Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_lcaphmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_voting_barhmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
sylvia de blood
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_lcaphmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_voting_barhmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Alex
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_lcaphmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_voting_barhmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Jack
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_lcaphmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_voting_barhmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Shadow
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_lcaphmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_voting_barhmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Ethan
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_lcaphmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_voting_barhmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Arrow
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_lcaphmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_voting_barhmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Dino
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_lcaphmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_voting_barhmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Gabriel
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_lcaphmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_voting_barhmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Eddy
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_lcaphmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_voting_barhmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Jason Black Heart
bruger
bruger
Jason Black Heart


Antal indlæg : 15
Join date : 03/04/13

hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood   hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeOns Apr 24, 2013 8:57 pm

Sted: Slavery to fashion
Tid: middag..
Vejr: forårs varm og det lige med masser af kønne mennesker i forårs tøj
Årstid: forår..
Påklædning: Sort bluse + blazer og løse bukser som er grå.

Jason gik med ryggen til døren og var i gang med at sy en kjole. Han smilte ved tanken det var en rigtig pige kjole. Han var nu ikke sikker på hvem der skulle have den. Men det kunne jo være lige meget kunne det ikke.? Men han var sikker på målene var rigtig og den var næsten færdig. Den havde en fineste lyserøde farve og han smilte. Han lagde sidste hånd på den og rettede den lidt til. Han gik lidt rundt om den og smilte for sig selv. Den skulle nok komme til at passe hende præfekt. hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Images?q=tbn:ANd9GcQze_9HJJmTP31ubPiyuGJ1hlW3JpiWi8OY_75YxG4j15IbZr9U

Han vendte sig mod døren, det ville ikke værre længe for den ville blive åbnet. Dette ville nok blive spænde for det var ikke nogen han kendte, hun havde ikke været her før. Han lod en hånd gide igennem hans hår. Det var ikke så langt men det var mere fordi han klippede det, og det skete tit. Men det var tykt. Han satte sig til at vente på disken, han sad med en hånd under hovedet og albuen mod hans lår. Benene var over kors. Slange øjne stirrede lige frem for sig, det var den ene ting han ville ønske han kunne gennem væk, var de øjne han havde. Han vendte blikket mod kjolen igen og smilte, den form og top og bund, der var bare flow i det hele.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood   hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeOns Apr 24, 2013 9:25 pm

Sylvia gik stile på gaden og kiggede rundt på de andre mensker der gik rundt. Hun smilte svagt men ville gerne gøre det støre. Hun vik øje på en flot butik med flot tøj i vinduet, hun stopede stille op og kiggede på sig selv *den kjole jeg har går jeg næsten med ver dag så det kan vel ikke skade vis jeg får en ny* hendes smil blev lidt støre mens hun stille gik ind i butiken. Hun var meget overvælet over at se så flot tøj, men hun fik øje på den floste kjole hun nogen sinde havde set. Hun gik stille hen til den for et se næmere *jeg vil aldrig kunne gå med så flot tøj!* hun gik lidt rundt om den mens hun tænkte videre.
Tilbage til toppen Go down
Jason Black Heart
bruger
bruger
Jason Black Heart


Antal indlæg : 15
Join date : 03/04/13

hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood   hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeOns Apr 24, 2013 10:10 pm

Jason smilte da døren åbnede "De vente kære. " Han hoppede ned fra disken og kiggede lidt op og ned af hende. "Jamen er De ikke bare noget af det mest nuttet jeg har set hele dagen. " Han smilte og gik lidt rundt om hende. Og lagde hovedet lidt på skår. "De skal være velkommen til at prøve den, selvom jeg her helt sikker på den vil passe dem præfekt. " Han lo lidt og bukkede for hende. "Tillad mig at præsenter mig selv navnet er Jason Heart, men folk kalder mig Black Heart, Jeg er ejer af stedet her. " Han lagde hovedet lidt på skrå og smilte. Slange øjne kiggede nyserigt på hende. "Har men lov at spørge om hvem Dem er min kære. " Han kiggede på kjolen og smilte. "my Lovely lady. " Han smilte, han var måske lidt nærgående men han mente endte ond med det. Han sukkede lavt da døren gik op. Der var ingen klokke og den var faktisk den meste lydløse dør men finde. Dog vidste Jason godt der var nogen. "øjeblik så skal jeg være der, Det var en røde kjole ikke sandt? " Han hukommelse var der endte i vejen med. Og han vendte sig mod hende der var kommet ind. Hun nikkede. Og mumlede det hvordan. " det står over i vinduet ved siden af den blå. Så finder jeg skoen. " Han smilte til hende der stod og kiggede på den lyserøde kjole. "øjeblik så skal jeg være der igen" Han gik hen til en af hyldren og tog et par høje hæle ned. Med omkring 15 cm'er hæl under han stillede dem på disken. "3500 Pinz hvis de vil være så venlig. Damen der var kommet ind stirrede på han som om han var vantigt. "Er du gal? menneske. " Jason rystede på hovedet "Kjolen er hånd syet og passer kun dem, Skoen er ligeså lavet i hånden, hvis ikke du vil sætte pris på det, forslog jeg du finde en eller anden butik der masse producer tingene, der vil du nok kunne få det til billiger penge. " Damen betalte med et noget overrasket udtryk og forlod stedet, Jason vendte igen op mærkomheden tilbare mod hende der skulle havde den lyserøde. "når Lovely hvad sige vi?" Han smilte.
//wow krea for the win
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood   hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTors Apr 25, 2013 2:50 pm

Sylvia så overesked på ham *meget åben med hans menig* hun lo svagt og smilte "mit navn er Sylvia Foresthand" hun kiggede på damen der kom ind. Hun hørte bare på dem tale, men da hun hørte at det kun vare hende der kunne passe den røde kjole blev hun helt overvældet *han må godt nok være en god skrædder! Vis den kan passe kun på hende* hun kiggede på stadig på damen indtil hun gik ud. Hun vendte blikket mod Jason "vil jeg med glæde!" Hun vendte blikket mod kjolen.
Tilbage til toppen Go down
Jason Black Heart
bruger
bruger
Jason Black Heart


Antal indlæg : 15
Join date : 03/04/13

hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood   hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTors Apr 25, 2013 4:42 pm

"my lovely little Bird, mig en ære" Jason sang lidt på det og bukkede for hende. Han tog sig kort til hovedet og smilte. "bella, jeg tror også jeg har et par sko.. " Han smilte han trorede ikke han vidste det. "et øjeblik " Han vendte rundt og gik hen et en af hyldrene. De havde ikke helt samme sarte lyserøde farve som kjolen. Men det ville bare give lidt mere personlighed. Han smile og stille dem foran hende. hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Images?q=tbn:ANd9GcQp8nAITs6QI1zHhPsVMQgW_GaHDp0SH60eguw5fwGSlsGHNFG3
Han tog forsigtig kjolen af manikin dukken og rettede lidt på den mens han kiggede lidt op og ned af hende."prøve rummet er denne vej" Han pegede ind mod enten. Det var et klassisk prøver rum. Bare med for hæng for, og et spejl. Men dog var det stil fuldt. Jason ville ikke tillade andet. Og gik der hen ad med kjolen. Han nynnende lavt mens han gik. hans skridt var afmålte og elegante. Han trak fra og rakte hende kjolen. "De sige bare til hvis de skal havde hjælp, men kære" Han smilte. Han vendte rundt og gik tilbage mod disken og satte sig.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood   hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTors Apr 25, 2013 10:12 pm

Sylvia fulgte efter Jason. Hun tog kjolen og skoene i hånden og gik ind og skiftede. Hun syndes kjolen var lidt svær at tage på i starten men hun skulle bare finde ud af hvordan *den passer perfekt! der er intet der strammer eller stiker* hun tog også skone på. hun skuppede forhænged til siden og gik over til at spejl der stod i hjørnet "wow" hendes øjne blev en smule støre "jeg ser, jeg er jo" hun kunne ikke tale færdig hun var bare så overvældet over at se sig selv i sådane en kjole "du er virkelig god til at sy Jason" hun vendte sig om og kiggede på Jason.
Tilbage til toppen Go down
Jason Black Heart
bruger
bruger
Jason Black Heart


Antal indlæg : 15
Join date : 03/04/13

hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood   hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Apr 26, 2013 8:46 am

Jason smilte bare og vendte blikket mod hende. "lovely.." Han rejste sig og gik hen mod hende. Han gik rundt om hende og rettede lidt på kjolen. han lagde to fingere for det ene øje. "det hele ligger i frem tiden. det kun derfor." Han lagde hovedet på skrå og smilte til hende. "derfor passe kjolen kun den, den er bestem til at passe. derfor er den kjole lige præcis den du vil prøve. På den måde er ingen af dem ens. Hverken i from, farve eller stil art. på den måde er der kun en af den slags. " Han lagde begge hænder på hende skuldre og kiggede på hende i spejlet. Han smilte. "hvorfor er jeg nu blevet så dramstik. " Han slap hendes skuldre og smilte. Han lagde to fingere mod hans tending og tiden stod stille for ham et kort øjeblik. Jason rystede på hovedet og smilte bare fraværende til hende.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood   hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Apr 26, 2013 10:35 pm

Sylvia lo svagt mens hun kiggede på Jason "jeg syndes ikke De er særlig dramatisk" hun vendte bliket mod spejledt "i vert fald ikke så meget som jeg er vand til" hendes stemme blev svag *men nu bliver jeg dramatisk* hun fnis en smule *jeg tror bare jeg er i et mærkeligt humør idag* hun smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Jason Black Heart
bruger
bruger
Jason Black Heart


Antal indlæg : 15
Join date : 03/04/13

hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood   hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeLør Apr 27, 2013 9:34 am

Jason smilte. "jamen javel dog. lovely, Det kan også bare være det mig. " Han lo lavt og rystede lidt på hovedet. "Jeg gætter på det sådan verden nu en gang er når man kan se fremtiden, til en vis grænse. " Han sukkede og vendte rundt en gang. Han samlede lidt stof og nogle blonder op. "hvad siger vi skal vi ligge den til side, Eller håb på han ikke går forbi. " Jason vendte hovedet mod hende og smilte. Han hentydet til at hun nok ikke selv havde pinz nok til at betale. Men at en vis person i hendes liv nok havde. Ven kæreste? det kom ikke Jason ved. Også meget kunne han heller ikke vide. Det lå jo trods alt i fortiden og den kunne han jo ikke se.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood   hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Apr 30, 2013 9:34 pm

Shadow gik bare hen ad gaden, og sukkede lavt og lagde hovedet på skrå. Han kiggede på vinduer og anerede ikke hvad han skulle lave. Hvorfor han var her, vidste han ikke. Han havde bare lyst til at være der. Han smilte svagt og løftede hovedet mod et af vinduerne. Han fik et chok, Sylvia!? Shadow stod i Chok for omkring ti sekunder. Før han smilte *den klær hende da*.. Han rystede på hovedet og gik hen til døren, og åbnede den.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood   hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Maj 19, 2013 10:44 pm

Sylvia stod og lyttede til Jason mens hun vendet sig mod spejledt og kiggede på sig selv, hun kunne ikke vende sig til den flotte kjole. hun vendte sig om og kiggede spørene på Jason "hvad mender De med,Han ikke kommer forbi?" hun stod lidt og kiggede på Jason. Hun hørte døren gå op kort efter, hun vendte bliket mod døren "Shadow? hvad laver du her?" hun smilte mens hun sagde det for hun mente det ikke groft eller noget, hun syndes bare det var en smule morsomt *når det var det Jason mendte med det*
Tilbage til toppen Go down
Jason Black Heart
bruger
bruger
Jason Black Heart


Antal indlæg : 15
Join date : 03/04/13

hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood   hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 12:58 pm

Et smil spillede omring Jason læber. "Velkommen til Shadow... Kalm Meloed Daingar" Han bukkede kort for Kalm/Shadow. Og smilte svagt. "Når hvad sige vi så, klæder den hende ikke?" Han kiggede mod hans lille hånd værk. "De er ventet, det er efter hånden mange år siden vi sidst har set hinanden. " Jason smilte og lagde hovedet lidt på skrå, han var født nogle år efter Shadow. De var mere eller mindre vokset op sammen. Han vente rundt og så mod Syliva. "Hvad han laver her? det ved han ikke selv for det er skæbne der har ført ham her til, man kan vil kalde det tilfældighedernes gang. Liv er et spil, nogle af os ved hvad der kommer andre gør ikke " Jason lagde hivedet på skrå og blinkede kort. "Hvis i vil havde mig undskyldt " Han løftede en fingere og hev hans mobil op af lommen. vel og mærke enden den ringede. "Jason, " Han mumlede lavt og smilte. "øjeblik kæreste jeg står lige midt i noget, Nej det ved jeg godt jeg skal nok være der, Så siger vi det, det er jeg godt klar over. Smukke helt ærligt jeg kan godt passe på mig selv. jeg ved jo hvad der venter mig, " Han smilte og lagde på. "Når kommer vi frem til noget. " Jeg snakkede lavt.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood   hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Jun 23, 2013 12:46 pm

Shadow stod og var en smule forvirret. "Skide Orakeler" Shadow mumlede og rystede på hovedet, det var en person han havde håbet ikke at måde. Jason. "Jo den klæder hende skam, men det ville heller ikke undre mig, efter som du jo sådan set kan se ud i fremtiden, dit fjols." Shadow var mildes talt stadigvæk lidt i chok over tingene, han havde vel og mærker ikkeligefrem Jason, han gik ham bare på nerverne. Og nej Shadow kom ikke ligefrem frem til noget. Han stod der vidste bare.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood   hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeLør Apr 05, 2014 7:32 pm

Sylvia kiggede på lidt underende på Jason eftersom at han forvirret hende en smule. Hun prøvede lidt på at høre det hu havde brug for at høre "Undskyld Jason men du er bare en smule forvirrerne at høre på nogen gange" Sylvia gik over mod Falcon "hvad mener du med at se ud i fremtiden Falcon?" viskede Sylvia til Falcon hun lod en hånd gå igennem hendes hår mens hun kiggede over mod Jason "Men any way jeg elsker kjolen Jason, hvor har du lært det henne vis jeg må sprøge?"smilte Sylvia svagt.
Tilbage til toppen Go down
Jason Black Heart
bruger
bruger
Jason Black Heart


Antal indlæg : 15
Join date : 03/04/13

hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood   hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 8:51 pm

Jason smilt og nikkede, "Jeg her ikke som sådan lært dette her nogen steder, der noget nogle af hoser født med. Håndværket kan være forskelligt fra tidsaldre til tidsaldre, jeg her bare altid holdt af kjoler. " Jason gik hen bag hende og kunne ikke lagde være med at hviske hende i øret det øjeblik hun hviskede til Shadow. "Det han mener er at jeg bogstavelig talt ser fremtiden, i støre eller mindre grad, derfor var jeg også klar over du ville komme her i dag, og tage en gammel bekendt med, Jeg er ikke Orakel for ingen ting kæreste" Jason lagde hovedet på skrå. "Hvem betaler?" Jason hævede et øjnebryn og kiggede smilene mod Shadow. Han gik bagud mod disken.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood   hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 8:58 pm

Shadow sukkede og rystede bare på hovedet "Det er lige præcis det jeg mener, han kan og vil altid kunne se fremtiden, Det kan være en fordel, en gang imellem. Men der hellere ikke så meget at gøre ved dem, der er så få tilbage af fuldt-blod at det er sjælendt man møder dem." Shadow sukkede igen og smilte denne gang. "Det gør jeg vel " Han trak på skuldrene og kiggede mod Sylvia, med et smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood   hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En ny dag ~ Sylvia de blood
» bid mig ~ sylvia de blood
» Spise tid ~ Sylvia de blood
» Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood
» Skal vi? ~ Sylvia de blood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Slavery to fashion-
Gå til: