Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_rcap 
sylvia de blood
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_rcap 
Alex
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_rcap 
Jack
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_rcap 
Shadow
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_rcap 
Ethan
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_rcap 
Arrow
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_rcap 
Dino
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_rcap 
Gabriel
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_rcap 
Eddy
When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_lcapWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_voting_barWhen the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 When the Moon Dances ~ Dino

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 24, 2014 7:25 pm

Dino åndede lettet ud, da Moon sagde at han var okay. "men skulle ikke passe på hvis du kan dø af at bruge for meget hver gang?", Dino stod bare og kiggede på Moon, han holde nok snare øje med ham i stedet for. "ja vi er begge to tøjre nu, og ja jeg kender ikke rigtig til hekse og heksekunst", Dino hjalp Moon op at stå, "ja lad os det". Dino gik efter Moon.
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeFre Apr 25, 2014 7:52 am

Moon smilte "du behøver ikke hjælpe mig jeg ikke et barn mere " Han sukkede over Dino og begyndte langsomt at gå både så Dino kunne følge med men også så han kunne holde balancen. Moon kiggede på Dino "Jeg gætter på du ikke her boet ret meget i underverden" Moon havde ønsket at stille det spørgsmål lige siden han havde være lille. Moon der selv havde set underverden da han læste under de to spir, kendte alt for godt til den også selvom der var dele af den verden han ikke havde noget at se, "Så hvad her du lavet siden sidst ?" Moon kunne ikke lagde være med at spørger mens de gik igennem skoven. Han lagde ikke mærke til at han stoppede op for at kigge på et af træene, det var en dårlig vane han havde fået sig. men han holdt virkelig meget af naturen. Han smilte og rystede på hovedet da det gik op for ham han var stoppet op. "Beklager meget men, Ja " Han trak på skuldrene og smilte bare undskyldene. Moon var bare Moon eller det ville han da mene han var. *Hvem skulle jeg ellers være*. Han stoppede sine tanker selvom det ikke fik hans eftertænktsomme udtryk til at forsvinde. Han begyndet at gå igen og smilte kom igen frem på hans læber. Han var ikke helt klar over hvor de ville ende henne, det sted omkring byen, men hvis ikke han huskede rigtig så ville det være tæt på hvor han selv boede. Moon havde ret da han så hvor da endte ud. Han kastede et enkelt blik tilbage på skoven enden han for satte af de små vejen igennem byen. bogligblokken vedholdt, men Moon var ikke klar over i hvilken stand Ocarin havde efter lagt lejeligheden i. Han ville ikke en gang gætte på det- Hvis Ocarin over hovedet havde forladt den. Moon åbnede bare døren og begyndte at gå op af trappen "Jeg lover altså ikke at det er noget kønt syn" Han sukkede og tog i døren, den var låst. Moon fandt sine nøgler frem og åbnede døren. Moon stoppede op lige inden for døren han kunne ikke tro det han så. Stedet var jo næsten plet frit. Han blinkede og rystede på hovedet i chok. "Det var.. " Moon tog sig i at han skulle til at bande. Han stod bare og stirrede på den lejelighed der var blevet pletfri på den time han havde været væk. Moon var i chok over det. "Ocarin?" Han råbt det lav, der kom ikke noget svar. Han sukkede og smid skoene. "Nå det var en krop te vi snakkede om ikke? Det lader ikke til at min sambo er hjemme " Moon forsatte bare ud i køkkenet der var lige så pletfrit. Han sukkede og smilte, *der er altså noget her der ikke passer* Stuen var de dog ikke kommet igennem endnu. Han satte vand over og fandt noget te frem. Han kiggede på Dino og smilte "hvad for te vil du havde? " Moon kiggede på de hans havde sat frem. Der var lidt af hvert det ville han godt indrømme. Han smilte og kiggede kort ind i stuen, den var lige så pletfri som alt andet. Moon runkede panden. *han er næsten nødtil at fedte for noget. men hvad* Hans ansigt var blevet alvorligt. Han sukkede og opgav at finde ud af det nu. Ocarin var ikke altid til at regne med, men rydde op havde Moon aldrig set ham gøre. Derfor underede det Moon hvordan lejelighedden så ud. Han satte sig ned på en af stolene og kiggede det rundt.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 29, 2014 9:34 am

Dino gik langsomt efter Moon, "nej jeg boede der til jeg var 6-7 år, så flyttede mine forældre og jeg her til". Dino tænkte tilbage på hvad han har lavet siden den gang, "hmmm..... jeg går meget mere op i naturen og dyrene". Dino gik og snakkede men lagde mærke til at Moon ikke var med, så han vendte sig om og så at Moon stod og kiggede på et træ, lidt længere tilbage. Dino og Moon gik og gik til de kom til en, han fulgte bare efter op ad en trappe, "det er okay, har nok det det der var værre". Dino så Moon tage i døren og låste den op, han skulle til at tage nogle skridt ind i lejligheden men blev stoppet at Moon som bare stod og kiggede, Dino kiggede Moon over den ene skuldre og kunne se en pæn og nydelig lejlighed, "hvad var det du undskylde om, her er jo pænt". Dino blev forvirret "hmm? jo en kop te Smile, din sambo? hvordan er det at bo sammen med en?" Dino tog sine sko af og kiggede rundt i lejligheden men gik derefter efter Moon ud i køkkenet, " har du skovbær?",Dino smilede af Moon da han lavede et alvorligt ansigt og sukkede. Dino satte sig på en stol ude i køkkenet sammen med Moon.
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 29, 2014 10:53 am

Moon smilte og nikkede det gav faktisk mening at Dino ikke havde været i underverden mere end 6-7 år. Han sukkede det vidste han jo godt Dino kunne lide dyr. "Det ligner ikke min sambo at rydde op. " Moon rystede på hovedet. "Det ikke et spørgsmål om hvordan er at bo sammen med en det handler om hvem man bor sammen med, han er okay. Selvom jeg er overbevidst om at han fedter for noget. " Moon trak på skuldrene og kiggede rundt. Han rejste sig og hældte vandet over i to kopper, han nikkede bare som svar på Dino spørgsmål om han havde skovbær te. Han tog begge kopper og stillede dem på bordet. Moon lagde hænderne om den varme kop og sukkede lavt. "så du har ikke et arbejde eller noget? " Moon spurgte både for at snakke om noget men også fordi han var nysergi. Han tog en tår a teen og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Ocarin
bruger
bruger
Ocarin


Antal indlæg : 12
Join date : 23/04/14

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 29, 2014 1:29 pm

Ocarin var på vej hjem efter at havde været ude at handle, og han havde et smil læber. Han havde kraniet fra en ko under armen. Han satte nøgle i låsen kun for at finde ud af at døren var låst op. "Moon? " Hans stemme var ikke et råb men alligevel rimlig høj. Han smed skoen og gik ud i mod køkkenet, det ligende ikke Moon at være hjemme på det her tidspunkt. Han faldt i dør åbning og ko kraniet glid hen over gulvet. Ocarin satte sig bare op i døråbning og rystede bare lidt på hovedet over det. Han havde ikke lagt mærke til at der var nogen sammen med Moon før bag efter, Han rejste sig og samlede de diverse knogler op af gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 29, 2014 7:27 pm

Dino nikkede på hovedet "så han er ikke en der er god til at rydde op eller hvad?? og hvorfor skulle han fedte for noget... ja okay jeg kender ham heller ikke", Dino tog tekoppen og sad med den mellem sine hænder "nej jeg har ikke et arbejde, jeg leder efter et, men....". Dino syndes at han hørte noget og lige da han kigger over mod døråbningen og så en falde, *er det et ko kranie??* Dino lavede et ansigtudtryk af ko kraniet som lå på gulvet sammen med andre knogler. "øhm... har du brug for hjælp?".
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeOns Apr 30, 2014 8:52 am

Moon der kunne høre en nøgle blive sat i låsen, vidste at hans sambo snart ville komme ind af køkkendøren. At han ville fald lige så lang han var havde Moon ikke regnet med. Moon sukkede og rystede på hovedet og kunne ikke lagde være med at smile stort over Dinos Ansigt udtryk. "Det bare knogler de bider ikke " Moon der efter hånden var blevet van til de underlige ting Ocarin tog med hjem, trak derfor bare på skuldrene og smilte. "Ocarin, Dino, Dino Ocarin. " Han pegede skifte vis på dem begge to og tog igen en tår af teen. Han vidste godt Ocarin ikke lige var mennesketype så han havde ingen ide om hvordan han ville reagere.
Tilbage til toppen Go down
Ocarin
bruger
bruger
Ocarin


Antal indlæg : 12
Join date : 23/04/14

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeOns Apr 30, 2014 9:15 am

Ocarins øre lagde sig ned, han bakkede bagud. Ulven stak bogsavelig talt halen mellem benene, han stod blot med knoglerne i arme og gik langtsom hen mod døren. Hans blik var fast rettede mod Dino. Han tog afstand, Han havde ikke forventede andre i lejeligheden. Han sukkede og stoppede med at gå bagud da han nåde døråbning. Ko kraniet lå stadigvæk på gulvet. Ocarin vente blot rund med hurtigt skridt, ned mod hans værelse. Dog stod han i dør igen ret hurtigt efter. Dog bevægelede hans sig ikke der fra.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeFre Maj 02, 2014 2:00 pm

Dino stod stivnet i noget tid og stirrede bare på ko kraniet, "ja ja det ved jeg godt", mens han ryster på hovedet for at slippe blikket. Dino kiggede efter Moon's bofælle " hej, så du er Ocarin, Moon's bofælle. Jeg kender Moon fra da han var barn, så jeg bider ikke". Dino viste ikke om han skulle tage ko kraniet og give det til Ocarin, * er det ører og en hale at Ocarin har *. "kan godt forstå dig nu" visker Dino til Moon, Dino rækker hænderne ud for at samle ko kraniet op og give det til Ocarin.
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 13, 2014 4:06 pm

Moon Sukkede og rejste sig ret hurtig for at stoppe Dino i at tage ko kraniet op  " Det ville jeg ikke gøre hvis jeg var dig, Hvis han ikke en gang selv vil tage det op" Moon kiggede mod Ocarin, "Så hvad er der gjort ved det? og prøv ikke at snakke uden om, det vil alligevel ikke komme dig til gode. Men det ved du også godt. " Moon stemme var blevet hård. Han sukkede  og satte sig ned igen. Han kiggede lidt på teen der stadigvæk stod i koppen foran ham og rystede på hovedet. "Du er værre end de fleste elvere. " Han vidste godt at Ocarin måske ikke ville syneds det var super hyggeligt at blive sammenlignet med elverene, men Moon var ikke sikker på at nogen ville være glade for det. Han kiggede mod Dino "ikke for at fornærme dig men " Han sukkede bare det ville tage forlangt tid at forklare.  
Tilbage til toppen Go down
Ocarin
bruger
bruger
Ocarin


Antal indlæg : 12
Join date : 23/04/14

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 13, 2014 4:14 pm

Ocarin smilte "Moon har rat det ville jeg ikke gøre " Smilte på han læber talte for sig selv. Han stemme var hæs og virkede om som han talte meget og længe. også selvom han sjældent sagde noget. "Jeg ved ikke hvad der er blevet gjort ved den det håbede jeg lidt du kunne hjælp med, jeg her bare købt den " Han lagde hovedet på skrå og smilte. "Jeg ville sætte pris på hvis du valgte noget andet at sammenligne mig med" Han knep øjne samme og kiggede mod Dino "Det forklare hvorfor den lugter sjovt " Han pegede på Dino og smilte
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeOns Maj 14, 2014 9:23 am

Dino stoppede straks op, han stod bare og gloede, da Moon og Ocarin snakkede sammen men da der blev talt til ham. "det gø ikke noget er lidt vantil det", Dino undrede sig over hvorfor Ocarin havde bare købt et ko kranie, *han vil ikke engang røre det selv....*. Dino satte sig igen på stolen og tog tekoppen i hånden igen og drak så af den igen, Dino kiggede bare på undrene på Ocarin, "jeg lugter da ikke.. ØH Gør jeg ??..".
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 19, 2014 6:40 pm

Moon vente sig mod Dino "jo lidt gør du altså men det mere bare en Race ting en det egentligt er en at du lugter dårligt. Har du levet under en sten de sidste mange år? " Moon skulede mod hans sambo. "Hvad har du planer om hvad vi skal gøre ved det, der" Moon pegede på ko kraniet der stadigvæk lå på gulvet, Rystede igen på hovedet og vente rundt mod døren i mod stuen. Moon havde krus mod hans værelse, han åbnede den ene af skufferne og rodet rundt i den. Han fandt tasken ret hurtigt og tog en bog ned fra hylden. Moon forlod værelset og gik tilbage i køkkenet. "Spørgsmålet er ?" Moon stoppede op i døren for at tænke
Tilbage til toppen Go down
Ocarin
bruger
bruger
Ocarin


Antal indlæg : 12
Join date : 23/04/14

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 12:42 pm

Ocarin sukkede og trak på skuldrene "Det ved jeg altså ikke. Det var jo hellere ikke lige frem fordi jeg havde forstillede mig at jeg skulle tabe det på køkkengulvet. " Ocarin gabte og satte sig ned på gulvet. Han klørede sig bag sit ene øre. Han lagde hovedet på skrå. "Jeg gætter på elveren der ikke lige frem har boet meget i underverden ? har du? " Ocarin vente blikket mod Dino og lagde hovedet på skrå. Han vente blikket mod Moon der kom tilbage igen. "Shamanen tænker det ikke altid godt " Ocarin strakte sig og klørede sig igen bag øret. Han rettede hovedet op igen.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeMan Jun 02, 2014 9:36 am

Dino sad stadig bare stille og lyttede til Moon og Ocarin,"spørgsmålet er,hvad ???og nej jeg har ikke boet i underverden i særlig lang tid, Ca. 5-6 år". Dino kiggede ned på tekoppen, lidt i skam over at han ikke rigtig kender til noget om sin egen race eller andres. * hvordan kan jeg ikke vide niget så let, det er kok fordi mine forældre ikke rigtig ville lære mig noget om vores famile eller hvordan livet er i underverden*. "Jeg indrømmer at jeg ikke er særlig klog når det gælder min egen race og andres, men jeg lære stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeMan Jun 02, 2014 2:04 pm

Moon kiggede mod Ocarin " når vi snakker Voodoo hvilken tybe ?" Moon Sukkede og han blev fraværrende igen. han kiggede hurtig bogen igennem og sukkede så. "der ikke rigtig nogen vej uden om " Han begyndte at rode rundt i tasken efter noget at tegne med. kridtet lagde han dog først på gulvet mens hans tænkte sig mod. "Du skaber flere problemer end du er vær. " Han rystede svagt på hovedet. Han trak vejret dybt ind og pustede langtsomt ud. "Enternal Moon show youself " Hans øjne fik en svag gøld. "Refine Moon Release" Moon Aura begyndte svagt at lyse op, det var dog ikke meget på begyndt af hans halve blod. Han sætte sig på knæ og begyndte at tegne rundt om kraniet der lå på gulvet. "In the name of all, I call on the power to heal " Han mumlede og det sidste af cirklen tog selv from. Han hold forkus et kort øjeblik og sukkede så.

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 3133ker

Tilbage til toppen Go down
Ocarin
bruger
bruger
Ocarin


Antal indlæg : 12
Join date : 23/04/14

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeMan Jun 02, 2014 2:19 pm

Ocarin sukkede og klørede sig igen bag øret. "You know like the really evil shit, like from next door ? " Kigge blot på moon der tænkte han vidste godt hvad det ville ende ud i, eller han havde en fornæmmelse af det. Han vente blikket mod Dino. "det giver godt mening at du så sort set ingen ting ved. Elver har ikke lige frem været kendt for at fortælle hele sandheden omkring deres race. " Soul binder Release " Ocarin var selv født fuldblods heks med havde egentlig ikke haft den store intarresse på lige det om råde. så Moon vidste en del mere end ham selv. Han strakte sig og begyndte at ændre from. Ulven rejste sig op fra gulvet af og stillede sig på den anden side af Cirklen Moon havde lavet.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 03, 2014 7:52 am

Dino sad og så til mens Moon fandt en taske med en big i og fandt noget krit og begyndte at tegne på gulvet rundt om ko kraniet. Dino kunne ikke lade vær med at smile, da Moon snakkede med Orican påden måde, " tja, jeg viste godt at mine forældre ikke fortalte mig om andre racer og om underverden men jeg venede mig til det, så.... jeg skal bare finde nogle bør om alt hvad jeg nok bør vide" sagde Dino mens han kiggede på at Moon tegnede og Orican klødede sig bag sit ulve øre. Da Orican havde skiftet form og havde sat sig ved cirklen, rejste Dino sig op og gik lidt tættere på så han kunne følge med i hvad der skete, * vis jeg kigger stille på , for så kan jeg måske lære noget nyt.
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 04, 2014 7:49 am

Moon sukkede og trak vejret dybt ind. Han åbnede øjne og kigede på det små alf-lignede ting, der begyndte at tage from. Han smilte lyset i han øjne blev lidt kæftigere. Moon stirrede på ulven foran ham og rystede på hovedet "du ville helt sikker selv havde kunnet løst der, dér " Han sukkede og lagde hovedet på skrå. Det var egentlig ikke fordi energien var ond, den var bare hellere ikke god. Madness havde altid være hverken har det ene eller af det andet.  Han stoppede med at holde fokus og cirkel forsvandt. "Jeg ville sætte pris på du flyttede den et sted han hvor den ikke påvirker engerien. men ellers kan du godt flytte på den, men er lover ikke at du for noget godt ud at beholde den. "Smilte og kiggede på ulven " Pure Madness, eller i hvert fald rester der fra. " Sukkede og satte sig på en af stolene.
Tilbage til toppen Go down
Ocarin
bruger
bruger
Ocarin


Antal indlæg : 12
Join date : 23/04/14

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 04, 2014 8:05 am

Ocarin smilte i from af ulven. Han så det samme som Moon men forstod det ikke helt. Han var ret udviende på det område og anede derfor ikke hvad det var han kiggede på. Ånderne var en ting, noget han dog godt kunne forstå men den energi. Ulven lagde hovedet på skrå og kiggede overrasket op på Moon da den anden bryd Cirklen. Han nikkede blot til det Mon fortalte. Madness, var ikke i sig selv usikkeret, men sammen sat med den rigtig person kunne det godt blive det. så meget vidste han. Ulven rejste sig og samlede Kraniet op og gik med det hængede ud af munden. Den forsvandt ud af køkkendøren.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 04, 2014 6:59 pm

Dino stod bare og stirede på mens Moon gjorde sig færdig, *hvad er det for nogle væsner!!* "øhm.... ser jeg synder eller er her nogle små væsner??, Moon kan du også se dem??". Dino kiggede efter Orican som tog ko kraniet op med sin ulve mund og bar den væk. Dino stod og så fascineret på de små væsner, han viste ikke hvad han skulle sige eller tænke. "Moon? jeg tror jeg har virkelig meget brug for at lære om alt historie og om hvad det er jeg ser".
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 04, 2014 7:33 pm

Moon vente hovedet med et ryk og kiggede på Dino "Du kan ser dem? " Han spærrede øjnene op i overraskelse. Han rejste sig fra den stol han sad på og tog fat i Dino "Du ser dem?" Moon knib øjnene sammen i mistro. Shamanen lagde hovedet på skrå. Moon lukkede øjnene og da han åbnede dem igen kunne man tydeligt se de mørkeblå neon ringe i hans øjnene. Han slap Dino og trak vejret dybt ind og pustede langtsom ud. "Du ser ånder. hvad mere vil du vide?" Moon gik en smule bag ud. "det ikke normalt, ikke end gang for en heks, Shamanerne kan og Ocarin kan fordi han føgler den path han gør. " Moon sukkede og tog sig til hovedet, han vente hovedet mod de få af dem der var blevet hængene. Den ene af dem kiggede lige på Moon og lagde dens lille hoved på skrå. Moon knib øjnene sammen. "Dit efternavn Dino? " Moon lagde hovedet på skrå og kiggede på Dino med et par øjnene der ikke ville falde til ro, Ringene var der endnu og det var et tydeligt tegn på uro.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeTors Jun 05, 2014 5:41 pm

Dino stod og fattede stille og roligt at han kunne noget som ikke var normalt. "øhm ja jeg kan se dem og er det ånder jeg troede det var små fe'er". Dino satte sig på den stol som han sad på i startten, "jeg tænkte om du kunne fortælle mig lidt historie??, ved godt det er meget at bede om men jeg føler jeg er nød til at vide det". Dino kiggede længe på den lille ånd som stadig var der, "jeg hedder Dragon-Scales, Dino Dragon-Scales".
Tilbage til toppen Go down
Moon
bruger
bruger
Moon


Antal indlæg : 34
Join date : 14/04/14
Irl alder : 29

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeTors Jun 05, 2014 6:16 pm

"De er spirits of nature " Moon rakte hånden ud efter en af dem, der valgte at sætte sig på hans hånd. "Element ånder men ikke kun af de fire elementerne, hvilket er en normal misforståelse. vand, jord, ild, luft, ånd så vel som lys og mørke, og balance " Moon satte sig ikke ned men blev stående. "Du er meget du ikke her set er der ikke? " Moon smilte svagt. "Dragon Scales? ye, Shaman blod, det havde jeg ikke forvente dog er det længe siden nogen har taget deres path op." Moon sukkede. "du burde tage til underverden, der er så meget der ikke kan forklares før man her set stedet. Jeg kan tage med hvis det er? " Moon smilte dog var han øjne ikke faldet til ro. "Jeg kender nogen vi kan bo hos hvis det er. " Moon gik hen mod et køkkenskab, og tog en skål i keramik. Han fyldte den halvt med vand og stillede den på bordet, De som ånder/feer/alfer samlede sig om den og satte sig på kanten af den. Moon lagde folde hænderne og lukkede kort øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitimeTors Jun 05, 2014 7:27 pm

Dino blev meget forvirret da Moon snakkede om elementerne, "ild, jord,luft, vand og ånd? er det elementerne?". *jeg har shaman blod i mig, fedt*, "jeg vil gerne med til underverden, men hvornår tager vi af sted?". Dino så stille på ånderne som sad ven den keramik skål med vand som Moon kom med til dem, de sad bare og nød vandet, *de er vildt pæne...*.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: When the Moon Dances ~ Dino    When the Moon Dances ~ Dino  - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
When the Moon Dances ~ Dino
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Peoples And stuf XXX ~ Dino

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Mors silva :: moonlit lacus-
Gå til: