Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_lcapDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_voting_barDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_rcap 
sylvia de blood
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_lcapDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_voting_barDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_rcap 
Alex
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_lcapDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_voting_barDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_rcap 
Jack
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_lcapDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_voting_barDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_rcap 
Shadow
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_lcapDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_voting_barDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_rcap 
Ethan
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_lcapDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_voting_barDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_rcap 
Arrow
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_lcapDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_voting_barDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_rcap 
Dino
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_lcapDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_voting_barDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_rcap 
Gabriel
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_lcapDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_voting_barDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_rcap 
Eddy
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_lcapDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_voting_barDown the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_vote_rcap 
Marts 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 Down the rabbit hole ~ Fable, Alex

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:44 pm

Angel sukkede og kiggede på Alex og hævede et øjenbryn. " en kanin? " han rystede på hovedet og sukkede. Angel knib øjnene sammen da Alex sagde personens navn. "Fable? Jeg tror jeg ved hvor det startede henne, Det startede med Alice. og hvis ikke jeg tager fejl får vi snart flere på besøg. " og det havde han ret i, Angel skubbede til døren til gæste værelset så, han kunne kigge nærmere på person. Han sukkede og lagde hovedet på skrå, han havde aldrig mødt Fable før, men havde hørt en del, hvis Altså det var den samme Fable.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeTors Feb 11, 2016 8:52 am

Alex kiggede forvirret på Angel "alice? wonderland? eller? " han rynkede panden "Alice... " han knib øjnene sammen, Han blev overraskt over at der lige pludselig stod, endnu en person i huset. Han rynkede panden endnu mere. "Kaninjagt, netværket er på Kaninjagt, " stoppede sig selv, og rettede sig lidt op, " det ikke en kanin, det er Kaninen. " hvilket nok ikke ville give mening for de fleste. Han lagde hovedet på skrå. Han kiggede mod Liam og hvad han ville gætte på var Fable. "så hvem her vi her? " han gik hen mod døren til værelset.
Tilbage til toppen Go down
Fable
Saint
Fable


Antal indlæg : 38
Join date : 05/02/16
Geografisk sted : The Golden gate I byen Lyth

Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeTors Feb 11, 2016 9:15 am

Fable ignorerede de andre og lagde hovedet på skrå mens han kiggede på den meget forvirrede Liam. "so What have we learned to day? " Han havde et øjenbryn og lagde hovedet mere på skrå. Han løftede hånden og prikkede Liam på panden. "so " Han skrakte sig. og vente hovedet mod person der talt "Fable... " Han smilte og rettede hovedet op.
Tilbage til toppen Go down
Liam
bruger
bruger
Liam


Antal indlæg : 19
Join date : 05/02/16
Geografisk sted : The Golden gate I byen Lyth
Job/hobbies : Kaninjagt

Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeTors Feb 11, 2016 9:41 am

Liam sukkede og satte sig, " what i havde learned, well, one thing is that i am not abel to relay on you to find me any more,  and i am not abel to handle the network, so that is what i have learned today. " han sukkede og lagde hovedet en lille smule på skrå " but where am I?"
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeTors Feb 11, 2016 3:04 pm

Angel rystede på hovedet over alt forvirrende, Han lærte ikke at forstå netværket, over hovedet. Han havde virkelig svært ved at forstod hvad der forgik, og sukkede derfor bare igen. Han ignorerede Alex, hans mumlen om kaniner kunne vente, tilbag efter. "so Fable? the Fable or just someone with the same name?" Angel havde som sagt ikke mødt Fable før. Han kunne ikke mærke nogen from for udstråling fra person, og det undre ham yderst meget. Han følte sig rent faktisk... han stoppede den tænke rakke, og rystede igen på hovedet. "my house would be the answer to where you are"
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 9:45 pm

Alex stod bare og stirrede i håb om at finde hoved og hale i netværket, hvilket på ingen måde var let. "well, What the f**k" han rystede på hovedet og begyndte også at ryste over det hele. "this was a bad idea. " Hans øjne blev store og han begyndte at kunne mærke hans forstand forsvinde. han bed tænderne sammen og cuttede hele netværket. han lod ikke mærke til menneskerene omkring om. "Jeg bliver nødtil at gå... " han tog en mobil frem og tog den op til øret og hørte den ringe for bare at gå på telefonsvare. "forhelved JACK " Alex begyndte bare at gå ned af gangen og ud af hoved døren.
Tilbage til toppen Go down
Fable
Saint
Fable


Antal indlæg : 38
Join date : 05/02/16
Geografisk sted : The Golden gate I byen Lyth

Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 30, 2016 10:22 am

" the Fable if someone ask, if not i am no one" han vente hovedet og kiggede mod liam "trace if you would let me" han sukkede, det ville være den letteste måde at finde ham på igen.. men det ville nok ikke ske at han fik lov. "Sorry for breaking in "han smilte bare og sukkede igen. " why are we here? Liam?" Fable havde ikke selv nogen ide om hvorfor de var har..
Tilbage til toppen Go down
Liam
bruger
bruger
Liam


Antal indlæg : 19
Join date : 05/02/16
Geografisk sted : The Golden gate I byen Lyth
Job/hobbies : Kaninjagt

Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 30, 2016 10:47 am

Liam sukkede "no you will not, and it doesn't matter what you says... trace is not..." liam kunne mærke farven komme frem i hans kinder han var rasende.. kunne fable måske ikke huske hvad der skete sidste gang. " do you even remeber what happent last time.. do you? Fable do you or do i have to refresh it for you " han var begyndt at miste kontrollen over hand vrede.. det her ville blive rigtig grimt hvis ikke fable trak det tilbage. Trace havde haft sine konsekvenser for liam sidst fable havde brugt det.
" why we are here, ?" Liam ændrede ikke tone overhovedet
" why we are here, the same reson you whent to Odra and pay the price to pass endoor " han var gået hen og blivet helt tomat rød i ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 30, 2016 1:22 pm

Angel stod og kiggede forundret på det kaos der var ved at udfolde sig for an ham. Hvad være var at alex lige havde valgt at forlade ham i midten af det har. " i give up whatever is happening here i give up in understandning "
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 30, 2016 3:06 pm

//spring mig over er jo gået på jagt efter jack og svaret på netværket kaninjagt //
Tilbage til toppen Go down
Fable
Saint
Fable


Antal indlæg : 38
Join date : 05/02/16
Geografisk sted : The Golden gate I byen Lyth

Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm

Fable sukkede og kiggede på liam med at lidt forvirret ansigt udtryk. og sukkede så igen "i guess not, but if you keeps this up i will not be able to finde you. " liam var blevet så rød i hovedet at Fable begyndte at blive bange for at han var ved at eksplorere. "Liam Sweet heart come down" Han havde altså smidt at for at finde kaninen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Down the rabbit hole ~ Fable, Alex   Down the rabbit hole ~ Fable, Alex - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Down the rabbit hole
» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
» Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex
» Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex
» Øhm ~ Alex

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: gader gyder og byens to tove-
Gå til: