Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_rcap 
sylvia de blood
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_rcap 
Alex
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_rcap 
Jack
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_rcap 
Shadow
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_rcap 
Ethan
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_rcap 
Arrow
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_rcap 
Dino
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_rcap 
Gabriel
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_rcap 
Eddy
Peoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Peoples And stuf XXX ~ Dino

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeOns Apr 09, 2014 2:15 pm

Sted: Random på gaden
Tid: eftermiddag
Vejr: overskyet
Årstid: forår
Påklædning: hættetøjre med hætten trykket godt ned over ansigt så det ikke kan se. Stramme jeans i sort og slidte sko

Gabriel gik stille hen ad gaden, Der sad et smil om hans læber. Eftermiddagen var stille på trods af at det alligevel var Ghost city vi snakkede om.  Han sukkede og trak hætten længere ned over hovedet på ham selv. Han havde fløjten i inderlommen. Verden summede svagt af noget, Gabriel kunne ikke helt sætte en fingere på det. Han lagde hovedet på skrå, og hans blev fraværende. Han sukkede der var egentlig ikke særlig mange mennesker. Også vægler han da alligevel at gå ind i en af DE næste mennesker på gaden. Gabriel gispede og hans hætte faldt af, Han havde ikke nogen ide om den anden nåde at se hans sorte øjne. *Shit* Han trak hætten over hovedet igen og forsøgt at smile undskyldende. "Beklager " Han trak på skuldrene og tog et skridt frem ad. "Jeg så mig ikke helt før" Han skulle til at gå videre

Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeOns Apr 09, 2014 2:35 pm

Dino gik hen af gaden, med høretelefoner i ørene. De slidte cowboybukser, den hvide t-shrit og den sorte læderjakke klædte hans muskeløse krop. Dino koncentrere sig om sin musik og lagde ikke mærke til hvor han gik. Dino mærkede lige pludselig at han ramte hårdt sammen med nogen. Da han kiggede op for at se hvem det var, lage han mærke til personens mærkelige øjn farve. Dino så personen der sagde et eller andet men kunne ikke høre det, Dino tog fat i personens ene arm mens Dino tog den ene høretelefon ud og spurgte " undskyld, hvad sagde du?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeOns Apr 09, 2014 2:52 pm

Gabriel sukkede og rystede blot på hovedet. *høretelefoner typisk* Han vente sig mod person der havde taget fat i ham. Han smilte utilpas. "Jeg undskyldte blot, over at jeg ikke så mig for. " Gabriel stivende, Mindet som en svag lyd fik ham til det. Han lagde hånden mod sin indrelomme og skar ansigt. *forhelved* Gabriel fandt fløjten frem og stirrede på dem. Knækket over midt over, den ville sikkert ikke kunne redes. Der kom et dybt suk over han læber. "Fløjte.. nej.." Gabriel bed tænderne sammen, for at holde tårrende tilbage, det havde været en gave fra en elver i sin tid. Fløjten var træ og udsmykke med en drage. Hans underlæbe rystede svagt, og han sukkede igen. Han kiggede mod himlen op på skyerne. *Kan denne dag blive meget værre*
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeOns Apr 09, 2014 3:07 pm

Dino så hvordan ham han lige havde støt ind i tog noget ud af sin lomme og kiggede på den ødelagte fløjte. " åh nej, det må du undskylde". Dino lagde mærke til at den var lavet af træ og at der var en drage på den. * kan den mon laves og hvis skal jeg give ham penge til det*, Dino viste ikke om han skulle sige noget eller om han skulle lade vær, men nej. " Det må du meget undskylde, jeg kan se den betyder meget for dig, jeg vil gerne betale for at den kan bliver lavet".
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeOns Apr 09, 2014 5:50 pm

Gabriel sukkede og stirrede på fløjten han stod med i hånden. Han opgav og rystede på hovedet. "Den kan desværre ikke laves, der ikke rigtig noget at gøre ved det uheld sker. Den var også gammel. så måske var det bare på tide a finde en ny. " Gabriel smilte svagt og sukkede han lagde den tilbage i indrelommen. "Og så meget har den heller ikke betydet, den var blot et minde om en gammel glemt krig og en falden ven" Gabriel blev fraværende og hætten glid en lille smule bagud, så en lille smule mere af hans ansigt kunne ses. Gabriel fandt en fløjte af sølv frem "Desuden er det ikke den eneste jeg har" Han lagde hovedet lidt på skrå og denne bar en drage.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeTors Apr 10, 2014 10:48 am

Dino følte sig trist da han for af vide, at den er fra en gammel ven men lage mærke til at der blev sagt krig. "men den må da betyde noget, når det er fra en gammel ven", Dino kunne se lidt mere af denne persons ansigt, Dino blev nysgerrig for at se de sorte øjne igen *sorte øjne er meget smukke, det kan man ikke sige til en dreng*. Dino rynkede på sine øjenbryn da han ser drengen med de sorte øjne, tage en ny fløjte med en drage på frem, Dino ser på den med store øjne, " Du har en mere" spurgte Dino.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeTors Apr 10, 2014 11:22 am

Gabriel trak på skuldrene og smilte svagt."Det kommer an på så meget, " Han sukkede og lagde hovedet en smule på skrå. han bed sig selv i under læben og lod håret falde ned foran han øjne og næse. Skønt man ikke kunne se hans øjne. Gabriel smilte og kiggede på fløjten han havde i hånden. "Det godt set, men det også kun forståeligt, Desuden var mening at begrave den første, som et minde" Gabriel sukkede igen og kunne modstå trangen til at sætte fløjten til munden. Så det gjorde han så tonerne faldt næsten over hinanden og billederne i dem tog from.
~ En krig blandt elver folket, blandt deres egen. Blodet der farvede sneen rød. Gabriel, kunne se en sikkeles stå blandt de døde, den velkendt person. Den høj sort håret elver med de røde øjne stirrede på ham med et trist og fortabt blik. Han stod med træ fløjten i hånden, dækket fra blodet fra hans eget kind, Gabriel rystede bare på hovedet. "Gabriel ?" Elveren rakte ham fløjten og nikkede "Jeg kan ikke leve med dette " Gabriel nikkede og Elveren døde der i han arme. Skygge magi ~
Gabriel lod fløjten falde. Og lagde hovedet på skrå han kiggede lige mod person foran sig.

// Melodi : [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] Skygge magiens Sleepwalker uden effekt //
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeTors Apr 10, 2014 12:05 pm

Dino så minderne som en film og hørte melodien som han spillede, det løb koldt ned af ryggen på Dino, da han så den blodige elver som døde med den præcis samme fløjte som ham, han gik ind i har. Dino forstod at det var den krig og denne ven som han havde fået fløjten af. "Den betyder da meget for dig, da din døde ven gav dig den", Dino kunne mærke en tåre som der trillede ned af kinden, han hostede falsk og lod som om han kløede sit i sit øje, *han må ikke se at jeg græder, det vil være pinligt*. " øhmm... så du hedder Gabriel, ikke sandt?", Dino lavede sit hunde ansigt (strikker sin tunge ud i siden af munden), og så nysgerrigt på den drengen.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeTors Apr 10, 2014 12:42 pm

Gabriel sukkede og lagde fløjten tilbage i lomme. Der var ikke nogle sprog af sorg at se i hans ansigt. Han rystede på hovedet. "Den elver døde fordi jeg dræbe ham.. Så fløjten er kun et minde om noget jeg ikke skulle havde gjort. " Han blev igen fraværende og bid sig selv i læben. Gabriel nikkede "Gabriel Nightmareh //Udtales nightmares// Så kan jeg jo spørge om deres navn. " Gabriels hætte ged en lille smule længere til bare og det nederst af han øjne kunne ses. der var noget udtrykløs over de øjne der svagt kunne anse under hætten. Det samme var der over Gabriels ansigt. Han blinkede og smilte svagt over person foran sig. "Du ved godt det ikke ligefrem klær dig det ansigt. " Det var noget mildt i hans stemme da han sagde det. Han sukkede og rettede på hætten samtiden med han rode sig selv i håret, så han tabte den.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeTors Apr 10, 2014 2:06 pm

Dino smiler da Gabriel's hætte faldt af men tog sig selv i at smile mens " nårh jo, jeg hedder Dino Dragon-Scales" smilede stadig en lille smugle. * Jeg troede at alle ville smile af mit hunde ansigt....*, " hehe, du er den første som synes det hehe". Dino gik hurtig tilbage til det alvorlige, Dino kunne jo godt lide Gabriel's sorte øjne "Jeg har lagt mærke til at du gemmer dine øjne hele tiden, hvorfor? så kan du jo ikke se hvad du laver eller hvor du går", Dino smiler du igen da han nu kan se Gabriel i øjne. Dino gik med ville over i et nyt emne, Dino elsker dyr så, da Dino så dragen på Gabriel's fløjter, og ville så snakke om drager "nu når du nu har to fløjter med en drage på, kan du så lide drager?". *Jeg har jo stadig min barndoms drøm, om at havde en drage som kæledyr*. Dino så til med sommerfugle i maven da Dino var spændt på at høre hvad Gabriel ville sige.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeTors Apr 10, 2014 5:28 pm

Gabriel rystede svagt på hovedet. "Dragon-scales? Elvisk måske " Det var nok mest til han selv. dog kunne han ikke lagde være med at sige det højt. Det ansigt ville ikke klæde nogen som helst. Gabriel så ned og kiggede væk. "Gætter ikke på folk nu til dags ikke er så belærte som i ældre dage. De sorte øjne tilhøre dødsengeleen" Gabriel sukkede og smilte "Hvis vi nu skal havde denne samtale? kan vi tage den et andet sted måske? midt på gaden har aldrig været mig. Men ja eg her faktisk haft to drager selv. Begge gået hen med ældre. " Han smilte og kunne måske godt forstå Dino's intetrase i det oldgammel mægtige væsner. Han sukkede og lagde hovedet på skrå. Han modstod trangen til at trække hætten på igen. I stedet folde han bare sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeTors Apr 10, 2014 6:04 pm

Dino himlede med øjne da han høre Gabriel mumle *Elvisk* til sig selv, " jeg er jo elver så.. ja Elvisk". *Dødsengel er han sindsyg*. "Dødsengelende er jo uddøde, pist væk. Du kan kraftedeme ikke bilde mig ind at du er en dødsengel, vare fordi du har sorte øjne". Dino kløede sig i håret, for at komme i tanke om hvor de kunne gå hen for at snakke videre, " vi kan tage hen på Café Mort? eller Veritas?".
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeTors Apr 10, 2014 9:05 pm

Gabriel fik bekræftede at person foran ham var Elvisk. Han smilte og lod hans hånd glide igennem hans hår. Han gik tættere på Dino, med et smil på læberne. Han vidstede ham i øret. "Jeg kan godt bevise det over for dig men er det nødtil at være i mere private rammer. Hvad siger du? Vi kan altid tage et smut forbi mig, jeg bor lige i nærheden" Gabriel gik lidt bagud men kun lidt mens han bed sig i læben. "Så hvad siger vi?" Gabriel hævede et øjnebryn og lagde hovedet på skrå. Der var nogen lokkende i hans stemme men ikke mindst i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeTors Apr 10, 2014 9:31 pm

Dino stod stille og tænkte lidt over Gabriel's tilbud og og smilede lidt frækt. " okay jeg vil gerne se beviser og eftersom du ikke bor så langt her fra, så kan vi godt tage hjem ti dig". Han synes det ser lidt frækt ud når Gabriel bider sig i sin læbe, * Hvorfor er han så fræk og lokkende, og hans øjne... det er som om de hypnotisere mig, elsker det*. Dino kunne mærke han havde en tusse i halsen, han rømmede sig og gav så tegn til at Gabriel skulle vise vej.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeSøn Apr 13, 2014 10:08 am

Gabriel smil og nikkede han begyndt at gå ganske langsomt, Han smilte og lagde hovedet på skrå. Smilte er sad på hans læber fortalte alt. Det dyster i hans i foranvejen sorte øjne. Gabriel sukkede og vente sig for at se om Dino fulgte med. Gabriel åbnede døren til en boligblok og begyndt at gå op af trapperne. Stedet så faldefærdige ud og lignende noget er forlænget skulle havde været forladt. Han satte nøglen i en dør på anden sal og åbnede den. Han trådte ind og holdt døren for Dino. Han kunne ikke lader vær med at smile da han lukkede døren bag elveren. " fortæl mig en ting Dino hvad for dig til at gå med en fremmed hjem. Jeg kunne jo være serie morder for alt du ved ?" Gabriel tog skoen af og forlod gang " jeg regner med du selv kan find ud at tage dine sko af " lejligheden var velholdt og i god stand. Gabriel sukkede og kiggede rundt i stuen, der lignede noget en hundehvalp havde ødelagt mens dens ejer havde været væk. " Ari " Gabriels stemme var lav og hans blik ledte efter dragen der lige nu havde stukket halen mellem benene og gemt sig. I det mindre stod det hvide æg på bordet endnu. Det lod ikke til der var sket andet end at hans stue ligenu var ødelagt. Det ville nok kræve en ny sofa. Gabriel sukkede igen og vente opmærksomheden mod Dino " beklager rodet. " han trak på skuldrene og lagde hovedet på skrå. " Ari " Gabriel satte sig på knæ for at kigge efter den men måtte opgive.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeSøn Apr 13, 2014 8:23 pm

Dino fulgte efter Gabriel, " bor du virkelig her?". Dino kiggede sig undrende omkring i den meget faldefærdige opgang. Han blev helt overrasket over det syn der mødte ham bag døren på 2'en sal. Lejligheden var overraskende velholdt i forhold til resten. " jeg er bare nysgerrig". Han stod alene tilbage i gangen, Dino kunne ikke lade vær med at grine *selvfølgelig kan jeg da finde ud af at tage mine sko af selv*, han smid da skoene og gik efter Gabriel ind i stuen. Dino så hvor rodet der var i forhold til rasten af lejeligheden, " hvem er Ari?", Dino trak på skuldrene" det gør ikke noget".
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeSøn Apr 13, 2014 9:33 pm

Gabriel sukkede og nikkede "Ja jeg bror her "

Gabriel sukkede. "Hvem Ari er? " Dragen valgte selvfølgelig at komme frem fra sit skjul. Den røde drage kom med en svag lyd, den var ikke i tvivl om at Gabriel ikke var spor glad for hans ødelagt sofa. "Det er Ari. " Gabriel pegede og satte sig på hug. Dragen var tam, men havde vidst ikke helt for stået at den skulle lagde møblerne være. "Den har åbnet bart ikke forstået at den skal lagde møblerne være. " Gabriel rejste sig med dragen i hænderne. " Men det var slet ikke det vi kom har for" Han smilte og der var noget lavt og forførrende over hans stemme. "Du ville se et bevis på hvad jeg var " Gabriel Stillede dragen fra sig og gik tætter på Dino. "Så skal vi ikke for at overstået først? " Han hviskede i den anden i øret med et smil på læberne. Gabriel smilte mens han hev hans tøjre af, arene der løb hen over hans overkrop var tydelige. Gabriel foldende de sorte vinger ud, der nogen der afslørede de hvide knogler. "tror du så på mig nu. " Han hviskede ind mod Dinos hals.

Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeTirs Apr 15, 2014 10:18 am

Dino stod med store øjne da han så den lille røde drage, som kom frem fra sit skjul. " så det er Ari, og er en han drage ikk?", Gabriel kom tættere på Dino og viskede ham ind i øret om de ikke skulle få det overstået. Det løb koldt ned af ryggen på Dino ved at blive visket i øret, og blev lidt honey da Gabriel rev sin trøje af. * Han må ikke se min bule*, da Dino mærkede Gabriels læber på sin hals, bed han sig i sin læbe for ikke at angribe Gabriel, "ja, jeg tror på dig nu" sagde Dino med en stemme som lød som om han var ved at Explorer. * træk vejret stille og roligt, det skal nok forsvinde... Håber jeg*.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeTirs Apr 15, 2014 1:38 pm

"Ja Ari er en drage"

Gabriel smilte og kunne ikke lagde være med at skubbe Dino op af væggen. Han kiggede diskrat ned mod bulen der var kommet i elverens bukser. Gabriels smil blev større. * ser man det, det jo helt utroligt så let han havde ved det.* Gabriel lagde hans hænder på Dino hofter. Han kiggede Dino i øjne med et forførrende smil på læberne. Han øjne var lokkende og dog holdt Gabriel sig selv igen. "når?" Han hviskede det mod den andens læber. Han lod tre af han fingere komme ind under Dinos buske kante og lagde den anden hånd på Dinos side. Han bid sig selv i læben, og lagde hovedet en lille smule på skrå. Gabriel flyttede sin hånd fra Dino side og ned til 'bulen' i hans bukser, han kunne ikke lagde være med blidt at klemme dernede(?)
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeOns Apr 16, 2014 8:25 pm

Dino kiggede Gabriel i øjne og blev hypnotiseret, Gabriels læber var så tætte " Kys mig!! (frustreret)". Det kilede der hvor Gabriel rørte Dino, men fik store øjne da han kunne mærke Gabriels hånd nede ved min bule, " er jeg, you know bottem?" men han kunne ikke styre sin knurren, han vendte sine øjne op mod loftet og bed sig i læben for ikke at råbe,tag mig så. Dino tog fat i Gabriels buksekant for at kunne trække dem af så han kunne give Gabriels member (tissemand) et lille klem, lysten flammede i Dinos øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeFre Apr 18, 2014 4:42 pm

Gabriel Smilte og flyttede sine læber en smule længere væk fra Dinos læber og hans smil blev større. "Så Det menere du?" Gabriel hviskede lav, Og endnu en gang var der noget lokkede i hans stemme. Gabriel tog fat i Dino hænder Og hev ham væk fra væggen. Inden han kunne nå at få hans bukser af. "So you are?" Gabriel stillede sig helt op af Dino, De stod lige nu i midten af rummet og for at være ærlig mente Gabriel ikke at den ødelagte sofa ville være det bedste sted at forsætte deres lille leg. Hans vingere var forsvundet på et eller andet stedpunkt. Han lagde hans hovede imod Dino hals og smilte. Han hviskede i hans øre. "Hvad siger du til at vi går et mere passende sted hen. " Han nappede Dino i øret. Han snakkede selvfølgelig om hans eget soveværelse. Han slap Dinos hænder og hev fat i elverens buske kante. Han hev ham med hen mod en dør bag dem. Gabriel flyttede den ene hand får at åbne døren, inden han hev Dino med enden før døren. Gabriel skubbede elveren ned at ligge i sengen. Gabriel satte sig på ham og smilte, inden han lændte sig frem mod Dinos læber. Gabriel kyssede Dinos læber mens has hænder fandt bulen i Dinos bukser igen, Hans hænder legede blidt med den.
Soveværelset
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 8:52 am

Dino nikkede på hovedet, han lod sig blive revet med ud i midten af stuen, Dino blev næsten skeløjet ved at kigge på Gabriel som stod med sit ansigt vildt tæt på. Dino nikkede "okay", Dino kiggede over på sofaen *vi skal vel ikke have xxx der, vel?*, i det samme sagde Gabriel noget " det syndes jeg at vi skal". Dino fik kuldegysninger da han blev bidt drillende i øret, han var helt høj på Gabriel. Pludselig blev Dino trukket efter Gabriel hen mod en dør, *det er sikkert ind til hans soveværelse*, han var nu inde i døds-engelens soveværelse og blev skubbet ned på sengen. Gabriel sad oven på Dino, han kom tættere på og til sidst fik Dino det kys han havde længdes efter, samtidigt kunne Dino mærke at der blev leget med hans member igen, han blev endnu mere tændt af at blive rørt igen men bare på en seng. Dino lagde sine hænder om på Gabriels ryk men jo mere tændt han blev jo mere begyndte han at lade sine negle glide (lidt hårdt) ned over Gabriels ryk, lysten flammede i Dinos øjene.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 4:00 pm

Gabriel hold kysset og delte Dinos læber med hans tunge. Han begyndte at åbne elverens bukser. Gabriel slap kysset og slikkede Dino over kinden og ned over halsen. Han hev blusen over hovedet på elveren,og slikkede ham hen over brystet. Gabriel hev buskeren af elveren, han hev lidt ud i Dino underbukser, Gabriel pressede hans læber med Dinos barre skin ved hans hofte. Han bed blidt i Dinos hofte og smilte op til ham. Gabriel smilte op til Dino og pressede igen sine læber mod elverens, og delte dem igen med hans egen tunge. Gabriel legede blidt med Dinos tunge mens hans hænder forsætte med at lege med bulen i Dinos underbusker, Gabriel hev langsomt, han trak tiden ud, Dinos underbukser ned ikke helt af men bare lidt længere ned.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 5:52 pm

Dino rødmede ved det våde kys, han havde aldrig før følt disse følser og den ufattelige gode nydelse. Dino kastede sit hoved tilbage i sengen af nydelse, hans små vejrtrækninger var begyndt at blive til små støn. Uden Dino anede det lage han sine hænder oven på Gabriels hoved og rive blødt i håret, Dino kiggede ned mod sin mave hvor Gabriel var og fik øjenkontakt. Under endnu et heftigt kys blev der igen drillet med Dinos member som var begyndt at gøre lidt ondt, Dino kunne ikke tage mere så han tog sin hånd ned til Gabriels hænder for at fjerne sine underbukser. Men på vejen ned lader Dino sin ene hånd glide stille og roligt ned af Gabriels mave, mens han bider blidt i Gabriels underlæbe.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 6:55 pm

Gabriel Smilte og rystede lidt på hovedet over Dino efter han havde stoppet kysset. Han smilte over Elverens små støn og sukkede, han lod blot elveren tage hans underbukser af. Gabriel lagde fingerene om Dinos (lem) og begyndte langsomt og måske en lille små for langsomt, at bevæge sin hånd. Gabriel lod en fingere glide stille og roligt op i Dino. "So " Han pressede sine læber mod Dino igen mens han bevægede hans hånd en lille smule hurtiger end før. Han tilføjelede endnu en fingere og smilte. Han bed Dino blidt i øre og hviskede "Hvad ville du sige til hvis jeg stoppede nu?" Gabriel smilte og kiggede Dino lige i øjne.

//jeg er ond jeg ved det godt XD //
Tilbage til toppen Go down
 
Peoples And stuf XXX ~ Dino
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» When the Moon Dances ~ Dino

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: gader gyder og byens to tove-
Gå til: