Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_rcap 
sylvia de blood
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_rcap 
Alex
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_rcap 
Jack
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_rcap 
Shadow
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_rcap 
Ethan
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_rcap 
Arrow
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_rcap 
Dino
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_rcap 
Gabriel
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_rcap 
Eddy
Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_lcapPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_voting_barPeoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Peoples And stuf XXX ~ Dino

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 7:20 pm

Dino fik spind helle vejen ned af ryggen og da han kunne mærke noget ved hans udgang, blev han lidt forskrækket og kom med et gisp, men Dino syndes at Gabriel ikke bevægede sin hånd hurtig nok men pludselig satte Gabriel fartten op * er det en til finger... Ahhhh.....* Dino bøjer i ryggen af nydelse men også af smerte. Der blev visket noget i Dinos øre, han fik store øjne ".... det må du ikke.. du kan da ikke bare stoppe nu", *hvad kan jeg gøre for at han vil blive ved*. Dino fik en tanke der måske kan hjælpe, "jeg beder dig, tag mig nu og du må gøre hvad du vil", Dino prøvede igen at åbne Gabriels bukser, da Dino ikke vil være den eneste der er nøgen.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 7:57 pm

Gabriel Smilte og nyd at høre lydende der kom fra Elveren, han smilte og lagde hovedet på skrå. Han Kyssede bare Dinos læber og sukkede let mod dem. "Bare rolig jeg stopper skam ikke når du nu beder sådan" Gabriel lod blot Dino åbne hans bukser. Dog tog han dem selv af. Gabriel flyttede hans fingere og hævede et øjnebryn, der kom et smil frem på hans læber. *Gad vide hvor mange han må kunne * Han stoppede sig selv og rystede på hovedet. Han hev Elveren op at sidde foran ham. Gabriel kyssede blot hans læber igen og forsætte med at bevæge hans hånd. "Er du sikker på ? Sikker på at du kan holde til det? " Han hviskede det en lav forførende stemme. Og han øjne lokkede igen, Han bed sig selv i underlæben og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 8:25 pm

Dino smillede lidt skævt da Gabriels bukser endelig kom af, men da Gabriel fjernede sine fingre blev han skuffet og lavede et mærkeligt surt ansigt. Dino fik lidt af et chok da han blev hevet op at side af Gabriel, men så skuffet var Dino ikke da hans member stadig blev rørt, Dino gav bare et dræber blik til Gabriel og svang sine arme om ham og visker så i øret på Gabriel "det kan godt være at det er min første gang men jeg er ikke en tøssedreng og jeg skal nok klare det, men hvis du ikke snart rør mig igen eller noget mere, så angriber jeg dig". Dino træk sig lidt væk, mens han smillede frækt til Gabriel.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 8:52 pm

Gabriel smilte og kunne ikke lagde være med at le "jamen dog Begynder du nu også at blive krævende " Han hviskede mod Dinos læber. Deres læber var ikke længere end nogle mm fra hinanden. "Så du mener ikke at du ikke er en tøsedreng? Så jeg skal ikke forvente at du beder og klynker ?" Gabriel kunne ikke lagde være med at spørger, for han skubbede Evleren ned at ligge igen. Han lagde sig hen over ham og smilte. Gabriel tog fat i Hans egen underbusker og tog dem. Han smilte og kyssede Dino læber i det han valgte at opfyde Dinos ønske. (ord håber du forstår ) Gabriel valgte dog at starte ud stille og roligt, bare for at trække tiden lidt ud. Dog Kunne Gabriel ikke holde sig hen meget længere. Han satte derfor sig farten lidt op, I det han grab fat i Dinos arme og pressede dem ned mod sengen.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 9:33 pm

Dino var helt rød i hovedet over hvad han havde sagt, han kiggede væk. Han sad stadig med armene om Gabriel, han kunne ikke sige noget så han valgte at ryste på hovedet. Dino smilede bare han han blev lagt ned, Dino kunne godt lide at de begge nu endelig var nøgne og mens de kyssede kunne Dino mærke noget som trang ind i ham, "Aarrhhh..." Dino havde smerter op i ryggen, han lagde sine ben om Gabriel. Dino begyndte at stønne højre og hurtigere, da Gabriel satte farten op, bøjede Dino i ryggen og vippede hovedet bag over, Dino viste ikke hvad han skulle gøre da hans hænder blev holdt nede over hovedet på ham af Gabriel. Flere støn og små nydelses skrig.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 22, 2014 9:44 pm

Gabriel smilte og kyssede Dinos hals. Der kom et lille støn over Hans egen læber, og det fik Gabriel til at smile. Han lænde sig ned over Dino og hviskede ham blidt i øret, der var noget anderledes over hans stemme, den var ikke drillende. "Slap Af prøv at slappe Af" Gabriel slap hans hænder og lod den hånd der holdt Dino arme glide ned over den andens mave. Han sukkede og stønnede lavt. Gabriel satte farten lidt ned igen for at Dino kunne vende sig til det. *Så han var altså jomfru * Gabriel smilte og Kyssede Dino læber igen.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeOns Apr 23, 2014 12:55 pm

Dino trak vejret lidt hurtigt da han ikke havde prøvet det før, Gabriel havde visket Dino i øret at han skulle slappe af *jeg tror ikke at han ved, hvor svært det er at slappe af, under xxx*. "jeg prøver (stønner imens)", hans arme blev sluppet fri så han tog armene ned mod siderne og greb sengetøjet. Der kom små lyde fra Dino da Gabriel satte farten ned og en hånd der gled ned på hans mave, *hvad laver han... fortryder han*, Dino kunne mærke der kom var tåre på vej, *åh nej hvorfor græder jeg, er det smerter, nydelsen eller er det fordi han er ved at stoppe*.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeOns Apr 23, 2014 1:18 pm

Gabriel smilte og lagde hovedet på skrå. Han lagde godt mærke til at Dino kom med nogen underlige lyde, Da han begyndte at tage det med ro. Gabriel Sukkede og forsatte bare langtsom ikke helt så langsomt så det var pinefuldt. "Slap Af, Trak vejret." Gabriel tørrede tårrene væk fra Dinos kinder. "Hvorfor gæder du Der ikke noget At gæde over" Han hviskede og sukkede, Han begyndte at nusse hans mave. Gabriel kyssede Dinos læber med et smil om læberne. Han smilte og Kunnne ikke lagde være med at kiggede hovedet mod Dino Hals, Der kom et støn over hans egen læber
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeOns Apr 23, 2014 1:51 pm

Dino tog nogle dybe vejrtrækninger, for at slappe af. "Jeg ved ikke hvorfor jeg græder", ved at Gabriel nussede Dino på maven, begyndte han at slappe af. Han kyssede med Gabriel, da Dino var begyndt at slappe af, kunne han høre Gabriel komme med små støn ind mod hans hals. Da Dino ikke kunne mærke mere smerte og kun nydelse " du kan godt sætte farten op igen og hårdere", han koncentrerede sig om at slappe af så det ikke ville gøre ondt og trække vejret langsom.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeOns Apr 23, 2014 2:06 pm

Gabriel, sukkede og smilte "så lad være " Gabriel hviskede og Smilte blev større da Dino begyndte at slappe af. Han bed Dino blidt i halsen og stønnede lavt da han satte farten op gik. Dog gjorde han det med forsigtig ved han vidste hen til Dino. Gabriel fingere lagde sig igen om den anden lem og han begyndte langtsom at bevæge hånden. Samtidet med han forsætte med det andet han havde gang. Gabriel smilte og stønnede, Han slikkede Dino på brystet og smilte svagt den hånd der ikke var optaget af noget, Blev igen lagt på Dinos mave.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 24, 2014 8:43 am

Dino kom med et lille støn da han blev bidt af Gabriel, imens blev farten sat lidt op *er han bliv fordi det er min første gang*. han kunne mærke at der blev taget om hans member igen, hvilket gav ham spind ned gennem ryggen igen, *at havde xxx og blive rørt på samme tid er fantastik, men er der ikke noget jeg kan gøre for Gabriel*. Dino stønnede sammen med Gabriel, men da han blev slikket på brystet buede hans ryg af nydelse mens det kildede på maven hvor Gabriels frie hånd var. Der kom små stød, hver gang at Gabriel rørte Dino. "mere". Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 24, 2014 7:11 pm

Gabriel kunne ikke lagde være med smilte og bide sig selv i læben, han stønnede. Gabriel smilte og kunne mærke det trakke ned over hans ryg. Han nyd at høre lydene der kom fra elveren under ham. Han vingere kom frem og der kom et lille gisp over hans læber. Gabriel læned sig frem og kyssede Dinos læber, hage, hals og bryst. Gabriel satte ikke farten op, hans vidste at det ikke ville være nødvendigt. Gabriel smilte skævt og bed sig igen i læben, Han stønnede igen. "Hvad siger du? " Han hviskede lav og forførrende, Gabriel vente øret mod Dino og smilte drillende. Han kunne ikke lagde være, det lå bare til ham at drille folk. Og Dino lod til rent faktisk at tænd på noget af det.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 29, 2014 7:18 pm

Dino stønnede vildt højt, da han ser Gabriels vinger kunne han ikke lade vær med at røre ved den ene vinge. "dine vinger!(stønnede)", Dino som havde det fantastik men som ville havde mere, så han bevægede sine hofter fra side til side men valgte at prøve at skubbe sig tættere på Gabriel og få ham længere ind eller bare få den mere hårdt. Han vippede hovedet bag over af nydelse ved at han blev kysset på læberne, hage, hals og bryst, * jeg vist ikke at det kunne være så f***ing godt*, " Kan det være at du skal havde din hørelse tjekket? jeg vil ha mere xxx, eller bare en anden stilling". Dino tog Gabriels hoved hen til sit og snavede ham groft, Dino kiggede bare på Gabriel med et for førende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeOns Apr 30, 2014 11:13 am

Gabriel smilte over Dino da han så hans vinger. "Der er en grund til jeg helst ikke vil ligge nederst. De er ikke ligefrem behagelige at ligge på. " Dino støn blev vildere fik Gabriel til at smile endnu mere. Han rystede bare på hovedet over Elveren. Han nyd at se den anden nærmest lide på grund af hans nydelse. "Bare fordi du beder om det betyder det ikke du for det. " Han hev Elveren op at sidde på han skød, så kunne han jo selv for lov til at forsætte. Han slikkede ham op af halsen og knurrede svagt. "Kom så vise mig hvad det er du vil, hver en stor dreng og gør det selv. " han hviskede mod hans øre og smilte, han nappede ud efter hans øreflip. Gabriels hænder tog igen fat om Dinos pik (i mangle på bedre ord ) og begyndte langtsom at bevægehånden, langtsom drillende. Han bed Dino i halsen og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeOns Maj 14, 2014 8:38 pm

Dino nikkede forstånede da Gabriels vinger jo var fremme, da han ble hevet op på skødet af Gabriel blev han lidt rød i hovedet, mere end han allerede var. Dino satte fødderne i sengen og begyndte at bevæge sig selv op og ned, hurtigere og hårdere, da han også blev berørt(maseret) på sin member. "jeg kan snart ikke mere, arh... jeg kommer" Dino bevægede sig virkelig hurtigt og så hårdt at man kunne høre huden der blev klasket sammen, Dino ramte sit g-punkt så godt at han kom samtidigt. Dino lænder sig ind mod Gabriel for at han ikke skal falde om på sengen af forpustelse.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 7:58 pm

Gabriel Smilte og hen gav sig til kun at havde forkus på elveren for an ham.Han slikkede blidt Dino op af halsen. Gabriel stønnede og gav slip på sin mentale kontorl. Han var også selv ved at nå sit eget højepunkt. Han kom kort efter Dino. (oppe i ham?)  Han søttede Dino da han forpusted lænede sig op af ham. Gabriel kyssede ham på halsen. "så svært var det da hellere ikke " Gabriel mumlede svagt ud fra Dinos øre. Han lagde hovedet md hans hals og lod det bare blive læggene der et stykke tid. "kom " Han skubbede Dino af sig og hev ham med op at stå. Han tog elverens hånd og hev ham med ud af en dør i modsætte inde af hans soveværelse. Han stod lige nu i hans eget bade væresle og stirrede lidt fraværende frem fro sig. Han skubbede Elveren ind under bruseren.  Gabriel sukkede og tændte bare for den, Selvom vandet til at starte med var koldt. Han kiggede for første gang nærmere på Dino ikke at han ikke havde set på ham. Men Gabriel begyndte at tage den anden mere i øje, virkelig kigge på ham.

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeMan Jun 02, 2014 11:43 am

Dino begyndte at trække vejret normalt igen, *kom han oppe i mig... hmmm lige meget det var himmelsk*. Dino elskede når Gabriel kysse ham på halsen eller læberne, "hehe, sandt nok" smillede Dino imens. de sad bare stille i noget tid, pludselig blev Dino skubbet ned fra Gabriel, men blev hevet op at stå. "AV!!" pludselig sad Dino på gulvet, men kom op igen ved hjælp af Gabriel, Dino blev vist ud til badeværelset. *hvorfor stigere han ud i luften??* Dino blev skubbet ind under bruseren, hvor Gabriel tænde vandet som var koldt," Mib det er koldt!". Dino stod med hænderne op af den ene væg som lidt støtte, da han vender sig om til Gabriel bliver han lidt rød i hovedet da Gabriel bare står og kigger på en (føles det som). Dino står og kigger på denne skabning som han lige har haft mødt for første gang, og har haft sex med, *er jeg blevet vandviedig eller er jeg allerede faldet for ham??*.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeMan Jun 02, 2014 4:06 pm

Gabriel smilte og stillede sig helt oop af Dino. Han sukkede dybt og lagde han hoved på Dino skuldre. Han var egentlig godt klar over vandet var koldt. Men Gabriel rørte det egentlig ikke. "Det siger du ikke " han mumlede udfra den anden øre. Det var først nu det var gået op for Gabriel at han lige havde haft sex med en total fremmed han lige havde mødt på gaden. Han rødme svagt ved tanken mod at de få gange det var ske, havde det alle gang været med en elver. Han rakte hånden ud mød noget sæbe, efter som vandet var blevet varmt. Han hælde en lille smule ud i håret på Dino. Han rode bare rundt i den andens hår et lille stykke tid uden at sige noget. Gabriel var ikke tyben der førte lange som taler. Han skubbede blidt Dinos hoved ind under vandet og skyllede sæben ud af det. Gabriel sukkede og lagde hovedet på skrå. Han nærstuderede Dino ansigt så vel som krops bygning.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 04, 2014 8:10 am

Dino stod under det vand som før var koldt men nu varmt, Dino stod bare og kiggede på Gabriel mens han fik vasket hår af dødsenglen. Dino nød bare at får det vasket at en anden, * han sukker godt nok en del*. " er der noget galt??", Dino kiggede bare på Gabriel som kiggede på ham. Dino kiggede nu rigtig på Gabriel, kiggede dybt ind i de sorte øje som opslugte Dino. " Øhm, skal jeg vaske din ryk?? eller...", Dino ville bryde den tavshed der var i bruseren.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 04, 2014 7:06 pm

Gabriel smilte og lagde hovedet på skrå. "Hvorfor skulle der være det? men man skulle måske spørger dig om det, hvor her du planer om at tage hen efter du går her fra? " Smilte der spille om hans læber. "Selvom jeg ikke er sikker på jeg vil lade dig gå. " Han lagde to fingere under Dino hage og løftede den en lille smule. Han kiggede elveren i øjnene og smilte blev en lille smule større. Billedet der kom frem i Gabriels tanker var tåger og sløret af mange års mindre der var blevet bygget ovenpå. Han vidste Dino ville kunne se det på grund af hans egen evner. En sort håret elver-lignede person med helt blå øjne. "Det ikke nødvindig jeg kan godt klare mig selv, Du der i mod virker mest som et fortabt lille barn " Gabriel smilte drillene og slap Dinos hage. Han lukkede kort øjne og smilte. Da han åbnede dem igen kiggede han ikke på den anden men noget de så ud til at være i luften i mellem dem. *Det ville ikke gå, det ender bare galt... igen*
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 04, 2014 7:27 pm

Dino kiggede på Gabriel, "det ved jeg ikke, jeg er lige kommet til byen så jeg har ikke fundet er sted endnu". Dino blev ild rød i hovedet af at rødme "ikke lade mig gå??", mens Dino kiggede ind i Gabriels øjne så han nogle at Gabries minder fra lang tid siden, gættede han på. "øhm okay:lol:, vel gør jeg da ej" grinede Dino. *hvorfor kan jeg ikke blive sur jeg bliver bare mere og mere glad for ham, han er omsorgsfuld og kærlig men er også drillende og meget lidt skræmene engang imellem.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 18, 2014 12:41 pm

Gabriel sukkede og lagde hovedet på skrå " Du er lige kommet her til? " Han smilte og rettede hovedet, Han hev elveren ud der fra efter han selv var blevet færdig, Han smid et håndklæde i hovedet på ham. Og tog selv et, han kunne mærke det bløde stof mod han hud da han tøjrete sig. Han fandt noget rent tøj til dem begge to, han sagde ikke noget mens han selv tog tøj på. Han tog fat i Dino håndled og hev ham efter sig tilbage til stuen. Hvor Gabriel stoppede op i Chok. ægget var flækket, det hvide æg der havde stået midt på stuebordet var flækket. "Ari? " Gabriel kladte dragen til sig og havde egentlig forvente at den ikke ville komme. Han samlede den op og kiggede nærmere på den.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 18, 2014 10:46 am

Dino blev trukket ud af badet af Gabriel og fik et håndklæde smidt i hovedet, Dino begynde at tører sig og tog det tøj på som Gabriel havde fundet frem. *hvor skal jeg gå hen efter det her*, Dino blev græbet om sit ene håndled og blev trukket med ind i stuen. "Øhm hvor skal....." Dino stoppede med at snakke da han gik ind i Gabriels ryg, Dino kiggede frem så han kunne se hvad der havde fået dødsengelen til at stoppe. Dino fik store øjne da han så den hvide drage, som ikke var inde i sit æg mere" den er udlægget, hvor er den flot", Dino stod bare og beundrede den hvide drage som Gabriel holde, "må jeg røre den?".
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeOns Nov 19, 2014 8:02 pm

Gabriel smilte og lagde hovedet lidt på skrå. Han satte Ari på hans skuldre. Han vente sig mod Dino "Har du nogen ide om hvem den drage er ? og det er en hun ikke en den, ligesom Ari er en han" Han hævede et øjnebryn og rystede på hovedet. Han satte sig bare på hug foran den hvide drage og lagde hovedet lidt på skrå. "jeg trorede ikke det ville knække på det her tidspunkt, " Han rynkede panden og rakte hånden forsigtig frem mod dragen. "Monsekito" han hviskede dragens navn. Gabriel rakte hurtigt ud efter dragen og løftede den op på så den lå på ryggen. Den hvæste af ham og han sukkede. "det her kommer til at tage tid " Han holdt den stadigvæk på ryggen. Ari vente bare hovedet mod Garbriel. Han vente blikket med Ari "jeg ved det godt du behøver ikke ligefrem minde mig om det. " Han vente øjne af dragen på han skuldre. Han vente sig mod Dino og rakte den hvide drage frem mod ham "den er din hvis du vil have hende" Han smilte bare han havde nok i Ari og hans krav for opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Peoples And stuf XXX ~ Dino   Peoples And stuf XXX ~ Dino - Page 2 I_icon_minitimeFre Feb 05, 2016 9:40 pm

// afslutter vi det her, eller er der mulighed for at jeg for et svar ? //
Tilbage til toppen Go down
 
Peoples And stuf XXX ~ Dino
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» When the Moon Dances ~ Dino

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: gader gyder og byens to tove-
Gå til: