Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_rcap 
sylvia de blood
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_rcap 
Alex
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_rcap 
Jack
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_rcap 
Shadow
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_rcap 
Ethan
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_rcap 
Arrow
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_rcap 
Dino
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_rcap 
Gabriel
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_rcap 
Eddy
kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_lcapkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_voting_barkidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 kidnapning XXX - Eddy

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 15, 2014 8:04 pm

Da Jack var sig selv igen, sad Tanja og rystede på lidt på hovedet og mumlede stille "Fuck du her er weird....". Hun kikkede over på Christian, der lå og krympede sig og tilføjede "eller måske er alle her bare underlige... måske er det huset der gør det?". Tanja kikkede op på Jack. "Hvad skal jeg med ære?" spurgte Tanja og lage hovedet på skrå, "Og hvorfor gør du det ikke selv? Og hvis ikke jeg gør det, hvor længe går der så for verden går under?"
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 15, 2014 8:15 pm

Jack smilte og han lagde hovedet på skrå og smilte, hans ene øje blev sort igen. "Du kan da også få lov til at prøve. " Jack sukkede og rystede på hovedet. Han personlighed var endt så meget ved siden af sig selv, at men egentlig ikke længere ville kunne kalde ham Jack. "Hvorfor jeg ikke gør det selv, det ikke min opgave som Dæmon-engel, det er din og jeg ved ikke med dig men jeg sætter mig ikke op mod Mik, ikke i den her livstid, Hvor langt tid der går, det svært og sige.. Så hvis jeg var dig ville jeg tage mig sammen og akseaptere at sådan er det, og det er din fucking opgave. "Jack knurrede af hende. Han var begyndt at minde mere og mere om Kaos.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 15, 2014 8:51 pm

"Hmmm tja..... " sagde Tanja med rolig stemme, selvom at hun faktisk var lidt nervøs, men det var ikke til at se. "Hvad vil du have mig til at gør? Så skal jeg overvej det". Eddy delen blev ved med at plapre løs i baghovedet på Tanja. "Og hey, hvor fandt du mig? Altså hvor var jeg før jeg kom her?". I det Tanja havde spurgt kom mindet om en et værelses lejlighed, med går malet væge. Den var lille, rodet, med få vinduer og var holdt i grå, sorte, røde og sølv farver. I et hjørne stod en stor drømmeseng, overfor var et lille fladskærmstv. Køkkenet var lille og fyld med brugte terlærkrener og bletik. Gulvet flød med tøj, hovedsageligt mande tøj med ind i mellem lå der også kjoler, BH'er, nylonstrømper, g-strenge og andet kvinde tøj. Der var to store tøjskabe, et med Eddys tøj og et med Tanjas tøj, huskede hun. Lejlighed så billige ud, men møblerne var dyre og luksuriøse. Sorte gardiner var trukket for vinduerne. *ved du hvor min lejlighed ligger?" Udbrød Tanja.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 15, 2014 9:05 pm

Jack smilt og lagde hovedet endnu mere på skrå "Vække Kaos, det lyder ikke så svært. " Jack skra Ansigt i smerte. Han rettede sig op og blev højere mere ranglet, Hans hår blev sort længere og fik en unaturlig glans. Hans øjne blev lilla og hans krop ændrede sig. Hans hofter blev bedre og hans tog kvinde formere. "Kæreste det skulle ikke komme bag på du, jeg ved trods alt hvor når verden går under. " Hun blinkede. prikkede og Eddy på næsen. Jack kunne ikke gøre for det men Aura havde taget over hvilket skete stor set aldrig.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 15, 2014 9:33 pm

Tanja blikkede et par gang. "Øhhh hej" sagde hun lidt paf mens hun kikkede på kvinden foran hende. Hun rystede på hovedet for ligsom at få tingene på plads. "Jamen du er jo også særdeles tiltrækkende som kvinde" sagde hun mens hun lavede elevatorblikket. Dette kom nok mere fra Eddy end fra hende selv. Hun fortrak mænd, men Eddy var lige glad med køn og tænde både på kvinder og mænd. Tanja sukkede indvendie og kikkede kort ned i gulvet og lavede et par himmel vendte øjne. "Såååå du vil have mig til at vække Kaos?" sagde Tanja, mere som en konklusion end spørgsmål, og rettede blikket rettet mod kvinden forand hende/Jacks krop. "Det lyder enligt meget interessant. Hvad skal jeg gøre for at få ham vækket? Og hvor finder jeg ham?"
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 15, 2014 9:43 pm

Aura smilte og holdt nøglen op. "Ghost City kirkegård, find den grav nøglen passer til, Også vil jeg gætte på du skal bruge en nikkomatier eller den 14 flamme, " Hun grinte og rystede lidt på hovedet "beklager men jeg kan ikke lånes ud, jeg er lidt båndet til hvem end Jack ender op sammen med. vampyr ting tror jeg nok, det her jeg nu ikke selv så meget for stand på, For ser du jeg er nemmelig dæmon mig selv. " Aura smil blev større "Se der er en ting ved Jack jeg ikke lære at forstod, han er altid så laaaaaang tid om at komme til sagen, Og det kommer fra en der tilbringer det meste af tiden i han hoved" Hun smilt og kiggedde på nøglen hun endnu ikke havde afleveret. Den betød jo meget for Jack, for huset og for hans familie, eller noget af den. "Når jov jeg kan anbefale du vækker dem begge to, eller kan vi godt få problemer." Aura lod en hånd glide igennem hendes hår
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 15, 2014 10:01 pm

*Demon? Hvorfor overrasker det mig ikke?* tænkte Tanja. "Vække dem begge? Hvem er det mere du vil have mig til at vække?" sukkede hun og smed sig på sengen, så hun lå og kikkede op i loftet.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 16, 2014 1:44 pm

"Okay jeg skal nok gøre det" sagde hun. Hun vendte sig om så hun lå på maven og viftede med benene op i luften. Hun kikkede over på Jack, "Hvad hedder du forresten?"
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 16, 2014 5:09 pm

"Hør et er egentlig ret simplet " Aura pegede på billede der stod på senge bordet. "Koas kan ikke live unden Rasmus, Det har Lukas Ligesom test og det var ikke noget kønt syn, Og Rusmus hvis du skulle tage fejl af de to, ville det nok ende op i et blodbad, Efter som en vampyr uden sin mage lidt kan drives til vanvid, eller Rasmus kan. " Aura Sukkede og rystede kort på hovedet. "Aura, men det kommer ikke sagen ved jeg tror snart jeg blive nødtil at gå igen. " Hendes øjne blev blå igen. Håret brunt og kort og højeden tog af. Og det var igen Jack der stod der.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 16, 2014 5:39 pm

"Hm øv hun var nu ellers meget hyggelig at sludre med" sagde Tanja roligt, stadig liggende på sengen *Han er nu meget lækker.... måske lidt lav?* tænkte hun mens Eddy delen var helt enig, han havde dog ikke noget imod at han ikke var så høj. Tanja havde altid bedst kunne lide høje mænd. "Så jeg skal til Ghost City kirkegård og vække Kaos og Rasmus?" Hun rejste sig fra sengen, gik over mod Jack og om bag ham. Tanja var en lille smugle højre, men ikke meget. Hun hvillede hovedet på hans skulder og hviskede i hans øre: "Nu keder jeg det svære ikke vejen til Ghost City kirkegård og jeg kunne også godt tænke mig at komme hjem først. Kunne du ikke tænke dig at følge mig hjem?" spurgte hun uskyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 16, 2014 5:55 pm

Jack smilte "Jeg ikke i sand til at forblive en kvinde i særlig lang tid af gangen, men jeg finder heller ikke nogen grund til det, disuden har Aura sit eget liv..Ja mere eller mindre " Jack sukkede, han var begyndt at blive sulten. Hans øjne blev kort røde og han sukkede igen. "Det kan jeg vil godt. " Jack trak på skuldrene. "Christian Jeg stoler ikke på hende, så hold dig i begrunden men ude af syne" Jack mumlede og gik ud af døren og ned af trappen.
//rødt er igen på vampyrens mordes mål, regner ikke med Tanja kan det eftersom Eddy ikke kan  //
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 16, 2014 7:55 pm

Tanja fulgte efter Jack. Hun havde godt hørt ham mumle noget og havde også hørt at det var på vampyr sprog. Eddy delen var meget fornærmet og oprevet over ikke at have hørt hvad hvad han sagde, men Tanja var mere ligeglad. De gik ud af huset og ud på gaden. Det regnede stadig og var ved at blive mørkt. Tanja blev blev hurtigt kode og gennem blødt i den korte kjole. De gik i et kvarters tid, til de kom til den lidt mere luskede del af byen. De gik gennem en port, ind til en mørk og forfalden baggård, ind af en dør og op af en trappe. På vejen op gik de forbi flere døre, ind til andre lejligheder, alle var forfaldne og slidte. De nåde op til toppen af trappen hvor der var en dør. Tanja gik hen og tog i dørhåndtaget. Der var åben. Der så ud som hun huskede det. Rodet og beskidt. Hun kunne selv bedst lide det lidt mere rentlig, men Eddy var mere ligeglad og efter som det for det meste var ham der styrede, var der for det meste ret så rodet. "Jeg undskylder der er lidt rodet" sagde hun fjernt, minderne var efter holden ved at komme tilbage. Hun gik hen til det ene, af de to tøjskabe der stod i lejligheden (det der tilhørte hende) og fiskede en lang tynd sølvkæde frem hvor på der hang en masse små nøgler. Der efter gik hun hen til en høj, smal komode med 5 skuffer, der alle var lås på. Hun tog en af nøglerne og stag i nøgle hullet, låste op og hev skuffen ud. Hun åndende lettede op, der lå stadig et par tusind kroner i skuffen. Hun satte en ny nøgle og åbnede den næste skuffe. Det så ikke helt så godt ud. Der var ikke kun lidt kokain tilbage, højes så hun kunne tjene 4000-5000 kr. Hun lukkede skuffen og låste efter sig. *Forhåbentligt vil Eddy kunne spille sig til nogle flere penge, uden at bruge dem alle med det samme igen* tænke Tanja med et suk. Hun tog nøglerne om halsen, gik hen til Eddys skab og fandt nogle tørre bukser frem. "Jeg smutter lige ind og klæder om til noget tørt tøj" sagde Tanja og forsvandt ind på badvrælset.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 16, 2014 8:31 pm

Jack gik bare og rystede regnen væk undervejes, vejen var ikke i sig selv svær at huske. Jack gabte, han var begyndt at blive træt. Hvilket nok bare var fordi han var sulten. Jack smilte og lod hende gøre som det passede hende, det var jo hende hjem, dog spærrede Jack øjne en lille smule op, da hun åbnede den anden skuffe. Stoffer, der var ikke meget at dømme ud fra lugten, men den var ikke til at tage fejl af. Jack sukkede og nikkede bare og lod hende gå. Han selv stod bare og dryppede på gulvet. Der var sandt og sige lidt roddet men efter hvad han var vantil hjemme fra, var det her ingen ting.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 16, 2014 10:14 pm

Eddy kom ud fra badværelset, iført et par mørke slidte jeans, så man kunne se han lidt for tynde brystkasse. Alle Tanjas tatoveringer var væk, den eneste synlig tatovering var en lille sort, knudret sol omkring hans ene brystvorte. "Når så lader til at jeg kommer til at rede verden alligevel". Eddy gik hen til køleskabet og åbnede det. Det var næsten tomt og det der var, var muggent. Eddy smækkede lågen i igen. Han gik hen til komoden og åbnede den 4'er skuffe. Bingo! Der lå 7-8 pakker smøger i et rod af lighter, kondomer, småmønter og andre uværdigfulde ting. Eddy tog 2 pakker og en lighter op og stoppede den ene pakke i lommen, gik hen til køkkenet igen åbnede et skab og fandt en halv fyldt flaske Jack Daniels frem. Han tog en slurk af flasken. "Hvor ligger den kirkegård så henne sweety?" spurgte han og kikkede på Jack som stod og dryppede på gulvet. Han tog en smøg og tænde den. "Vil du ha'?" spurgte han og rakte pakken frem.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 21, 2014 1:25 pm

Jack sukkede og smilte skævt til Eddy "Det var du eller længe om at beslutte dig om " Jack rystede på hovedet og rystede vandet af sig. Han stod stadigvæk og dryppede på gulvet. "I den anden ende af byen, men jeg tvivler på det bliver en god oplevelse i regnvejr som de her, men på den lyseside du skal ikke til at grave nogen op. " Jack stoppede sig selv og sukkede, han ville nok ikke kunne se nogen af dem i øjne efter alt det er var sket, Jack så ned mod gulvet hvor der efter var kommet en pæn lille put af vand. Han rystede bare på hovedet, det var ikke det han havde brug for lige nu, Jacks mave knurrede af sult og han sukkede bare.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 22, 2014 4:27 pm

"Ja det var jeg måske" sagde Eddy og tog endnu en slurk af flasken. Han kikkede på vandpytten som havde samlet sig under Jack. Han var lidt ligeglad, men han kunnen mærke Tanja delen sukke. Eddy kikkede ud af vinduet. Regnen slog hårdt mod vinduet og vinden var taget til. "Hmm Jeg kan vel vente til i morgen. Så meget haster det vel ikke så meget gør det?" spurgte han langsom.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 23, 2014 8:13 pm

Jack sukkede og rystede lidt på hovedet over Eddy "Nej men alligevel, men jeg går så ud fra At jeg så skal gå hele vejen tilbage i regnvejr også bare forvente at du ikke er løbet over alle bjerge i morgen? " Jack kiggede på Eddy og sukkede igen. Jack smilt han kunne ikke lagde være, han gik lige så stille tætter på Eddy, han stoppede først op da han stod lige foran ham. "Men der er noget andet du kan tilbyde mig, og på den måde vil jeg også være sikker på at du ikke går nogen steder du ikke skal" Jack hviskede med en lav og letter forførende stemme. Han løftede en hånd og lagde på kinden af Eddy, ganske blidt lod han den glide ned over Eddys kind og hals. Han kiggede op på Eddy med nogle bedende og forførende øjne. "Hvad siger du?" Jack ansigt var ikke længere væk fra Eddys ind et par cm. da han hviskede.

//well, du gav mig lov, //
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeLør Mar 01, 2014 2:22 pm

Eddy var først blevet overrasket og der efter smigret. 'Haha så kunne han alligevel ikke lade vær' tænkte han og mærkede at Tanja også var ret godt tilfreds. Han stillede flasken fra sig på køkkenbordet og lod en hånd løbe gennem Jacks bløde hår. "Selvfølge må du da blive" hviskede han stille. Han løftede Jack op i sine arme. Han var let nok til at Eddy kunne bære ham med en arm. I den anden hånd tog han Jack D flasken og gik så over mod sengen. Han tog et par slurke på vejen der over, stillede så flasken på natbordet, lage Jack i senge og satte sig hen over ham. Han lænede sig frem over så deres ansigter var helt tætte og kikkede ham dybt i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 10, 2014 9:33 pm

Jack blev noget overrasket over det der forgik, men lod sig lige som bare fylde med strømmen. Han havde heller ikke lige frem noget mod det. Jack kunne ikke lagde være med at hive Eddy lidt i håret. Jack smilte og lænede hovedet lidt længere frem. Han lod hans læber blidt ramme Eddy i et kys, Også bed han ham i underlæben. Jack kunne smage blodet der lige så stille løb hen over hans egen læber. og tog fat i Eddy tøjre og smilte svagt da han slap kysset. Hans hænder holdt godt fast i fyren der lå over ham. Jack smilte og slikkede sig om munden. Eddy blødte stadigvæk svagt fra underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 13, 2014 7:44 pm

Eddy smagte smagen af bold i sin mund. *Hmmm Jack må have bidt hårder end jeg har lagt mærke til* tænkte Eddy. Han kikkede ned på Jack og så ham slikke lidt af blod af sine læberne. *Vampyr..... selvfølgelig! Haha* Eddy kunne ikke lade være at grine lidt for sig selv. Eddy kunne mærke at det Jack D han havde drukket nu var begyndt at virke. *Hm det er da ellers ikke fordi jeg har drukket særlig meget.... da i hvert fald ikke i forholdt til hvad jeg plejer at kunne drikke! Det må have noget at gøre med at jeg har sovet*. Han smilede og lænede sig frem og kyssede Jack igen. Denne gang lidt vildere end før. Med læberne og tungen åbnede han langsomt Jacks mund og lod deres tunger mødes. Eddy tog fat i Jacks skjorte og ville enligt have knappet den op, men kom til at rive i den så den blev flået op og gik i stykker. *Suk ikke igen....* tænkte Eddy stille, men kunne ikke lade vær med at more sig lidt over det.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 08, 2014 7:23 pm

Jack Det lige nu kunne mærke blodet påvirke ham. Lod sig egentlig bare rive med. Han kyssede igen, og kunne ikke holde sig fra igen at bide den anden. Han hørte godt hans skjorte blive revet i stykker. Han tanker faldt på Christian, Han ville være så død imorgen. Men lige nu var det, det sidste han ville tænke på. Den rus Jack befandt sig i kunne sammenlignes med det faktum at Eddy var små fuld, måske lidt mere end det. Men Jack kunne ikke længere stole på sine sanser. Hans hænder tog fagt i Eddys bluse. Han hev dog ikke til, han ville mene de vidst havde ødelagt nok tøj for en dag.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeMan Apr 21, 2014 1:17 pm

Eddy kunne mærke Tanja delen i ham gerne ville frem. Hun ville også nyde godt af Jack, men Eddy lod hende ikke overtag. Han begyndte langsomt at åbne Jacks bukser. Lige da han havde fået åbnet bukserne og skulle til at tage dem af, bankkede det meget hårdt på døren.  Eddy nåde lige at rejse sig i det døren meget voldsomt blev åbnet. Ind kom en høj, bred og muskuløs ung mand. Han var sort i huden og skallet. Øjnene lå dybt i øjehulerne og næsen havde helt tydeligt være brækket op til flere gange. Han kiggede kort på Jack, men rettede så blikket mod Eddy. "Undskyld hvis jeg forstyrer" sagde han med en kold stemme og det var tydeligt at hen ikke mente det, "men du skylder mig vidst nok nogen penge" sagde han hevendt til Eddy. Eddy gennem rodet sin hjerne i et forsøg på at finde ud af hvorfor det nu liiiige var han skyldte Zanzabar penge og hvor mange det mon var, men kunne ikke helt komme i tanken om det. "Hmm jeg husker ikke noget med at jeg skylder dig penge" sagde Eddy i et ligegyldigt tonelege. "Du skylder 10.000" sagde Zanzabar en smugle truende. "Nej det tror jeg ikke jeg gør" sagde Eddy og rejste sig og gik langtsom hen mod Zanzabar. "Og faktisk så var jeg lige i gang med noget, så jeg syntes at du skal gå nu" sagde han roligt. "Jeg går ingen steder før jeg har fået mine penge!" man kunne høre at Zanzabar havde svært ved at kontrollere sit temperament. Eddy gik hen og stillede sig foran Zanazabar og kikkede ham i øjnene "du går lige nu" sagde han med fast og rolig stemme. Zanabar blev ståene og stirrede tilbage. "okay jeg siger det en sidste gang, fuck ud her fra nu!" sagde Eddy vredt. Der gik lidt tid hvor de to mænd bare stod og stirrede hinanden i øjnene. Til sidst vendte Zanzabar sig om og gik med vrede skridt ud af den lille lejlighed. Eddy sukkede "hvorfor skulle jeg give ham penge jeg ikke engang kan huske jeg skylder ham?" sagde han lidt træt i stemmen. Han vendte sig og kigged over mod sengen. "Nåår hvor var det vi var nåde til?" spurgte han og gik langsom der over. På vej tog han endnu en stor slurk af Jack D flasken. Han kunne mærke at hen efterhånden var ved at være godt påvirket. 

//Johan ville have at der var en sort mand med så det kom der Razz//
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeOns Apr 23, 2014 10:52 am

Jack smilte bare over Eddy *Christian kan du tilgive mig? Sikkert ikke* Han sukkede dybt og vente øjne da det blev forstyrrede. Jack der stadigvæk var påvirket af Eddys blod, så ikke ud til a være tilfreds med at blive forstyrrede også selvom det var en sort mand. Jack utilfredse ansigt var ikke til at tage fejl af. Han sukkede igen. Han lyttede blot til samtalen uden at sige et ord * så han skylder penge væk* Jack sukkede opgivende gik ventede bare på Eddy blev færdig med hvad det nu han har havde gang i. "Ja det jo det godt spørgsmål hvor kom vi fra. " Jack smilte og hviskede mod Eddys læber. Jack begyndte at åbne Eddys bukser.
Tilbage til toppen Go down
Eddy
bruger
bruger
Eddy


Antal indlæg : 38
Join date : 07/11/13
Job/hobbies :

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeOns Apr 23, 2014 7:13 pm

Eddy så tydeligt Jacks utilfreds hed, men det var der ikke noget at gøre ved. Eddy kyssede Jack og lod deres tunger lege med hinanden. Han rodet op i hans hår med den en hånd og lod langsom den anden glide ned over Jacks bryst og ned til skridtet. Eddy tog langsomt Jacks bukser og underbukser helt af. Han kyssede igen Jack og tog så langsomt fat om hans lem.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

kidnapning XXX - Eddy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning XXX - Eddy   kidnapning XXX - Eddy - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 01, 2014 10:17 am

Jack smilte og lod blot Eddy hev hans bukser, Jack egen hænder åbnede og hev selv Eddy bukser af. Han lod hans tung lege med Eddy. Han hev fat i Eddy hår og hev hans hoved lidt bagud. Jackkyssede Eddy på Halsen før han bed. Hankunne mærke blodet flyde over hans læber. Han sukkede dybt og blev mindst ligeså påvirket af Eddys blod som han var af den alkohol han drak. Jack slap Eddy hals og sukkede igen. Han hev en lille smule ud i Eddy underbukser og dog tog han dem ikke af ham

//sorry
Tilbage til toppen Go down
 
kidnapning XXX - Eddy
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Vampyrhuset Kaos (Lyrica/Silver wing)-
Gå til: