Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Min epilog ~ M  I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Min epilog ~ M  I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Min epilog ~ M  I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Min epilog ~ M  I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Min epilog ~ M  I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Min epilog ~ M  I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Min epilog ~ M  I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Min epilog ~ M  I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Min epilog ~ M  I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Min epilog ~ M  I_vote_lcapMin epilog ~ M  I_voting_barMin epilog ~ M  I_vote_rcap 
sylvia de blood
Min epilog ~ M  I_vote_lcapMin epilog ~ M  I_voting_barMin epilog ~ M  I_vote_rcap 
Alex
Min epilog ~ M  I_vote_lcapMin epilog ~ M  I_voting_barMin epilog ~ M  I_vote_rcap 
Jack
Min epilog ~ M  I_vote_lcapMin epilog ~ M  I_voting_barMin epilog ~ M  I_vote_rcap 
Shadow
Min epilog ~ M  I_vote_lcapMin epilog ~ M  I_voting_barMin epilog ~ M  I_vote_rcap 
Ethan
Min epilog ~ M  I_vote_lcapMin epilog ~ M  I_voting_barMin epilog ~ M  I_vote_rcap 
Arrow
Min epilog ~ M  I_vote_lcapMin epilog ~ M  I_voting_barMin epilog ~ M  I_vote_rcap 
Dino
Min epilog ~ M  I_vote_lcapMin epilog ~ M  I_voting_barMin epilog ~ M  I_vote_rcap 
Gabriel
Min epilog ~ M  I_vote_lcapMin epilog ~ M  I_voting_barMin epilog ~ M  I_vote_rcap 
Eddy
Min epilog ~ M  I_vote_lcapMin epilog ~ M  I_voting_barMin epilog ~ M  I_vote_rcap 
April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Min epilog ~ M

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zero
bruger
bruger
Zero


Antal indlæg : 25
Join date : 07/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : forhåbenlig snart dusørjager

Min epilog ~ M  Empty
IndlægEmne: Min epilog ~ M    Min epilog ~ M  I_icon_minitimeFre Sep 13, 2013 6:12 pm

Sted: prislisten
Tid: aften
vejr: regnvejr
Årstid: efterår
Påklædning: kappe i sort ligesom resten af tøjet.

Zero gik langs med havn og nød hvert et lille indtryk han fik af stedet, der var ikke fordi det var så længe siden han havde været det sidst. At han nu endnu en gang gik langs med havn i regnvejr var to forkellige grunde men på grund af samme person kom lidt bag på ham. M var den person. Zero var helt afklaret med hvad der ville ske og hvad der skulle ske. Zero kiggede blot på døren og sukkede lavt. Hans hånd rakte ud efter dørhåndtaget og han smilte bag kappen der ellers dryppede af regn. Håndstaget blev trykket ned og døren knikkede lavt da han åbnede døren. Zero kiggede rundt i det mørke lokale det så ud som om han var komme her før M. Det var mærkeligt. Zero gik det sidste skridt op til bardisken, han satte sig ned på af stolene der. Folks lave hvisken forsætte, igen. Zero sukkede der var ikke andet for at vente.
Tilbage til toppen Go down
Mr. M
bruger
bruger
Mr. M


Antal indlæg : 13
Join date : 02/09/12
Irl alder : 30
Geografisk sted : tågernes by.... men jeg kommer over alt
Job/hobbies : jeg er Mr. M

Min epilog ~ M  Empty
IndlægEmne: Sv: Min epilog ~ M    Min epilog ~ M  I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 9:37 am

//gør vi det her kort eller skal vi forsøge os med noget lidt længere denne gang kæreste?//

M var ikke vant til at komme forsent. Så det overraskede ham at den person han ventede var komme før ham. Det var også denne person der havde bedt M om at være har. Den mørke klæde person sad ved baren da M kom. Zero M smilte blot over at se sin gamle ven her. Han sætte sig ned og lagde hovedet lidt på skrå "Hvad bringer den fortabte her til?" M ville gerne vide hvad der fik Zero til at mødes med ham på denne her måde. Det var altså ikke normalt og slet ikke for en med en dusør på hans eget hoved, at møde op et sted som prislisten. Så hvad var de der fik Zero til dette? Hvor langt ude var hans ven kommet ?
Tilbage til toppen Go down
Zero
bruger
bruger
Zero


Antal indlæg : 25
Join date : 07/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : forhåbenlig snart dusørjager

Min epilog ~ M  Empty
IndlægEmne: Sv: Min epilog ~ M    Min epilog ~ M  I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 4:52 pm

Zero smilte og der kom en svag latter over hans læber. "Den fortabte er har på grund af hans død" Zero løftede blikket og kiggede M i øjne. "Jeg mente det var på sin plads du fik det at vide, Det sker snart. " Zero sukkede dybt og lod hætten falde "Jeg frygter ikke døden og slet ikke folk her. " Han smilte og lagde hovedet lidt på skrå folk kunne komme hvis de ville. Zero ville helst lagde Ethan om at dræbe ham. Så han skulle ikke dø for deres hånd, men for Ethans. Det var Zero helt sikker på at han ville.
//vi tager det som det kommer
Tilbage til toppen Go down
Mr. M
bruger
bruger
Mr. M


Antal indlæg : 13
Join date : 02/09/12
Irl alder : 30
Geografisk sted : tågernes by.... men jeg kommer over alt
Job/hobbies : jeg er Mr. M

Min epilog ~ M  Empty
IndlægEmne: Sv: Min epilog ~ M    Min epilog ~ M  I_icon_minitimeTirs Sep 24, 2013 2:31 pm

M blev noget overrasket over Zero og over at han talte om at han snart skulle dø. M var ude af stand til at tale. Han sad blot og kiggede på Zero og chokket var malet i ansigtsig på M. "Du? " M smilte og begyndte at grine. "Så Ethan har fået nok? Hvad er der dog sket for at få ham til at bryde en aftale på den måde? " M rystede på hovedet og smilte svagt. Han vidste godt at hvis Zero skulle dø skulle det være for Ethans hånd. "Men det er så her det ender. Men det lader til at både sporhunden og den fortabte trakker sig tilbage for jagten, for at blive jagtet. Men mod sat dig ligger jeg mig ikke helt til at dø ikke endnu, Zero, Elias er stadigvæk derude. Det godt nok ikke meget du for ud af at jeg fortæller dig dette. Men det lader til at i alle tre står til regnskab hos Djævlens Advokat. " M sukkede og kiggede lidt frem for sig.

//det lader til at blive et af de korte igen. men det gør vil ikke så meget, så længe det ikke bare er pm'er det hele //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Min epilog ~ M  Empty
IndlægEmne: Sv: Min epilog ~ M    Min epilog ~ M  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Min epilog ~ M
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Tågernes by :: Havnen :: Prislisten-
Gå til: