Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Hvor er jeg? I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Hvor er jeg? I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Hvor er jeg? I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Hvor er jeg? I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Hvor er jeg? I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Hvor er jeg? I_vote_lcapHvor er jeg? I_voting_barHvor er jeg? I_vote_rcap 
sylvia de blood
Hvor er jeg? I_vote_lcapHvor er jeg? I_voting_barHvor er jeg? I_vote_rcap 
Alex
Hvor er jeg? I_vote_lcapHvor er jeg? I_voting_barHvor er jeg? I_vote_rcap 
Jack
Hvor er jeg? I_vote_lcapHvor er jeg? I_voting_barHvor er jeg? I_vote_rcap 
Shadow
Hvor er jeg? I_vote_lcapHvor er jeg? I_voting_barHvor er jeg? I_vote_rcap 
Ethan
Hvor er jeg? I_vote_lcapHvor er jeg? I_voting_barHvor er jeg? I_vote_rcap 
Arrow
Hvor er jeg? I_vote_lcapHvor er jeg? I_voting_barHvor er jeg? I_vote_rcap 
Dino
Hvor er jeg? I_vote_lcapHvor er jeg? I_voting_barHvor er jeg? I_vote_rcap 
Gabriel
Hvor er jeg? I_vote_lcapHvor er jeg? I_voting_barHvor er jeg? I_vote_rcap 
Eddy
Hvor er jeg? I_vote_lcapHvor er jeg? I_voting_barHvor er jeg? I_vote_rcap 
April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Hvor er jeg?

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 2:09 pm

sted: søen
Vejr: mild vind og tåge
Tøj: brun slidt kjole

Sylvia gik langsomt og tænkte *hvor er jeg? Jeg må finde et sted at slappe lidt af* hun kiggede lidt rundt. "en sø!" hun skyndte sig over til søen satte sig på hug og drak lidt vand. pluselig vik hun en underlig føgelse. Som der ikke var trygt at være."hvor er jeg?!"
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 2:31 pm

Angel bevægede sig langsomt, væk fra det kaos hans hverdag normalt var. et suk kom over hans læber og han rettede blikket ned ad uden og tænke over hvor han gik han ad. han vidste en ting lige nu befandt han sig i Mors silva omkring søen Moonlit lacus. ikke lang der fra lå slave market, han gyste ved tanken om det og sukkede endnu en gang. han stoppede op og så på pigen, han stod bag hende og sagde ikke noget til at starte med. "Du befinder lige nu omkring Monnlit lacus, i skoven Mors silva.. den sydlige ende af england, " Han sukkede.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 3:30 pm

sylvia sad i chok det var jo 5 år siden hun hørte nogen tale. hun vendte sig langsomt kiggede op og ned ad drengen der stod bag ved hende. Hendes tanker fløj rundt i hendes hoved "tak.....ømm..hvem er du?" sagde hun bange.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 3:56 pm

Angel sukkede svag da hun vente sig hun virkede ikke som om hun havde talt med nogen længe. Han bukkede for hende "Angel Favernhive til deres tjeneste" Han smilte og lagde hoved på skrå " hvem er de? " Han kunne godt se det var et menneske. Han raceegenskab som dæmon-engel tillod ham det. men ellers vidste han ingen ting om denne pige. Han kiggede ned mod hans fødder og smilte. "hvor er de fra? jeg kan jo regne ud de ikke kommer fra Ghost City området, siden de ikke vidste hvor de var henne" Han vidste ikke rigtig hvad han ellers skulle spørger om.

// Har jo som Admin læst din profil og kunne godt tænke mig og vide hvad præcis dine evner gør, bare for at være sikker //
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: re:hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 6:25 pm

sylvia smilede lidt for hun syndes det var radt at høre hans stemme. hun vidste ikke hvad hun skulle sige men hun rejste sig langsomt op og nejede *vent hvad skal jeg sige jeg kan jo ikke huske mit efter navn* tænkte sylvia "mit navn er sylvia og jeg kommer fra en lands by langt væk her fra, jeg flygtede fra den fordi der var en masakre for lang tid siden" sylvia var navøs for at tale, hun var jo ikke helt sikker på om han var venelig.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 6:44 pm

Angel smilte og nikkede. "En landsby masakre det lyder ikke godt. " Angel vidste godt hvor grusomme mennesker kunne være. Han kendte det alt for godt. Han gabt og sukkede han ville sove han ville hjem. " jeg bliver nødtil at forlade dig.. enden jeg... " Hans sind fald i søvn og den sovende engel vågnede. men Han krop nåde aldrig og ramme jorden før engel havde taget over. Et var et kølelig smil der sad på hans læber. Kort tid efter faldt hans krop helt i søvn. og der var ente og gøre
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 6:53 pm

// må jeg skrive med?
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: re:hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:04 pm

sylvia faldt til jorden med et stort chok *hvad sker der, jeg har aldrig set så noget linde. hvad skal jeg gøre hvad skal jeg sige* hun tog et dypt åndedrag "er du okey, er der noget galt?" hun bliv mere og mere bange for vært ord hun sagde.*hvad er det for en verden jeg er kommet til? det kan lige passe jeg dør her* hun kunne kun tænke på hendes familie som døde den mest ondskabs fulde måde. hendes mor ved at få en kniv i hjertet og hendes lille søster døde med at få hendes hoved revet alt det skete for øjne af hende. *jeg skulle aldrig være her*
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:12 pm

Shadow satte i løb gennem skoven. det hastede hvorfor vidste han ikke. han skulle bare igennem den skov, han stoppede dog op da han nåde søen Moonlit lacus. "Du kan godt droppe det han vånger nok ikke. " Shadows stemme var lav, men det var sandheden. det var en sovende engel hun sad eller stod med. han sukkede og smilte. " du virker lidt fortabt.. " Han kunne se hendes fortid. det stakkels menneske.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:18 pm

Angel der lige nu kæmpede meget med sig selv. endte bare op i et mareridt. han krop lå helt stille men det var hans sind langt fra. mindre af glemte tider, og onde mennesker fandt vej frem. og han sukkede lavt i søvn for ikke at skrige højt i stedet for. Der var endte han kunne gøre. han endte med at bruge sin egen evne på sig selv. Minus sind og det gjorde bare han mareridt værre. men Vågne det kunne han ikke..
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: re:hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:27 pm

sylvia drejede langsomt hovede mod den dreng der stod ikke langt fra hende. igen hun viste ikke hvad der forgår, hendes stemmer var tør og hendes tanker var ved at flyve ud ad hendes hoved. 5 år uden en stemme og her er der to."undskyl men hvem er du? og hvad er du?" hun rejste sig og gik over til ham så der kun var 10 cm mellem dem "svar mig!" hun vidste ikke vorfor hun pludselig var så modig men hun kunne lide det.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:33 pm

Shadow smilte bare af pigen og rystede lidt på hovedet. "Kald mig Falcon.. og jeg er sort engel, Karken slægt vel og mærke" han sukkede og vente blikket mod Dæmon-engel på jorden. "Du Sylvia Forsthand, kaldes De blood i stedet for, du mennesker og langt mere forvirret end jeg først antog. velkommen til skyggerens verden.." Han kiggede forsagt mod Dæmon-engel mens han sagde det. "du her ikke hørt en stemme i fem år og jeg må sige det flot du her overlevet her ude.. " Han kiggede på hende igen. og smilte. han vidste næsten alt. det var bare ikke altid han gad bruge din viden..
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:39 pm

// spring mig over da jeg stadigvæk sover XD
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: re:hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:50 pm

sylvia begyndte at grine en smulle men var ikke særlig glad. hun kunne huske hendes mor havde fortalt om skyggernes verden men kun at det var meget overnaturligt, men tænkte aldrig det var sandt "okey lad mig forstå det her jeg er kommet til en mærkelig overnaturlig verden, du er ikke et menske men en dæmon-engel. jeg må drømme det bliver nød til at være en drøm. kender du et sted vor sove og vågne fra den her drøm?" hun slapede lige så stille af mens gik lidt væk fra falcon.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 8:57 pm

Shadow slog med hovedet "Nej ikke ne dæmon-engel jeg er en sort engel." Shadow løftede hånden og pegede på Fyren der lå på jorden og sov. "det er en dæmon-engel.. eller en Sleeping Angel." Han sukkede. "du dømmer skam ikke. det ville være synd og sige det var en døm.. " Han lo lidt og smilte. "hør nu på mig et øjeblik. denne verden her ikke være til rat længe.. så jeg gætter på du en af de overlevende... " han slog klik med tungen og vente blikket med Angel.. Han gik der han og lænede sig ned over ham. "Angel... " kaldte han stille. " Angel.. det tid og vånge op. " Shadow sang på det og smilt i det han retttede sig op... og så mod pigen igen
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 9:03 pm

Angel sov tungt, og dog kunne han godt høre en andens stemme der sagde hans navn. det var en anden mands stamme. en fyr måske. Angel slog øjne op og gispede. Han var blevet ham selv mere eller mindre. Men han var sulten. Han bid sig selv i underlæben og sukkede. han sætte sig op og kiggede på ham der havde kaldt på ham. Falcon, Shadow, eller Shadow Falcon. mere vidste Angel faktisk ikke om ham. mere havde han heller ikke brug for at vide.. "mit hoved" han klynkede lavt og tog sig til hovedet..
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: re:hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 9:23 pm

sylvia var ved at forstå det men kun i bider. hun prøvede at fårstå det helle hun satte sig på en sten og begyndte at stille sig selv spøgesmål *okey verden er gådet under jeg er en af dem der er overlevet og der i blandt masser af nye væsner* hun kiggede hen på falcon og sagde lig ud "hvor mange mensker er der tilbage?" hun begyndte at få tåre i øjene på grund af hendes frygt og uvidenhed.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 9:33 pm

Shadow smilt og lo over hendes sprøgsmål.. Han kiggede på Angel "Angel hvor mange mennesker er der tilbage? skal vi ikke bare sige omtrant i lige så mange som der er af os andre.. det var kun verden der gik under ikke hele menneskeheden. men det tror jeg nu ikke nogen af os ville være glæde for hvis den gjorde. Angel ville ikke havde noget formål mere. Jeg ville ikke havde nogen og beskytte. og du igen artsfælle bare for at nævne et par stykker der ville havde noget i mod det. Og så der jo vampyren, det fleste af dem ville nok gå helt i stykker. " Han satte sig ned på græsset. og kiggede op i himlen. "hinlen gik under, skyggeverden, , helved og underverden og menneskens verden gik under. også endte vi her. dog linder den stadigvæk menneskens verden. og ja man kan da stadigvæk komme det andre stedet hen men det kan ikke lige frem anbefales. " Han stoppede med at tale han havde det som om at bare talte med sig selv
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 9:38 pm

Angel sukkede og smilte han fattede ret hurtigt hvad de snakkede om. "Altså Falcon her helt ret i det han siger.. det ville blive helt kedelidt uden jer mennesker.. " HAn rejste sig op. "men jeg vil forlade jeg og tage hjem og for lidt søvn. det kunne jo være endt med at jeg skulle ligge her de næste par dage." Han bukkede for dem begge tog og vente sig for at gå hjem.
//out fra min side af i forsætter bare ^^ //
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: re:hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 9:42 pm

sylvia smilede hun syndes han var spænde og stædig sjov men hun vidste ikke om hun kunne stole på ham. hun gik hen til angel "falcon tror du nogen sinde det bliver som før igen?" hun satte sig på hug ved siden af angel *det er ikke til at fatte alt det her er sket mens jeg bar gik i skoven. og alle disse væsner der linder mensker men ikke er det.* hun prøvede at se hendes fremtid for sig *hvad vil der ske med mig?*
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 9:44 pm

// ups nåde ikke at skrive før angel
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 9:49 pm

Shadow smilte. "nej og jo måske på den måde. nok ikke for mennesken, men for os andre, vi er jo van til at live side om side. altså med mindre I mennekser tilpasser jer så godt at i kan undgå os andre så ja så bliver det nok som det sammen, men ellers så nej. " Han sukkede og lagde hovedet helt tilbage. "liv livet og få det bedste ud af det. du i det midste heldig, du skal død en dag og du ved også ca hvor når.. det skal jeg ikke. Så i her en fordel.. Døden er på jeres side.. " Han slog igen klik med tungen og sukkede . Det var igen sandhenden..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 9:59 pm

sylvia stynede hun kunne lige så godt vænne sig til det nye liv med andre væsener. hun var ved at blive meget træt, hun gabte stort "du kender jo stedet her kender du så også et sted hvor jeg kan sove?" hun var en smulle glad nu viste hun nemlig hun kunne stole på ham. hun kiggede op på stjernerne mens hun håbede på han sagde han kendte et sted.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 10:04 pm

Shadow smilt svagt og lo lidt "selvføglelig.. men om ikke Andet du kan godt sove hos mig... " Han vidste ikke rigtig hvad hun ville sige til det, men så vidt han vidste var den nærmeste by Ghost city og der var ikke rigtig noget andet end hans Lejelighed. Så der kunne de jo tage hen, hvis hun ville. Han var jo bare venlig. men var jo ikke engel for ingen ting. han rejste sig op og starke sig. HAn smilte svag og kiggede på hende.. "så vil du det?"
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: re:hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitimeMan Mar 11, 2013 10:15 pm

sylvia smilte men var lidt forlegen "ja det vil jeg meget gerne falcon og tak for din venlighed. vis det ikke var for dig og angel ville jeg stædig gå rundt i skoven" hun rejste stille op mens hun kiggede på falcon *vis der er flere her så håber jeg de er lige så venlige som falcon*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor er jeg? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er jeg?   Hvor er jeg? I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor er jeg?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Mors silva :: moonlit lacus-
Gå til: