Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
your little brother is home ~ Gabriel  I_vote_lcapyour little brother is home ~ Gabriel  I_voting_baryour little brother is home ~ Gabriel  I_vote_rcap 
sylvia de blood
your little brother is home ~ Gabriel  I_vote_lcapyour little brother is home ~ Gabriel  I_voting_baryour little brother is home ~ Gabriel  I_vote_rcap 
Alex
your little brother is home ~ Gabriel  I_vote_lcapyour little brother is home ~ Gabriel  I_voting_baryour little brother is home ~ Gabriel  I_vote_rcap 
Jack
your little brother is home ~ Gabriel  I_vote_lcapyour little brother is home ~ Gabriel  I_voting_baryour little brother is home ~ Gabriel  I_vote_rcap 
Shadow
your little brother is home ~ Gabriel  I_vote_lcapyour little brother is home ~ Gabriel  I_voting_baryour little brother is home ~ Gabriel  I_vote_rcap 
Ethan
your little brother is home ~ Gabriel  I_vote_lcapyour little brother is home ~ Gabriel  I_voting_baryour little brother is home ~ Gabriel  I_vote_rcap 
Arrow
your little brother is home ~ Gabriel  I_vote_lcapyour little brother is home ~ Gabriel  I_voting_baryour little brother is home ~ Gabriel  I_vote_rcap 
Dino
your little brother is home ~ Gabriel  I_vote_lcapyour little brother is home ~ Gabriel  I_voting_baryour little brother is home ~ Gabriel  I_vote_rcap 
Gabriel
your little brother is home ~ Gabriel  I_vote_lcapyour little brother is home ~ Gabriel  I_voting_baryour little brother is home ~ Gabriel  I_vote_rcap 
Eddy
your little brother is home ~ Gabriel  I_vote_lcapyour little brother is home ~ Gabriel  I_voting_baryour little brother is home ~ Gabriel  I_vote_rcap 
Marts 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 your little brother is home ~ Gabriel

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Ocarin
bruger
bruger
Ocarin


Antal indlæg : 12
Join date : 23/04/14

your little brother is home ~ Gabriel  Empty
IndlægEmne: your little brother is home ~ Gabriel    your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeTirs Okt 28, 2014 9:00 pm

Sted: Gabriel lejelighed
Tid: aften
Vejr: regnvejr
Årstid: efterår
Påklædning: et per grå bukser og en hættetøjre der sidder alt for løst minus sko og sokker.

Ocarin lå på Gabriels sofa, med hovedet ud over kanten og kiggede på Ari. Han rakte en hånd frem mod dragen. "Gabriel ? hvor længe er det egentligt siden?" Han mumlede og stirrede bare på dragen der stirrede tilbage på ham. Han prikkede den bare på næsen og sukkede. Den knurrede af ham og han knurrede igen. Han sukkede "Jeg kan ikke lide det her overhovedet. " Han vente og kiggede et eller andet sted hen efter Gabriel og smilte svagt. Han vente hovedet tilbage til dragen der sad og kiggede undrende på ulven der lå på sofaen. "Gabriel? " Han vente hovedet igen og kiggede mod englen. "tror du nogensinde jeg kommer til at kunne huske alle de går jeg har glemt? " Han kiggede afventende på hans store bror. Qcarin sukkede bare, Gabriel var den eneste han var i stand til at huske efter han havde været så uheldig at fornærme en heks der forbandende ham. At han var gået fra at være døds engel til dæmon ulv. Han fattede det altså ikke, men han kunne da selvfølgelig helle ikke huske det. Han havde egentlig ikke nogen ide om hvad han overhovedet lavede her. Men han havde altid følt sig tryk og ikke mindst velkommen her, så han kom har vel egentlig hver gang der var nogle problemer eller noget der gik ham på. Hvad det var vidste han bare ikke. Ocarin vente hovedet mod dragen og prikkede den igen på næsen. "du er altså underlig når du sådan stirrer på mig det ved du godt ikke? " Han mumlede bare til Ari med et smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

your little brother is home ~ Gabriel  Empty
IndlægEmne: Sv: your little brother is home ~ Gabriel    your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeTors Okt 30, 2014 9:43 am

Gabriel sukkede svagt og smilte til Ocarin. Hans lillebror var dukket op lige så pulseligt som altid, han forsvandt også lige så pludselig som de andre gange. "Det ved at være så mange år siden jeg ikke længere tæller." han rystede på hovedet over dragen der tydeligt ikke kunne lide at blive prikket op næsen af Ocarin. "hvad tænker du på for jeg tivler på at det er fordi du ikke kan huske din fortid, så hvad går dig på? " Gabriel stillede sig hen ved siden af sofaen og smilte svagt. "Ja?" Han kiggede på Ocarin og smilte. "Jeg aner det ikke, Det tror jeg en af de få ting jeg ikke kan svare dig på" Han sukkede og fik den største lyst til at bare ar kramme Ocarin ind til sig. Han var ikke helt sikker på om det kun var fordi han huskede den aften for mange mange år tilbage hvor hans overmodige og tåbelige lillebror var løbet hjemme fra. Han huskede også tydelig den aften hvor han var kommet tilbage tre år senere iført øre og hale. Gabriel smilte drillende "Han er ikke undrelig er du sikker på det ikke er dig der er, det var jo sådan set dig der startede med at stirrer på den " Han prikkede drillende til Ocarins hale. Han dukkede bare op her hjemme hvis der var noget der gik ham på. Ikke at det var et problem for Gabriel overhovedet.
Tilbage til toppen Go down
Ocarin
bruger
bruger
Ocarin


Antal indlæg : 12
Join date : 23/04/14

your little brother is home ~ Gabriel  Empty
IndlægEmne: Sv: your little brother is home ~ Gabriel    your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeMan Nov 03, 2014 2:05 pm

Ocarin kiggede mod Gabriel han smilte "The Era of dragons, lotus det underligt, det gør mig urolig" han sukkede og kiggede blot tilbage på Ari der kiggede utilfreds på ham. Ocarin sukkede og satte sig ordentligt op i sofaen. "Gabriel hvad tænker du på? " Han rakte en hånd frem mod dragen og klappede den på hovedet. det føltes underligt at mærke dragens skæl undre hans hud. Han sukkede og lagde hovedet på skrå han endte med bare at løfte dragen op og sætte sig med den. Den kom dog noget bag på dragen at den bare sådan blev løftet på. "Gabriel hvad skete der med det hvide æg? " Det havde stået på bordet sidst gang han havde været der. "Jeg er ikke underlig, tror jeg nok altså " Han ville ønske han kunne sige han ikke var underlig, men nej voodoo var rimelig underligt, Han sukkede igen og kiggede bare på sin bror. "Hvem bor har ellers" Han rynkede på næsen, han kunne lygte det. Det lugtede bekendt af en eller anden årsag.
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

your little brother is home ~ Gabriel  Empty
IndlægEmne: Sv: your little brother is home ~ Gabriel    your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeTors Nov 20, 2014 11:37 am

Dino hørte nogle stemmer inde fra stuen, *skal jeg bare gå der ind.... hjælp, nej nu tager du dig sammen*. Dino tog en dyb indånding og pustede ug igen, han gik uroligt rund og viste ikke hvornår han skulle gå der ind og sige hej. Dino tog sig sammen, åbnede døren og gik ind til Gabriel og Ocarin. "hej" sagde Dino lidt navøst, han stod lidt akavet der ved døren. " Jeg er glad for at du kan kendkene mig Ocarin" smilede Dino.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

your little brother is home ~ Gabriel  Empty
IndlægEmne: Sv: your little brother is home ~ Gabriel    your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 7:15 pm

Gabriel smilte og sukkede " jeg ved ikke helt hvad jeg tænker på, ægget knækkede " Han vente sig en smule mod døren ind til stuen, han hørte skridt "hvem skulle.. " Han stoppede sig selv da det gik op for ham hvad hans lillebror rent faktisk snakkede om. "øhhm det en længere historie." Han vente sig en smule forvirret mod Dino med at undrende ansigt "jeg tror er jeg nødtil at få en forklaring hvordan i to kender hinanden inden tingene bliver for undrelige, det ikke fordi de ikke var det i forvejden. " han stod bare og kiggede lidt var den ene til den anden. "ved nærmere efter tanke er jeg ikke sikker på jeg vil vide det. " Han sukkede og tog sig til hovedet. "hvilket bare for mig til at vende tilbage til Ocarin hvad laver du egentligt her ?" Han sukkede igen
Tilbage til toppen Go down
Ocarin
bruger
bruger
Ocarin


Antal indlæg : 12
Join date : 23/04/14

your little brother is home ~ Gabriel  Empty
IndlægEmne: Sv: your little brother is home ~ Gabriel    your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 7:33 pm

Ocarin kiggede mod Dino og hans øre lagde sig ned, et eller andet sted var det typisk hans bror at finde en eller anden elver " det her er... øhmm ja " han valgt at sætte Ari af sig på gulvet.han kiggede ned og tog sig til hovedet. "det har er... nej " han mumlede med sig selv og sukkede samtidigt med han rystede på hovedet. Han kunne overhovedet ikke finde på noget om helst at sige. dog var det jov ikke fordi han som sådan at han kendte Dino, mere bare det faktum at han borede hos hans store bror
Tilbage til toppen Go down
Dino
bruger
bruger
Dino


Antal indlæg : 61
Join date : 09/04/14
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost City
Job/hobbies : Træner, høre/spiller musik og elsker dyr

your little brother is home ~ Gabriel  Empty
IndlægEmne: Sv: your little brother is home ~ Gabriel    your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeOns Maj 06, 2015 10:36 am

Dino stod stadig bare med den dør han lige var kommet ud af, "Øhmm, så i er brødre??" Dino ved ikke hvad han skal gøre med sig selv. * hvad skal jeg gøre..... øhm vi møtte hinanden i en lejlighed. nej han er min vens sammen bo, ja det er det jeg skal sige* "vi kender hinanden igennem en fælles ven, ikk??". Dino havde valgt at stille sig ved siden af Gabriel. Dino giver Gabriel et blik om at han ikke ved hvad han skal gøre. Dino står bare der meget akavedt og med uroglige hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

your little brother is home ~ Gabriel  Empty
IndlægEmne: Sv: your little brother is home ~ Gabriel    your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeFre Feb 05, 2016 9:47 pm

Gabriel smilte bare over hvor urolig han var blevet " en fælles ven siger du ? " Han lagde armene om Elveren og hviskede om i øret "jeg håber sandelig ikke person frivigtig har valgt at havde noget med min kære lille bror at gøre. Han bringer sjældent andet end problemer." Han smilte og kyssede Dino på halsen. Han sukkede svag og gav Ocarin et side blik for at sig om han havde noget at indvende i det Dino havde sagt.
Tilbage til toppen Go down
Ocarin
bruger
bruger
Ocarin


Antal indlæg : 12
Join date : 23/04/14

your little brother is home ~ Gabriel  Empty
IndlægEmne: Sv: your little brother is home ~ Gabriel    your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am

Ocarin sukkede og rystede lidt på hovedet " fælles ven ved jeg nu ikke om jeg ville kalde det men okay så siger vi en fælles ven, selvom jeg nu er rart sikker på moon ville smide mig ud når han fik chancen til det. Så.." han vente blikket tilbage på ari og smilte " jeg har egentligt fået svar på det jeg kom efter, eller rettere det du har kunne svare på " hans øre lage sig ned i det øjeblik han igen vente blikket mod Gabriel og hans ansigt skar en grimasse, der med lidt god vilje kunne forstås som et smil. Han rollede ned fra sofaen og rejste sig op, han strækte sig og rystede på hovedet så ørerne rejste sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





your little brother is home ~ Gabriel  Empty
IndlægEmne: Sv: your little brother is home ~ Gabriel    your little brother is home ~ Gabriel  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
your little brother is home ~ Gabriel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I Am home ~ Liam

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: lejelighederne og husene-
Gå til: