Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
kidnapning XXX - Eddy I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy I_voting_barkidnapning XXX - Eddy I_vote_rcap 
sylvia de blood
kidnapning XXX - Eddy I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy I_voting_barkidnapning XXX - Eddy I_vote_rcap 
Alex
kidnapning XXX - Eddy I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy I_voting_barkidnapning XXX - Eddy I_vote_rcap 
Jack
kidnapning XXX - Eddy I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy I_voting_barkidnapning XXX - Eddy I_vote_rcap 
Shadow
kidnapning XXX - Eddy I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy I_voting_barkidnapning XXX - Eddy I_vote_rcap 
Ethan
kidnapning XXX - Eddy I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy I_voting_barkidnapning XXX - Eddy I_vote_rcap 
Arrow
kidnapning XXX - Eddy I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy I_voting_barkidnapning XXX - Eddy I_vote_rcap 
Dino
kidnapning XXX - Eddy I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy I_voting_barkidnapning XXX - Eddy I_vote_rcap 
Gabriel
kidnapning XXX - Eddy I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy I_voting_barkidnapning XXX - Eddy I_vote_rcap 
Eddy
kidnapning XXX - Eddy I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy I_voting_barkidnapning XXX - Eddy I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 kidnapning XXX - Eddy

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeMan Nov 11, 2013 7:22 pm

Sted: Koas husset
Tid: aften
Vejr: regnfuldt
Årstid: efterår
Påklædning: http://cdn03.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2012/10/collins-morncoffee/lily-collins-morning-coffee-jamie-campbell-bower-27.jpg - damen og tingene...

Jack stod bare med fyren i armene i slidene regn. Jack begyndte at gå, hen var på vej hjem. Efter at havde kidnapnet fyren fra hans seng. Cat stod i døren da Jack kom gående op mod huset. Hun trak sig tilbage og forlod døren. Jack gik igennem den, han tog trappen så hurtigt han kunne. Fyren sov stadigvæk, Jack åbnede døren et huset største værelse. Der stod en dobbelt seng, op mod den barest væg, under den var der skubbet en kiste ind under. På højre side var dækket af bogreoler, venstre side stod et skrivebord. I højret ved siden af sengen, var der en kommode. Og et senge bord,med et par billeder på. Rummet lå hen i halvmørke. Jack lagde fyren på sengen, og hev kisten ud han satte ned på den og kiggede lidt på fyren. Han sukkede og lagde hovedet på skrå. Fyren var gennemblødt og det var Jack også. Jack begyndte at nynne enden han rejste sig og forsøgte at vække ham.

//sådan
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeMan Nov 11, 2013 8:33 pm

Eddy vågner ved at en fyr står bøjet over ham med ansigtet alt for tæt på Eddys. Fyren hår og tøj er gennemblødt og drypper ned i ansigtet på Eddy. Eddy kigger sig omkring og opdager at han ikke ligger det samme sted som han lage sig til at sove. Han bliver vred og meget irretreret og skal lige til at komme med et raseri udbrud, men bliver distraheret af at han opdager at han også er helt gennemblødt, tænker lidt over det og når at køle lidt ned, før han igen retter opmærksomheden på fyren ved siden af sig.
'hvem er du? og hvad laver jeg her?' siger han lidt surt 'og hvorfor er jeg hel våd?'
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeMan Nov 11, 2013 8:53 pm

// super men skrev helst i datid//
Jack kunne ikke lagde være med at smile. "Hvem jeg er? " Jack blev forvirret et øjeblik. Før han tog sig til hovedet. "Det sandt selvom jeg godt ved hvem du er så.. Ja navnet er Jack. og ja " Han satte sig ned igen "Christian !?" Jack hævede ikke stemmen for at kalde på ham, det var ikke nødvendigt. Vampyren stod i døren kort efter og kiggede på de to gennem blødte væsner, han rystede bare på hovedet og smilte. "Du kaldet ?" Jack smilte og lagde hovedet lidt på skrå. "Ja " Han pejede bare på fyren der sad i sengen. Christian lod til at forstå og gik ud af døren igen. "Øhmm " Jack sukkede der var lidt for mange tænker. Jack rejste sig op og hoppede op i sengen inden han satte sig der. "Jo altså det en lidt længere i historie, altså hvorfor du er har og sådan. men du skal hjælpe mig eller verden med noget. men øhmm altså du er ligesom den sidste af den slags jeg har kunne finde og det var ikke lige så sjovt at slæbe rundt på dig i regnvejr, det kan jeg godt fortælle dig. " Jack holdt ende og lagde ikke mærke til hvor hurtigt han talt. " men jo ser du " Han stoppede op og kiggede mod døren han kunne høre nogen stå udenfor og han var rat sikker på det ikke var Christian han havde hørt... Han knurrede og han kunne høre nogen gå væk fra døren. "Cat " stemmen dryppede af vrede. og dog smilte han da han vente hovedet tilbage mod person der sad på sengen. Eddy


//rødt er vampyrens modersmål //
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeOns Nov 13, 2013 9:44 pm

'Hvorfra ved han hvem jeg er?' tænkte Eddy, 'og jeg fik da ikke særligt meget at vide om hvorfor jeg er her! Eller hvem han er' Eddy satte sig op i sengen i det at en vampyr kom ind ad døren, hvor efter han hurtigt gik igen. Eddy begyndte at tage sit våde tøj af, han brød sig ikke om den måde det klistrede til kroppen på. Jack begyndt at snakke og han snakkede hurtigt. Eddy lyttede kun halvt efter og blev så overraskede, da Jack med vred stemme sagde 'Cat', kiggede op på ham og svarede 'ja'. Efter lidt tid gik det op for ham, at det slet ikke havde noget med ham at gør, men en der stod uden for døren. 'Hvem var det?' spurgte Eddy som nu havde rejst sig fra sengen og begyndt at tage sine bukser af. 'Og har du noget tørt tøj?'
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeOns Nov 13, 2013 9:58 pm

Jack kiggede på ham lagde hovedet lidt på skrå før han rødme. Han lukkede øjne og kiggede væk *serøst hvorfor lige her og nu hvorfor tage tøjet* Han sukkede og vente hovedet mod døren da Christian kom ind. Han stirrede på Jack også på fyren. Han lagde tøjet på gulvet og gik. Jack rejste sig for at tage det. Og gav det så til Eddy. Jack selv havde det helt fint i han våde tøj lige nu. "Her.. " Han rødmede igen. han trak vejret og smilte "Cat er en nytilkommen vampyr her til stedet, dette er mit vampyrhus" Han smilte "Vi tager den en gang til jeg tror jeg talte for hurtigt første gang altså det en lidt længere i historie, altså hvorfor du er har og sådan. men du skal hjælpe mig eller verden med noget. men øhmm altså du er ligesom den sidste af den slags jeg har kunne finde og det var ikke lige så sjovt at slæbe rundt på dig i regnvejr, det kan jeg godt fortælle dig. Du er en Sleeping Angel og den sidste jeg har kunne finde. " Jack hoppet op i sengen igen og lagde hovedet mere på skrå. "Noget du vil vide nu vi er har ?" Jack sukkede og kiggede på den anden "Og en anden advare mig inden du smider tøjet ikke det ville være ret" Jack hviskede det lavt. det gav ham de forkerte tanker.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeTors Nov 14, 2013 8:55 pm

Eddy lage mærke til at Jack rødmede og at han kiggede væk. "bare rolig, det er okay, jeg ved godt at jeg er lækker" sagde han grinende, selv om han enligt var lidt pinligt berørt. Fyren fra før kom ind med noget tøj og Jack kom hen med det. Eddy begyndte at tag tøjet på mens han lyttede til Jack. *En sleeping Angel! Er det bare noget han sige eller er det rigitig?*. Eddy hørte godt ønsket om at blive advaret hvis han ville smide tøjet igen, men valgte at overhører det. "hjælpe dig eller verden med noget?" sagde Eddy. Eddy have nu fået tøj på og stillede sig helt hen og kiggede Jack i øjnene, "hvad er det så du vil have mig til at hjælpe med? Og hvad mener du med den sidste du kunne finde? Er der ikke andre end mig?"
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeTors Nov 14, 2013 9:50 pm

Jack sukkede " Det sådan altså. jo du ikke grim " Jack kiggede lidt ned. Han rystede lid på hovedet. Da den anden vaglet at se Jack i øjne skifte de farve fra blå til sorte. Jack stirrede op på den anden og gispede efter vejret. Han rødmede igen. "Altså du ikke helt den sidste af den slags men den sidste jeg kunne finde.. redde verden dine drømme " Jacks øjne forblev sorte og han kunne mærke at han blev blegere. Men der var ikke noget han kunne gøre ved det. Hans kinder forblev røde og denne gang var det ikke fordi han rødme. Jack flyttede blikket "Christian?" denne gang kom det ikke på vampyrens tunge mål..Jacks øjne var blevet store.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeSøn Nov 17, 2013 3:04 pm

Eddy blev både smigret og ret så genert, da Jack sagde at han altså ikke var grim. Det var ikke noget han var vant til at høre og bestemt ikke fra andre drenge. Eddy lage mærke til at Jacks øjne skiftede farve og var virkelig nysgerrig efter at vide hvorfor, men turer ikke spørge. Der var lige pludselig kommet noget koldt over Jack, som ellers for et øjebliksiden havde virket vældig sød. Det skæmte Eddy. Han valgte at kigge væk og prøve at ignorerer det. Det ikke gik så godt. Han var alt for nysgerrig og kunne ikke lade vær med at kigge. Eddy prøvede at koncentrere sig om noget andet. Han begyndte at tænke tilbage på hvem han enligt var, men før han kom i tanke om noget, blev han afbrudt af Jack der kaldt på en der hed Christian. "hvem er Christian?" spurgte Eddy meget forsigtigt. Han følte sig ikke hel tryk ved Jacks pludselige humør skift.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeSøn Nov 17, 2013 4:38 pm

Christian stod i døren et øjeblik efter han hævede et øjnebryn "Jarry? " Hans stemme var spørgende. "Du ved godt du ikke burde lære sådan med han sind- Jack kan ikke rigtig holde til det. " Christian gik langsomt nærmere Jack, der lige nu langt fra egentlig var ham. Jack øjne blev blå igen og han bandede lavt. "Jeg hader når det sker, altså uden jeg klar over det. " *Suk Jack næste gang så lydt til mig * Jack vente blikket op ad, "Jaja.. Damon " Han rystede lidt på hovedet. "Hvad snakkede vi om?... og Christian jeg tror det bedre hvis du bliver, bare for at være sikker. " Jack kiggede spørgende på Eddy for at finde svar på hvad de havde snakket om. Men han kiggede på ham som om han håbede den anden kunne svare på hvad der forgik eller lige var forgået. Jack blev var helt tomt, som om der ikke forgik noget som helst omkring ham lige nu... Han sukkede og blinkede og der kom lev tilbage i hans blå øjne og han læber blev delt i et smil.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeLør Nov 23, 2013 1:08 am

"Hva... Hvad skete der lige?" spurgte Eddy forvirrede og kiggede først på Jack, der efter på Christian og så tilbage på Jack igen. Hvem var alle de fremmede folk og hvad var det der lige var sket men Jack? Hvorfor kunne Eddy ikke huske noget? Der var så mange spørgsmål, som han gerne ville have svar på, men han turer ikke spørge om dem alle på en gang. Eddy gik hen til senge kanten og satte sig. Han sad et øjeblik og kiggede ned i gulvet og forsøgte at samle tankerne. Han kiggede på og så at de to andre kiggede på ham. "Hvad sker der?"
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeMan Dec 02, 2013 7:11 pm

Jack sukkede "Jarry, er hvad man kan kalder en del af mit splittet sind. " Jack så lidt væk *Jack op med humøret. det jo ikke din skyld* "Siden hvornår er du blevet så optimistiske Aura, JA Aura er også en del af dem, men kan vel godt kalde dem stemmer i mit hoved. med undtagelse af Jarry der rent faktisk er mig, altså den del af dem der kan tage helt overfor kontorlen. " Jack sukkede igen. "Jov men får at komme tilbage på sporet, vi snakkede om dine drømme //den med nøglen og vingerne // og t du skal redde verden, hvis du gider altså. " Jack smilte og lagde hovedet på skrå. " det er dit valg " Jack rettede hovedet op og kiggede mod Christian. "Ikke sandt " Christian nikkede og smilte "Jov det er ganske rigtigt "
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeTirs Dec 03, 2013 6:58 pm

"Hey gider i ikke godt snakke så jeg kan forstå det? Det er altså virkelig stressende at høre på!" næsten råbte Eddy. Tankerne kørte stadig rundt i hovedet på ham. Han hvad næsten glemt alt om den underlige drøm, ligesom han tilsyneladende også havde glemt alt andet. Eddy kikkede op på Jack og begyndte ligepludselig at grine. "Du vil have mig til at rede verden? Har den det da ikke fint nok? Og hvis det endelig var hvordan vil du så have mig til at gøre det?" sagde Eddy med et lidt mistroisk blik i øjne. Eddy rejste sig pludselig, gik hen og stillede sig lidt for tæt på Jack og kikkede han stift i øjnene, "og hvordan kan det være du kender til min drøm?"
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeTirs Dec 03, 2013 7:43 pm

Jack smilte og sukkede "Det er en dårlig vane der er næsten kun vampyrer i huset, så det svært at lade være. "Jack rystede lidt på hovedet og smilte. "Ser her " Han sad i næste øjeblik med en bog i hånden, den lille hvide bog skinnede svagt. Han slog op på en side. "Fortæl talt mig hvad du ser for det er sådan verden kan se ud hvis ikke du gør noget. " Jack havde set det billede så mange gang. Billede blev levende som en film, der om handlede verdens undergang. død og ødelæggelse, krig sult og meget andet. "og jeg kender til din drøm fordi jeg er barnebarn af den person din drøm om handler, min kære sleeping Angel, Jeg er barnebarn af Kaos, " Jacks øjne faldt på billede der stod ved siden af hans seng. Det var Rasmus og Kaos, men kunne se begges vinger. Kaos var næsten helt hvide, bare ikke i kanten, der var de noget at blive sorte. Jack hev hans bluse af, arene på hans overkrop kom til syne, Jack folde sine vingere ud. De var i mod sætning til Kaos' helt sorte, og lidt for store til overhovedet at kunne være i rummet. Han lagde hovedet på skrå og kiggede mod Eddy. "Jeg ved mere ind du skulle tro for jeg her set mere end de fleste andre " Han folde hans sorte englevingere væk og rettede hovedet op. "Jeg ønsker ikke se verden gå under igen. jeg ønsker ikke at se flere dø men det ligger uden for mine hænder det ikke min opgave, Mik har talt og jeg sætter mig ikke op mod den kære Reaper... og det burde du heller ikke." Jack sukkede og kiggede mod Christian "Hent.." Han tog sig selv i det og smilede undskylende mod Eddy "Hent nøglen" Christian rejste sig uden et ord og dog rystede han lidt på hovedet. Jack vidste godt hvad han tænkte, hvorfor stole så meget på en anden han lige havde mødt. men der var noget over Eddy. Han var ikke som de ændre, han minde Jack lidt om ham selv men også både om Shadow og Alex. Jack havde ikke snakket med noget af de to længe, han håbede han snart ville få tid til at se dem begge to igen. Jack var faldet hen i sine egen tænker og begyndte at tænke på alt andet end det han skulle. Han kunne høre regnen uden før, Han kunne høre vinden, han kunne mærke den, også selvom han sad inden for. Han blinkede en gang og det gik op for ham at han ikke havde taget blusen på igen. Han hev den overhovedet igen, og lod ikke til at bemærke Eddy. JAck blinkede igen og vente hovedet mod gangen og lydene. Han kunne høre christian hæve stemmen, Det skete ikke så tit. "Hmm.. " Christian kom ind af døren kort efter med et meget utilfreds ansigt. "Her men jeg aner ikke hvad du vel med den. " Jack sukkede bare. "Det vil heller ikke noget du har nåde at vide. " han tog i mod nøglen, der lignet den i Eddys drøm. Han lod bare fingerne løbe hen over dens glatte metal. Der sad en enkel sten i den og den var blodrød. Jack kiggede mod Eddy, men vidste ham ikke nøglen. Det kunne han ikke endnu han ville først være sikker, sikker på han kunne stole på Eddy.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeMan Dec 09, 2013 6:48 pm


Det Eddy så i bogen var langt fra behageligt. Verden var ødelagt, der herskede død og ødelæggelse over alt. Eddy bakkede væk fra bogen og de uhyggelige billeder. *Sker det virkelig hvis ikke jeg gør noget?* tænke Eddy, men var enligt lidt lige glad. Han følte ikke nogen stor trang til at rede verden lige nu. *Hvad vil jeg overhovet kunne gøre?*   

*Barnebarn af kaos! Kan det virkelig være rigtigt? Måske er det bare noget han finder på?* Eddy fulgte Jacks øjne hen til et billede, der stod på natborderet. På billedet stod to personer, begge med vinger. Eddy genkendte med det samme de hvide vinger med sort kant. Det var de samme som dem i hans drøm. Før Eddy nåde at tænke mere over det smed Jack trøjen. *Åh nej hvad tænker han nu på?* tænke Eddy og kikkede op i loftet, og blev derfor blev han lidt forskrækket, da han igen kiggede på Jack og han nu havde et par kul sort viger der fyldt hele rummet.
*Har verden været gået under før? Og hvor fra vidste Jack så meget? At være kaos's barnebarn kunne vel ikke give så meget viden kunne det? Hvis han da overhovedet er banebarn af Kaos.... * Jack faldt hen i sine egene tanker og lod ikke til at bemærke Eddy. Han benyttede muligheden til at lidt nærmer på Jack. Eddy måtte indrømme at Jack var tiltrækkende, *hvis jeg havde være en pige* mindede Eddy sig selv om og kiggede væk. Christian kom ind ad døren og Jack gik hen til ham. De snakkede, men Eddy lyttede ikke efter. Han var blevet sulten og lige nu var han ret så lige glad med at rede verden. Han kikkede sig om efter en udvej, men den eneste dør i rummet var den som Jack og Christian spærrede vej for. "Øh undskyld jeg afbryder men jeg er ret sulten..... i skulle vel ikke havde noget mad?” spurgt Eddy og gik hen mod Jack og Christian. *Jeg finder en udvej når jeg har fået noget at spise* tænkte han.  
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeSøn Dec 29, 2013 7:38 pm

Jack smilte og kiggede på Eddy, "tænk en gang, at jeg er nødtil at forklare det her en gang til" Jack mumlede for sig selv. Jack runkede brynende og trak på skuldrende, "Well, don't really know, du skal tænke på det er vampyrer i huset, jeg kan kigge efter, " jack rejste sig og gik ud af døren. Han gik ned af trappen og ud i køkkenet, Jack rodet rundt, det var faktisk ikke så svært at finde noget spiseligt i huset udover blod. Men der ville måske også være den forklarering at både Jack og et par andre ren faktisk spiste. Jack fandt noget brød, noget frugt, nogle grønsager og noget kød, af det der altså stadigvæk ikke var rådt. Vampyrer kan havde mærkelige spise vaner, men det samme galt dæmoner. Han sukkede, og lagde det på en bakke, Jack løftede bakken og gik tilbage op af trappen, Jack stillede bakken foran Eddy med at smil, på bakken lå en lille kniv. Jack træk lidt på skuldrende "Det var hvad vi havde.." hanssmil var undskyldende.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeMan Feb 10, 2014 7:14 pm

Selv om Eddy ikke kunne huske særlig meget, kunne han dog huske at han havde fået bedre mad. Brødet var tørt, frugten lidt for moden og rå gulerødder var ærligtalt ikke lige Eddys livret, men kødet var til gengæld lækker friskt og saftigt. Noget af det første Eddy lage mærke til, var at kniven til at skære kødet ud med, var dejlig skab. *Hmm det kunne jo være man fik brug for den, selv om jeg nu ikke håber det....* tænkte Eddy og kikke op på Jack der stod og kikkede på ham mens han spiste. *Han virker nu meget troværdig, men hvorfor skal jeg gør det? Bare fordi han siger det? Hvad for jeg ud af det? Men på den anden side... hvor skulle jeg ellers tage hen?* Eddy spiste færdig uden at der blev vekslet et ord i rummet. Da han var færdig kunne han mærke kræfterne. Mærke styrken i kroppen. Mærke at han faktisk var vågen nu og var fyldt med energi. Han kunne mærke at han krop var blevet raskløs og uden at tænke nærmer over det rejste han sig og gik hen mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeOns Feb 12, 2014 2:33 pm

Jack der stod og stirrde på Eddy var igen faldet hen i sine egne tænker *Hvorfor kunne han egentlig ikke selv bare gøre det. Hvad skulle det hjælpe at få andre til det. * Jack sukkede og blinkede da Eddy flyttede sig. Jack er egentlig handlede på rent instinkt, hev fat i Eddy og nærmest slog ham ned i gulvet. Jack vis krop lige nu var hurtiger end han tankerække, hvilket faktisk var ret normalt for ham. Han blinkede igen og rystede end smule på hovedet. Jack flyttede sig fra Eddy og satte sig forvirret på gulvet. Han rystede svagt over hele gemmen og han stirrede blindt frem for sig. Jack tænker forsøgte at hente hans krop, finde hoved og hale i hvad der ligevar forgået.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeOns Feb 12, 2014 3:29 pm

Eddy blikkede et par gange, før det gik op for ham hvad der var sket. Jack havde slået ham. Det var som om at slaget havde kaldt nogle minder frem. Minder om andre slagsmål, luskede bar og tomme pengepunge.  Eddy kikkede over på Jack der sad og rystede på hovedet, som om at det også var kommet bag på ham, at han havde slået. Eddy mærkede end ufattelig lyst til at slå igen. Så det gjorde han. Slaget ramte Jack på siden af kæben og fik ham til at vælte om kuld på gulvet. Slaget kræft kom helt bag på Eddy. Uden at tænke mere over det, sprang Eddy over mod Jack, i et forsøg på at lande oven på ham, så han kunne holde ham ned. Kræfterne i springet var flere end Eddy havde regnet med, så han endte med at hoppe over Jack og i et forsøg på at stoppe springet, greb han fat i Jacks trøje. Det hjalp ikke. Trøjen blev flået over og Eddy forsatte sit spring over Jack og ud gennem døren. Eddy landede knap så elegant uden for døren, siddende med halvdelen af Jacks trøje i hånden. "Øøøh jeg håber ikke at det var en dyr trøje? For jeg har ikke tænkt mig at købe en ny til dig" råbte han over skuldre ind til Jack.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeOns Feb 12, 2014 7:50 pm

Jack der stadigvæk sad på gulvet og stirrede ud i luften. Tog i mod slaget og blinkede. Han knurrede og hans øjne blev sorte. Han hørte godt lyden af han tøjre der gik i stykker men tog sig ikke af det, han rejste sig blot med et grumt smil på læberne. Christian der selvfølgelig skulle stille sig i mellem endte med at ligge flådte næsten i halv på gulvet. Jack lagde bare hovedet på skrå og kiggede mod Eddy med de sorte øjne. Jack skridt var langtsomme, Jarry havde hele kontorlen. Jack nåde stille og roligt Eddy, Jack lagde en hånd mod Eddy hals og løftede ham op fra gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeOns Feb 12, 2014 8:57 pm

*Åh nej har ham den uhyggelige nu overtaget Jack igen?* tænkte Eddy. *Er det mon fordi jeg har ødelagt hans trøje?*. Eddy mærkede Jacks hænder stramme om sin hals og fik problemer med at trække vejret. "Undskyld undskyld undskyld jeg skal nok købe dig en ny trøje!!!" fik han frem strammet. *Det kommer aldrig til at ske, men måske han hopper på den?". Da der ikke sket andet end Eddy fik svære og svære ved at trække vejret, spakede Eddy ud med benene og ramte lige det han ønskede. Jacks skridt. Jack slap sit tag i Eddy og gik ned på knæ i smerte. Eddy lavede et lille buk og sagde "undskylder mange gange, ved det var et unfair trick. Og tak for gæt friheden", hvor efter han løb ned ad gangen. Det føltes godt at løbe. Mærke musklerne blive brugt. *Så er det bare at finde en ud vej....* Eddy drejede ind ad en tilfældig dør. I det værelse han kom ind i stod en stor himmelseng og et stort åbent tøjskab. Tøjskabet var fyldt med kjoler. Dyre, smukke kjoler i mørke og røde farver. Eddy gik langsom over mod skabet og lod hænderne mærke det bløde stof kjolerne var lavet af. Uden at tænke tog han en af dem ud. Den var en lårkort med et rødt og sort mønster og noget sort tyl der hang ned bagved. Uden at tænke så meget over det klædte han sig af og tog kjolen på. Han vendte sig om og kikkede sig i det spejl der stod ved siden af skabet. Først blev han overasket og det spejlbillede der mødte ham, men så huskede han. *Tanja*. Han eller hun smilede for sig selv og kikkede nærmer på sig selv. Hun var tynd med grå øjne, men det var jo bare ligesom Eddy. Det sorte hår var til gengæld blevet langt. Hendes tatoveringer der snoet sig på hendes lårene, skuldre og arme var synlige i den korte kjole. *Tænke at jeg kunne glemme Tanja....* tænkte Eddy mens han beundrede sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeTors Feb 13, 2014 2:14 pm

Jack knækkede sammen og gik bagud, han knurrede og rystede kort på hovedet for at for styr på tænkerne, på et eller andet tidspunkt under dette kom Jack til sig selv igen. Han kiggede mod Christian der stadigvæk lå på gulvet, Jack sukkede, godt nok var han begyndt at lappe sig selv sammen igen, men alligevel det var ikke noget kønt syn. Jack sukkede og han kunne mærke Eddy i huset, det var ikke unormalt det var jo hans hus. Han gik hurtigt efter Eddy, men fik noget af et chok da han så ham, eller hende ville nok passe bedre. Jack lagde bare hovedet på skrå. Han stod bare der og stirrede i baroverkrop
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeTors Feb 13, 2014 10:36 pm

Tanja så Jack stå med hovedet på skrå og drejede hurtigt rundt. Det første hun kikkede på var hans øjne. De var normale. Det næste hun lage mærke til var hans bare overkrop. Hun kunne mærke det gibbe i hende, mærke lysten til at gå hen og røre ved ham. For han var tiltrækkende, meget tiltrækkende. Tanja hørte Eddy delen ind i sit hoved *Nej Tanja ikke nu! Ikke ham. Stop nu! Løb! Kom væk her fra* men stemmen var fast, men ikke særlig overbevisende. Tanja gik mod Jack. Hun gik halt tæt på, tætter end man normalt ville gøre.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeLør Feb 15, 2014 4:29 pm

Jack der godt nok var blevet sig selv igen, kunne faktisk være lige så grusom som Jarry, der var jo en grund til Jack var endt i helvede i første omgang, og når man havde været der blev det bare nemmere og nemmere at kommetilbage. Det havde Lukas gjort godt. Jack hev bare fat i Eddys(Tanjas) strube, han løftede hende fra gulvet af med et smil på læberne. "Du for ikke lov til at gå nogen steder, jeg beklager meget men du var altså ikke let at finde, og slet ikke let at stikke af med" Jack smilte "Jeg er ejer huset her, det er fuldt af vampyrer, tror du virkelig det ville være så let. "Jack smil blev større, han vidste lige præcis i vist værelse de stod i, Cats. Jack kunne høre hende længere henne af gangen. Jack lagde hovedet på skrå. Og begyndte at slæbe afsted med med Eddy(Tanja). Christian var kommet på benene igen.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeLør Feb 15, 2014 5:05 pm

Mens Tanja lod sig slæbe afsted uden at gør modstand kom hun til at tænke på sin drøm. Den med vingerne og nøglen. Hun kom også til at tænke på det hun/Eddy havde set i den lille hvide bog, som Jack var kommet med. Verden havde været dybt forfærdeligt sted. *Hmm måske skulle jeg hjælpe ham? Han kan jo åbenbart ikke selv* tænkte hun. *Og det virker heller ikke som om jeg har noget valg*.  "Okay rolig nu" sagde Tanja og rev sig løs fra Jacks greb."Hvad for jeg ud af at hjælpe dig?" spurgte hun med fast stemme.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy I_icon_minitimeLør Feb 15, 2014 5:33 pm

Jack grab bare fat i hende igen og slæbte videre, sådan skulle vi ikke lege lige nu, Jack slap hende først da de igen stod på Jack værelse. Jack løftede hende op og satte hende på sengen. "Det tøj der, det arhh.." Jack knurrede og rystede på hovedet det lugtede af Cat. Jack sukkede og kiggede mod Christian der stod i døren. " hvad du for ud af at redde verden. æren " Jack hade stadigvæk nøglen på sig. Han stirrede på hende og gyste. Det var underligt også selvom han jo egentlig burde være van til det. Men nej. Aura, brokkede sig over et eller andet et sted i hans tænker, men hendes stemme blev væk I det Kaos Jacks tanker var blevet. Jack var begyndt at trække vejret tungt og han blik var blevet fraværende. Hans øjne blev større og han begyndt at skrige, Christian faldt sammen i smerte, ligesom en hver anden vampyr i huset. Det stod ikke på i mere end tre fire sekunder, men det var nok til at Christian havde miste bevisteheden. Jack hostede hans krop gjorde ondt. Han fandt nøglen frem og stirrede på den, Jack var sikker på at det var den der var skyld i det hele, Han kiggede igen mod Eddy(tanja). "Men spørgsmålet er mod den kære Engel kan det. ? eller ville du meget hellere sove igen? " Jack smilte.
Tilbage til toppen Go down
 
kidnapning XXX - Eddy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Vampyrhuset Kaos (Lyrica/Silver wing)-
Gå til: