Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Kiss my lips ~ Angel I_vote_lcapKiss my lips ~ Angel I_voting_barKiss my lips ~ Angel I_vote_rcap 
sylvia de blood
Kiss my lips ~ Angel I_vote_lcapKiss my lips ~ Angel I_voting_barKiss my lips ~ Angel I_vote_rcap 
Alex
Kiss my lips ~ Angel I_vote_lcapKiss my lips ~ Angel I_voting_barKiss my lips ~ Angel I_vote_rcap 
Jack
Kiss my lips ~ Angel I_vote_lcapKiss my lips ~ Angel I_voting_barKiss my lips ~ Angel I_vote_rcap 
Shadow
Kiss my lips ~ Angel I_vote_lcapKiss my lips ~ Angel I_voting_barKiss my lips ~ Angel I_vote_rcap 
Ethan
Kiss my lips ~ Angel I_vote_lcapKiss my lips ~ Angel I_voting_barKiss my lips ~ Angel I_vote_rcap 
Arrow
Kiss my lips ~ Angel I_vote_lcapKiss my lips ~ Angel I_voting_barKiss my lips ~ Angel I_vote_rcap 
Dino
Kiss my lips ~ Angel I_vote_lcapKiss my lips ~ Angel I_voting_barKiss my lips ~ Angel I_vote_rcap 
Gabriel
Kiss my lips ~ Angel I_vote_lcapKiss my lips ~ Angel I_voting_barKiss my lips ~ Angel I_vote_rcap 
Eddy
Kiss my lips ~ Angel I_vote_lcapKiss my lips ~ Angel I_voting_barKiss my lips ~ Angel I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Kiss my lips ~ Angel

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 8:41 pm

Sted: Angels villa
Tid: middag
Vejr: solrig
Årstid: Forår
Påklædning: En løs bluse og et per under bukser.

Alex lå sammen krøllet i sengen og sov fast. Selvom verden udenfor for længst var vågnet, så ville Alex ikke vågne han ville sove. Om så han skulle sove hele dagen så ville han bare sove. han havde været oppe det meste af natten. han var først faldet hen ved en tre tiden og lige nu nærmede klokken sig tolv. Alex sukkede i søvn og smilte fred fuldt. Der var stille i huset, men der var heller ingen andre end Alex hjemme. men i søvn håbede Alex på at han ikke ville være alene når han vågnede, hvis han ville vågne.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 9:22 pm

Angel åbnede stille døren til huset og gik ind, han var godt klar over at Alex nok sov, men så kunne han jo også vække ham. han smilte og liste op af trappen. han gik helt roligt hen til døren, han åbnede den forsigtig og stod lidt kiggede på Alex. han var så sød når han sov. Det fik Angel til at smile og gå stille ind i værelset.

Angel satte sig på sengen og strøg Alex over håret. Angel lægende sig ned over ham og kyssede forsigtigt hans læber. "hmm" han brummede svagt med hans læber inden han slap kysset. Angel strøg stadigvæk Alex over håret, "godmorgen" han mumlede og smilte sødt til den lille halvling.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 9:36 pm

Alex smilte svagt da han mærkede to læber mod hans egen. Han rolle sig ud og strakte sig efter Angel havde sluppet hans læber, Alex åbende begge øjne og smilte. han satte sig op og lagde begge arme om Angel. "hmm. godmorgen" han gabt og lagde hoved lidt på skrå. "har du sovet?" Han kigge på Angel, det var han altså nødtil at vide for havde Angel ikke sovet ville Alex ikke holde ham vågne. Han lagde hans hoved mod Angels hals og skuldre. Han smilte og ånden tungt mod hans hals. Alex lukkede øjne lidt igen og sukkede dybt hans grab blev lidt løser. dog var han vågne han slappede bare af.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 11:07 pm

Angel smilte og lagde hovedet lidt på skrå "Ja jeg her sovet. men hvis du vil sove noget mere sover jeg med glæde med dig" Angel lagde begge armene om ham og hev ham med ned ned og ligge i sengen og smilte til ham. Han kyssede hans læber og lukkede øjne mens han hold kysset. han puttede Alex tætter ind til sig og smilte til ham. Angel elskede det her, også selvom han var en smule træt men det var han jo altid. der var et smil om hans smilte da han hev Alex ind under sig. "jeg tror sku jeg elsker dig" Angel mumlede lavt og kiggede på Alex. han smilte og kysse ham på halsen, han ville ikke bide, selvom det var fristende og gøre det.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeTors Apr 04, 2013 8:48 am

Alex smilte bare over Angel og fandt sig i hans lille leg "nej Jeg til ikke sove mere. " han sukkede svag ok nyd Angels kys. Dog var han en lille smule bange for Angel ville bide og dog.. det var jo ikke selve bidet han var bange for. Det var at Angel ikke ville stoppe. Sådan ville han ikke dø. Han sukkede og skubbede bidt til Angel. Han kunne ikke rigtig lide og ligge under han, for så var der ikke rigtig nogen måde og komme væk på. Alex sætte sig op i sengen, hans vejrtrakning var bliver tungere, men var knap så afslappet som før. Han krøllede sig sammen "mg.." han forsøgte og holde lyden tilbage. Og lagde derfor en hånd for munden. Han skuldre begyndte svagt og ryste. Det her var noget helt uvant og Alex velkomte det ikke lige frem med åbne arme "hmmi" Alex forsøg hjalp han ikke Han vidste Angel kunne ghøre det.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeTors Apr 04, 2013 9:24 pm

"okay men det kunne nu godt være, det jo ikke ligefrem fordi du sover om natten, heller og jeg kan jo altid sove, " Angel gabte lavt og smilte til ham. Angel blev til overrasket over at Alex skubbede til ham men med Alex' fortid var det forståeligt. Han sukkede derfor bare og flyttede sig så Alex kunne komme op og side ordenligt. Han blev dog lidt bekymret da Alex begyndte og klynke. Angel satte sig op og lagde begge arm om ham. "hvad er der. " Han mumlede og lade hovedet lidt på skrå. Han kyssede Alex på halsen og nussede hans ene arm lidt.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeFre Apr 05, 2013 10:08 pm

Alex krøllede sig bare sammen. det var bare den her følelse han fik okay, men det ville han ikke indrømme, Derfor rystede han bare på hovedet og håbede Angel ikke ville spørge mere ind til det. "hmm" Han mumlede lavt da Angel kyssede hans hals, men det udløste bare flere følelser og Alex måtte bide tænderne sammen, for ikke at klynke en gang til. Men man kunne til genglæde høre at han bid tænderne sammen. hvilket nok ikke gjorde det bedre. Han sukkede og hev vejret ind mellem tænderne fordi han havde holdt det samtidet med. *åh gud så stop dog.. Angel hver sød.. * Men han ville jo godt, han ville bare ikke indrømme det, Alex rødmede ved tanken og valgte derfor og gemme sit ansigt væk bag hans arme. *flot* Han kunne have gjort det mere tydeligt hvad det var han tænke på. Han var bare glad for Angel ikke kunne læse tanker. "hmmmi" Alex skar ansigt og ønskede lige nu og dø, eller i hvert fald ikke og være til stede i hans egen krop. Dog fik Angels nussen ham til at slappe af og han faldt lidt ned igen. Selvom det stadigvæk, fik det.. Alex snak en gang og lagde hovedet tilbage mod Angel skulder. Hans kinder var stadigvæk helt røde og der var ingen ting Alex kunne gøre ved det.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeLør Apr 06, 2013 6:17 pm

Angel blev mere og mere forvirret over Alex, hvad var der galt. han havde ingen ide om hvad der forgik. Angel sukkede og forsatte bare med at nusse Alex på armen. Også selvom han ikke var glad for der ikke var noget han kunne gøre. Da Alex rødme og gemte ansigtet væk blev Angel mere forvirret. "nej lad være med det, du så køn når du gør sådan" Angel smilte svagt og kyssede igen Alex på halsen. "hvad er der med dig.?" Angel lagde hovedet på skrå og slap Alex. "kom lad os få noget at spise? Eller er du ikke sulten?" Angel var godt klar over svaret nok ville være nej men så let skulle Alex ikke slippe.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 8:01 pm

Alex var rystet hvordan kunne Angel sige sådan? Alex var jo ikke køn, eller det mente han ikke selv. Nej hver sød. Angels kys på hans hals fik ham til at gispe. Han vred sig og lagde armene og Angel. Alex lagde hovedet ind mod Angel hals og kyssede ham her. Alex rystede på hovedet "jeg ikke sulten" Alex lagde armene om sig selv og kiggede lidt bedrøvet på Angel. Han havde ikke lyst til at spise. han krøllede sig sammen og lagde sig ned. han havde det ikke så godt. "hmmi" denne gang ville han ikke holde det tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeFre Apr 26, 2013 8:24 pm

Angel smilte da Alex lagde armene om ham, Dog slap han ham stadigvæk. "Det virker ikke på mig, det ved du godt. " Da Alex krøllede sig sammen og sagde han ikke var sulten rystede Angel bare på hovedet og smilte svag, han strøg bare Alex over håret og sukkede. "Jamen du er nødtil at spise noget det ved du også godt. " Angel lagde hovedet på skrå og smilte. "Hvad er der med dig? " Han sukkede og strøg igen Alex over håret. Han forsatte sådan lidt. Enden han bare endte med at nusse den kære halvling i håret. "Du ved du ender op med at sige det på et tidspunkt, hvad er det der plager dig" Angel lænende sig frem og hviskede Alex i øret. Enden han lagde armene om ham og nussede ham på halsen i stedet for.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeTors Jul 04, 2013 9:39 pm

Alex skubbede bare til Angel og rystede på hovedet. Han så fraværende ud i luften. "Jeg ved det ikke, der er bare så meget jeg ikke kan forstå det hele er gået så hurtigt det bare... " Alex rystede op givende på hovedet og lagde armene om sig selv. Der var så meget ting der havde ændret sig, men Alex ville jo godt havde det var sådan. Alex lukkede bare øjne og tog sig selv til hovedet. Hans verden var et stort kaos.Han fortrak ansigtet i smerte og lagede begge arme om hans mave, han havde ondt. Det var derfor han ikke ville spise, <<for det gjorde det værre.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeFre Jul 05, 2013 11:07 pm

Angel kiggede overrasket på Alex da hanblev skubbet væk, Angel lade hovedet på. Han forstod ikke helt hvad Alex sagde, spørgsmålet var bare om han menet det han sagde eller som den kære halvling talte i tåger. Men i det Angel så Alexs ansigt fortrakke sig i smerte, kunne han ikke længere bare kigge på. Han lagde begge arm om Alex på trods af han lige var blevet skubbet væk. "Alex? " Han hviskede og lagde hovedet ind mod en lille halvling. " Hvad er der galt? hvor har du ondt?" Angel var dog ikke i tvivl. For det var tydeligt, men det ville også forklarer hvorfor Alex knapnok spiste. Angel Sukkede og nussede ham forsigtig på maven. Vel vidende at der var problemet. Angel vidste godt at Alexs hoved var et stor Kaos, og han ville ønske han kunne gøre noget ved det, men desværre. Angel smilte svagt til ham og kyssede ham på halsen. "Alex min kære det skal nok gå, men du bliver nødtil at fortælle mig hvad der er galt. Ellers kan jeg ikke hjælpe,og jeg vil ikke se dig lide" Angel holdt bare om ham og nussede ham, han ville havde at han skullevide at han var der for ham, uanset hvad. Om så han skulle sætte sig op mod Lucas.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeSøn Jul 07, 2013 8:32 am

Alex blev overrasket over at han selv skubbede Angel væk, og dog var det rart ikke at havde dæmon-englens arme om sig det kort øjeblik. Alex var ikke helt klar over hvad der gjorde at han havde ondt, men smerten var til at tage og føle på. Da Angel igen lagde armene om ham, havde Alex det som om, at han forsvandt ind i en lille verden af trykhed. "Ja?" Han hviskede som svar da Angel sagde hans navn. "Det ved jeg godt... men det bare.. " Alex skar endnu en gang ansigt. Angels hånd nussede ham lige så forsigtigt. Og det fik Alex til at slappe af. "Jeg har bare ondt... " Han hviskede det så lavt han kunne. Et suk kom over hans læber og de fortrak sig i et smil.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 9:20 pm

Angel kiggede bare på Alex og smilte efter som ham begyndte at slappe af, så han havde bare ondt. "Jeg tro nu at vi skal havde nogen til at se på det, " Angel hviskede bare lavt i hans øre. "Vil du ikke nok lade mig hjælp. Alex jeg kan ikke lide at sig dig lide, " Angel kyssede ham bare på kinden og smilte, han forsætte med at nusse Alex på maven. "Alex Du ved jeg vil gøre Alt for dig, uanset hvad" Angel smilte til halvlingen og sukkede mod hans øre. Angel holdt bare blidt om ham, og Alex ville til en hver tid kunne skubbe ham væk, hvis det var det han ville.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 9:56 pm

Alex sukkede og lukkede, man kunne tydelidt se på hans ansigt at han nyd det, meget endda, og han slappede endnu mere af. "Tro du det nødvendigt? Altså.. det kan jo være det bare er lidt mavepine eller også at jeg her spist noget dårlig" Det vidste Alex godt måske ikke helt var heeelt sandt. Men man kunne jo altid håbe. Alex sukkede bare igen denne gang over Angels ord og hans kys. "det ved jeg godt. " han ville hellere end gerne ligge hans liv i Angels hænder. Men der var en ting der stod i vejen. Eller en person. Alex åbnede svagt øjne, han lå bare og kiggede op på Angel, med halvt lukkede øjne..



Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeMan Jul 22, 2013 11:02 pm

Angel smilte bare over Alexs ansigt og nussede bare han mave. "Det jeg nu ret sikker på, det kangodt være det ikke er noget slemt, men det kan jo også godt være at det er. " Angel kyssede bare hans læber inden han kunne nå at sige noget i mod det. Angel holdt bare kysset. Han sukkede bare da han slap den andens læber. "Kom " Angel hev Alex op og sidde ordentligt. Angel lagde armene om Alex's mave og kyssede ham på kinden. "Hey.. kom op og stå" Angel hev Alex med op og stå på gulvet. Der stod han bare sammen med den anden lidt, "Det skal nok gå.. " Han nussede stadigvæk Alexs mave. Angel var godt klar over Alex ikke var meget for læger. og slet ikke med hans fortid. Men han havde ikke noget valg denne gang. Denne gang havde Alex Angel, og Angel ville ikke lagde noget skade Alex.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 12:00 pm

Alex sukkede opgivende over Angel og smilte bare, han havde ikke rigtig noget valg, Andet end at gøre som Angel sagde, for Alex ville ikke sige Angel i mod. "okay du vinder, og jeg for fred, eller noget i den stil.. " Hvis han skulle til lægen, ville han nok ikke få fred. Men det var der ikke noget at gøre ved. "Det ved jeg godt, det vil. Men jeg kan nu altså bære ikke lide læger. Det skrammer mig og forsøger og give mig den ene sygdom efter den anden. " Alex sukkede i mens han sagde det og stod bare på gulvet sammen med Angel. Han rystede på hovedet og lagde det lidt på skrå. "Men lov mig en ting, uanset hvad, så er du hos mig " Han lagde hovedet tilbage og kiggede op på Angel med to store og spørgende øjne. Alex var på trods af deres forhold i tvivl. Han lukkede bare øjne og ville ønske verden ville gå lidt væk.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeOns Jul 24, 2013 3:10 pm

Angel smilte bare og stod bare med Alex i armene. "Jeg vil altid være hos dig, uanset hvad. " Angel stod bare og kiggede på Alexs ansigt. "Kom, vi kan lige så godt få det over stået" Han hev Alex efter sig og gik ud på bade værelse. Angel satte Alex fra sig på gulvet, vel vidende at Alex ikke ville flytte sig. Angel sukkede og kyssede ham i panden. At få Alex i tøjet var ikke nogen stor videnskab. Men Angel var forsigtig han ville jo ikke gøre det værre. Han smilte og lagde hovedet på skrå. Han rakte en hånd frem mod Alex, efter han var færdig med ham. "Kom se laver jeg te"
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeTors Jul 25, 2013 5:10 pm

Alex fulgte bare efter Angel og kiggede lidt forvirret rund. Før det gik op for ham at han sad på bare værelset gulvet. Han gabte bare og smile til Angel. Alex forsøgte ikke at tænke, hvilket var tæmmelig svært for ham at gøre. "Angel" Alex følte sig ikke særlig godt tilpas, selvom han ikkehavde nået imod Angel, var det stadigvæk svært for ham. Det var dog overstået hurtigt, også forsigtig. "Angel jeg vil ikke" Alex havde set arene på hans egen krop. Og tårrene havde fundet vej frem. Alex tog bare Angel hånd, og gik med ham, te ville være fint
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 8:19 pm

Angel sukkede bare og hev Alex ind til sig. "Jeg ved godt det svært." Han holdt bare om den anden og havde ikke rigtig nogen ide om hvad han skulle gøre. "kom jeg laver te" tog Alex hold og gik bare med ham side om side. Angel rode rundt i køkkenet og lavede te. Han havde sat Alex fra sig på en af stolene. Angel stille bare kroppen for an Ham og kyssede hans læber. Der kom et smil frem på Angels læber. "det skal nok gå, jeg er har for dig" Angel kiggede bare Alex i øjne og strøg ham over håret. Angel tog en tår af hans egen te og stille den fra sig. "Alex hør på mig jeg går ingen steder, overhovedet. Jeg forlader dig ikke og jeg vil blive ved din side uanset hvad, okay, jeg elsker dig." han havde lagt en hånd på skuldren af ham "Jeg holder virkelig meget af dig. og der ingen der kan lave om på, ikke en gang Lucas og det betyder ikke hvad han siger eller gør, jeg vil Stadigvæk holde af dig. forstår du det?" Angel kiggede bare Alex i øjne. Og havde den største lyst til bare at holde ham tæt ind til ham. Men Angel var ikke sikker på det ville gå.Alex vidste ikke hvordan Alex ville tage det. Angel kæmpede med sig selv lidt og endte bare med at ligge begge armene om Alex og hive ham ind til sig.

//jeg stopper mig selv nu tror jeg..
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeMan Sep 16, 2013 2:18 pm

Alex sad bare der hvor Angel havde sat ham. Alex stirrede fraværende ud i luften, han havde ingen ide om hvad det hvad han skulle gøre *Jeg vil IKKE!* Alex ansigt udtryk talte for sig selv. Han sukkede dybt og kiggede lidt skævt til teen der stod foran ham. "Angel " Alex begyndte at græde over det den anden sagde. Han hulkede bare ind mod den anden og lagde begge arme om Angel. Alex hænder knugede om Angels bluse og holdt den anden fast, Alex nægtede at give slip. Også selvom Angel påstod at han ikke ville forlade ham kunne Alex ikke lade vær. Han ønskede at havde den anden ved sin side hele tiden. Også selvom Alex godt vidste at det ikke kunne lade sig gøre.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeMan Sep 16, 2013 3:27 pm

Angel kiggede overasket på Alex og lagde forsigtig en hånd på hovedet af den anden. "Alex jeg er lige har. jeg går ingen steder, Alex!?" Angel forsøgte at få hans bluse fri af Alex' fingere. Angel ente bare med at sætte sig helt ned på gulvet og hev Alex med sig. Han holdt Alex helt ind til sig, han kunne mærke den kære halvlings hjerte slag mod hans eget bryst. Han nussede Alex over hans mørkebrune hår. Angel lagde sig bare Alex ind mod han og kyssede hans ene kind. "For helved dit lille fjols jeg går ingen steder. " Angel sukkede mod Alex' hår. Den anden duftede så fristende.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeOns Nov 13, 2013 3:29 pm

Tingen faldt sammen om ørene på ham. Han sukkede og begyndte meget langtsom at slappe af, lige så stille og roligt faldt han til ro. "Jeg vil ikke.. okay " Han hade læger, han hade sig selv, hvem han var og hvordan han var blevet det. hans blik gid væk i minder og der var mange. "Angel? " Han stirrede op på den anden med et forvirret men ikke miste fortvivlet blik. Han ville ønskede der var noget han kunne gøre men han kunne ingen ting stille op. Han sukkede og hulkede tårrende var der, de løb ned af hans kinder. "Jeg elsker dig" Det var en følelse i hans stemmen men det var ikke nødventdigt for ham. Han vidste Angel ville forstå ham. Der kom et svagt smil frem på han læber også tog vanviddet over og han skreg. Han skreg af sine lungers fulde kæft. Han kunne mærke han tænker og sinde gide fra hinanden. Det slog klik for ham og han vente det hvide ud af øjnene.

--------Alt blev mørket -------

*Alex blik blev fraværende og hans krop faldt sammen. Han hviskede noget uforståeligt og så mistede han bevidstheden. Hans fjer forsvandt. Daniel stod i døren øjeblikket efter og stirrede lige så uforstående på Alex som jeg gjorde. *

Det ikke Alex mindre, det har det aldrig været og bliver det hellere ikke.

*Jeg lagde hovedet tilbage og så op på månen ”Daniel mød Luna, Luna der her er Daniel” jeg pegede på månen og så på ham og han smilte og lo lidt*

Noget gik i stykker ved minderne om hans bror.
Alex skreg igen også selvom han ikke var ved bevistehed mere...
Tiden går længere tilbage hans tid som slave, og hans skrig tager til. Han skreg hans smerte ud han vanvid, hans følelser. Han kan ikke mere, han vil ikke mere, Stemmerne hvor kommer de fra? Det ikke han minder det viste han. Hvem er du, giv dig til kende, netværket ønsker dit navn..

*mit navn * Hans inderste tænker skreg med alt ved de havde og dog var det kun en lille hvisken ved siden af stemmen der havde spurgt. Han kunne ikke høre de andre stemmer, andet som utydelig spørg han ikke for stod. Kun denne ene stemme der talte til ham.Ja, dit navn?

Stemmen blev bild og velkendt på en foruroligne måde, det lyd skræmmende meget som... Mørket tog over lod ham ikke tænke over det. Lod han ikke tænke tanken til ende. *Alex, Alex Rosa Gel * Hans tænker lyd som om de gispede efter vejret. Det var som om stemmen nikkede.

Det tænkte jeg godt, velkommen til Netværket.. mit Navn *Suk * ja mon ikke du ved det *Latter* Daniel Iziká Mantuis.. Velkommen.. Han forstod ingen ting og da dette blev sagt forsvandt stemmerne. Mørket tog over. Alex anede ikke om han var stoppet med at skrige. //går ud fra han stadigvæk gør det// Men lige nu kunne han ingen ting gøre. Kun mørket, men ud af dette voksede vanviddet også, det tog til. Madness nerwork, We are all mad here...

//krea wow !!!!!!
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeOns Nov 13, 2013 5:20 pm

Angel så det komme for det skete, men han havde ikke forvente det ville være så slemt. Angel hørte det i måde Alex talte på, han så det i den andens øjne. Angel smilte da Alex sagde han Elskede ham. og han kunne føle noget falde på plads. på trods af der ikke var nogen tvivl om at de holdt af hinanden så Alex ikke sagt det på den måde før. Angel holdet bare om den anden da han begyndte at skrige. han kendte Alex fortid og dette var bare blevet for meget for ham. Men Angel havde ikke troet at det ville ende sådan, han forsøgte at berolig halvlingen men det så ikke ud til at lykkes særlig godt for ham. Alex stoppede kort med at skrige men kun for at trække vejret. Han begyndte at skrige igen. Selvom Angel var sikker på han ikke var ved bevistehed mere. lige nu vidste Han altså hverken ud eller en, og det eneste han kunne gøre var at holde om den anden, og forsikrer den bevistløse Alex om at alt nok skulle blive bedre.

Angel aner ikke hvor mange timer han bare havde siddet med halvlingen og lovet at nok det skulle gå, men på et tidspunkt og skrigene op. Angel frygtede ikke at det skulle starte igen, han kunne se på Alex at han var faldet til ro igen. Det fik Angel til at smile han løftede Halvlingen op og han vidste det var bedst for Alex at komme lidt væk her fra. Og Angel vidste lige hvor de skulle tage hen. Han smilte og gik bare op med værelset hvor han havde fundet den kære halvlingen nogle timer tidligere. Alex sove, også da dagen gik på hel. Han lå bare på sengen og trak vejret tungt. Han skulle måske havde haft ham til lægen, men Angel var rart sikker på det også var det, der var skyld i Alex' anfald. Angel havde brugt tiden på pakke deres ting. Han var sikker på Alex ikke ville havde noget imod det.
Eller måske lidt men det kunne han ikke gøre noget ved.  

Angel aner ikke hvordan Alex kunne sove hele vejen, men det lykkes den kære Halvling at gøre det. Han sukkede og kiggede på Alex, han smilte og det var som om Alex kunne mærke det for han smilte igen. Eller det sådan ud i hvert fald.

//vi forsætter emnet et andet sted//
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitimeOns Nov 13, 2013 7:00 pm

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Kiss my lips ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Kiss my lips ~ Angel   Kiss my lips ~ Angel I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kiss my lips ~ Angel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» LIKE NOTHING IS WRONG //Angel//
» På jagt ~ Angel
» Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel
» Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: lejelighederne og husene-
Gå til: