Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_lcapBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_voting_barBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_rcap 
sylvia de blood
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_lcapBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_voting_barBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_rcap 
Alex
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_lcapBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_voting_barBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_rcap 
Jack
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_lcapBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_voting_barBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_rcap 
Shadow
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_lcapBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_voting_barBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_rcap 
Ethan
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_lcapBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_voting_barBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_rcap 
Arrow
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_lcapBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_voting_barBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_rcap 
Dino
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_lcapBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_voting_barBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_rcap 
Gabriel
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_lcapBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_voting_barBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_rcap 
Eddy
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_lcapBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_voting_barBlodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
D. Dalxas
hjælpe admin
D. Dalxas


Antal indlæg : 16
Join date : 24/10/12
Geografisk sted : rundt omkring hvor jeg nu kommer
Job/hobbies : jeg er en Reaper men også kendt som djævlens advokat

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 11:19 am

// den hedder mig Arrow/ Ethan så Angel og alle npc'erne, Altså tre fire forskellig farver Angel så vi kan se forskel på dem. Også mig igen.
Sted: kirken, Ghost city
Tid: midnat
Vejr: overskyet
Årstid: vinter tidligt forår ^^
Påklædning: en sort kappe der dækker ansigtet..

Dalxas stod oppe ved alteret og vendte, Selvom han ikke vidste hvad han ville kunne forvente, Ceil var død og det samme galt både for Orion og Seth. Men Arrow skulle vide hvad han kom fra, og Ethan var med som Ceils nevø. Hvilket måske er lidt mærkeligt, men Night slægten har altid være mærkelig. Dalxas tog sig til hovedet, han havde næsten lige fået Zero til at genopstå fra de død, og nu skulle han dræbe Arrow for at lade ham blive til den han i virkeligheden var? Han havde efter hånden fået nok af lige netop, de to tvillinger. Og han var ikke sikker på han ville lægge skjul på det.* Bare Angel vil tage sig sammen og for det overstået så hurtig som muligt* Det var virkelig det eneste håb han havde.


Sidst rettet af D. Dalxas Søn Mar 31, 2013 10:33 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeLør Mar 30, 2013 8:12 pm

Arrow havde bare fået besked på at møde op, han havde ingen ide om hvad der skulle forgå. og det skramte ham lidt. Ethan nægtede og sige noget som helst og det fik Arrow til at bekymrer sig. * du bekymrer dig for meget * Ethans stemme slog imod ham. "som om du ikke ville være bare en lille smule bange, det jo forhelved to dæmon-engel der har bedt mig om at møde op.? godt nok er jeg ikke menneske men det skrammer mig stadigvæk. og jeg hader og tænkte på at jeg kan miste mit liv på grund af det. " Han gyste og åbnede døren til kirken, bare for at se D. Dalxas stå der. Arrow sank en gang. og lukkede kort øjne. *er jeg overhovedet klar til det her? til muligvis og dø.. sige farvel til verden som jeg kender den? nej.. Ethan vil du ikke nok fortælle mig hvad der forgår? hver sød? * Men Ethan svarede ikke og Arrow gik for tabt op mod Dalxas.. *er det virkelig nu jeg skal dø? hvad ellers kan det være? Ethan!? er det nu vi skal deles, du lovede du ikke ville forlade mig.. gør du det? * Ethan tøvede Arrow kunne mærke det. * nej jeg forlader dig ikke. se det som.. * Ethan stoppede og Arrow holdt op med at gå. * som hvad* intet svar "Ethan som hvad!?" Han ville havde svar om så han skulle tvinge Ethan til det. *som et nyt eventyr, som en ny mulighed.. * Arrow sukkede. *Så du tager Altså fra mig... efterlade mig bare, det sku godt gjort, men hvis jeg skal dø alligevel så der jo heller ikke meget ved at du blive sammen med mig.. * Arrows blik fladt til jorden og han trak vejret dybt ind. han var på ingen måde klar til det her.. men ville han nogen sinde blive det? nok ikke..
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeLør Mar 30, 2013 9:04 pm

Angel rolle i det her, kom bag på ham selv. han havde ikke forventet at de skulle bruge ham. Han sukkede og var som altid sent på den. Han åbnede kirke døren og gik lige gennem rummet uden og sige noget det var stort set heller ikke ham der skulle snakke. han stoppede op foran Dalaxs og rystede en smule på hovedet. "jeg her hørt dem, og tror mig, de ikke lige frem glade for at vi nødtil at gøre det her. han er ikke klar til det" Angel skar ansigt.

"Det her går mig en smule på. han kan ikke klare det, tror i virkelig han ville kunne holde til det. i forholde det os andre. tænke på hvad vi her måtte gå igennem? eller er det bare mig det tænker på at i kan få slået knægten ihjel? " Seths stemme nåede rummet før han slev gøre. Han gik stille frem for hvor han havde stået i skjul. Hans ansigt ikke udtryk var ikke til at tage fejl af.

Ceil rystede bare på hovedet og rullede med øjne.. "Seth det sagde vi også om dig, det andre tider. Jeg endte med at blive slået ihjel tre gange for jeg blev til hvem jeg var den gang. Jeg overlevede og jeg er første rigtig død." Ceil var mere rorlig omkring tingene. Han så det ikke som en forbandelse. Ceil var også født sådan, og havde lært at overlevede med det. han stod i mod satte side af rummet som Seth. selvom de begge var død kunne de ikke rigtig sammen.

Angel sukkede og kiggede lidt rundt " som jeg sagde, selvom Ceil er mere rorlig, og vi mangler Orion jeg kan ikke rigtig kommer igennem. men han dukker vil op når han gider" Han rystede lidt på hovedet og lukkede øjne.

Et fnys meddelte at Orion var til stede. "har jeg brug for at sige noget, jeg er helt egen med Seth, i er virkelig ude på at slå ham ihjel, men jeg vil tillige give ceil ret det er en anden tid, men jeg vil der til sige, det ligger i blodet. " Han smilte svagt. Han sad ved siden af alteret. blandt de tre var han nok den mest troende og derfor havde han vel også bedt for at Arrow skulle overlevede det her..

Angel smilte og slog hænderne sammen. "siden vi er har alle sammen, Skal vi få det overstået, så vi ikke plager nogen alt for længe. men der er jo en vi helt har over hørt.. spørgsmålet er hvor meget ved han? "Angel hævede et øjenbryn og kiggede på Arrow der vidst havde en mindre Samtale med Ethan, om hvad kunne kun de to vide
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
D. Dalxas
hjælpe admin
D. Dalxas


Antal indlæg : 16
Join date : 24/10/12
Geografisk sted : rundt omkring hvor jeg nu kommer
Job/hobbies : jeg er en Reaper men også kendt som djævlens advokat

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 10:45 am

Dalaxs sukkede dybt og lyttede bare til de forskellige først til Arrow, som førte en samtale med Ethan. Dalaxs sukkede igen det ville næsten være synd og dele dem. og Ethan ville helt klar havde dem for at give ham, hans krop igen. Han havde jo ikke noget tilbage og leve for. men han havde i den grad nogle aftaler og op holde. Dalexs kiggede på Angel og nikkede. "Det ved jeg godt. " Han rystede på hovedet. han kiggede mod de forskellige. "Seth, Ceil, Orion, Angel, Arrow og Ethan " Han hævede stemmen lidt da han sagde Angels navn. "Ethan " Han kiggede på Arrow, "det på tide at i to siger farvel for en tid.." Dalaxs vidste hvor svært det måtte være for dem begge det havde jo delt krop et godt stykke tid. "Arrow hvis du vil træde nærmere og så skal jeg fortælle hvad der forgår. " Dalaxs sukkede lavt og snak en gang. "Du en del af Night Slægten om du så vil det eller ej, og du har arvet gaven der ligger i denne slægt. det på tide du blive til hvem det var mening du skulle havde være da du blev født, Du er Seth Nights barnebarn forstår du hvad det betyder. " Dalaxs håbede lidt han gjorde han havde ikke mod på at forklare det.
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 11:41 am

Arrow blev mere og mere nervøs over det der blev sagt. han holdt dog hovedet højt og forsøgte ikke og vise det. dog var det svært af helveds til, og Ethan kunne om nogen mærke hvordan Arrow i virkeligheden havde det. * Det skal nok gå Arrow, jeg har jo lovet jeg ikke vil forlade dig* Dog træk Ethan sig tilbage og forsvandt på Dalaxs ordre og Arrow gik nærmere, han lyttede men kunne ikke tror det han hørt. det forvirrede ham, men han ville ikke spørge. han kendte godt til Night slægten, Ethan var jo en del af den, og han havde fortalt historierne om han fortid og forfædre. Ceil var vidst nok han onkel. og Orion Ceils søn, og Seth var Orions søn, og hvis Arrow var barnebarn af Seth. så Hans hoved kørte rundt og han kunne ikke rigtig lige finde hoved og hale i det hele. Arrow nikkede han forstod godt hvad det betyd men han ville helst ikke forstå det. han ville helst være fri. men Når der står to dæmon-engel og tre sjæle og kigger på en, så det ikke det man svar. Åh min moder hjælp mig.. Trorende, måske lidt.. Arrow sank en gang og sukkede. "jeg gætter på jeg ikke har noget vælg. så jeg vil bare nødtil at se tingene i øjne og tage den derfra. " Han lagde hovedet på skrå og kiggede på Dalaxs han havde ikke noget vælg og det havde aldrig været mening han skulle havde et.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 11:56 am

Angel sukkede "godt skal vi få det overstået, han ved hvad der forgår.. " Angel vidste godt han lyd meget sur, men han fattede ikke hvorfor han var her. Jo han havde forstand på slægterne, men helt ærlig, det jo bare og slå op i en bog.

Seth rystede på hovedet "jeg tager ikke ansvar for det har. Jeg ønsker ikke at så ham dø. for at sige det mildt, altså helt ærligt, Han er jo som i sige mit barnebarn. " Seth trak sig tilbage han ønskede ikke længere og være en del af det her. han ville ikke stå til ansvar.

"gå ud blot Seth, ingen holder di ansvarlig for det her. " Ceil nikkede en gang. "men det blive Ethans ansvar og holde ham i live, det første stykke tid. " Ceil sukkede "hvis min kære nevø kan klare det. " Ceil var nu ikke i tvivl om at Ethan ville kunne klare det.

"jeg vil mene Angel har ret lad os få det over Stået" Orions stemme var lav og hans øjne hvilede på Arrow *bed du blot, du kommer til at bruge din tro til at holde dig oppe* Orion smilte "Seth inden du gå, glemmer du så ikke noget. "

Seth trådte frem igen. denne gang med noget i hånden. "det her vil jeg heller ikke stå til ansvar for. Jeg holder mig ude af det her og forbliver død.." Han lagde sværdet på kirke gulvet og forsvandt som tåge, der forvinder i solen. Han ville virkelig ikke blandes ind i der her

Angel stå fat i Arrow og tvang ham i knæ, eller hjælp ham i knæ. Han hviskede "jeg kan ikke love det ikke gør ondt. men det håber jeg ikke det gør. " Han havde en smule medfølelse med Arrow der lige nu ikke havde nogen ide om at han skulle dø.. for at genopstå, Angel kendte ingen ting til døden. Og vidste ikke hvordan der ville være. Og Ethan ville få sin egen krop igen og det ville han nok ikke råbe hurra for.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 2:07 pm

// gider i tage jer sammen, så jeg kan komme igen med at skrive Question
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 2:16 pm

// du kan da bare skrive.. med mindre du så gerne vil skilles først.. //
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
D. Dalxas
hjælpe admin
D. Dalxas


Antal indlæg : 16
Join date : 24/10/12
Geografisk sted : rundt omkring hvor jeg nu kommer
Job/hobbies : jeg er en Reaper men også kendt som djævlens advokat

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 3:44 pm

//vi er igang Ethan, jeg klager lidt jeg bagud

Dalaxs sukkede og nikkede. "jov lads os få et hovedet stået. " Dalaxs satte sig ned foran Arrow. "du skal ikke høre på ham, han aner ikke hvad han snakker om. " Dalaxs smilte og rejste sig op igen. "nogen der har noget og ind vende, ud over Arrow og seth." Dalaxs kunne høre Ethan brokke sig lavt et sted af mørke i kirken. "Ethan det tæller ikke" Dalaxs smilte. "godt så " Han han tog sværdet som Seth havde lagt. Han stod lidt med det i hånden. "jeg er ked af det.. " det var de ord der kom over hans læber da sværdet blev stykket ned gennem nakken på Arrow.
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 4:03 pm

Arrows krop faldt til jorden, hans krop var død men hans sind var ikke hvad forgik der lige her. Han kunne ikke mærke sin krop mere. han var fri fra den men der skete så mange andre ting omkring ham. Han sind begyndte og forvandle sig. dog var han ikke bange. over hovedet ikke. hans følte sig ikke længere fanget, som han havde følt sig får hen.
// well, hvordan vågner jeg op igen?
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 4:25 pm

Angel sukkede "Dalaxs hvad gør vi med Ethan. ?" Angel hentydet til om de skulle give ham hans krop igen med det samme eller lade ham forsætte med at dele krop med Arrow det blev nok det første alligevel. for Arrow ville nok ikke kunne rumme og havde ham der mere. ikke med alt det nye der skete.

// Arrow du vågner bare op, sådan lidt ligesom hvis du har sovet.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
D. Dalxas
hjælpe admin
D. Dalxas


Antal indlæg : 16
Join date : 24/10/12
Geografisk sted : rundt omkring hvor jeg nu kommer
Job/hobbies : jeg er en Reaper men også kendt som djævlens advokat

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 4:36 pm

Dalaxs sukkede. "jeg hvad gør vi ved Ethan. " han smilte skævt og lo lavt. Ethan gemte sig et sted i mørket fordi han i den from han havde nu , havde samme udeseen som da han døde. og det var ikke lige frem noget han var stolt af og det var nu sjovt og tænke på at han havde det sådan. Dalaxs fandt en bog frem og begyndt og skrive i den. "Ethan Night, du dømmes til igen at opstå som du en gang var. " Dalaxs smilte svagt "nogen der har nået og ind vende ud over Ethan?" der var stille i kirken. og det fik Daleaxs til bare og skrive under.
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 4:49 pm

// nej hvor morsomt lad os alle klappe i hænderne. //

Ethan slog øjne op i mørke det omgav ham. han kunne godt mærke at han ikke længere var i Arrows krop, men i.. Hans øjne bliv store Hans egens krop. Han sukkede dybt. "hvorfor tæller det aldrig at jeg her noget at ind vendte i hvad der forgår. eller betyder jeg virkelig så lidt for jer alle sammen, det skú ret og vide at der ikke er nogen der mener at man skal tages alvorlig. " Han rejste sig op og rystede skyggerne af sig. "det her er meget morsomt " Han vente øjne og havde mest lyst til at flå alle i små stykker. Han lagde hovedet lidt på skrå. "Ceil må jeg spørge om en ting, hvad få dig til at tro jeg vil se efter ham. " Han kiggede på Arrow og ikke på Ceil. "Jeg efter hånden træt af alle jeres aftale, hvor jeg bare er en dukke i midten. hvor længe skal det blive ved? Jeg her ikke også selv en vilje? " Han øjne ændre farve og han fald igen tilbage i skyggerne.

Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeMan Apr 01, 2013 1:04 pm

Arrow var mere eller mindre i et med det mørke der omgav ham. Han ville ikke vågne op igen, han ville bare blive her der var få fred fuld. nu vidste han hvad Ethan havde snakket om en gang imellem. den fred vi føler når vi leve ville ikke kunne mål sig med den her, det vidste Arrow nu. da Arrow vågnede havde han det bare som om han havde sovet. Men han havde ingen ide om hvad der var forgået rundt omkring ham i mens han havde 'sovet'. Arrow slog øjne op og kiggede frem ad, hen over kirke gulvet. Hans krop gøre ond og han følte det som om han brændte. Det var altid bedre end at fryse.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeMan Apr 01, 2013 9:14 pm

Angel smilte og kiggede på Ethan. "jeg synes nu du køn som du er." Han vidste godt hvordan Ethan havde det med det hele. og ville egentlig heller ikke blande sig. Hans blik faldt på Arrow i stedet for. Det hele var godt lidt for hurtig efter Angel smag. det var noget der lå i vampyr blodet. og det skulle han bare vænne sig til. han sukkede lavt og smilte svag. Arrow var vågne.

Ceil blev chokeret over at høre hvad Ethan sagde. "selvfølgelig tælle din mening, men du må også tænke på andre end dig selv." Ceil smilte "hvorfor jeg ved at du vil se efter ham, det er fordi jeg ved du ikke ville kunne undvære ham. og jeg ved at Daniel ville vende sig i hans grav hvis han faldt ud af at du nægtede. " Ceil sukkede og rystede på hovedet. "Ethan jeg ved hvordan du her det, men der er sådan tingene er, gør mig en tjeneste og ændre lidt på dig selv, se ikke så sort på det. " Ceil vidste godt at hans ord ikke ville nå Ethan.

"ikke før at blande mig men jeg ved hvor Ethan står. jeg forstår fuldt ud. men jeg vil også mene at du ceil forlanger lidt meget af ham. Før i tiden kunne du slet ikke se på ham uden det var med skam, for dig var han ingen ting. der var jo en grund til han blev en del af the Legion. der var jo ingen det mente han kunne noget. og der ud over forlanger du nu at han skal passe på Arrow som han har delt krop med. kun fordi vi ønsker at arven skal vækkes? Jeg forlanger ikke at han stilles til ansvar for Arrow liv. jeg forventet faktisk at I om nogen ville lagde ham tage tilbage, hvor han høre til. men der tog jeg fejl. Jeg vil trakke mig min tilstede værelse har ikke længere noget formål, mere. Må moderen være med jer. og vor fader stå jer bi. " Orion bukkede og forsvandt lige som Seth havde gjort. Tilbage var kun Arrow Angel Ceil Ehtan og Dalxas
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
D. Dalxas
hjælpe admin
D. Dalxas


Antal indlæg : 16
Join date : 24/10/12
Geografisk sted : rundt omkring hvor jeg nu kommer
Job/hobbies : jeg er en Reaper men også kendt som djævlens advokat

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeTors Apr 04, 2013 5:18 pm

Dalxas sukkede og rystede på hovedet. hvorfor kunne de ikke bare være egen. det ver ikke lige frem fordi det var verdens under gang. han kom med et fnys. "Angel du her gjort dit job her, du må godt trække dig. " Dalxas bukkede og vente op mærke som heden mod Ethan. "jeg er lige gald du før ikke noget vælg, Ethan du her en aftale, den kan du jo lige så godt holde ikke?." Han smilte han vidste godt hvad Ethans aftaler gik ud på. Og denne her var ingen forskel. Han sukkede og vente blikket mod Arrow som det egentlig handlede om, bare fordi Ethan skulle lege drame queen, Skulle det jo ikke gå ud over Arrow. "Arrow? " Dalxas lagde hovedet på skrå og smilte svagt han sætte sig ned på hug foran den kære Engel, måtte de jo så være nu.. "hvordan her du det?" Han var nødtil at vide om Arrow overhovedet ville overleve til at forvandle sig, eller om de skulle forvendte at han døde under vejes, Eller Altså død sådan helt..
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeLør Apr 06, 2013 9:15 pm

Arrow sætte sig op og hiv benene op under sig og lagde hovedet mod hans knæ. Arrow lukkede øjne og fnyst lavt. det var mærkelig at vide at Ethan ikke længere var en del af ham, selvom det ikke lige frem var de bedste venner altid, så føltes det tomt. men der ud over gøre alt ondt. Arrow rynkede brynene og sukkede. "alt gør ondt, men der udover har jeg det fint. her er lidt tomt. men det må jeg vel bare vendte mig til" Han åbnede øjne og kiggede på Dalxas "du bange for jeg dør.. " Han vidste ikke helt hvorfor han vidste det, han vidste det bare. Det var der bare han havde ikke nøde og tænke over det. Arrow lagde hovedet på skrå og smilte svagt. "nej jeg dør skam ikke." det vidste han også bare uden og tænke over det. Hans øjne blev klare og mistede farven.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeFre Apr 26, 2013 8:39 pm

Angel sukkede lavt. og lagde hovedet lidt på skrå. "Jeg bliver hængende men kun for Ceils skyld. Husk på han lige nu er bundet til mig og ikke Arrow endnu. " Angel bukkede for Dalxas og smilte "Selvom jeg vil mene det er gået lidt stærkt. " Angel satte sig bare ned på kirke gulvet og smilte. det var nu et sjovt scenerig det er udspillede sig for hans øjne. Hans blik faldt på Arrow, drengen var klar over det mærkeligst ting lige nu og det gik op for Angel at Arrows øjne var blevet klare og havde nu ingen farve.

// jeg skriver igen når Ethan har svar men det er kun som ceil, og ellers ser Angel kun på g skal vi ikke bare få lukket emnet her og smide Arrow lige ud i det ?
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeFre Apr 26, 2013 9:47 pm

Ethan var godt tosset men valgt at holde kæft, derfor sad han bare i skyggerne. Han ville ikke havde Arrow skulle se ham sådan her. Han sukkede, "hvad tror du lige det her er? Ceil forhelved, Du ved godt jeg ikke høre til her? Jeg skal bare smides tilbage i det helved jeg kom fra. Jamen jeg takker fordi du tænker på andre en dig selv. HVAD FUCK er det støre formål, Jeg Night slægten genopstår. MEN HVIS IKKE DU SKULLE HAVDE BEMÆRKET DET så er verden her meget mere fredfyldt end den var da du levede AT DU SÅ FIK DIG SELV SLÅET IHJEL kan da for helved ikke være mit problem. JEG DIN NEVØ FOR SATAN DA.. Jeg vil da skide på Daniel, Han hader mig jo ligeså meget du. og ja HVAD ER PROBLEMET med at jeg ikke kan undvære ham. DET ENESTE PROBLEM HER ER AT JEG IKKE HAR EN SKID AT SKULLE HAVDE SAGT. OG AT JEG LIGE PLUDESLIG ER BLEVET JERES FUCKING DUKKE. jeg gider sku ikke mere " Ethan råbte mere end han talte og så sukkede han bare.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 2:35 pm

Ceil stirrede på Ethan med vrede i blikket. " var din mund knægt, du aner jo ikke hvad du siger.. " Dog vidste Ceil fuld ud at det var sandheden Ethan kom med, og det gjorde ham en smuler nervøs, Ethan var mester i at lyve og havde også før gjort det over for ceil, der faktisk ikke havde opfattet at han løg, for når Ethan løg var det altid med del af sandheden, på den måde holdte det også Ethans samvittighed ren "hvor vover du at sætte dig mod en direkte ordre, " Det havde Ceil ham, han kunne ikke nægte og det vidste han.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 8:00 pm

Arrow sad bare og var forvirret, han fattede ingen ting overhoveddet. Han sukkede dybt og ikke andet end at lytte til Ethan der råbte op omring en masse ting. *Vent lige lidt Ethan? * Arrow kunne ikke se ham men han kunne høre ham og det var Arrow ikke i tvivl om at han kunne høre ham. Arrow ville kunne kende den stemme over alt om så han skulle gå hen og dø ville han kunne kende Ethans stemme. Arrow sukkede bare. "hvorfor er det lige han ikke for et valg? jeg vil faktisk give Ethan rart i det her. Det ikke sjovt at være en eller andens dukke. " Arrow kiggede ned og væk, hans tænker gid rundt mellem hinanden, Arrow blev fraværrende.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 9:58 pm

Ceil sukkede og rystede på hovedet. "Jeg opgiver gør som det passer jeg, jeg begynder at tror jeg skulle havde lyttet til de andre, men kom ikke til mig når det går galt, Ethan vi mødes igen når det er din tid til at vende tilbage et hvad du egentlig er, høre du mig?" Ceil forsvandt og efterlod kun ekkot af hans ord.
Angel bukkede og takkede selv af nu da der ikke længere var en grund til at han var der. Han forlod kirken //resten er op til Ethan Arrow og Dalxas som nu er de sidste //
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 11:45 am

"Er du nu sikker på det Ceil, At vi ses igen? nogen side?" Ethan mumlede og rejste sig og rystede skyggerne af sig, han sukkede. Han gik langtsom, han havde hørt hvert et ord der var blevet sig mellem Arrow og Ceil. "Arrow? hey!? det hjælper ikke at tænke på ham" Ethan vidste godt hvor Arrows tænker ledte hen ad. Ethan havde hørt de tænker lidt for mange gang til ikke at vide det. han og Arrow havde jo ikke delt krop for ingen ting vel? Jo det var jo lidt for ingen ting men Ethan havde ikke haft noget valg. Ethan sukkede og satte sig ned ved siden af Arrow. "Arrow du et fjols." Ethan lagde begge arme om ham og hev Englen indtil sig for at var hvad Arrow var blevet. "tænkt på noget andet okay? " Ethan var spørgende men eftersom næsten alle havde forladt kirken ville han ikke bekymre sig.
Tilbage til toppen Go down
D. Dalxas
hjælpe admin
D. Dalxas


Antal indlæg : 16
Join date : 24/10/12
Geografisk sted : rundt omkring hvor jeg nu kommer
Job/hobbies : jeg er en Reaper men også kendt som djævlens advokat

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 4:07 pm

Dalxas blev overrasket over måde Ethan tog det hele på. Altså han skænderi med Ceil kom ikke bag på ham. men hans venlighed over for Arrow kom meget bag på ham. Så meget at det havde efterladt Dalxas helt tavs. Han stod bare og stirrede han havde ikke forvente at han skulle se den dag Ethan ville vise omsorg over for nogen som helst. Dalxas sukkede og rystede lidt på hovedet. Han løsrev sig og bukkede for med begge "Jeg vil overlade resten til jer " Dalxas forlod også kirken.
//det efterlader Arrow og Ethan så resten er op til jer //
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 5:31 pm

Arrow sukkede og rystede lidt. "Et..Ethan?" Arrow blev en smule overraskt over at se Ethan. Han vidste godt Ethan ikke havde været glad for sin krop. Men Arrow forstod lige pudelig hvor. Arrow lagde hovedet ind mod Ethans hals og han krop forsætte med at ryste "Det svært og detved du også godt. " Arrow lagde ikke en gang mærke til ar Dalxas forlod kirken. "Ethan jeg vil hjem. " Arrow var ikke i sand til rejse sig men det var han ikke klar over at han ikke kunne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas Empty
IndlægEmne: Sv: Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas   Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Koldt blodig mord min kære ~ Zero
» Er det her en date? XXX ~ Arrow
» Dødsfald ~ Elias & Ceil
» Jack's opgave? ~ Arrow
» no way ~ Ethan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Kirken-
Gå til: