Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_lcapEr det her en date? XXX ~ Arrow I_voting_barEr det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_rcap 
sylvia de blood
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_lcapEr det her en date? XXX ~ Arrow I_voting_barEr det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_rcap 
Alex
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_lcapEr det her en date? XXX ~ Arrow I_voting_barEr det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_rcap 
Jack
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_lcapEr det her en date? XXX ~ Arrow I_voting_barEr det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_rcap 
Shadow
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_lcapEr det her en date? XXX ~ Arrow I_voting_barEr det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_rcap 
Ethan
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_lcapEr det her en date? XXX ~ Arrow I_voting_barEr det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_rcap 
Arrow
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_lcapEr det her en date? XXX ~ Arrow I_voting_barEr det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_rcap 
Dino
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_lcapEr det her en date? XXX ~ Arrow I_voting_barEr det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_rcap 
Gabriel
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_lcapEr det her en date? XXX ~ Arrow I_voting_barEr det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_rcap 
Eddy
Er det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_lcapEr det her en date? XXX ~ Arrow I_voting_barEr det her en date? XXX ~ Arrow I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Er det her en date? XXX ~ Arrow

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeFre Apr 05, 2013 9:57 pm

Sted: Burning Alive Cinema
Tid: Efter det er blevet mørkt så ved en ni tiden
Vejr: mørkt, og overskyet
Årstid: forår
Påklædning: [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Ethan havde ingen ide om hvorfor han gøre det her, men Arrow havde bare en bestemt efekt på ham, der gøre han ikke kunne sige nej. Om det var fordi Arrow altid så, så fortabt ud eller hvad det vidste han altså ikke. Ethan sukkede lavt og kunne ikke helt forstå hvorfor Arrow ikke bare kunne tage efsted alene. Men på den anden side, en Engel på denne tid af natten også alene i byen, no way Arrow fik lov til at være i fred. Og det var Ethans opgave og holde øje med ham. Men to og en halv time i en biograf havde sat sine spor på Ethan og det første han gjorde da han igen stod udenfor, var at tænde en smøg. Ethan kiggede rundt og fik øje på nogle fyre længere væk, den ene med en pige på armen. De gjorde Ethan i smule nervøse, nok mest for Arrow ved kommene. Han hev bare røgen dybt ned i lungerne før han lagde hovedet tilbage og pustede ud. Ethan lå bare hans øjne følge røgen mens den stig opad og forsvandt. gruppen af fyre var kommet en lille smule nærmere ikke at det rørt Ethan, men det fik ham til at se sig om efter Arrow. *hvor fanden er den Engel? så længe kan det vil heller ikke tage?* Men hvad vidste Ethan om det, han havde jo aldrig skulle stå og binde sine øjne til fordi han ikke ville kunne se normalt på andre mennesker. *gad vide om det også glæder når han ser film? for så må det have været noget af en split tur den her* Ethan rykkede lidt på sig enden han sukkede og måtte slukke hans smøg. Han pustede den sidste røg ud og gik indenfor igen for at finde Arrow.
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeFre Apr 05, 2013 10:27 pm

p: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] - den nydelig pige eller knap..

Arrow havde nydt filmen, det var rat og kunne tage forbindene af og se noget der ikke gøre han fik det dårlig, eller noget. Han stod bare lige nu ude på herre toilettet og fik de mærkeligste blikke af andre folk og det fik ham til at sukke dybt, han stod og var ved at binde hans øjne til igen. Arrow vidste godt han havde efter ladt Ethan til sted, men han kunne altså ikke gøre det hurtigere. desuden stod Ethan vil også et sted og røg, Arrow ville ønske han ville stoppe med det, men der var ved ikke så meget man kunne gøre ved en to tusind år gammel vane? Arrow var bare glad for at Ethan ikke havde røget mens de var i samme krop. Der stod to fyre bag Arrow og hviskede lavt. og Arrow kigge på dem i spejlet, Han opfangede godt hvad de var de ville og den var Arrow ikke med på. Så han satte farten op og blev færdig. Så galt det bare om at finde Ethan og komme hjem inden det gik helt galt. Arrow havde tage Ethan med fordi han vidste at det ikke ville gå ham godt hvis han var alene. Han så for lille og fortabt ud. At Arrow næsten ville gå ligeud i armen på Ethan havde han altså ikke lige planer om. Men Ethan stod bare midt i det hele. Det fik både Arrow til at smile og fnyse af ham. *havde han ledt efter mig? *
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeLør Apr 06, 2013 8:57 pm

Ethan listede lidt rundt for at finde Arrow, men uden held. Dog var der noget andet der fangede Ethans opmærksomhed, det var at alle folk stirrede på ham. var det så tydelig han ledte efter nogen? Ethan sukkede og havde næsten opgivet og finde Arrow mellem alle menneskene, Da den lille Engel kom væltende ind i Ethans arme. Ethan kunne ikke lagde være med at ligge begge armene om Arrow og smile. "Er du nu blevet så glad for mig, at du ikke kan unværre mig?" Han hviskede lavt i Arrow øre. enden han rettede hovedet op og slap ham. "skal vi gå?" Han hævede spørgende et øjenbryn og så på Arrow, *hvad havde han lavet, der var vil ikke sket ham noget?* Det håbede Ethan ikke for så ville det bare gå ud over ham selv i sidste ende. Ethan sukkede og rettede blikket bag Arrow og lagde en hånd på hans skuldre, der var kommet to fyre ud lige bag efter ham. "Arrow?" Ethan kiggede spørgende på ham og sukkede lavt, det her så ikke lige frem ud til at udvirkle sig til noget godt. Ethan skar ansigt og vendte øje af helle virkeligheden, nogen gang ville han ønske det var lette for ham bare og vende virkeligheden på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeLør Apr 06, 2013 9:42 pm

Arrow skubbede blidt men bestemt til Ethan, "nej jeg kan skam godt unværre dig, men det vil nok bare koste mig selv livet i sidste ende. Så det vel meget smart er det ikke?" Arrow var glad for at Ethan var der for ham, men det ville nu være meget rat hvis Ethan ville være der fordi Arrow var Arrow ikke fordi han havde fået besked på det. Arrow nikkede bare da Ethan spurgte om de skulle gå, der ville være rat og komme væk har fra, og alle problemerne, og helst før de startede. Arrow smilte men det forsvandt hurtig, da Ethan lagde en hånd på hans skuldre og sagde hans navn, Arrow kiggede lidt forvirret på ham "hva er.." Så gik det op for Arrow, hvad det med alt sandsynlighed var Ethan havde fået øje på. Arrow rystede bare på hovedet, for at sige der ikke var sket noget. "lad os bare tage hjem okay?" Han snak en gang, han ville ikke havde Ethan til at tæve nogen, bare fordi Arrow ikke selv kunne. Han havde ikke helt fundet sig til rette i det nye liv. Men som Ethan sagde han skulle nok vende sig til det, og han skulle nok blive stærkere. Men det hele var jo på et tidspunkt, det hjælp jo Ikke Arrow nu. Arrow begyndte at gå, hen mod døren uden at sige noget. Han ville bare gerne hjem.
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeTirs Apr 23, 2013 5:42 pm

Ethan smilte og sukkede lavt over Arrow. "så lad gå da, " Ethan lagde en hånd på hans skuldre og smilte til ham. han gik tre stridt efter Arrow og lagde hovedet lidt på skrå. "Arrow er du helt ikke på det her? du er okay ikke?" Ethan følte ægte bekymring for den lille Engel, også selvom han normalt ville være ligeglad. han spillede bare. han kunne ikke undvære Arrow hvorfor ville han ikke bare indrømme det? han åbnede døren og holdte den for den kære Engel. han smilte svagt og fandt endnu en smøg frem da han var kommet udenfor. han kiggede lidt efter gruppen der havde stået længere henne af vejen. de var trykket en del trætter på og det fik Ethan til at kigge på Arrow bare for at være sikker. han smilte og lagde hovedet på skrå. han gik op på siden af Arrow og lagde en arm om hans skuldre. han trykkede ham lidt ind til sig og smilte svagt. "Arrow? ved du hvad?" Han hviskede ham i øret.
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:51 am

Arrow var meget forvirret Ethan opførte sig langt fra som han plejede. Han var i chok for at sige det mildt. Arrow vente sig om mod Ethan med støre øjne "Ja jeg har det fint" Ordene kom over hans læber en smule hårder end han havde tænkt. Han vendte bare ryggen mod Ethan og rystede på hovedet. "selvfølgelig har jeg det fint.. " Han vente hovedet mod Ethan igen og smilte svagt. "Det går Ethan, det er okay" Han gik stille ud på gaden med et smil på læberne. Han lagde hovedet ind mod Ethan da Dæmonen lagde en arm om ham. "nej det ved jeg ikke. Og er du sikker på jeg vil vide det. " Han smilte svagt og lo lavt. Han kiggede i samme retning som Ethan. og lagde hans hoved mod dæmonens hals. "Det skal nok gå Ethan, se lidt lyst på det." Han hviskede og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 10:44 pm

Der kom et smil frem på Ethans læber da Arrow lagde hovedet ind mod ham. "Når ja det ved jeg nu ikke om det noget du vil vide, men det kunne da godt være. Men på den anden side det kan bruges i mod mig. " Han smilte og lagde hovedet mod Arrow, englen var alligvel et stykke laver end Ethan. "nej det kan vente skal vi gå hjemad?" Ethan sukkede han var ikke sikker på det var nogen god ide at fortælle Arrow her. Der var bare en ting der gik Ethan på ved tanken om at gå hjemad, det var tanken om at skulle forbi en gruppe unge mennesker. Han strammede hans grab om Arrow bare for at være sikker Ethan ville ikke miste den kære engel og slet uden at for fortælt ham, det han nu havde planer om at sige. okay så var det nu, det ville nok heller ikke være så svært at komme forbi dem. Og det ville ikke være noget problem, for Ethan men han var ikke sikker på at han ville kunne beskydte Arrow og samtidet med at han skulle holde øje med dem og passe på sig selv. Det var føst da de var kommet forbi dem, at der blev råbt efter dem. "Hvad fanden er i på Date med hinadne eller hvad sker der lige for jer?" Ethan valgte bare at gå videre uden at sige noget.
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 10:57 pm

Arrow sukkede og smilte svagt "Kom nu Ethan så slemt kan det da ikke være, der skú så meget der kan bruges i imod dig, og det er hvad end du ønsker det eller ej. Men altså jeg kan ikke tvinge det ud af dig, og det vil jeg for den sags skyld heller ikke" Arrow nikkede hans hoved var ved at blive en smule træt. Det der forvirrede ham var Ethans arm der lå om ham og holdt ham tæt ind til dæmonens egen krop. "er du sikker på det?" Hans spæd stemme kunne kun høres af, Ethan. "Ethan? " Arrow hviskede da han mærkede at de gik forbi nogen, han kunne mærke synden rundt om dem, og uden at tænke over det, trak han sig lidt tætter på Ethan. Men i det Arrow hørte hvad der blev sagt kunne han ikke lagde være med at mumled, højt nok til Ethan ville kunne høre det. "Og hvad så hvis det? hvad er problemet så? og i så fald hvad ønsker i at gøre ved det? " Arrow smilte bare og holdt sig til Ethan, Han var bange og følte sig tryk sammen med Ethan selvom det nok var de færreste der ville det. Dog var det, det Arrrow gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 11:13 pm

Ethan smilte "Ja jeg er sikker på det kan vente, men bære rolig du skal nok få det at vide, Jeg vil bare ikke mene det er der rigtige tidspunkt at fortælle det. Der er jo så mange mennesker. " Ethan smilte og gav Arrow et lille klæm, bare for at få ham til at falde lidt til ro, Han var ikke tryk ved det har. Og Ethan ville gøre at for at Arrow følte sig til pas, det er utrolig så meget der kan ændre sig på så kort tid, bare ved at men ikke længere deler krop. Og så nu står med et ansvar over for en anden person. "Jeg er lige her og går ingen steder, okay " Han hviskede til Arrow og smilede. Han klæmet Arrow en gang til bare for at gøre opmærkesom på det han lige havde sagt. "ville du havde noget mod hvis det var en Date? Og nej jeg tror nu ikke de gør noget ved det over hovedet. det hvidst bare nogle lidt for fulde unge, der bare skal være flabet, Men lad os nu komme hjem ad. " Der var nu ikke særlig langt men alligvel de kunne godt løbe ind i noget der ville gøre noget ud af deres tænker. Og det ville Ethan godt undgår. Dog var det Ethan der stoppe op midt i det hele. der var ingen mennesker og han hvidste at der ikke ville komme andre mennesker her. "Arrow " Han hviskede engelens navn og skubbede ham op af muren, det var en blid bevægelse. "Er du klar over hvor meget, jeg er kommet til at holde af dig?" Han kiggede lige på englen og løftede han hoved op så Arrow 'kiggede' lige på ham. "Er du klar over, hvor meget jeg ville øneske at jeg kunne gøre alt i verden for dig?" godt nok var Ethan stærkere end Engelen men han ønskede ikke at opholde Engelen hvis ikke han selv ønskede det. "Er du klar over hvor svært det er at være adskilt fra dig, hvor svært det er at skulle holde fingerne væk fra dig?" Ethan sukkede og var ved at få tårrer i øjne, "Er du klar over hvor svært det er at vide, at jeg med al sikkerhed ikke betyder der samme for dig som du gør for mig" Ethan flyttede hånden og snak ned gang. Nu var det sagt. Han ryttede sig bagud og gav Arrow plads. "Skal vi går ?" Han trakte hånden ud mod Englen, men det var op til Arrow. Ethan ville ikke tvinge nogen til noget de ikke selv ville.
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeSøn Jul 07, 2013 9:02 am

Arrow smilede bare og faldt til ro. Selvfølgelig var Ethan der, det vidste han jo godt. Og det vidste Arrow jo godt. "Det ved jeg nu ikke, jeg tror ikke jeg ville havde noget imod det overhovedet. Men hvad ved jeg om det, jeg aner Jo ikke hvad du gør ved dine dates, så jeg aner jo faktisk ikke om det noget godt eller skidt, at være den dæmonen tager med på date. Du har sikkert rart, men jeg vil ikke tage chancen med at råbe tilbage til dem, nu er har lige så fredeligt. " Arrow var ikke helt sikker på hvor de gik henne ad, og han blev mere forvirret, da Ethan hviskede han navn. Dog blev forvirring til frygt, i det Ethan skubbede ham op af muren. Hvad havde dæmonen planer om? vel ikke at skade ham, det troede Arrow nu ikke Ethan kunne finde på også alligevel, det var jo forhelved Ethan vi snakkede om her. Dog faldt Arrow hurtigt til ro igen. Det blide i bevægelsen, var til at starte med gået Arrow og hans rebfikser (?) forbi. "Eth.." Arrow noget ikke at hviske mere, før dæmonen igen talte. Ethan holdte af ham!? Arrow gyste, han ville ønske han kunne høre det falske i Ethans stemme som når han løg over for andre. Men nej hvert et ord Ethan sagde var sandt, det var Sandheden hvad end Arrow ønskede det eller ej. Arrows hoved blev løftet op og Ethan tvang ham til at 'se' på ham. "men.." Han mumlede og lyttede bare da dæmonen foran ham forsætte. Arrrow kunne ikke fatte hvad der forgik og det forvirrede ham, men det gik også op for ham at det var det her, Ethan ville sige til ham. Da Arrow hørte Ethans sidste Sætning, Sukkede englen og smilte. "Ethan? je.." Arrow kunne ikke få sig selv til at forsætte og derfor, lod han bare hans blik falde ned mod jorden. Han rødmede og kiggede forsigtig op mod Ethan, der lige nu rakte en hånd frem og tilbyd den, til turen hjem ad. Arrow stod og vidste ikke hvad han skulle gøre af sig selv. Hvad foregik der her? Arrow sank en gang og tog Ethans hånd. Han ville bare godt hjem og tænke over tingene, men spørgsmålet var bare om han ville få lov?
// okay, det her var ikke aftalen, men hvad fanden forsætter vi ikke bære? det her kan jo også ende op i noget sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 9:01 pm

Ethan gik første da han kunne mærke Englens hånd i sin egen. Han vidste godt han måske ikke rigtig havde givet Arrow lov til at opfatte det Ethan havde sagt. Og havde Englen det på samme måde eller var det kun Ethan der følte sådan? "Ar.. " Ethan stoppede sig selv og rystede lidt på hovedet. Han forsatte bare med at gå ned langs med den smalle gade. De gik lidt for tæt op af hinanden og det fik Ethan til at sukke lavt. Han stoppede bare da han nåde deres hoveddør, det var lidt mærkeligt at tænke på. Altså at de boede sammen og gik op og ned af hinanden hverdag. Også at Ethan ikke havde indset det noget før at han havde så stærke føleres for Arrow, den kære lille Engel. Ethan åbnede bare døren og sukkede lavt i det han lod Arrow gå ind først. Døren glid stille i bag ham. "Arrow?" Ethans stemme var lav og han kunne ikke lagde være med at lægge begge arme om Arrow. Han løftede forsigtig hans hænder længere op og tog bindet af Arrows øjne. "Arrow Se på mig?" Ethans stemme var bedene og han smilte svagt. Han havde stillet sig selv og Arrow foran et af huset spejle. Han valgte blidt at kysse Arrow på halsen, Han lukkede bare øjnene og lagde hans hoved ind mod Arrows hals. . ”hvorfor ved jeg bare at jeg ikke kan få lov til at være din og du ikke kan være min? Kan du svar mig på det?” Ethan mumlede han var ved at blive træt og så dog ikke. Han sukkede lavt og lod endnu en gang helt forsigtig hans læber hvile mod Arrows hals.
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeMan Sep 09, 2013 4:26 pm

Arrow hoved var kaos. Men han var glad for at Ethan varder for ham. Arrow var glad for han kunne havde Dæmonens hånd i sin, at han kunne mærke ham Selvom han ikke kunne se ham. I hvert fald ikke med sine egen øjne. Men af en eller anden grund var Arrow ikke bange for Ethans sande ansigt. Arrow frygtede ikke dæmonen. Arrow opfangede halvt sigt navn men Ethan stoppede sig selv enden han kunne nå at sige noget. Arrow forblev tavs. Ethans opførelse bekymrede Arrow men han kunne ikke lige frem sige noget. Arrow tvang sig selv til at sig på Ethan men igen han sande ansigt gjorde ikke Arrow bange. Arrow sukkede bare "Hvem har sagt jeg ikke kan være din.?" Arrow havde ikke benægtet noget over hovedet. Men der var en grund til at han ikke havde sagt noget. Den ene grund der fik Elias dræbt. Arrow vente sig om og lagde hovedet ind mod Ethan. Hvor længe ville dette holde.
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeMan Sep 09, 2013 7:30 pm

Ethan sukkede bare da Arrow kiggede på ham. Hvad Engel der efter gjorde kom bag på ham. "Arrow!?" Ethan løftede hans hoved op så englen kiggede på ham. Resten af Arrows krop stod lændte ned mod ham selv. Ethan var i Chok også selvom han vidste Englen ikke kunne lyve ville Ethan ikke tror på at dette her var sandheden der kom over Arrows læber, men der var vel kun en måde at finde ud af det på. Ethan lagde en finger under englens hage og løftede han hoved lidt højere op. Han havde selv bedt om det. "Sikker på det her" Ethan hviskede mod Arrows læber inden han kyssede dem. Ethan holdt kun kysset kort han ville give Englen plads til at tænke over hvad det var han havde sagt.

//jeg ikke sikker på jeg vil vide hvor det her ender //
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeTirs Sep 10, 2013 8:58 pm

Arrow kiggede bare på Ethan uden at sige noget overhovedet. Han kiggede bare Dæmonen i øjne med et smil på læberne.Om Arrow var sikker var han nogen sinde det? Nej ikke rigtig og dog ville han ikke lyve over for Ethan han ville ikke en gang prøve på det. Arrow sukkede svagt mod Ethans læber da Dæmonen kyssede ham. Arrow kyssede igen og sukkede da Ethan slap kysset det var list for tidligt efter Arrows mening. Arrow rakte ud efter Ethans læber med sine egen. Englen kunne ikke lagde være. Det var ikke for at lege med Ethans følelser overhovedet for Arrow følte også for Ethan. Arrow hold virkelig meget af Dæmonen der stod foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeTirs Sep 10, 2013 9:36 pm

Ethan blev overraskt over at Arrow gengældte Kysset og dog det fik ham til at smilte, Ethan lo svagt da Englen sukkede mod han læber. Da Arrows læber igen ramte hans egen blev han endnu mere overraskt Englen havde altså ment det!?
Ethan hev Arrow helt tæt ind til sig og holdt ham der mens han kyssede blidt tilbage. Ethan delte blidt deres læber "Arrow" Han hviskede blidt Englens navn mod Arrows læber. Ethans hænder holdt bildt om ham. De stod stadigvæk i gangen de stod bare der og holdt om hinanden. Det var så mærkeligt men så rart på sammen tid. Ethan smilte ved tanken om at Arrow kunne se på ham uden at der ville op stå et problem. Ethan løftede Englen op og bar ham med hen ad gangen. Ethan åbnede døren ind til hans eget sove værelse. rummet var mørkt, men det gjorde ikke Ethan noget selvom Arrow nok havde brug for noget lys.Ethan satte ham fra sig i sengen og kyssede blidt hans læber inden han tændte nogle stearinlys. Ethan lagde hovedet på skrå og smilte til den anden i halv mørket. Han hev Arrow med ned og ligge. Bare at ligge her ved siden af hinanden var nok.Ethan ønskede ikke at gå for hurtigt frem, Ikke med Arrow en hver anden havde han nok gjort med men ikke Arrow. Det var noget anden med ham. Ethan kyssede igen han læber og hev ham indtil sig.
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeTirs Sep 10, 2013 9:45 pm

Arrow smilte bare over Ethan men der var ikke så meget Englen kunne gøre. Der kom en svag latter over hans læber efter Ethan havde sluppet dem igen. "Ethan.." Arrow hviskede hans navn tilbage helt tæt mod Ethan læber. I det Ethan løftede på ham lagde Arrow armene om Ethans hals. "Ethan!?" Arrow strammede hans tag, Han var ikke rigtig så vild med at blive løftet rundt på. Men på en måde gjorde det ikke så meget når det var Ethan der gjorde det. Arrow Sukkede dybt og kyssede Ethans hals. Arrows øjne kunne ikke rigtig vende sig til mørkt og dog sad han på Ethans seng med et smil, der var lidt forvirret han havde ikke noget at kysse igen. I det han blev hevet ned og ligge ved siden af den anden i halv mørket der var kommet fordi Ethan havde tændt lys. Arrow lagde sig ned og ind mod Ethan han kyssede bare igen. Arrows arme fandt selv rundt om Ethan og han hænder havde fået et andet liv mens han holdt kyssede. Arrow ene hånd nussede Ethan ryg og den anden hans mave. Arrow slap kysset og gispede lavt efter vejret. Han lagde hovedet ind mod Ethans varme krop.
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeOns Sep 11, 2013 8:55 am

Ethan smilte og over den andens halv gispende vejrtrækning. "Rolig nu trak vejret. " Ethan kyssede svagt Arrows læber og gabte lavt. Han puttede Arrow ind til sig og nussede hans ryg med rolige blide bevægelser. Ethan var stille og sukkede mod Arrows læber. Han lukkede svagt øjne og nød bare at ligge her med Englen ved sin side. Ethan holdt fast om Arrow og hviskede ham i øret. "Arrow blev ved min side? også selvom du ikke vil være ved min, så vil jeg altidvære ved din dette er mit løftet. " I det Ethan havde sagt disse ord, Aflagt sin ed på han ikke villeforlade Arrow tog beskytterens mærke form.Ethan ville for altid være Arrow beskytter.
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.] Ethan trak sin arm til sig og kiggede nærmere på mærket. Hans overraskede udtryk talte for sig selv. *Arrow? * Ordene kom i hans tænker, hvor stærkt ville båndet være? ville Arrow kunne høre ham? Ethan lagde en hånd hen over mærket og sukkede det gjorde ikke ondt. Han smilte nu var Arrow ikke alene om at være bærer af et mærke.
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeFre Sep 13, 2013 11:55 am


Arrow smilte og havde fået vejret igen. Han lagde sig godt til rattet ind mod Ethan og sukkede svagt. Ethans varme krop mod Arrows egen fik ham til at slappe af. Den andens ord kom bag på han og han rejste sig en smule for at ikke på den anden. "Jeg .." Arrow stoppede sig selv og fik store øjne hans blev overrasket over at Ethan hev sin arm til sig. Efter om han lige havde sagt de ord han havde. Arrow rykkede lidt på sig uden at tanke over det. Han følte sig egentlig afvist. Arrow sukkede og fik kigget nærmer på Ethans arm. Arrow tog blidt fat i den og lagde Ethans hånd mod sit hjerte "så længe mit hjerte slår vil jeg være ved din side. Til min endelige undre gang." Arrow hviskede men vidste godt Ethan kunne høre ham. Arrow lagde hans hoved ind mod dæmonen og smilte. Arrow rattetede hovedet mod Ethan og blinkede en gang *Ethan ?*
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeOns Sep 25, 2013 7:47 am

Ethan smil og lagde en hånd mod Arrows kind. "Godt" han smilte "vi kan jo ikke have det ender galt. " Ethan smilte og lagde hovedet lidt på skrå. Ethan kiggede en smule op så engle der nu stoppede sig selv i at tale. Ethan var forvirret hvorfor stoppede han.. men hans forvirring blev aflyst af du smil da Arrow tog hans hånd og lagde den må hans hjerte. "De ord til jeg aldrig gemme" Ethan lagde armene om den anden. *ja Arrow * Ethan smilte nu ville Arrow altid kunne kalde på han og Ethan ville altid dukke op. Den englen skulle ikke frygte for noget som helst. Det ville Ethan søger for. Han lagde sig bare ned sammen med den anden. Og puttede Arrow godt ind til ham og puttede ham med undre dynen. Ethans læber ramte blidt Arrow. I mens knappede Ethan Arrow bukser op.
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeTors Nov 14, 2013 10:01 am

Arrow kyssede igen og hans øjne gid i. Da det gik op for hvad der foregik og hvad Ethan havde gang i, gik der en smule panik i han. Han forsøgte at slappe af om det lykkes vidste han altså ikke. Han trak sig en smule væk og løftede hovedet han kiggede på Ethan, med lidt spørgende øjne. Han lagde hovedet ind mod den andens hals og smilte. Han havde det som om det ville være bedst hvis han sagde noget, men han vidste også bare hvor mærkeligt det ville gå hen at blive hvis han gjorde. *hvad gør jeg ?* efter den tanke var det som om hans krop selv svarede på det. Han kunne mærke det. Han bed tænderne sammen, for at hold en overrasket lyd tilbage. Han kyssede bare Ethans hals. Han løftede hans hænder om lagde den mod den andens overkrop. Han hev sig selv tættere på den anden. Han sukkede og nussede Ethans hals. Han havde den største lyst til at bide i Ethans hals.. Han mod stod i omkring du minuts tid før han gjorde det .

//det her er mærkeligt sidder og har brobygning 00 og skriver starten på sex scene.... Det bliver bare ikke... Eller jo det gør det måske //
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeLør Nov 16, 2013 8:03 pm

Ethan smilte og sukkede lavt over den anden. Han slap Arrows læber og smilte til ham. Han hevbare lidt ned i den andens bukser, han nussede engel på låret, for at få ham til at slappe af. Han nussede Arrow på halsen med næsen enden han kyssede ham igen. Ethan hev engels bukser helt af, dog lige så stille. Da Arrow kom tætter på ham helt af sig selv, lagde Ethan forsigtig en hånd mod hans lem (mangler virkeligt andre ord). der kom et støn over Ethan læber da Arrow bid ham i halsen. Han begyndte at nusse ham der. Han kyssede igen han læber og holdt Kysset han lod hans tunge dele Arrow læber. Han lod engel forstå at han kunne sige fra hvornår det skulle være. Arrow skulle ikke tvinges til noget han ikke ville. Han sukkede og hev en lille smule ned i kanten på englens underbukser. han nussede englens lår med hans ene hånd og hans lem med den anden. Han slap Arrows læber og kiggede ham i øjnene..

//lad os da se hvor det ender men mon ikke samme sted som Elias //
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeSøn Dec 22, 2013 9:58 pm

Arrow smilte bare og sukkede, han flyttede han hånd ned mod Ethans der var om han lem(yah ord, andre ord.)Det var Arrow selv der begyndte at bevægede Ethans hånd. der kom en rødme frem på hans kinder og der kom et støn over hans læber. Arrow lagde hans hoved ind mod Ethans hals og hans hænder mod Ethans bukser. Arrow begyndte langsomt at åbne dem. Arrow ønskede ikke at de skulle stoppe, han ønskede ikke at Ethan skulle stoppe. Arrow bed Ethan i halsen igen, denne gang bed han en lille smule hårdere. før han kyssede hans læber og bed ham drillende i undre læben. Arrow sukkede og smilte,
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeLør Jan 25, 2014 6:18 pm

Ethan smilte og begyndte at bevæge sin hånd lidt langsommer end englen selv gjorde det. Det var både for at drille men også at starte blidt ud. Han tog imod Englens kærtegn og smilte. Ethan flyttede sin anden hånd og hjalp englen med at åbne hans egen bukser. han lod englen tage det stille og roligt.gøre tingene i det tempo han selv ville også selvom Ethan egentlig havde svært ved at holde det tilbage. "Er du sikker på det er det her du vil min kære" Ethan smilte og hviskede englen i øret. han flyttede sin ene hånd ned på englens lår og den anden forsatte ligeså stille med det den egentlig havde haft gang i. Ethan kyssede Arrow læber og smilte mod dem. Han sukkede og lyttede det de lyde Arrow kom med og Ethan  kunne mærke hvordan han blev mere tændt af det, hvordan han fik mere og mere lyst til den anden, Ethan kæmpede med sig selv for  at for holde sig i ro, lade Arrow styrre det. Ethan bid sig selv i underlæben, og endte med at smilte stort samtidigt med..
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeLør Jan 25, 2014 10:18 pm

Arrow smilte svagt til Ethan og lukkede der efter øjnene han vred sig under Ethans kærtegn og hans kinder blev rødere. Englen smilte til dæmon og begyndte selv at lege med den andens ælderdele. Arrow forsøgte at holde et støn eller to tilbage, Han åbnede øjnene da Ethan hviskede ham i øret. Arrow satte sig op og ville havde hevet Ethan med men noget det ikke før han knækkede sammen ned over den anden, der kom en blanding af et støn og et gisp af smerte over hans læber. Arrow kiggede mod Ethan med et blik det både rummede stor smerte men også dyb nydelse. Arrow kunne mærke det trække sammen ned over hans ryg og han hørte lyden af hans bluse der gik i stykker før han så de hvide vinger. Arrow gispede og lå Halvt hen over Ethan og ønskede noget så inderligt at den anden ville forsætte. englen genvandt kort efter pusten og foresatte selv med hvad han haft gang i. Arrows lyst voksede også selv, han havde ikke indgang haft det sådan her med Elias. Arrow lagde hans pande mod Ethans og hans øjnene bad på mere, Arrow havde helt glemt hans egen vingere, men det var som om de altid havde været der så de kom ikke i vejen endnu i hverfald. Arrow kyssede kort ethans læber og håbede han ville forstå hvad Arrow bad om, for han var ikke sikker på han ville kunnesige det højt og dog kom der en svag hvisken over hans læber på et sprog ikke en gang han selv forstod "Mere" Arrow undrede sig kort over at høre sin egen stemme tale Èngelsk. Han kiggede mod og snak en gang. Den badende tone i hans stemme kunne man de ikke tage fejl af
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

Er det her en date? XXX ~ Arrow Empty
IndlægEmne: Sv: Er det her en date? XXX ~ Arrow   Er det her en date? XXX ~ Arrow I_icon_minitimeSøn Jan 26, 2014 2:46 pm

Ethan smilte over Arrow der bare lukkede øjnene og fik rødere kinder. Ethan kunne ikke lagde være med at le lidt over Englen, Dog blev hans letter stoppet af et støn det kom over hans læber. Han knurrede og sukkede så dybt, Han lod Englen gøre som han ville. Ethan slikkede Arrow op af halsen "du behøver ikke holde det tilbage" Ethan hviskede. Han blev overraskede over at Arrow sætte sig op Ethan nåde ikke at gribe ham, dog støttede han ham, Ethan øjne blev store da han så Arrows smerte. "Arrow?" Ethan satte sig op med Arrow og skulle til at lægge armene men nåde de ikke før han hørte lyden af Englens tøj der gik i stykker, Ethan stirrede på de hvide vinger, Ethan rakte ud og rørt ved de hvide vinger. Han hev Arrow op på stødtet og sad lidt der med ham mens han fik vejret igen. Ethan smilte og kyssede Arrows læber. Ethan smilte over Arrow Der bare forsatte med hvad han havde haft gang i. Ethan stønnede og lagde hovedet ind mod Arrows hals. Arrows Èngelske Stemme nåde Ethan øre og der kom et smil frem på hans læber. Det kom en lille letter over hans læber og Ethans hænder foresatte med at lege Arrow. Genske langsomt lod han en fingere gide op i Arrow. Ethan kunne mærke det trække sammen hen over hans egen ryg, og han knurrede lav mod Arrows hals, Han kunne ikke lade være han kyssede Arrows hals før han bed.
Tilbage til toppen Go down
 
Er det her en date? XXX ~ Arrow
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Jack's opgave? ~ Arrow
» Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Burning Alive Cinema-
Gå til: