Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_rcap 
sylvia de blood
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_rcap 
Alex
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_rcap 
Jack
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_rcap 
Shadow
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_rcap 
Ethan
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_rcap 
Arrow
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_rcap 
Dino
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_rcap 
Gabriel
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_rcap 
Eddy
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Well, hallo? ~ Ariana Dawn

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 3:42 pm

"Tak," sagde hun. "Og det lyder indviklet med din opvækst og sådan,". "Jeg har jo ikke haft særlig meget opvækst, kan man vel sige, jeg har jo sovet det meste af den væk," hun så på ham. "Men jeg har da i hvert fald altid haft drømmende, hvilket er fint... altså de gange de ikke lige handler om død og ødelæggelse," sagde hun og smilte svagt, hvorefter hun sad meget stille uden rigtig at sige noget. 
"Men jeg håber, at jeg en da kan finde en måde at stoppe det på...jeg ved bare ikke hvordan, måske er det meningen, at verden skal dø. Jeg mener, det har den teknisk set gjort før sååå...," igen henfaldt hun i stilhed og tog en slurk af sin te.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 6:45 pm

Alex smilede, "tja det kan godt gå han og blive lidt indvirkelt det kan du havde rart i. " Alex havde et øjnebryn. "Det altså det, det hele handler om, " Alex sukkede. "Jeg ville ønske jeg kunne havde sovet min væk, men desværrer. så let var det ikke. " Han tog en trår af teen, Et let suk kom over hans læber og Alex smilte igen. "Det altså sådan det hængere sammen alt sammen, jeg vidste godt der forgik et eller andet, Angel har været lidt fraværrende på det sidste, men det vil også forklagere netværket. " Alex tog sig til hovedet. og skar ansigt, der var så mange stemmer, så mange der talte om så meget. Alex var ingen undtagelse han vidste det ikke bare selv, for også han delte informationer med netværket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 7:15 pm

Ariana så bekymret på Alex, der igen lod til at have problemer, med hvad end der forgik i hovedet på ham. *Det lyder ikke til at være rar evne at have* tænkte hun og stirrede frem for sig i et forsøg på at finde noget at snakke om, der måske kunne aflede hans opmærksomhed fra stemmerne. Hun tænkte og tænkte indtil, hun faldt over et meget normalt spørgsmål. Men var det egentlig helt normalt, og ville det være okay at spøger. Tankefuldt så hun på ham. 
"Har du noget familie et sted?" spurgte hun og tog endnu en slurk af teen, mens hun ventede på, at han skulle svare. Hvis han vel og mærke havde tænkt sig at svare hende. Hun kunne sådan set godt forstå det, hvis han ikke havde lyst til at tale om det. *I sær, når det er en eller anden underlig pige, der falder i søvn på åbne gader, der spørger,* tænkte hun tørt.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 10:17 pm

Alex smilte svagt og nikkede som svar"jeg har Lucas tilbage " han skar lidt ansigt ved tanken " men mit forhold til ham er lidt hvad er det man siger indviklet " Alex tog en slurk af koppen enden han stillede den fra  sig. " men han er trods alt den eneste familie jeg har tilbage jeg ved af, det skulle ikke undre mig vis der var andre, " hans blik faldt på gulvet " men jeg er vokset op langt fra min rigtige familie, jeg blev taget i pleje.. op senere hen.. ja " han trak på skuldrene og hans ansigt blev blegt. Han væltede ved et uheld teen. Og gav ham selv et chok, han gyste og stirrede et øje blik på koppen, der havde ramt gulvet mens den gik i stykker. Det følelse som om der gik flere minutter, i forhold til de sekunder der rigtig gik. " sikke noget rod " Alex mumlede og begyndte at samle stumperne op.


Sidst rettet af Alex Tors Jul 11, 2013 11:49 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 9:56 am

"Pas på, så du ikke skære dig," sagde hun og satte sig ned og hjalp ham med skårerne. Hun sinkede hovedet og så på gulvet. "Jeg har ikke rigtig noget familie tilbage tror jeg," hviskede hun. "Eller der var en pige engang, som jeg så som en slags søster, Men så kom den tid, hvor jeg begyndte at sove. Da jeg vågnede op var hun forsvundet. Jeg har ikke set hende siden," fortalte hun en smule bedrøvet. Hun rejste sig elegant fra gulvet, tog  pocelænsskårerene og gik over og smed dem i skraldespanden under køkkenvasken.
Hun vendte sig atter mod Alex. "Har dig og din bror aldrig været særlig gode venner eller...?" spurgte hun og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 11:18 am

Alex sukkede og smid skårende ud. "Vi her aldrig rigtig kendt hinanden min tvillinge og jeg. " Alex blik faldt igen på gulvet, inden han begyndte at tører teen op. Alex sukkede og lagde hovedet på skrå. Han tog sig til hovedet og rystedet svagt på det. " Se på den lyse side hun kan stadigvæk være i live. " Alex smilte svagt og opmurende(?) til hende. Alex lukkede øjne og gabte lavt, han åbnede dem igen og kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 11:25 am

"Det har du selvfølgelig ret i," sagde hun og smilede til ham. "Men hey, du sagde, at det her er Angels hus ikke? hvor er han henne?" hun havde ikke rigtig tænkt over det ind til nu, men da hun først lagde mærke til det, virkede det lettere sært. Hun stod eet øjeblik i stilhed, hvorefter hun gik over og satte sig ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 11:46 am

Alex smilte "Jeg sagde jo han var halv sleeping Angel, Han sover" Alex lagde hovedet lidt på skrå og lyttede til stilheden, Alex var så van til den stilhed, at det ikke gøre ham noget. Han fandt det heller ikke mærkeligt. Han lagde ganske egentligt ikke mærke til det mere. I starten havde det værer svært. "Men altså, hvornår han vågner det ved jeg ikke helt. snart forhåbentligt, ellers kan der godt gå hen at blive problemer. " Alex gyste, Lucas ville gå han og blive problemet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 11:55 am

"Nå, sådan," sagde hun og smilede. "Ret at vide, at der er flere af os, det er længe siden, jeg har snakket med andre om de drømme og sådan...måske kan han se mere mening i dem en jeg kan...hmmmm," et øjeblik sad hun bare og stirrede tomt ud i luften. "Jeg tror ikke, der særlig mange af os tilbage egentlig, eller også er det bare mig, der ikke lægger mærke til dem," sagde hun fraværende og måske egentlig mere til sig selv end Alex.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 12:00 pm

"Du er nr fire jeg møder " Alex smilte."Angel, Jack, Dalxas også dig, " Alex talte på fingerne, fire, gud hvor han svandende Jack Det skøre fjols. "Det heller ikke sikker Angel ved det men jeg kender en der gør. Han er godt nok ikke en Sleeping Angel, men han har sine metoder til at finde hoved og hale i tingene. Men der er bare til problem. " Alex smilte og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 12:12 pm

"Fire...Virklig?" hendes øjne lyste. *Yaay glæde* tænkte hun, *Og jeg som troede, vi var ved at blive til en døende race...så har man hørt det med* hun smilede. "Wow det havde jeg ikke troet," udbrød hun. *Alt den tid jeg har været halvtrist over det for ingen ting...pfft Ariana you're such an idiot* skældte hun sig selv ud og rystede let på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 12:18 pm

Alex smilte og nikkede "Også der Angels fire søskenene, og resten af hans familie. " Alex gyste. " Favernhive familien er fuldblods Dæmon-engel, og Så vidt jeg her for stået er der en del, sprædt ud over hele verden, Og her i byen er der også Lyrica slægten, Dog er de ikke fuldbluds. " Alex sukkede. " Jeg sku ikke holde til at blive siddende her rart meget længere. " Han skar Ansigt. og klørede sig i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 12:32 pm

"Skal vi gå et eller andet sted hen så?" spurgte hun ham. Hun kunne egentlig godt forstå, hvis han havde behov for at gå eller noget. Hun rejste sig igen fra sin spisebordsstolen om ikke andet så bare for at stå op. "Jeg kunne egentlig også godt trænge til at få søvnen ud af kroppen," mumlede hun og strakte sig fraværende så hendes skulder frembragte en knækkende lyd. *Ups, jeg burde holde op med det her* tænkte hun let smilende.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 1:14 pm

Alex smilte og lagde hovedet på skår. " det kan vi da godt, hvis du vil med " Alex fandt pen og papir frem og begyndte at skrive. Alexs lidt nervøse håndskifte fromede ordene, så pærcist; Jeg er gået en tur, Angel husk på Lucas ikke? Alex.. Alex lagde sedlen på broret og smilede til hende. "Så kan vi jo prøveat se om Jack gider finde os, " Han mumlede. Og fandt sin jakke frem, Det kan godt være det var sommer, men det var begyndt at blive køleligt. Han kiggede lidt op og ned af hende. "vil du låne en jakke eller noget? det kan godt gå hen at blive lidt køleligt uden for" Alex smilte venlig til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 1:23 pm

"Jo tak," sagde hun lettere pinligt berørt over hendes meget lette påklædning. Men det ville nu blive ret at komme udenfor alligevel, så vidt hun huskede, havde hun heller aldrig rigtig udforsket byen, eller måske var det bare længe siden. Det blev lidt svært at holde styr på ting, når man sov cirka halvdelen af sit liv væk. Hun stod lidt og trippede på gulvet fordybet i tanker.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 2:18 pm

Alex gik ud i gangen og stod på hovedet i et af skabene, han fandt en jakke, der med alt sandsynlighed var en af Angels afladte. Alex smilte bare ved synte af den. "Her " Han rakte hende den, og smilede. "Vi fandt dig jo i tågerens by, så jeg kan vel lige så godt vise dig rundt, " Alex gik hen og åbnede hoved døren. "Velkommen til Ghost City, selvom der ikke er meget spøgelse by over det. " Alex smilte i det han gik ned af trappen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 4:46 pm

Hun tog glad imod jakken, hvorefter hun tog den på og fulgt med Alex ud af døren. Hun spærrede forbavset øjnene op. "Wow," hviskede hun. Gaderne summede af liv en total modsættelse af byens navn. Dufte af alle mulige slags mad sivede fra forskellige boder og ud af rasturanters åbne døre. menneskers snak og dyrs gøen miaven eller skrappen fyldte luften med en slags støj, der ikke var behagelig, men heller ikke ubehagelige.
Et par husblokke væk hinkede nogle børn rundt på hinkebane tegnet med pastellyserødt farvekridt. 
Hun smilede, det var en smule svært at rumme det hele.
Det var længe siden hun sidst havde gået rundt i en by, og hun kunne ikke rigtig vende sig til de mange indtryk på en gang.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 4:59 pm

Alex smilte og lukkede døren. "Det kan godt være lidt ja.. " Alex kunne ikke altid finde ord for det, han ville sige, han havde altid haft letter ved at skrive det. Alex lukkede øjne og åbnede dem, han stirrede ud på gaden, og byens aften liv. Hans øjne ændrede sig, faldt til ro, det samme gøre Alexs hovedet, og sind. "det et lidt stort sted, noget du vil se?" Alex smilte og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 5:32 pm

Ariana blev revet ud af sine tanker og så på Alex. "Hmmm, noget du specifikt har lyst til at vise mig?" spurgte hun smiliende. "Jeg ved ikke så meget om byer, så du har nok bedre styr på, hvad her er og ikke er, end jeg har," forsatte hun lidt efter og kiggede igen tankefuldt ud i luften.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 5:42 pm

Alex smilte "egentlig ikke, jeg håber lidt vi måske løber ind i den jeg kender, " Alex tog de sidste tridt ned af trappen og lagde begge hænderne i lommerne på hans jakke. " Men der er skam lidt for en hver smag, her... " Hanlagde hovedet lidt på skrå, at stå mellem byens gader, gjorde at han fik styr på sig selv. Han begyndte langsomt at gå, uden egentlig at tænke over det, faldt han hen i sine egen tænker. Og han var så van til bare at gå mellem alle disse mennesker at han for et kort øjeblik glemte hende. Alex blev hivet tilbage til virkeligheden, da en eller anden gik ind i ham. Han rystede svagt på hovedet og kiggede lidt omkring, af en eller årsag, som ikke kom bag på Alex, fandt han sig selv ståene ikke langt fra Veritas, der i langt tid havde været Alexs faste sted. Han måtte uden at tænke over det selv været gået der hen. "Ser man det..." Han bøjede hovedet lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 5:55 pm

"Hvad er det her for et sted?" spurgte Ariana Alex, der pludselig var stoppet op. *Måske er det et vigtigt sted for ham* tænkte hun og faldt et øjeblik hen i sine egne tanker, imens hun ventede på, at han svarede hende.  Hun funderede lidt over, om han mon boede et sted her i byen eller et helt andet sted. *Måske bord han sammen med Angel...vent..nej hmmm* hun vidste ikke rigtig, hvorfor hun tænkte over det, men der var også meget, hun ikke helt vidste om sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 6:06 pm

Alex vente sig bare om mod hende, han klørede sig lidt i håret. " Veritas, " Han havde et letter forvirret ansigts udtryk. Sidst hanhavde været her havde det været med Jack. Alex lukkede kort øjne, inden han åbnede dem igen. "du tænker over noget, du velkommen til at spørger og jeg skal forsøge at svare. Dog ikke hvis du har planer om at spørge hvorfor vi er har. " Alex trak på skuldrene og smilte "For det ved jeg virkelig ikke" Han kiggd lidt rundt, på alle menneskene. hans evner var begyndt at blive stærkere, og hans dæmon side for svandt mere og mere, dag for dag. *Hvis bare jeg vidste hvad der forgik!?* Han tog sig lidt til hovedet og smilte svagt til hende. "hvad synes du om byen endtil videre?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 6:12 pm

"Den er smuk," sagde hun oprigtigt. "Jeg skal være ærlig og sige, at jeg nok ville have døbt den noget andet," forsatte hun lidt efter og smilede. "Du havde ret, der er ikke særlig meget spøgelsby over den," et kort øjeblik var hun atter fordybet i tanker. "Bor du her også eller...?"
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 11, 2013 6:24 pm

Alex smilte, "Sandheden, caféen fik sit navn, den gang menneskende ikke kendte til os andre. " Alex nikkede "Ja den er smuk." Alex tænkte kort over hende spørgsmål. "hvad du i virkeligheden spørg om er om jeg bor hos Angel, For en hver ville kunne regne ud at jeg boede her i byen, eller næsten en hver. " Alex holdt en kort puse. " Men ja Jeg bor hos Angel, hvilket bare til tider gør tinge lidt mere indvirkelt. " Alex trak bare på skuldrene og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitimeLør Jul 13, 2013 11:33 am

Hun smilte lidt. "Hvordan mødte i egentlig hinanden?" spurgte hun. Det gik op for hende, at hun i stedet for ar stille alle de spørgsmål egentlig bare kunne bruge sin fortidsseende evne, men efter at have overvejet det meget kort, kom hun hurtigt fra det igen. Hun blev enig med sig selv om, at hun kun ville benytte sig af det, når det var bydende nødvendigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Well, hallo? ~ Ariana Dawn
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» vuf ~ Ariana Dawn
» Ariana Dawn ~ Eftersøgt
» let's go hunting ~ Ariana Dawn
» Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Tågernes by :: byens gader gyder og tov.-
Gå til: