeligt. Men dem der var van til det fandt det bare morsomt.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex   Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_icon_minitimeFre Apr 26, 2013 4:01 pm

"Ja det mig " Jack smilte og lagde begge arme om Alex igen. Han smilte og lagde hovedet på skrå "Og Du er Alex. " Han pegede på Alex og samlede sin hat op fra gulvet. Han hev hatten ned over hovedet på Alex "Jeg keder mig " Jack rettede bare hovedet og smilte. "ved du hvad? Du faktisk ikke så svært at finde. overhovedet. Du kommer de samme steder som før, men noget er andreleds" Han smilte bare og lagde igen armene, han vuggede dem begge to frem og tilbage. enden han rejste sig op og tog fat i en af tjenerene. og hev ham med rundt. "det dejligt at være tilbage igen. " Tjeneren smilte bare "Jamen dog Jack du har da meget energi i dag, skal vi advare bygen enden du vender den på den anden enden. " Jack rystede bare på hovedet. "nej, men Jeg vil godt bede om en krop te" Han vendte tilbage på Alex og smilte han satte sig på hug foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex   Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_icon_minitimeLør Apr 27, 2013 11:20 am

Alex smilte "Ja det er jeg" Han rettede på hatten som Jack hev ned over hovedet på ham, han smilte bare svagt. Og lagde hovedet på skrå. Alex kunne ikke lagde være med at le og smile. "ja ved skulle du ellers gøre. " Han kiggede lidt på jack og smilte "Du finder ikke Jack, Jack finder dig, for vil Jack ikke tale kan han ikke findes, Hvad skulle der være andreledes? " han lagde hovedet på skrå Jack fik de mærkeligste ting til at give mening og passe sammen men det var sjældent han tog fejl. Alex havde aldrig spurgt hvordan, men det ville han nu heller ikke gøre. Jack havde jo været i helved, mere end en gang. to gangen her det vist været. Alex var ikke sikker og han ville ikke spørger, det ville nok heller ikke være noget Jack ønskede at tale om. Han kiggede bare på Jack mens han dansede rundt med tjeneren. Det fik Alex til at smile og le. "jack fald ned på jorden i stedet for at flyve rundt mellem skyerne. " Alex lagde bare hovedet på skrå kiggede på Jack "hvordan går det ellers " Han lagde begge armene om Jack og krammede ham. Det var et kort kram men Alex var glad for at se Jack selvom det nok bare vil skabe mere kaos i hans liv. * Skæbnes ironi, Jack er Kaos barnbarn*
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex   Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_icon_minitimeLør Apr 27, 2013 3:50 pm

Jack smilte og lo lavt over Alex "det rigtig, vil Jack ikke tale så kan man han ikke findes. " Jack lagde hovedet på skrå og smilte. "hvad der skulle være andreledes.. Angel? " Jack rystede kort på hovedet og lo "men Jeg skal ikke bande mig i noget, jeg bare glad for at se dig " Han rejste sig fra gulvet og smilte. Han lod sig dumpe ned på en af stolen og smid benene op på bordet. "Hvem har snakket noget om skyer? " Jack lagde hovedet lidt på skrå. "det går fint jeg lige kommet tilbage fra helved af. Jeg arver skú huset. " Jack smilte og nogen længere tilbage i Caféen brokkede sig. "Hvad fanden har du ingen manér knægt?" Jack vendte bare hovedet mod den person der havde sagt det. Det var en menneske. "knægt Jeg bliver Altså snart 31? Men manér ejer jeg sku ikke, men prøv at vokse op i et vampyrhus, der glæder det om at komme først" Den ene af tjenere kiggede på fyren og rystede på hovedet. "bare lad ham være. Han kan ikke gøre for det" Fyren rejste sig "jo det kan han sku, det ingen undskyldingen. " Jack vendte bare blikket mod Alex og smilte undskyldende. "hvorfor sker det her hver gang, vi snakker sammen. " Jack rystede på hovedet, sukkede og rejste sig. "Jamen så kom da? " Jack løftede den ene hånd og smilte, eller skar ansigt var nok det rigtig at sige. Jack hævede hånden i det fyren slog ud efter ham, Han endte bare med at stå på den anden side af Jack uden at have ramt. I det fyren forsøgt at ramme ham bagfra vendte Jack dem bare rundt. Så de stod foran hinanden, det gik strækt, Jack vendte ham rundt da han endnu en gang slog ud efter ham. Jack vendte bare blikket mod Alex og han grab uden problemer fyrens hånd, der blev mast sammen ting ingen ting eller næsten, Man kunne høre koglerne brække. Jacks øjne blev sorte og han mindes hans tid i helved et kort øjeblik. Han slap fyrens hånd der endte med at klynke og trække sig tilbage. Jack satte sig og stirrede frem for sig. enden han Smilte "Hvordan Har Alex det sååå?" Han trak på det og smilte. "Jeg undskylder" Jack smilte bare og lagde benene op på bordet igen.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex   Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_icon_minitimeFre Sep 13, 2013 8:45 pm

Alex smilte bare over Jack "Jeg ikke en gang sikker på hvordan det skete men det følelse bare så rigtig" Alex sukkede bare og kiggede mod Jack der rejste sig smid benene op på bordet. Igen noget han bare altid gjorde uden at tænke over det. Det vat det Alex så godt kunne lide ved Jack. "Jack?" Alex sad bare og kiggede på det lille kaos der forgik fordi der var nogen der ikke lige kunne forstå hvordan Jack var. han noget ikke en gang at svar på det Jack sagde. Alex rystede bare på hovedet af Jack da han satte sig. "nej du har helt sikkert ikke været op i skyerne" Alex sukkede og smilte skævt til Jack "det gør ikke noget Jack. " Alex smilte og lagde hovedet på skrå. "Hvordan Jeg har der? Alex har det skamt fint, Alex tager blot en dag ad gangen og Jack har det vil også så godt som Jack nu kan havde det?" Alex sukkede og smilte han kunne ikke rigtig gøre andet end at smile når han var sammen med Jack.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex Empty
IndlægEmne: Sv: Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex   Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex
» Øhm ~ Alex
» Shadows ~ Alex
» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Veritas-
Gå til: