Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Dødsfulgens sang ~ M I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Dødsfulgens sang ~ M I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Dødsfulgens sang ~ M I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Dødsfulgens sang ~ M I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Dødsfulgens sang ~ M I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Dødsfulgens sang ~ M I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Dødsfulgens sang ~ M I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Dødsfulgens sang ~ M I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Dødsfulgens sang ~ M I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Dødsfulgens sang ~ M I_vote_lcapDødsfulgens sang ~ M I_voting_barDødsfulgens sang ~ M I_vote_rcap 
sylvia de blood
Dødsfulgens sang ~ M I_vote_lcapDødsfulgens sang ~ M I_voting_barDødsfulgens sang ~ M I_vote_rcap 
Alex
Dødsfulgens sang ~ M I_vote_lcapDødsfulgens sang ~ M I_voting_barDødsfulgens sang ~ M I_vote_rcap 
Jack
Dødsfulgens sang ~ M I_vote_lcapDødsfulgens sang ~ M I_voting_barDødsfulgens sang ~ M I_vote_rcap 
Shadow
Dødsfulgens sang ~ M I_vote_lcapDødsfulgens sang ~ M I_voting_barDødsfulgens sang ~ M I_vote_rcap 
Ethan
Dødsfulgens sang ~ M I_vote_lcapDødsfulgens sang ~ M I_voting_barDødsfulgens sang ~ M I_vote_rcap 
Arrow
Dødsfulgens sang ~ M I_vote_lcapDødsfulgens sang ~ M I_voting_barDødsfulgens sang ~ M I_vote_rcap 
Dino
Dødsfulgens sang ~ M I_vote_lcapDødsfulgens sang ~ M I_voting_barDødsfulgens sang ~ M I_vote_rcap 
Gabriel
Dødsfulgens sang ~ M I_vote_lcapDødsfulgens sang ~ M I_voting_barDødsfulgens sang ~ M I_vote_rcap 
Eddy
Dødsfulgens sang ~ M I_vote_lcapDødsfulgens sang ~ M I_voting_barDødsfulgens sang ~ M I_vote_rcap 
April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Dødsfulgens sang ~ M

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Titan
ny bruger
Titan


Antal indlæg : 8
Join date : 15/03/13
Irl alder : 30

Dødsfulgens sang ~ M Empty
IndlægEmne: Dødsfulgens sang ~ M   Dødsfulgens sang ~ M I_icon_minitimeLør Jan 25, 2014 7:40 pm

Sted: moonlit lacus
Tid: Aften
Vejr: seenvejr
Årstid: vinter
Påklædning: løs bluse og løs og slidte cowboy bukser
Titan sad og kiggede ud på søen, mens han smilte svagt, han sukkede og kiggede sig omkring. Han så ud til at være alene og det passede ham gentligt fint med. og dog kunne han alligevel ikke lagde være med at føles sig en lille små overvåget. Titan følte sig ikke nervøs overhovedet, han følte sig bare ikke godt tilpas det var egentlig det hele. Han sukkede dybt og kiggede op mod sneen der dalede ned. Han sukkede lettede og der fladt ro over hans sind. Hvilket nok skete for tidligt.
Tilbage til toppen Go down
Mr. M
bruger
bruger
Mr. M


Antal indlæg : 13
Join date : 02/09/12
Irl alder : 30
Geografisk sted : tågernes by.... men jeg kommer over alt
Job/hobbies : jeg er Mr. M

Dødsfulgens sang ~ M Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsfulgens sang ~ M   Dødsfulgens sang ~ M I_icon_minitimeLør Feb 01, 2014 4:27 pm

// http://www.bgfl.org/bgfl/custom/resources_ftp/client_ftp/ks1/maths/dice/  bruges for at søger for der kommer lidt tilfældighed med i enmet, det er en 12 side dice, med hit or miss udfald. og et enkelt non //

p: profil billede og sorte busker, + http://static.mcspr.net/media/catalog/product/cache/1/image/500x500/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/b/cb-kp40p_1.jpg  som vil være mit våben i denne kamp.

M havde gåret rundt i skoven længe mens han kiggede efter han bytte. men det var først ved søen han fandt tian  siddende. der kom et smil frem på hans læber, han listede hen om bag tianen uden at lavede den miste lille lyd. smilet på hans læber blev størrer, det her ville blive let, Han holdt stramt om krosset og han holdt vejret i det han svingede det. Han stod lige bag tian og han missede slaget. M øjne blev store og han mistede kontorlen over han vejrettraking. Han sukkede og lod sig falde til bage på hælene for at finde balancen, han tog et par stridt bagud for ikke at være lige så åbne.
Tilbage til toppen Go down
Titan
ny bruger
Titan


Antal indlæg : 8
Join date : 15/03/13
Irl alder : 30

Dødsfulgens sang ~ M Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsfulgens sang ~ M   Dødsfulgens sang ~ M I_icon_minitimeLør Feb 01, 2014 4:46 pm

Titan sukkede lavt han havde ikke lagt mærke til at der var kommet nogle så tæt op bag ved ham Han fik der for at chok da nogen svingede noget af ham bag fra. Han fnyste og sukkede dybt, hans race skiftede på under et per sekunder, vampyrens røde øjne kiggede lige på jageren der var gået et par skridt bagud. Titan knurrede og viste tænder. Hans verde voskede hvad havde han nogen sinde gjort folk omkring ham. Kunne han få et svar på det hva'? Nej sikkert ikke. "Hvad vil du ?? " Han stemme var dyb og hæs den røstede svagt af verde, Han gik fremad mod den fremmede langsomt selvom hans slag kom med sådan en hastigdighed at den anden umugligt ville kunne undgå det, han kunne høre lyde og kunne ikke lade være med at smile tilfræds.

//det blev et hit//
Tilbage til toppen Go down
Mr. M
bruger
bruger
Mr. M


Antal indlæg : 13
Join date : 02/09/12
Irl alder : 30
Geografisk sted : tågernes by.... men jeg kommer over alt
Job/hobbies : jeg er Mr. M

Dødsfulgens sang ~ M Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsfulgens sang ~ M   Dødsfulgens sang ~ M I_icon_minitimeSøn Feb 02, 2014 8:05 pm

//det blev et miss igen //

M der ikke havde fået kontrol over en vejrtræking kunne ikke nå at svare før han tog i mod et slag, Han nåde heller ikke at finde blancen før han faldt, han slog ud efter tianen men ramte ikke, Han kom på benene igen og sukkede "Er det ikke let at se hvad jeg er kommet efter? eller skal jeg skærer det ud i pap for dig? " M stemme var lav men også rorlig, "Jeg er her for at dræbe dig så semplet er det" M havde et smil på læberne og han håbede han ville få sit næste slag ind, for at komme ud af denne stribe af uheld..
Tilbage til toppen Go down
Titan
ny bruger
Titan


Antal indlæg : 8
Join date : 15/03/13
Irl alder : 30

Dødsfulgens sang ~ M Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsfulgens sang ~ M   Dødsfulgens sang ~ M I_icon_minitimeTors Feb 06, 2014 11:14 am

//miss//
Titan smil og knurrede, "Du er her for at dræbe mig hvordan tror du selv det går? For efter min mening så ikke så godt " Titan kunne ikke lagde være, men han synet nu det var hver lige at skærrer ud i pap for jageren at det ikke gik særligt godt. Titan gik frem ad mod jageren, og smilte på hans læber voskede. "men nu du er kommet kan vi lige så godt lege kan vi ikke ? " Titan slog ud efter ham, men denne gang var jageren for hurtig, titan bandende og gik bagud men var det hurtigt nok?
Tilbage til toppen Go down
Mr. M
bruger
bruger
Mr. M


Antal indlæg : 13
Join date : 02/09/12
Irl alder : 30
Geografisk sted : tågernes by.... men jeg kommer over alt
Job/hobbies : jeg er Mr. M

Dødsfulgens sang ~ M Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsfulgens sang ~ M   Dødsfulgens sang ~ M I_icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 12:23 pm

//Hit desværre for dig//
M smilte strammede grabt om korsset og lagde hovedet lidt på skrå. Tian var ikke hurtigt nok M borrede enden af korsset dybt ned i Tians skuldre. Rent sølv han havde været forberet. M lagde alle hans kræfter i, og smilte blev større. "hvad var det du sagde? Min kære tian, Jeg synes da det går fint? gør du ikke? " Han bed næsten af tian foran ham. "Det ville nu havde været næmmere hvis du nu bare stod stille. " M trak korsset ud og trak sig tilbage så hurtigt han kunne. han ville lægge afstand i mellem dem, det ville være bedst, M havde for en gang skyld undervudret sin modspiller. Og det irreterrede ham.
Tilbage til toppen Go down
Titan
ny bruger
Titan


Antal indlæg : 8
Join date : 15/03/13
Irl alder : 30

Dødsfulgens sang ~ M Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsfulgens sang ~ M   Dødsfulgens sang ~ M I_icon_minitimeSøn Jun 01, 2014 4:18 pm

//hit//
Titan blev overrakst over hvor hurtigt det egentlig var blevet vendt rundt. Han gispede og holdt et skrig af smerte tilbage da sølv korsset blev presset ned gennem hans hud. Han knurrede og forsøgt at skubbe jageren af sig. Han snerrede og spakede ud efter jageren. Han kunne mærke korsset blive hivet ud. Han Snerrede igen og viste tænder han lagde også selv mellem dem. Inden han satte begge hæle i jorden satte af og kastede sig over jageren. Han lagde hele hans vægt i og vælde ham. "Det bliver ikke let for dig, det vil jeg ikke gøre"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dødsfulgens sang ~ M Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsfulgens sang ~ M   Dødsfulgens sang ~ M I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dødsfulgens sang ~ M
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Mors silva :: moonlit lacus-
Gå til: